-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ach hexia best spannend toch??

stien56, HofvanDromen, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag , na lekker gezoend te hebben met farmliefje xD ,
    even naar jongste dochter en de oppaskinderen geweest was weer even leuk
    ook al ging het spelen en vasthouden niet zo gemakkelijk :wuerg:.
    Zo'n vreemde pan heb ik nog nooit van gehoord.
    Hexia kadootje gehad van een vreemde boer heeft die zeker een foutje gemaakt ofzo 8).

Helaas is het fokken wel 4 x 48 keer als je alleen 3 stappen vooruit wil.

Laatste bewerkt: 6 Januari 2021
    stien56, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Teller

:eek::eek:
    Eerst schijn ik als of uit een testje geboren te zijn :wuerg: De vader of vaders van Mama Hofjes dochters zijn nog altijd onbekend -.-... Toch moeten ze wel heul goede genen of van Adel geweest zijn ...Hoe kom je anders aan de naam Hofdame :eek:... Of woon je op een Hof en nog wel 1 van je mooiste of misschien wel stoutste :oops: Dromen ooit o_O... Of heet je Hofje :eek:... De goede genen tja die zijn gewoon voor een ieder duidelijk te zien :music:...

Dan wil ik dan toch maar aan de fokrommelgedoe ... wordt ik van me eigen boerderij gesmeten :wuerg:... En als klap op de vuurpijl blijk ik nu ook nog een foutje te zijn :eek:o_O

Lekker Dan :wuerg:

En daar leg ik er weer uit .>:( Mama Hofje enz hebben nog niet eens in kunnen loggen ... Bent nou van lieverlee wel helemaal zat gewoon >:(... Zo ken me heul die heul veul DI ook niet halen ... Bah bah boos is >:(

Laatste bewerkt: 6 Januari 2021
    stien56, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

ja het loopt erg soepel hahahah ppff niet dus hier ook regelmatig er uit en dan kun je ook niet op het forum om te posten dat vind ik wel stom hoor....kan wel lezen dat dan weer wel....tja

stien56, venus261256, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

Hexia Teller

Kreeg weer een kadootje van de vreemdeling Boer ...:oops:... Das toch wel lief toch ??:oops:

Maar geen briefje ofzo enzo ... Zal ik nou toch maar ? Nah dat durf ik eigenlijk niet :wuerg:

Mama Hofje zou zeggen : Tja das een Hofjes dingetje ...Help help help ..ik lijk op mijn moeder :eek:

stien56, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

lig er weer uit en kan nu ook niet meer inloggen....

Hexia, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Even geen goedenavond, ik hoop voor jullie wel.
    Leni, dank je :inlove::inlove:, tis echt :cry::cry::cry: Normaal kan ik niet huilen, maar na hem vanmorgen eruit gehaald te hebben:eek::cry: Was zó zielig, hij kon alleen nog maar op zijn zijkant zich vooruit trekken (een paar cm) en dat was het. Eten en drinken ging niet, hij wilde niet meer....heb ik daar een babyrat vast die niet wil eten, drinken en die zich bijna niet meer kan bewegen :cry::cry: Ik heb om 9 uur de dierenarts gebeld en jawel, zit ik weer te huilen:eek::oops: terwijl ik mijn verhaal vertel hoe het nu is. Eigenlijk was alles vol, maar ik mocht om 11 uur komen. Mijn wederhelft opgebeld en die ging er wel mee naar de dierenarts. Onze Buum heeft hem in de reiskoffer gelegd en na helemaal nagekeken te hebben door de dierenarts, is Rotje is om 11.15uur overleden, hij was helemaal op:cry::cry:

Nu zijn we op zoek naar een maatje voor Pietje, maar voorlopig is die niet in beeld. Misschien dat er volgende week wel een ratje van die leeftijd te koop is, zo niet, dan moet Pietje alleen verder gaan. Hij zal wel eenzaam zijn met tijd en wijle, maar dat is dan maar zo. Als hij te lang alleen is en ik zou er een kleintje bijzetten, kan hij jaloers worden en de kleine doden.

Ik ben nu van pure balorigheid dat fokevent aan het afmaken in een bloedgang....

Hofje, stoofpotjes zijn altijd lekker ! Zo'n slow-geval hebben wij ook niet, mijn collega wel (die er veel mee doet). Hij vindt het geweldig om daar vlees in te bereiden. Als ik jou was, zou ik alvast eens recepten en ervaringsmensen lezen. Wij schaffen zo'n ding niet aan, in de oven of op het fornuis met een treefje kan je hetzelfde doen.

Nu is het tijd om Pietje eruit te laten.

stien56, Hexia, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

pppff snietje wat zielig dit verhaal....hij was toch ook nog jong? wat een narigheid....sterkte hoor

stien56, Hexia, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:) Dank voor het meedenken Snietje ... op het fornuis gaat hem niet worden ... en de oven denk ook niet ... Heb mij inmiddels wel ingelezen over werking en recepten ... Denk toch dat het voor Hofje een uitkomst zal worden of zal zijn ...zo ene slower :music:

Wat jammer en wat zielig voor Rotje Snietje ... en schaam je niet ...huilen mag ..dat mag altijd, ook al doe je het liever niet ...toch ist beter voor je dat je het wel soms doet ... Dikke Knuffel ...:inlove::inlove: ... Hoop voor jouw/jullie en Pietje dat er snel een nieuwe hooligan bij hem kan komen wonen ...Al klinkt dat zo ineens wel wat gek zo na een jawel groot verlies ...

Zo hier ist ff allemaal op ... Heb mij in diverse draadjes even stoom afgeblazen over mijn boosheid jegens BP ...:oops: moet eerlijk zeggen ,heb er weinig tot geen vertrouwen meer in dat het goed gaat komen met Farmerdrama. Het is ene grote puinhoop ...En zo helpen ze het spel steeds meer en meer om zeep en naar hunnie grootje ... Geen woorden meer voor heeft ... Zo zonde zo zonde ...:(
    Nog 5 dagen en dan zal vrees ik de allergrootste uittocht allertijden van boeren en boerinnen gaan starten -.-... En het is wel heel iets anders dat je nood gedwongen moet stoppen of dat je vrijwillig er een poosje niet bent...
    Vele zijn hun al voorgegaan, omdat juist het spel en vooral ook het forum al zo verandert zijn. Sommige mist Hofje nog elke dag :(
    Sommige mist Hofje zo erg, dat het echt pijn doet :oops: Zal ook wel weer stom zijn :oops:... Kweet eigenlijk geeneens meer wat nou meer pijn doet ...Mensen /boeren/boerinnen verliezen aan de dood in real ...of verliezen in de virtuele wereld ...denk zomaar dat het voor Hofje geen verschil maakt ...:cry:

stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Hofje, ik mis sommige ook nog..... Hoe dit gaat lopen weet ik ook niet, op dit moment hang ik met mijn boerderij in Flash, dat is pas sinds vandaag dat het gebeurd. Het download geval werkte een uur geleden ook niet... unity ben ik eigenlijk kwijt.....

Ik zal dadelijk eens opnieuw opstarten, misschien wordt het nog iets, zo niet, kijk ik morgen wel weer... echt hoopgevend ziet het er niet uit, zou hier ook een nieuw virus opzitten ?

Oh ja eten: we hebben strakkies een bonenschotel met prei en kabeljauw, normaal vind ik het heerlijk, maar nu niet veel zin in eten :oops:

HofvanDromen, stien56, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Snietje veel sterkte en hoop dat er snel weer eentje bij komt want pietje zal zich wel
    eenzaam voelen.
    Ben er gister maar mee gestopt want was niet te doen >:(:wuerg:.
    Hoop dat het vandaag beter gaat met de farm :music::eek:.
    O ja gister gegeten rode biet met aardappels en stooflapje.

HofvanDromen, stien56, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Zo, vandaag weer nieuwe kansen en nieuwe prijzen, we kijken maar weer hoe stabiel de boel is.

Dank je Venus, ik hoop het ook, ratjes zijn niet gemaakt om alleen te zijn. Stooflapje, altijd lekker !!

HofvanDromen, venus261256, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah Sniet, wat naar weer en zo sneu voor Pietje:cry: en zeker mag je huilen, jonge beestjes horen niet dood te gaan:(

De farm over een paar dagen, ik ga het beleven maar geef zeker niet meteen op, in het verleden is het ook wel misgegaan maar altijd weer goedgekomen, tijd doet soms wonderen .

En zeker mis ik sommige mensen ook nog op het forum, in het spel en zelfs in rl omdat ik ze daar ook zag en nu niet meer:cry: maar zo zijn de dingen en we moeten er mee leven, helaas is het niet anders.

Kop op meiden, we kunnen het.:inlove:

HofvanDromen, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Leni, ik zal echt niet mijn roze boerenklompjes zomaar aan de wilgen hangen, ik bekijk het per dag. Als ik voor de tigste keer eruit gegooid wordt, ben ik het die dag beu, zodoende nieuwe ronde, nieuwe kansen en nieuwe prijzen voor een nieuwe dag;)

janniekwak, leni1955, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

en zo is het.....van dag tot dag....ze doen vast hen best in HB denk ik wel ....maar gisteren was wel heul erg hihihi...
    event laat maar....dropjes nu al te weinig dus dat gaat hem niet meer worden tja volgende ronde weer....
    fijne dag allemaal

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Gelukkig kan je het item van het eerste deel ook in het 2e deel krijgen. Hier speel ik veel op de ipad en daar werkt puffin nog steeds het lekkerste op en op de pc speel ik nog tot flash stopt ook in flash. Dus hier valt het op dit moment nog mee met de irritaties. Kon gisteren ook gewoon deel 1 afmaken en het fokken is ook klaar. Ik ben blij dat BP toch heeft besloten om het spel om te zetten naar Unity, ze hadden ook het spel kunnen stoppen. En ze werken er nog constant aan, dus hopelijk is het over een tijdje met de normale problemen te spelen.

Sneu van je beestje snietje, is nooit leuk een huisdier te verliezen. Sterkte.

janniekwak, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Hexia

Hexia Teller

-.- De Hofjes dametjes zijn nog heul boos op BP ... Kregen wel mooie kadoos ...dat dan weer wel... Nu had ik al een toverhoed gekregen. Zullen vast gedacht hebben ..die Hexia is echt een Heks :wuerg:... Nu kreeg ik ook nog de bos bloemen :eek: en een valse christusboom o_O Wat moet ik mij daar nu weer bij voorstellen ... wat een naam -.-...
    Ter uwe info ...de toverhoed geeft 40 x 4 TG ...de bosbloemen 30 x een 1 uurs knecht ...kan ik mooi stoeien met die knecht :music:

Verder heb ik toch maar de stoute klompen aangetrokken : heb de vreemdeling boer een briefje gestuurd :oops:... En een kadootje er achteraan ... was best spannend :oops:... Heb ook nog gevraagd of tie naast me wilde wonen ... Dat was nog spannender :oops: ... En ja dat wilde hij ...Hij is echt wel best lief 8)...
    Maareuh euh euh.... nu nog heel even aan het werk ... de laatste 3 DI zien te vinden... Hmmm heb al zo bloedhekel aan verstoppertje spelen :wuerg:

Laatste bewerkt: 7 Januari 2021
    suuske1960, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje, wat sneu :cry:

Hier speel ik wel in Unity - is op zich wel te doen al zijn er ook irritaties - als ik b.v. de kistjes wil openen, moet ik telkens weer door de hele rimbam heen na het openen van 1 soort kistje - wordt er helemaal :wuerg: van.

Nou ja, 1 keer inloggen per dag tot de coupons op zijn is wel te doen - events speel ik al helemaal niet meer.

suuske1960, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Hexia

Hexia Teller

:eek: van schrik en de vreemdeling boer ..citeer ik je nu ook nog tante Stien :wuerg:

Kist probleem is heul makkelijk op te lossen ... "schrijf " in de zoekopdracht bij die consumptie goederen het woord "kist"
    dan komen alleen de kistjes tevoorschijn en kun je ze allemaal heel simpel openen...

Tja dat hek nie van me zelluf hoor ... dat was me slimme moeder ... tja :wuerg:

stien56, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

ga er voor hexia...hihiih....spannend...en ook nog mooie kadoos wauw...das niet verkeerd toch....
    zo nu mar eens op pad voor boodschappen nou ja over een half uurtje eerst koffie....

stien56, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.