-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Na alle windvlagen , regenbuien en tegenslagen staat de schutting weer rechtop.
    Was wel een aardige klus maar weer gelukt.

popje4, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goed bezig Venus, nu hopen dat ie mooi blijft staan.

Edit : wat is er gegeten vanaaf ? Wij eten strakkies kip met aardappels uit de oven met erwtjes.
    Nu tijd voor His Dark Materials en loslopende kleine ratjes :inlove:xD

Laatste bewerkt: 27 December 2020
    popje4, venus261256, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Weer richting het werk.
    Fijne dag allemaal.

popje4, venus261256, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. venus261256

Goedemorgen,
    Ben weer klaar met het werk zit er voor mij weer op.
    Gister gegeten de restanten van de feestdagen dus alle kliekjes zijn ook weer op.

popje4, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. snietje1

Goedemorgen, fietstijd...

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Het waren de meest vreemde, raarste, op een bepaalde manier leegste, maar toch de liefdevolste, intense, mooiste Kerstdagen ooit.
    Dat Hofje nu total loss is heb ik helaas niet kunnen voorkomen en dat lag al wel in de lijn van verwachting. Het zijn nu eenmaal voor Hofje energie vretende dagen. Maar ik geniet er altijd zo ontzettend van. Nu ja het is zoals het is zal ik maar zeggen. Komt wel weer goed. :) Wanneer weet ik niet, maar het komt goed ...
    Wist niet dat het ruil-event nu al begonnen was ... ik dacht pas vanmiddag :oops:... Vloog daarstraks de koffie bijna over lappie heen.
    En Hofje bleef maar (ik denk heul stom) :wuerg: naar ene pop - up kijken :oops:...Kon het ff niet geloven ... Daarna meteen in de schuur gekeken ...Je durft gewoon eigenlijk niet op die pop-up vinkje te klikken gewoon :wuerg:... Ja ik weet echt erg xD... maar het was zo..het was echt zo. Meteen op het land gezet voor de zekerheid en te kijken oft echt wel zo was.:oops:xD...En ja het is en was echt zo.
    Hofje heb een Roze Kluis :inlove::inlove:... Zo lief zo lief ...:inlove::inlove:...

Lied van de Dag ; Bee Gees - Too Much Heaven
    :inlove::inlove:

vinc051, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Jouw ruilevent is dus al goed voor dat je wist dat hij was begonnen. Was zelf ook verbaasd dat het ruilen zo vroeg begon, denk dat meer dat hebben want is nog niet echt druk met ruilen. En waarschijnlijk zijn een hoop mensen aan het werk. Mijn man moet ook weer 3 dagen werken. Die heeft nog een paar dagen vrij genomen na oud en nieuw omdat dochter dan weer naar school is en dan heeft hij wat meer rust. Gelukkig mag zij wel gewoon naar school, dat vond de juf beter voor haar.

stien56, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Middag ,
    Heeft Hofje :p toch de halve dag door de kamer lopen dansen , springen en weet ik wat nog meer o_O.
    Zo blij zo blij , weet alleen nog steeds niet waarom , want die kluis van mij is al groot genoeg :music:.
    Ruilevent gaat hier wel lekker weer wat dingen geruild :D en weggegeven :eek: en ook weer mooie dingen
    teruggehad ben nu alweer :D:D.

Eten vanavond stoofpeertjes met aardappeltjes en lekker stukje vlees :).

stien56, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

*PLOF* ik ben er moe van en doe niet veel meer....
    Ruilevent :eek::eek: echt niet meer aan gedacht, ik ga eens kijken of ik nog iets leuks kan vinden, je weet het nooit.

Hofje gefeliciteerd met je roze kluis, hij is gaaf hé !

Ik ga mijn neus in de ballonsteken en op het ruildraadje kijken, tot strakkies:)
    Overigens wat wordt hier nog gezocht ???

Edit, weet iemand bij welke quest je "keukenschrik" en "krachtige drankjes" kan winnen ?? Ik heb een wolk vrijgespeeld en die zitten er niet bij o_O Heb ik natuurlijk weer -.-

Laatste bewerkt: 28 December 2020
    stien56, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Keukenschrik
    Te winnen bij de coöperatiequest 'Gruwelbrouwsel'
    Krachtige drankjesTe winnen bij de coöperatiequest 'De kat van Kitty Kadabra'
    Daar kun je ze ophalen...Sniet, maar misschien heb je ze al op je volle maan sierveld staan ?

Hofje heb niet gesprongen en gedanst vandaag hoor ...wel veel geslapen en gerust :) Wat moet dat moet ...8)
    En jaaaaaa de roze kluis is gaaf en mooi :inlove::inlove: Superblij ermee :inlove:

11. snietje1

*SMAK* (kus op je wang) Dank je Hofje, ik ga nu op zoek naar die quests !

Edit, jaaaaaaaaaa, gevonden, even sparen en ik kom weer verderxD

Laatste bewerkt: 28 December 2020
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook niet gesprongen en gedanst, ben eindelijk hoofdpijnvrij sinds de middag dus nog even rustig aan.
    Wel de kerstboom weggehaald, had weer eens een echte maar nog nooit zo’n slechte gehad, zat geen naald meer aan dus vroegtijdig opgeruimd:cry:
    Morgen bij mijn broer op de thee om zijn nieuwe huis te kijken en een hapje mee te eten , gezellig.:D

Ruilen ben ik niet mee bezig geweest maar heb wel een roze anaconda werkplaats gemaakt met fokken:)

Nu de slimste mens kijken, misschien kan ik nog wat lerenxD en verder weinig meer vanavond.:sleepy:

stien56, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Leni, Gelukkig hoofdpijnvrij, geniet morgen bij je broer !
    Mis je nog iets wat te ruil is ? Kan ik kijken of ik het wel heb:)

14. HofvanDromen

Als Hofje zo brutaal mag zijn... Ben op zoek naar die blauwe gaai :wuerg: Hij wil maar niet uit m-stalletjes komen hier en ook nog niet uit mijn aangeboden stallen enz. in de ruilkast en daar vragen ze ook weer dingen voor o_O... Ik hoor /lees wel wat men er voor terug wilt krijgen ...:)... Morgen dan, voor nu ist afsluiten en morgen weer een dag ... Bij Hexia en Rozijntje ist al wel gelukt o_O8)

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen...:inlove::inlove:

stien56, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Oh Hofje, die heb ik ook niet, dat is niet brutaal, dat is gewoon wat je zoekt. met dat soort stallen denk ik altijd, ach vroeg of laat komt ie wel. Dat is een ander verhaal met roze werkstallen, dat kost heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd en SV om te bouwen.

Ik heb hier momenteel 4 relmuizen, die breken zo ongeveer de kooi af omdat ze ruzie hebben met elkaar, stelletje ruziemaaksters ! Wel humor om het te zien, ze rennen achter elkaar aan voor 1 ding: een lege keukenrol.... de ene zit erin met zo'n houding van "ik kom hier niet uit" de andere is de keukenrol aan het fileren, nummer 3 staat op een afstand te kijken wie er wint en nummer 4 rent van de een naar de ander om te kijken welke kant ze kiest.... xDxDxD Heerlijk die muizen !!
    De ratjes liggen nu op 1 oor, die zijn nog te jong om nu nog te entelen xD die hebben al een hele tijd los gelopen, alleen Pietje is nog wat bang..... komt allemaal goed :inlove:xD

Lied van vanaaf : Whitesnake met Guilty of love

stien56, venus261256, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Nou ga er maar weer 2 blij maken vandaag.
    Heb ik weer een goeie daad gedaan.

snietje1, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb er 1 over en die stuur ik naar mijn farmvrouw:inlove: sorry hofje:oops: niets persoonlijks en als ik er nog 1 krijg is die voor jou:)

Het enige dat ik niet heb is die reizigers boom op bahama, is ook niet te ruil denk ik.

snietje1, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook al wat rond gekeken in de ballon, en wat sieritems gescoord.
    Zo nog even op pad naar de slager, en dan verder niets meer.
    Heb een lekker een paar dagen vrij genomen van me werk.:)

snietje1, stien56, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Dag 2 dat de koffie bijna over lappie vloog :wuerg:... Hofje is zeer verwend en verrast door haar eigen farmlief:inlove: ... De blauwe gaai is hier aangekomen. Nu hopen dat tie geen blauwtje loopt :wuerg:xD...
    Nee Leni, dat snap ik best hoor ... Zou het zelfde gedaan hebben. Dus helemaal prima :)...
    Wijs Suus even vrij af nemen. 8)
    Thea, wat heerlijk dat je dochter wel "gewoon" naar school mag ...
    Sniet, ik zag het zo voor me. De dames muizen die ruzie aan het maken waren xD ... geweldig ...
    Ppffff ff iets schrijven en nu al weer moe is :oops:... Wel opzoek nog moet / gaat voor Farmlief voor zijn Neon verzameling ... Zal nog wat worden. Als anderen in dit draadje nog iets zoeken lees ik het graag.

Nu een rustig bakkie koffie en weer een poosje rusten, maar ik hoop slapen ...Lied van de Dag ; Someone Like You - Van Morrison
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen nog net....
    gisteren op ons vak. adres aangekomen....altijd zo ene ding he eerst alles inpakken dan rijden dan weer alles uitpakken hihi tja maar wel lekker hier hoor rustig vooral....straks moet ik weer terug naar huis.. hond en basje blijven hier ik ga drie uurtjes werken en dan morgen nog eens drie uurtjes en dan weer terug rijden naar vak adres hahahah je moet er wat voor doen he.....et is nie anders...
    heb een paar buurtjes blij gemaakt ...zijn beginende spelers...nou ja best al wel tegen de 100 zeg maar...en die kunnen best nog veel gebruiken dus de schuur maar wat leger gemaakt....
    fijne dag allemaal....

snietje1, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.