-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Venus 8) ... kom nu maar snel naar huis weer he ...:music:... Hofje eet vanaaf - Witlof - aardappels - gepaneerde schnitzel.
    Al zou een glaasje water beter zijn voor de lijn enzo enzo ...:wuerg: echt niet ...xD
    Yep Sniet zo onbeleefd ...er kwam een knip van...en verder maar zwijgt en het hoofd schudden doet...
    Graag gedaan Pop, hij staat je prachtig ...:)...

stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ben aangekomen hoor:music: even regenpak uit doen dan ben ik zover o_O.

stien56, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vond het al heel wat dat ik de banner geplaatst kreeg laat hem mooi zo staan heb ik iets wat anderen niet hebben.
    Het is een winterbanner dus als winter voorbij is zal ik mijn schoonmoeder Hofje even lief aankijken en vragen of ze een nieuwe banner voor me maakt.
    Als ik die plaats zal ik ook proberen of ik hem in het midden krijg hoor is Venus ook tevreden.;)
    Eten hier vanavond prei kerrie schotel uit de oven.

stien56, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Smakelijk Hofje en Rick, dat zal wel lukken xD

stien56, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Gevonden Hohje, bedankt. Nu nog zien hoe ik mijn bonuscode kan verzilveren.:wuerg:

6. snietje1

Rechts bovenin op het ?! drukken, links onderin (onder die oude camera) op het knopje "bonus"(als je erop staat) drukken, bonuscode invullen en op "enter" duwen.
    Ik ben Hofje niet, maar zo werkt het wel ;)

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

welke bonus dan?? kan t soms niet meer bijhouden.....truste allemaal

8. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

stien56, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

In de e-mail die je over het event kreeg staat een persoonlijke bonuscode. Goedemorgen trouwens.

snietje1, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik weet wel hoe ik de code in moet voeren maar vooralsnog was er de melding 'onbekend'. Gelukkig gisteravond laat nog eens geprobeerd en ja hoor .... gelukt! Jammer dat er geen pop-up scherm kwam om te melden wat ik kreeg, maar dat stond in de mail, dus helemaal blij:D

snietje1, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Alweer even naar de markt geweest voor verse groente en fruit, vanwege me werk kon ik er niet meer heen.(tis altijd op vrijdagochtend)
    Heerlijke zoete sappige Portugese sinaasappelen er gehaald.:)
    Menu van vandaag wordt snert(zelfgemaakt uit de diepvries) met een warm broodje met boter.;)
    Het weer voor vandaag ziet er goed uit, dus kan ook in de tuin nog wat rommelen.
    Als je bezig bent zie je steeds weer meer, om ff te doen.xD

snietje1, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Komt goed hoor Rick, tegen de tijd dat het voorjaar is...Mooi Jannie dat gelukt is...
    Zo zeg 2 van de 3 gelukt ; het ei van renzo - De ruim nu 3,5 Miljard BD - Nu nog 62 miljoen EP ...Dat zal nog wel ff duren.
    Heb eerst maar is wat van die EP verhogers ingezet ...Vergeet die altijd xD ... En meestal kun je ze niet gebruiken omdat ze dan weer in die gouden sloten moeten. :wuerg:... Vandaag een beetje soppen en poetsen huize Hofje weekend klaar maken ... en vanmiddag mag Hofje nog even naar de dames van HA voor het broodnodige B12 shotje...Het moest niet mogen, maar kan niet zonder-.-

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag; UB40 - King
    :inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je mee hebt gedaan aan het event dan heb je ook fiches gekregen waar je in de seizoenswinkel ook meer ep kan krijgen op je sieritems. Ik hoef nog maar 28,4 miljard voor volgend level.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Hoort iets over event :eek::wuerg: ... rent snel weer weg ...... xD ........ roept nog na ....Niet events speelt .........

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemiddag ,
    Vanmorgen eerst naar longarts geweest voor controle :) mag weer half jaartje wegblijven:D.
    Daarna lekker bij jongste op de koffie geweest en gelijk maar geluncht xD:D.
    De verjaardagsquest ook al afgerond en seizoen ben ik al in level 31 :music::D.
    Hofje :inlove: zet hem op nog maar klein beetje ep :music:.

Eten vanavond geen idee wordt vandaag door me oudste geregeld is dus een verrassing :wuerg:
    maar meestal wel lekker :D:D.

16. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoe doe je het Venus.....hier nog maar vier keer kunnen inleveren.....maar top hoor..
    hier vanavond aardappel pannenkoek was de wens van de jongste...tja als je vraagt wat zou je willen eten dan.....hahahah maar goed is best lekker....nieuwe lappie nog niet alles klaar maar dat komt vanmiddag vast goed...

17. venus261256

Popje , Mazzel in het rad en heb grote voorraad susi en supermest 8).
    Dus dan gaat het wel eens snel ;).

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Hexia

Hexia Teller

Yessssssssss xD.......... Van minder dan 300 punten bij Renzo mij naar de 1200 punten gewerkt:wuerg:...Van 168 tickets nog 56 over :wuerg:...En na jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeennnnnnnnnn niet meer na de kermis te zijn geweest.:oops: ... Is het mij onder grote aanmoediging van mijn Rick :inlove: Gelukt om het ei te scoren ... Nu moet ik dus een ei uitbroeden :wuerg:...Zal mij benieuwen.
    Ben der moe en tureluurs van ...Moet minstens 3 weken van bijkomen xD:oops:

Weinig EPtjes ...Weining Eptjes ..Papa Venus :eek: ... Euh euh wij zijn wel familie sloompie :wuerg:...

Ohja mijn ei...Gaat er is een broedplaatsje voor maken en zoeken ...:music:

suuske1960, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Ach lieverd xD toch , 3 weken om het uit te broeden :music:.
    Zou er wel een goed en warm plekje voor zoeken :oops: en goed verzorgen.
    Zal me benieuwen wat het wordt een jongetje of meisje :oops:.
    Moet nu ook wel even aan Rick denken o_O , wat zal die het druk krijgen dan
    de komende weken:(.

suuske1960, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Hexia

Hexia Teller

Volgens Mama Hofje...Die heul niet op de boerderij ken kommen :eek: ze heb weer die rennende schaapjes...en allemaal bloemetjes:wuerg:
    Dus die koektrommelgedoe heb geen enkele nut ofzo...Maar euh euh volgens haar dus ...Ken ik die het beste bij me dragen in een draagdoek o_O Zie me al gaan zeg ... een ei in een draagdoek-.- ... Tis dat het me moeder is.. Maar die heb mij soms toch ideen :wuerg:o_O
    Hoezo Rick :inlove: druk :eek:

suuske1960, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.