-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zal ik dan toch maar de stoute schoenen aantrekken. Al dagen gaan er geruchten door het dorp over Hexia:inlove::inlove: en haar geheimzinnige boer. Wie zou dat toch wel niet zijn. Vele namen gingen in het rond zelfs die van Pieter Post werd genoemd.
    Mijn buuf Snietje kwam ook al vragen he buuf weet jij misschien wie die geheimzinnige boer van Hexia:inlove::inlove: is. Nee hoor buuf dat weet ik niks van:p. o_Ok Pieter Post vroeg mij er naar toen hij de post kwam brengen en weer hield ik mij van de domme en wist natuurlijk van niks.
    Maar deze boer is de geluksvogel, ben al jaren in stilte verlieft op Hexia:inlove::inlove: maar steeds koos ze voor een ander. Nadat ook haar derde huwelijk op de klippen liep hoopte ik dat ik een kans zou krijgen, maar ze vertrok naar de grote stad en zag haar niet meer.

Totdat ze opeens weer verscheen ze was nog steeds even mooi en aantrekkelijk als voordat ze vertrok.
    Heb haar toen een kadootje gestuurd met een lief briefje erbij dat ik haar uitnodigde om naar mijn boerderij te komen voor een dineetje.

Gelukkig nam ze de uitnodiging aan en zou ze komen op haar fiets. Stelde nog voor om haar op te komen halen dan hoefde ze niet over dat donkere pad. Maar dat wilde ze niet, want dan zagen haar nieuwsschierige buurvrouwen mijn auto en dat wilde ze liever niet, bovendien was ze niet bang in het donker dus kwam ze gewoon op de fiets.

Op een vrijdag stond ze voor de deur in haar prachtige jurk ze had een heerlijke fles whisky voor me meegebracht iets waar deze boer dol op is niet teveel natuurlijk.
    We hebben genoten van het heerlijke eten dat mijn huishoutster voor ons gemaakt had en dronken er een lekker glaasje wijn bij.

Daarna zijn we voor de openhaard gaan zitten met een glas van die heerlijke whisky die Hexia:inlove::inlove: voor me mee had genomen.
    ook hebben we heerlijk gezoend tjee wat kan die heerlijk zoenen zeg;).
    Zijn voor de openhaard in slaap gevallen. toen ik de andere morgen wakker werd was ze verdwenen maar ik weet zeker dat ze nog een keer terug zal komen.

snietje1, suuske1960, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Hexia

Hexia Teller

Net aan de koffie zat, Ding Dong (de bel) doet deur open. Zag alleen bloemen, heel veel bloemen :eek: Komt erin eens een lachend gezicht achter vandaan...Het was de geheimzinnige Boer :inlove: Ik meteen hem naar binnen sleuren en snel kijken of niemand hem gezien had. :wuerg: ... Zeg tie... eerst maar ff zoenen :oops:... Na euh euh een tijdje :music: ...Zegt tie kheb nieuws...Nieuws nieuws hou helemaal niet van nieuws...nieuws betekent meestal niet veel soeps -.- ... Vraag dus ietwat euh euh nou ja ...Wat voor nieuws ??
    Zegt tie... ik heb in het dorpshuis aan andere Boeren en Boerinnen verteld dat jij, dat wij, dat ik, dat wij dat ik je geheimzinnige boer ben.
    Liet van schrik de bloemenvaas op het aanrecht stuiteren. Je hebt wat ?? :eek:... Gaat ie lacheno_O... Jah Hexia kon het niet meer voor mij houden. En ik wou dat ze wisten dat ik het ben. Je geheimzinnige Boer...En nog veeel meer had Rick verteld ...Maar euh euh das wel allemaal prive enzo enzo ... Moest er even van bijkomen ...:oops:

Toch trots is op Rick,:inlove: je moet het maar durven en doen8)

stien56, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

wauw....en nu....eeeuuhhh....feestje .....rent van voor naar achter....want ja wanneer?...hoe laat? ...waar en wie komt er allemaal ...pppff mag niet met zo veel he...lijstje maken dan maar....taart bakken....kleren klaar leggen...hapjes bestellen....zo veul te doen...:ppppff word moe van mezelf-.-....oke eerst maar eff afwachten dan rustig aan en zo komt allemaal goed toch....eerst maar eens koffie

snietje1, suuske1960, Hexia en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hehe de aap is uit de mouw , alle geheimzinnigheid ook weer uit de lucht 8)
    kunnen we weer normaal adem halen :).
    Heel blij ben voor Hexia en nu ook rick natuurlijk en dat ze het samen goed gaan hebben.
    Hofje xD zal toch ook wel weer blij zijn dat Hexia weer eens verliefd is.
    Feest en zo zullen we nog maar even op moeten wachten denk ik zo:music:.

stien56, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:
    Vanmorgen vroeg al met Koba in de weer met de witte was...en wat keuvelen over de laatste roddels in het dorp :music: Staat mij daar in ene Pieter Post achter mijn...Schrik me altijd te pletter van die man -.-... Zeg hallo Pieter waar komt gij mij mee verblijden ? Hedde gij nog post of niet voor ons? ...Hij had een paar rekeningen ...Terwijl ik die in mijne jaswerkschort zak stop, begin Pieter te kletsen:wuerg:
    En of ik nog koffie had :eek: ...Nah de koffie is al lang op Pieter -.- Zegt tie; Nouh die Hexia van jouw die heb me toch wel een goede partij aan de haak geslagen he 8) ... Ik wist van niks:wuerg:...Maar deed net of ik al wist:music: En zeg ja ja dat ken je wel zeggen he Pieter. Tis een Beste Boer...En dacht oh my wie zou het zijno_O ...Koba gaat nog even met Pieter aan de klets en Pieter gaat tegen mij weer verder over die Boer...waarvan ik niks weet :wuerg: Gaat hexia nou al bij hem wonen of gaan ze al spoedig trouwen ?? Nah dah moet me nou maar ff nog afwachten het Pieter ... Tja gaat tie verder...Ze zal het nog wel wat moeilijk krijgen met die huishoudster..euh hou heet die ook al weer..Tis ene zuster van die Vrouw Zuurtje :wuerg:... Ik denk ...denk Hofje denk welke zuster van Vrouw Zuurtje werkt ergens als Huishoudster ...Maar geef verder geen krimp...Pieter Post kletst verder.... En dan in dat grote huis van die enorme HerenBoerderij daar aan de andere kant van het dorp...Die Noorderweg nu ja een weg ist nie te noemen eigenlijk...En zo klets Pieter Post nog een heel eind weg...Terwijl Mijn hersens tollen en piepen...Alle info opslaan, wil echt niet dat Pieter weet dat ik Hofje het nog niet weet -.- Euhm Noorderweg - Grote HerenBoerderij - Smal Karrespoor - Zuster Vrouw Zuurtje - wie wie is dat ook alweer. :eek:

Ahhhhhhhh natuurlijk 8) Das Boer Rick :

Best een lekker ding ook nog :oops: ... Diene zuster van vrouw Zuurtje, das Vrouw Bitter :wuerg: Das geen mooie. Maar Boer Rick :music:
    Die is van alle markten thuis..Heb een prachtige boerderij opgebouwd. Goed lopend bedrijf en een paar stevige handen aan het lijf.
    Nu hopen dat tie ook sterk van geest is ... Die dochter van mij, die heb best een strenge hand nodig :music:...Kwasie onschuldig zeg ik dus tegen Pieter Post. Jah Hexia en Boer Rick das een mooi koppel ...8) maar nou motte weer verder met de was Pieter ....
    En zo ging Pieter weer met zijn busje op pad...

En Hofje neemt nog een bakkie koffie ...Hexia en Boer Rick ... :inlove:... tis met wat.

Lied van de Dag ; Spiegelbeeld · Suzan & Freek
    :inlove::inlove:

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wauw, he, he, het geheim is openbaar, Hexia en Rick gefeliciteerd met de verkering, wat ontzettend fijn voor jullie.:D
    Voorlopig maar even genieten en voor een feest ben ik altijd in.8)

Jippie draai ik eerst 200% en daarna 100% aan het rad, 27 gewassen uit een grote akker, dat gaat lekker en ik verwacht over een uurtje klaar met event of iig 2 uurtjesxD
    Zo kleine akkertjes volgooien met alles erop en eraan en voila !!!!!!:D

7. HofvanDromen

Leni :eek::eek: ... allememachies ...gaat het o_O... geluksvogel xD

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

Komt eens in de 10 jaar voor hofje xD

stien56, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Geweldig toch...Lekker van genieten...want dan is juist zo leuk...xD... Hofje sukkelt er wel weer achteraan :wuerg: Ken het schelen xD

EDIT: Yesss draai er 2 van 1 extra voor 6 uurtjes ...moet ik toch een heel eindje mee komen.:music:

Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
    stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Zeker is dat een mooie start, super.:)

11. venus261256

Heb ook bonus van 100 en 1 van +1 en nu qeust afgerond.
    Wolkenrij ook al gevuld :D:D.

Eten straks snert uit de vriezer met stokbroodje :).

12. HofvanDromen

Jaaaaaaaa Zeggggg :eek: ... Heb net het eerste vakje gevuld ... :wuerg:

Hier Witlof met ham/kaas - aardappel puree - oven schotel

Enne .... Morgen ist de dag van de Waarheid -.- Dan motten we zonder Flash :music: houd haar hart vast :oops:

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

Hier event ook klaar, ruim 3000 gewassen in een keer dus nog meer dan 1000 over:wuerg:
    Heb gelijk maar even verbouwd voordat we zonder flash gaan, wordt weer boven zitten want op de ipad gaat het echt niet lekker.:cry:
    Uiteindelijk zal het allemaal wel weer goed komen zoals meestal.:)

14. Hexia

Hexia Teller

Bijna het 2e vakje gevuld ...:wuerg:... 0ok een sloompie is ...van wie zou ik dat nou hebben :eek:

Vanavond bij Rick :inlove: mag eten ... Hoop wel dat Vrouw Bitter er niet is -.-... Volgens mij gluurt ze rustig door een sleutelgat:wuerg:

stien56, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

ja gezellig Hexia:inlove: komt gezellig eten vanavond heb de openhaard alvast aangestoken en Vrouw Bitter naar haar zuster gestuurd zodat we het rijk alleen hebben. ze was het er eigenlijk niet mee eens die nieuwsgierig aagje want ze wil natuurlijk alles meekrijgen. ze is uiteindelijk wel gegaan. tot vanavond schatje;)

stien56, janniekwak, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Hexia

Hexia Teller

Rent snel onder de douche door ... en trekt wat moois aan :music:... Tot later :inlove:

stien56, janniekwak, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Hexia en Rick eet smakelijk en geniet samen :).
    Maak er een fijne avond van.

stien56, suuske1960, rickvenema en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Venus :inlove: Kom je zo ook aan tafel ??? Kunnen we daarna samen op de bank en euh zoene euh euh ... flimpje ? enzo enzo ...

Ohw en we moeten het nog even over Hexia en haar Rick hebben :music:8)

Laatste bewerkt: 11 Januari 2021
    stien56, janniekwak, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Ben bijna klaar , even PC afsluiten kom ik er aan :D.
    Eerst maar eten hoor en dan zien we wel :music:.

stien56, suuske1960, Hexia en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

Veel plezier Hexia en Rick en ach laat mevr. Bitter maar door het sleutelgat gluren, kan het schelenxD maar vanavond lekker rustig genieten samen:inlove:

Hier zuurkool uit de vriezer gegeten, snel klaar en lekker.:D

venus261256, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.