-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Hexia hier net op de koffie gehad ... Heb het kind nog nooit zo vrolijk gezien o_O:eek: ... Ze had post gekregen zei ze en mooie kadootjes .. Ik zeg van Pieter Post :eek: Neee neee ... de kadootjes kwamen uit Hamburger City o_O... Toen ging ze weer weg. Ze had het druk zei ze ...Hexia en druk :eek::wuerg:Allememachies ...
    Hier was,t zoals gewoonlijk weer niet veel -.-... Kreeg een eeuwige schatzoeker ...Tja wie zoekt er geen schat zal ik maar zeggen.
    Hij geeft 10x 1 TG ...verschil moet er weer wezen zeker...de bomen was niks nieuws en de stallen een oranje/gele invasie-.-
    Kreeg wel een Oranje Cavia ... wist niet eens dat die bestond :oops: Maar die is wel schattig :inlove:xD...

Nu ff een boterhammetje en weer door ... Lied van de Dag ; Roxette - It Must Have Been Love
    :inlove::inlove:

stien56, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier nog 90 sneeuwvlokken voor ik dat ijshuis heb en nog 6 minuten om te weten wat er nu in die kist zit.

Hexia, gefeliciteerd !!

Thea en Stien, dank !!!!

Hier boodschappen gedaan(was een zeer natte bedoening) en wat aangerommeld....
    Lied van vandaag : Counting crows, a murder of one :inlove:

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

kist??? wat mis ik hahah ....heb veel kisten maar geen idee over welke kist dit gaat.....xD

4. HofvanDromen

De piccolo kist Popje ... die kan je voor stermuntjes uit het fokevent halen ... in de winkel van het event dan.

Er komt nu ja er kan veel moois uit komen ..zo ook een TG boom ...maarja dat zal wel nog een droom blijven voor Hofje xD:oops:

EDIT: hier is het linkje van die kist, en wat eruit ken komen ...ff helemaal naar beneden scrollen

https://board-nl.farmerama.com/threads/de-wonderkist.36804/

stien56, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

o ja helemaal vergeten naar het gedoe van gisteren....rent weg ppfff

6. HofvanDromen

:eek::eek:

7. popje4

en ja dit kist mar opgehaald nu afwachten.....dank julie was t echt vergeten....:p

8. HofvanDromen

Nu ist spel weer heul sloom en de coop helemaal leeg ? o_O kom niet bij de nieuwe quest op geen enkele manier ...

Als dat allemaal maar goed komt

9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier kwam er troep uit de kist, een berenvriend :( Uit een van de kisten vol verbeteringen kwam 200% oogst daar was ik wel blij mee. Ik dacht er opeens aan dat ik alleen die kist had gekocht en de rest van de muntjes nog moest uitgeven. Dus maar een stalletje en supervoer gekocht.

stien56, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Hier net zo gedaan Thea ... ach wat jammer van die beer ...Nah das geen vriend zal ik maar zeggen :wuerg:

11. snietje1

Die beer had ik vorige keer, nu heb ik een schattenzoektocht xD:inlove:, die vind ik leuker als die berenvriend 8) Die TGboom zal voor mij ook een utopie blijven.

stien56, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Hexia

Hexia Teller

Nah ... die geheimzinnige boer ...heb ik dan toch liever :oops:...
    Maareuh ik moet nouh ff sneeuwpoppen bouwen enzo enzo ...rent snel weg

stien56, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ben toch blij dat ik het mis had over die buur , geniet er maar lekker van en dat je mooie kado''s
    van hem krijgt 8).

stien56, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Teller

Rent nog ff terug ...hijg puf hijg ...Nouh papa Venus :oops: ..de grote kadoos kwamen uit Hamburger City ... de lieve kadootjes van de geheimzinnige Boer :oops:... Maar niet !!! tegen Mama Hofje vertellen hoor ... Anders weet ik het wel weer :wuerg:...

Vraag me wel af of tie wel goed ken zoe euh euh :oops:...Misschien wilt die dat niet ..en ik zoe euh euh ...ff ik weet niet meer :wuerg:
    rent nu heel snel weg ....8)

15. popje4

dacht nog heul eff dat die kist een bonus was voor alles van gisteren hihihihixD

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

TG boom........ hier niet hoor-.-

Vanmorgen natgeregend tijdens de wandeling met de hond en dus maar korter gelopen en daarna koffie gedronken bij een vriendin, reuze gezellig.:inlove:
    We hebben besloten om als het weer mag samen te gaan sporten, huisgenoot is er klaar mee en alleen vind ik het niet leuk.;)
    Afvallen is gestopt, ben 16 kilo kwijt en mijn lijf vond het genoeg, ik ben zeer tevreden en nu op gewicht blijven maar dat gaat vast lukken:D
    Verder vandaag weinig gedaan, wel net besloten dat we de achtertuin opnieuw laten bestraten, ook heerlijk grotere en gladde tegels, voortuin bevalt uitstekend en veel minder onkruid te wieden en schoon te schrobben.8)

Laatste bewerkt: 7 Januari 2021
    janniekwak, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

leni das een heule boel toch die kilo,s top van je.....:)

stien56, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Ben al blij dat de 2 kilo die er met de feestdagen zomaar bijgekomen waren, weer verdwenen zijn :wuerg:
    Nog steeds te klein voor mijn bmi of zo iets dus xD... Sporten ... bloedhekel aan :oops:... kan het ook niet :oops:

Hier krijg Hofje van het voorjaar ook een nieuw terrasje en misschien als Hofje heul erg lief is een soort van overkapping ...:music:
    Maar dat zijn nog plannen enzo enzo ... ken zomaar weer heul anders worden ... Je weet het niet he ..

Heb nog aan Hexia gevraagd of ze mee wilde eten hier...Wij eten patatjes ...normaal is ze er dol op ...Maar ze had geen trek zei ze o_O

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Heul goed bezig Leni !! Gezellie, nieuw tegels en minder schrobben, das altijd goed :)
    2 Kilo is ook knap Hofje !

Patatjes, lekker, als Hexia maar niet ziek wordt!
    Hier hebben we vanaaf gegrilde kipkluifjes met spruitenschotel :inlove:
    Nu tijd om te zitten en iets gezellig te gaan kijken :)

janniekwak, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Bedoelde toch de lieve cadeautjes en zal niks tegen je moeder zeggen hoor xD.

Leni dat hebt je goed gedaan zijn toch aardig wat kilotjes .

Eten hier vanavond lekker simpel opgebakte piepers met appelmoes en lekker gebakken visje.

HofvanDromen, stien56, Hexia en 4 anderen vinden dit leuk.