-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Kan beter werken, dan heb ik het wat rustiger;).
    Omdat we met de kerst het rustig aan deden vanwege het trekken van wat kiezen van me schatje,
    nu maar wat lekkere hapjes aan het maken voor de komende dagen.
    Maar ook wat dingen voor volgende week voor in de vriezer.:)

stien56, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag,
    Popje geniet van je vakantie vanaf morgen dan na het werk.
    Suuske noem het toch verlaatte kersthapjes komt het vast ook wel goed.

Hier met ruilevent bezig geweest aardig wat boertjes en boerinnen blij kunnen maken
    en zelf natuurlijk ook nog wat leuke dingen binnengehaald :D.

Eten vanavond om de lokale ondernemers te steunen hebben we lekker pizza besteld :D:music:.

stien56, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Fijne vakantie Popje ...

Hofje ondersteund vanaaf het klus team ... Feestcommissie en de Jongsten ...Met een flinke pan boerenkool met worst...

Behalve de Neons die Farmlief gister al kreeg...nog niks niet gevonden voor Farmlief :oops:

venus261256, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Joepieeeeeeeeeeeeeee, blauwe gaaistal staat braaf naast mijn roze kluis 8)xDxD Kaaaaaaaaaaaaaaaaaai gezellie !!!
    Ik lees weer lekkere dingen voor vanaaf , mjam mjam, boerenkool, pizza, lekkere hapjes, ik weet nog niet waar ik mijn benen onder tafel schuif, allemaal lekker ! Wij hebben strakkies nasi met saté uit de oven.... mmm, ook lekker.... Ik denk dat ik overal een klein hapje mee kom eten 8)xD

Nu is het tijd om de ballon onveilig te maken 8)

Edit: Goedemorgen, fietstijd.

Laatste bewerkt: 30 December 2020
    HofvanDromen, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

Goedemorgen.

Popje geniet van je vakantie.
    Nou ik had toch ook wel bij Snietje aan de tafel willen zitten zeg want dat was ook erg lekker.
    Verders weet ik eigenlijk niet , Hofje xD niks meer nodig , want dacht van misschien nog
    een keer laten schrikken en dan waarschuwen dat ze niet de koffie moet meenemen :oops::oops:.
    Maar dat zit er ook niet in.

Eten vanavond ????? Denk dat het zuurkool stampot wordt met lekker worstje erbij.

stien56, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Mama Hofje heb alles wat haar boerinnenhartje begeerd Papa Venus, ze wou alleen nog graag een kleinkind :wuerg:en toen ging ze mij aan zitten kijken :eek:... Verders had ze de schuren prop en prop vol ... o_O ... Zoek jij nou is een knappe sterke boer zeg ze nog tegen mij:wuerg:... Nah echt nie he ... Voor je het weet ben je het sloofje van de maand -.- En als de feestzaal eenmaal gevonden is, dan of als je geluk heb trouwen ze met je of ze verdwijnen meteen al. Voor het huwelijk :wuerg: Of heel snel na dat boerenhuwelijk o_O...
    Nou was ze ook nog erg boos over iets in het nieuws over een dat een moeder geeneens boodschappen mag / mocht geven aan haar kind. Pisnijdig was ze er om geworden :oops: Wat is dit voor een land, had ze gegild. Nouh als mama Hofje gaat gillen :wuerg: Nou dan weet je het wel. De borden vlogen nog net niet door de kamer :eek:... En ze bleef maar gillen, wat is dit voor een land, waar je, je kind niet eens meer mag helpen. -.- Euh euh ...heb maar ff niks gezegd :wuerg: Ze zag niet eens, dat ik me blonde haren heb weg gedaan:eek: en nu weer mooi in me eigen kleur zit en in me eigen vertrouwde stadse pakkie -.- ... ppffff trouwen ... moet nog zien wie dat durft. -.-
    Ik zorg wel voor me eigen geluk ... 8)...

stien56, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Vind dat ook heel raar, ze zou waarschijnlijk wel boodschappen mogen halen bij de voedselbank maar als je moeder je helpt mag dat weer niet....

Hier word het denk ik ook zuurkool, als ik tenminste zin heb om te koken door het ruilen.

stien56, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Ach het is ook een raar land hier af en toe , was er ook pisnijdig over dat het niet mocht.
    Moet je iets wat je krijgt ook nog opgeven aan de inkomstenbelasting wordt je toch ook
    niet goed van.
    Als Hofje gaat gillen:eek: , zet ik mee koptelefoon wel op met beetje:music: erin ,
    hoor ik het toch niet :oops:.
    Je eigen kleurtje staat je toch wel goed hoorxD , alleen zo'n strak pakje :oops: ,
    vandaar dat die mannen elke keer weglopen :wuerg:.
    Ga maar weer gauw in de ballon kijken of ik nog iets kan vinden.

Laatste bewerkt: 30 December 2020
    stien56, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Hexia

Hexia Teller

-.-... Zeg ... -.-

stien56, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Onvoorstbaar raar vreemd land leeft Hofje soms in ...o_O

Hier liggen de netjes afgehaalde spruitjes al in de pan net zoals de aardappeltjes ...erbij eet Hofje een kip cordon bleu ...

Ondertussen mij te pletter aan het zoeken naar neons voor Farmlief en een bloemenkanon voor Thea ... het wil nog niet lukken ...:wuerg:

Lied van de bijna avond : Trixie Whitley - Breathe you In My Dreams

stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

Bloemenkanon is niet te vinden :( je farmlief zegt nooit wat hij nog zoekt. En jij weet vast niet hoe leuk item zoete verleiding is anders had je die niet afgeslagen.

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Heb het al wel weer gehoord van vrouwenkleding heb ik dus geen verstand ;).
    Hier staan er genoeg neonstallen in maar soms vragen ze me teveel :mad:.
    Die zoete verleiding is echt wel lekker , maar ja als hofje :inlove: niet wilt dan hou ik
    ze zelf wel.
    Kreeg net wel gestipte parasol uit de wonderkist thea o_O.

13. HofvanDromen

Geen idee wat het voor item is ...:oops: ... wel dol is op verleidingen enzo enzo :oops:... maar wilde die speler/speelster niet het vel over de oren trekken...die heb al niet veel waarschijnlijk , dus ik dacht ik schenk alleen ...dat doe ik zo graag ...:oops:

14. theav71

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Ben ik weer stout geweest , hoop niet dat ze alles ineens neemt xD.
    En geen koffie mee heeft naar lappie.

16. HofvanDromen

Venus :eek: ... Wat doe je nu weer :eek:... zit ik net te zoeken en te kijken ...vliegt dat huisje ineens voorbij hierzo xD:inlove:
    Aaarrrggggggg nee geen koffie over lappie, maar de schuldlijst bij jouw wordt wel steeds langer:wuerg:

Wist niet dat tie zoveel ep gaf ...:oops:... allememachies xD

17. theav71

Daar had ik geeneens naar gekeken, vond hem er gewoon leuk uit zien. Voor als je een winterlandschap bouwt.

stien56, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Hij is ook schattig ja .... Dat ook xD...

Heb maar even een oproepje gedaan voor je bloemenkanon in die ruildraadje :oops: ... Zo erg dat dat ding nergens is ...

Aan de kokkerel gaat hier ... :music:

19. Hexia

Hexia Teller

Nouh ik weet niet hoor ... me moeder is der denk niet helemaal bij ... Ik heb al weken zo ene schattig huisje op mijn erf staan o_O
    Weet ze niet eens wat of hoe het is of heet :eek: ... Yep weer bewezen Mama Hofje is een kluns xDxD

Loopt hoofdschuddend naar huis ... Dat is nou je moeder :wuerg:

20. venus261256

Weet het maar ze is toch wel lief xD en af en toe beetje onhandig.
    Net zo als die schuldenlijst :wuerg: , dat ken ik niet hoor.
    Geef ook graag weleens wat weg en dat moet kunnen :music:.
    Zuurkoolstampotje is wel weer erg lekker , zit gewoon te smullen achter de PC.
    O nee voor de PC want anders zie ik het scherm niet :music::oops:.