-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ken het probleem Suus xD ... Als ik dat feestcommissie een poosje laat doen, wordt het ook een zooitje ...Net als de vriezer en de koelkast :music:...

Goed plan, van die lekkere en zelf gemaakte gerechten.

leni1955, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

gelukkig komt alles toch nog goed met die twee love vogels.....dus toch nog feest????
    hier werkt de post nog niet zoals voor die tijd.....kan nog niet antwoorden moet naar het postkantoor dan daar bericht schrijven en dan pas kan ik antwoord geven tja het is te doen zeg maar....
    wel loopt het spel nu beter en.....tot mijn verbazing....sssttt is het hier nu heel stil....gisteren moest ik het spel echt afsluiten anders bleef lappie maar blazen....nu....heerlijk rust..

leni1955, suuske1960, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , ben ik toch mooi op tijd thuis zeg 8).
    Begint hier nu aardig wit te worden dus tijd om lekker bij de kachel te gaan zitten:D:music:.

stien56, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

hier niks geen sneeuw.....:eek: zo jammer.....

venus261256, stien56, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier is het wel aan het sneeuwen-.- Van mij mag je alles hebben Popje !:)
    Gezellie zelf gerechten maken, kaai gezellie Suuske, alleen de reden is minder, niet kunnen werken :(
    Lekker bij de kachel zitten Venus, die witte bende is nooit best.
    Kids die huizen gaan kopen, altijd spannend zo'n bezichtiging, tis altijd goed om niet over 1 nacht ijs te gaan en het van alle kanten (ook van moeders) te bekijken. Daarna pas goed doordacht beslissen, tis geen stukje zeep wat je koopt.

Sniet is klaar voor vandaag, morgen weer verder met vanalles en nog wat.

6. Hexia

Hexia Teller

Zelfs een stukje zeep kopen kan soms al moeilijk zijn -.-

Yessssssssss het sneeuwt ... het sneeuwt ...:inlove: Vind altijd zo gaaf ...xD Romantisch dan weer niet...daar moet je voor bij Mama Hofje zijn-.- Die vind dat romantisch om door de sneeuw te wandelen... Tis iets magisch mooi kind zeg ze dan ook nog :eek::wuerg:

Mevr de Zwart wou ook in de sneeuw...t'werd al snel een Mevr de Wit xD Ze kwam snel weer naar binnen... xD

EDIT: feest ? ik weet nog niet van een feest of een vraag :oops: Wel heel blij is dat Vrouw Bitter er nu hier niet meer is8)...Lien en Gijs zijn al wel het kleine huisje achter op het erf aan het opknappen ...

Laatste bewerkt: 16 Januari 2021
  7. popje4

ach dat komt vast nog wel hexia......en dan..dan.....hihihihi
    hier nog geen sneeuw pppfff.....wel net weer geprobeerd op de markt wat te verkopen tjeeee ik doe netjes de prijs ja en de aantallen en klik op oke.....past die markt snel de prijs aan....nu sta ik onderaan met een flink bedrag word er zo :sleepy: van....

venus261256, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Dan woon jij vrij oost/ noordelijk Popje ..Jij krijgt de sneeuw dan in de late avond en vannacht ...Tegen de tijd dat het bij jouw ligt ist hier morgen weer weg :wuerg:xD

Ik doe op de markt geen zelf meer prijs intikken... Dat werkt voor geen meter ... xD ... Doe gewoon met dat schuifje heen en weer schuiven ...Gaat best goed...Hexia en Hofje hebben al menig miljoentje verdiend... Vooral bij Hexia zijn de BD welkom :wuerg: En alleen mest verkoop, voorraden zijn er niet om te verkopenxD:oops:

venus261256, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hier lekker sneeuw genoeg gehad , ben lekker bezig geweest buiten.
    had het al jaren niet meer gedaan maar vond het wel weer eens leuk.

Eten vanavond lekker zelfgemaakte tomatensoep met stokbroodje.

stien56, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Lekker Venus, smakelijk !! Enneuh, goed bezig met popje maken, hij ziet er vrolijk uit.
    Hier hebben we strakkies tapas :inlove:

Edit:Tijd voor True Detective :inlove:

Laatste bewerkt: 16 Januari 2021
    leni1955, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

hihih jip hofdame oost zeg maar.....beetje sneeuw hier nu hoor wel leuk maar niet veel....kon geen popje maken....
    slaap lekker allemaal....morgen weer een dag
    en ja ik doe ook dat schuifje maar als ik dan op oké druk maakt de markt er een heul andere prijs van.....:oops:

leni1955, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen

leni1955, janniekwak, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Het zijn drukke dagen. Naast het werk op de farm ook druk bezig om Lien en Gijs te helpen met het opknappen van het huisje, gelujjig is het bijna klaar en kunnen ze er gaan wonen.
    Heb aan Gijs een goede knecht en ook met Lien in de huishouding gaat het fantastisch. Ze loopt de hele dag zingend haar werk te doen. Wat een verschil met die mevr. Bitter die hele dagen maar liep te zeuren en te klagen.

Wil niet brutaal zijn hoor zei Lien op een gegeven moment maar wanneer ga je Hexia:inlove::inlove: nu eindelijk eens vragen om met je te....... nou ja je weet wel.
    Ja ik wist zeker wel wat ze bedoelde en dacht aan het kleine doosje dat ik verstopt had in de kleding kast. Ik had het meegenomen uit de grote stad toen ik daar spullen moest halen voor het huisje van Lien en Gijs.

Zal maar eens naar Hexia:inlove::inlove: gaan en vragen hoe het met haar gaat en misschien dat ik haar ook nog wel durf te vragen of ze met me wil gaan...... ,zal het doosje maar wel meenemen en dan afwachten wat er gaat gebeuren.

leni1955, venus261256, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Teller

Ze had lang en diep geslapen. Zat nu ff heerlijk aan een sloom ontbijtje te genieten van de koffie en de zon die prachtig over de weiden scheen. Ja langzaam aan begon zij zich hier steeds meer en weer thuis te voelen. Ze keek op de klok. Oeps al zo laat snel aankleden dan maar. Met enige spijt liet ze het broodje, met dik belegd roomboter en aardbeien jam liggen. Tja al die dinnertjes deden haar figuur niet echt goed. Ze moest maar wat meer met Bella en Wonder gaan lopen.:oops:
    Haar broeken en jurkjes werden toch echt wel wat strak op sommige plaatsen. Zo stond ze nog wat de mijmeren voor de spiegel. Deed haar haar goed. Met die krullenbos was weinig te beginnen. Nu ja het was zoals het was. Een familie kwaaltje :music:

Beneden gingen Bella en Wonder aan de blaf. Meteen er achteraan hoorde zij de deurbel. Dingdong dingdong dingelingelong. Wie zou dat nou weer zijn? Met dat ze de deur open deed werd ze al overladen met zoenen. Het was Rick.:inlove: Dag Lieve Hexia hedde gij nog koffie voor deze eenzame boer ? Ze schoot in de lach, nou zo eenzaam ben jij niet.

Rick ging in haar kleine opkamer zitten en keek uit over de met zon overladen weilanden. Je woont hier wel prachtig Hexia zei hij. En ietwat verlegen en stil dronk hij zijn koffie. In stilte genoten zij van elkaars gezelschap.
    Dan verbrak Rick in ene de stilte. Hij stond op en kwam naast haar zitten en sprak tegen haar. Het waren veel woorden voor deze Boer. Woorden die recht uit zijn hart leken te komen. Ze luisterde en luisterde en genoot tegelijkertijd van zijn gezicht. Terwijl zij bijna verdronk in zijn ogen en het luisteren naar zijn heerlijke donkere stem. Pakte Rick ineens haar hand. Ze keek verbaast, had zeker weer niet goed op zitten letten:oops:. Hoorde Rick nu luid en duidelijk zeggen; Daarom Hexia juist daarom wil ik je deze vraag stellen.

Euh euh Rick ? Vragend keek ze Rick aan. Hij leek wat te schrikken. Pakte een prachtig klein doosje uit zijn zak en gaf het aan haar. Ze keek hem nog eens enigzins verward aan : Lieve Hexia, wil je mijn Boerin worden? Zei Rick waarschijnlijk voor de 3e keer al. Ze keek van Rick naar het doosje en weer terug naar het nu wat gespannen gezicht van Rick.

Ze gaf hem haar antwoord ; Ja Rick, ik wil jouw Boerin worden. Maakte het doosje open en zag een prachtige ring. Rick haalde de ring uit het doosje en schoof hem met een zachte druk om haar vinger. Hij kuste haar zacht en zei; Hij pas je als gegoten. Zoals jij als gegoten past bij mij. Ze wist niet precies meer wat er daarna allemaal gebeurde.
    Wel dat ze ineens tranen over haar gezicht voelde druppen.:wuerg: Tranen van geluk. Op Rick zijn schoot zittende en die haar tranen lachend weg veegde, dacht ze nog ; Mijn hemel ik lijk op mijn moeder en mijn zusje:wuerg: Ben ik dan toch romantisch? Het zal toch niet he.... Ach ken mij het ook schelen en ze kroop nog eens in Rick zijn armen.:inlove:

leni1955, janniekwak, venus261256 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

jjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeee jippie feest... feest ....feest.....en feestxD.....help....hoe moet dat nu..wanneer en hoe laat en zo.....pppfff adem in en adem.....de taart nog niet klaar hoor en de kleren hangen nog voor de strijk....locatie nog niet versiert.....tjee nog zo veel te doen....oké die twee zijn nog wel eff met elkaar bezig...denk ik zo dus tijd genoeg hoop ik.....

maar....alvast [​IMG].......

leni1955, venus261256, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Net het goede blije nieuws van beiden hoorde ...:inlove: De locatie al klaar heeft...Het was ff werk maar dan heb je ook wat. :music:

Eens gekeken heeft in de kleding kast ...yep dit setje gaat het voor Hofje worden

leni1955, venus261256, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Hexia

Hexia Teller

Blij verrast de grote doos van mama Hofje in ontvangst heeft genomen...Nog blijer is met de inhoud. Yep zij kent haar dochters goed.
    Was al bang dat ik in een witte wolk moest gaat trouwen:wuerg::wuerg:... Voor Rick heeft zij ook een heel mooi pak gekocht. Maar die mocht ik nog geen eens zien :eek:... Stom romantisch gedoe ook o_O

leni1955, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

heb ook een leuke banner gemaakt door Hof van Dromen. staat niet mooi in het midden zal wel commentaar op komen maar deze boer is een echte digibeet weet niet goed hoe dat allemaal werkt het was met hulp al heel wat dat ik deze banner geplaatst kreeg.

leni1955, venus261256, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

LENI !!!!! Wat denk je hiervan ?

Ik denk dat ik deze neem

Nu weer als de donder naar de keuken om het buffet op tijd klaar te krijgen....

Laatste bewerkt: 17 Januari 2021
    leni1955, janniekwak, venus261256 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Hexia

Hexia Teller

Er komt helemaal geen commentaar...En als het er wel komt...Nouh nouh dan dan weten ze meteen met wie Rick gaat trouwen -.-xD:oops:

Ik vind het knap dat het je gelukt is :inlove:

leni1955, venus261256, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.