-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , deze boer een zeer zeer luie dag heeft 8).
    Gewoon lange gewassen op de velden heeft staan :music: en verders alleen Jut af en toe eens een
    klap op z'n kop geeft :D.

Eten vanavond lekkere groentesoep uit de vriezer met stokbroodje :).

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Smakelijk Venus,xD 0ok lekker !
    Hier hebben we vanaaf babi ketjap met rijst:inlove:xD

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier zoete aardappels uit de oven met veel kruiden en knoflook...sla en Vega mix met van alles en nog wat door elkaar tom. nootjes...paprika ....uien....voor mij....vlees was een ossenhaas....was net bij de boerderij geweest...

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Lekker Popje, smakelijk !

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier zelfgemaakte ravioli. niet echt geslaagd. moest er nog flink wat kruiden en spinazie en kaas bijdoen.
    slecht recept toch nog lekker gemaakt. men moet maar improviseren om vanalles lekker te krijgen.
    fijne avond iedereen slaap zacht en morgen gezond weer op.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Tja Tine, niet alle recepten zijn even goed, dat is altijd uitproberen. Gelukkig heb je toch lekker gegeten.

Lied van vanaaf; Aerosmith met Dream on :inlove:

leni1955, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Snietje al op pad geweest?
    Nog 1 keer oogsten dan het event hier ook weer klaar, deze keer rustig aan gedaan.;)
    Nu alvast bedenken wat het avondeten wordt, doe ik het simpel of ga ik nog aan de slag ervoor.
    Verder een rustige zondag er van maken, met wat klusjes in huis en tuin.

8. snietje1

Goedemorgen, boodschappen zijn binnen en alles opgeruimd, de rest van de dag hier wat aanrommelen :)

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier lekker uitgeslapen heeft er er vandaag ook nog lekker rustig dagje van maakt.

snietje1, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Gister genoten van de burgelijke ongehoorzaamheid heeft 8) Zo ook mijn Paps en Mams, daar zijn de oudsten ook even binnen gewipt.
    Die nog blijer waren en meer genoten hebben dan Hofje. 8)

Nog 16 miljoen Ep te gaan heeft, na 4x de Roze- Hof opnieuw heeft moeten opstarten:wuerg:... Ondertussen de Klepperkrant gelezen heeft.
    Advertentie na advertentie van koop dit - koop dat voorbij zag komen. Mooi niet dat Hofje iets gaat kopen.-.- Het mijne er allemaal van denken doet 8) En fijn in een heel rustige Hof-Modus is en blijft.

Lied van de Dag; Has Anyone Ever Written Anything for You · Stevie Nicks
    :inlove::inlove:

snietje1, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Liep hier vandaag ook al niet zo soepel met inloggen maar weer gelukt.
    Eten zo wordt gewoon patatje pindasaus met broodje kroket en hotdog speciaal :D.

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Burgerlijk ongehoorzaam ben ik bijna elke dag hofje xD en niet alleen vanwege Corona maar hondje loopt altijd los en soms loopt het baasje op een plek waar het niet mag, tja. :p Heb me er al 3 keer uit kunnen praten om geen bekeuring te krijgen en verder goed opletten of er geen handhaving auto rondrijdt8)

Rust is weergekeerd in huize Leni en nu dus maar even de farm op de pc bijgewerkt, gaat toch het beste en een stuk of 50 raddraaien maken.

Dochter en schoonzoon hebben kleindochter opgehaald en andere kleindochter kwam ook nog even gezellig lunchen en is even mee geweest met de wandeling in het park waar ik vervolgens onderuit ging omdat de hond voor mijn voeten liep en ik op de hare ging staan, dit was niet echt fijn en nu een geschaafde knie en ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb:wuerg:

Eten vanavond was champignonsoep met verse champignons en een broodje met kruidenboter.
    Vanaf morgen weer eens streng de hand gaan houden aan mijn eten want de kilo's moeten er wel afblijven-.-

Vandaag ook even overlegd met dochter hoe ik de nieuwe bestrating in de tuin wil doen en we kwamen beide tot de conclusie om het te houden zoals het is omdat er anders wel heel veel in de tuin moet veranderen aan planten e.d. en ik er ook nog een stuk bij zou krijgen waar ik niet op zit te wachten.
    Zaterdag gaan ze beginnen en ik ben benieuwd hoe het gaat worden.:)

Voor nu allemaal een fijne avond, ik ga lekker bankhangen en burgerlijk heel holland bakt kijkenxD

13. snietje1

Smakelijk Venus, kan je dat allemaal alleen op of is dat voor meerdere ?o_O
    Hier strakkies hetzelfde als gisteren (was voor 2 dagen xD)
    Iemand toevallig het nieuws bijgehouden ?-.-:eek::wuerg:
    Lied van vanaaf: Selling a drama van Live.

Edit: en toen zat mijn farmvrouw er tussen:inlove: Leni, ik hoop dat je morgen geen spierpijn hebt, gelukkig dat je niet verkeerd neergekomen bent, je had vanalle kunnen breken/kneuzen:eek:
    Burgerlijke ongehoorzaamheid.....Nope, ben ik niet van,overigens is het een dringend verzoek, geen verplichting..... Hier vandaag onze Buum geweest, wij (met 2en) mogen niet naar hem, hij wel naar ons o_O Denk daar eens over na, klopt voor geen meter-.-

Champignonsoep, Lekker !!

Hier geen holland die bakt, wij kijken dadelijk een gezellige serie waar we zin in hebben ;)
    Natuurlijk morgen weer braaf werken -.-

Laatste bewerkt: 24 Januari 2021
    HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Niet over nadenken Sniet, van de week hoorde ik dat ook al iemand zeggen;)

Wij gaan toch echt wel met zijn tweetjes naar moeder huisgenoot, bij ons kan ze zelf niet komen.
    en het is echt zo krom als maar zijn kan.

15. snietje1

Daarom ook een dringend verzoek, wordt niet gehandhaafd ;)

Edit, mompeldemompel mompeldemompel, :wuerg::eek::cry: Zet ik een knechtencoupon van 1 uur in om het af te maken, pakt ie niet, start ik opnieuw op, ben ik er 2 kwijt:cry::cry::wuerg: Wat een geweldig gigantisch systeem is het vandaag weer -.-:(>:( Hier heb ik dus helemaal niets aan...

Laatste bewerkt: 24 Januari 2021
  16. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje werk ze, en pak je goed in tis koud buiten.

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Doe ik Suuske, dank je !
    Net het nieuws verder gelezen, tis te droevig voor woorden:eek: We hebben wel heul veul onvolwassen relschoppers rondlopen :eek:

Iedereen toch een fijne rustige dag gewenst.
    Fietstijd !

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen ,
    Relschoppers zullen er altijd wel blijven mogen ze van mij veel harder aanpakken.
    Leni hoop dat de schade meevalt en je niet te veel spierpijn hebt ;).
    Sniet dat was alleen voor mij zelf 8) , vrouw en dochter hadden iets anders :music:.
    Ben zelf ook wel eens burgelijk ongehoorzaam :wuerg:;).

snietje1, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen.....pppfff koud hoor....
    hondje vind het fijn nu buiten vooral om de vogels weg te jagen....doe ik zo mijn best voor die beestjes hahhaha hangt hier van alles en zo voor die vogels tja jachthond he....
    t nieuws...tja word er zo :( van wat schiet je er mee op he om te gaan rellen?? niks toch....ik zou zeggen pak een boek en ga lekker lezen .....maar das natuurlijk weer iets heul doms.....hihi
    hier vandaag maar eens zien dat ik die verklaringen uitgeprint krijg dat ik na negen uur soms toch op straat moet zijn voor werk dan he....moet elke dag weer opnieuw dat snap ik dan weer niet kost veel papier....en je kan toch ook voor een week of een maand invullen t zal wel weer.....zo jammer

snietje1, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemiddag,
    Dat is lastig Popje elke dag een nieuwe uitprinten en in vullen.
    Hier vandaag op tijd eten, denk rond de klok van 16.00 uur.
    Lijkt me beter anders is het net als in het weekend, beetje hapjes enzo en dan in de avond weer trek.
    We doen vandaag stamppot boerenkool, met een lekker stukje worst erbij.;)

snietje1, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.