-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    De verdwenen TG waren er 199 zijn weer terug geboekt door snelle Klaartje:).
    Ik had de wolkenrij ijspegel gekocht en daarvoor was er 2 maal 199 afgeboekt ipv 1 maal.:(

    Verder deze week kerstman gespeeld op me werk...Heb alle collega's hun kerstpakket mogen overhandigen.
    Zij vonden het geweldig dat ze toch nog iets kregen, was voor mij best wel zuur:cry:.
    Ik werk via een andere organisatie bij het bedrijf en kreeg er geen enkel pakket van.
    Nu kwam er gister een envelop van die werkgever, dacht yeah xD...Nou mooi niet.
    Er zat wel een bolle bon in, maar die was niet geactiveerd.:cry:
    Ben al bezig met een vreselijke mail naar ze. Dit omdat ze voor deze week de zoveelste fout hebben gemaakt.:mad:
     
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat is niet leuk Suuske,maar in deze tijd zijn kerstpakketten/cadeautjes heel schaars vanuit de bedrijven. Zelfs zo'n groot bedrijf als waar ik werk (met een heule dure top die zwaarder is als de mensen op de vloer) hebben de kerstpakketten afgeschaft, zelfs de kerstlunch/borrel of zo is er niet. Alles is digitaal en je hapjes/drankjes moet je zelf betalen. Daarbij komt dat er binnen 4 jaar 25% ontslagen gaan vallen.... Is ook een leuke opsteker, tijdens de gehele coronacrisis heb ik op de vloer gestaan zodat alles door kon (en kan) gaan, zelfs toen we met 3en stonden ging het door..... Nu heb ik 75% kans dat ik binnen 4 jaar een schop krijg.... en natuurlijk met mij veel meer... Echt een mooie opsteker :wuerg:

    En nu is het tijd voor boodschappen...
     
    Laatste bewerkt: 20 December 2020
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    sniet mijn man heeft die hele flash er opnieuw opgezet. toen was het goed.mischien?
     
    leni1955, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Sanne,:inlove: dat ga ik mijn wederhelft vragen om te doen, misschien dat het helpt.

    Boodschappen binnen, vandaag lekker aanrommelenxD
    Lied van vandaag; Evanescence; Hello
     
    sanne1000, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Was wel een goede om hofje xD op de motor te krijgen maar gelukt.
    Toen een groot rondje over de roze farm gereden naar het gastenhuis 8).
    Daar Hofje weer helpen om eraf te komen :).
    Lekker naar binnen en daar wat drinken tot de kok met het eten kwam brengen :D
    Had nog nooit een chateaubriand schotel gehad maar is toch wel erg lekker.
    Dus heerlijk gegeten en na nog wijntje maar weer terug naar het grote huis.
    Wat er daar gebeurde houden we maar prive :music::music:.
     
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb net de praatgroep gelezen van Flash naar Unity, ik ben gelukkig echt niet de enige met deze problemen 8)
     
    venus261256, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Heerlijk gescheurd op de Motor ... Heerlijk gegeten en gedronken ... Heerlijk genoten van Venus ... Heerlijk geslapen.de rest prive is 8)
    Best een beetje moe nu is :oops:xD... Er een rustig dagje van gaat maken.
    Misschien nog een winter wonderland gaat maken :music:... En vervolgens de Roze Hof langzaamaan in Kerst en Nieuwjaars Modus brengen.

    Lied van de Dag; Whitney Houston - I Will Always Love You
    :inlove::inlove:
     
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede middag..

    wat sneu allemaal van die werk dingen en zo....hier kreeg ik ook een bon van die bolle hahahah heb wel iets uitgezocht voor mij zeg maar....ik mag graag aqarelen (of hoe je dat ook schrijft) maar die potloden daarvoor zijn zo duur....koop meestal 2 of 3 van de kleuren die ik nodig heb nu....een heul blik vol das dan wel weer leuk...mis wel de gezelligheid rond om deze dagen, er was bij ons altijd een kerstmarkt...tja volgend jaar maar weer dan he....
    heb ook zo ene kerst foto dinges gemaakt maar niet scherp zie ik nu...tja tis niet anders wel raar weer...
    ik denk hier niet dat het aan lappie ligt ik speel op een spellappie die veel en zo aan kan....dus het zou moeten kunnen toch...rare is dat het spel snel laat dan kan ik naar de velden....twee keer overschakelen dan plop niks meer....blijft maar laden en als ik wacht......en wacht....en.....gebeurt er niks......
     
    venus261256, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah Suus en Sniet, waardeloos en suus zeker bijzonder zuur als je kerstpakketten uitdeelt en er niks voor jou is, snap ik eerlijk gezegd ook echt niet, als je daar werkt hoort het ook een pakket voor jou te hebben zelfs als je uitzendkracht of ingehuurd bent, nee, ik kan hier zo boos om worden>:(
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Mijn wederhelft vond het zo zielig dat ik niets van het bedrijf kreeg dat hij iets heul moois gekocht heeft voor mij (als kerstpakket) De tegenhanger van LOTR in gebonden versie met alles erop en eraan , Whouw, echt gaaf :inlove:xD Sniet is kaai blij :inlove:xD

    Wat wordt er vandaag gegeten ??

    Boerderijtechnisch:ik heb vandaag maar een knechtencoupon ingezet, ik kreeg de zenuwen van het verplaatsten... Als je met de hand oogst, zet ie hem iedere keer op verplaatsen, met een beetje pech zet je vanalles weg. Daarna kan je beter opnieuw opstarten en opnieuw beginnen.

    Edit: weer het zoveelste buurtje dat opgestapt is, jammer maar ik begrijp het wel.
     
    Laatste bewerkt: 20 December 2020
    leni1955, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    al gehoort??? ik vind hem erg leuk....joep van het hek met...Wappie....xD
     
    leni1955, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wappie, nope, nog niet gehoord.. komt nog.
    Eten vanaaf : (niets voor Popje of Hofje) gesudderd konijn met net gebakken ciabatta :inlove::inlove::inlove:
    Morgen weer een werkweek voor de boeg
     
    leni1955, venus261256, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    iiiiiiiiiii....snietje.....:(
     
    leni1955, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier dadelijk ook weer aan het werk, al zijn het de laatste weken voor me ga er toch blij naar toe.;)
    Ja Leni dat maakte het zuur voor me.
    Heb zelf wel eens knien in 't zoer gemaakt Snietje, als het goed is bereid is het een smakelijk stukje wild.

    Las net dat bij hofjes favoriete winkel, waarvan hier in de buurt het hoofdkantoor en distributie centrum zit ze ff in 1 keer 500 uitzendkrachten een schop onder de bips geven.:eek:
    Wat een aantallen zijn dat.
    Lees wel dat zodra de winkels weer open gaan, dat ze terug mogen komen.
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2020
    leni1955, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, fietstijd.... na 2x geoogst te hebben -.- tja, de eerste keer niet onthouden blijkbaar
     
    leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Wappie o_O Wappie ken Hofje niet ... wel een Flappie 8) ... Die Sniet nu heeft op gegeten :wuerg:... Het moest niet mogen-.-
    Tja die Hofjes meest allerfavo zalige winkel...Snap het best...Ben der tenslotte dit jaar 1 of misschien maar 2x geweest:music::oops:

    Zag dat Farmlief ook al meedoet aan de kerstfoto wedstrijd :eek: Jaaaaa zeggggggg zo maakt Hofje en de dochters nog minder kans op een winnende prijs:wuerg: Wou ook wel is 1 keertje ...1 keertje maar een kans op winnen maken :cry:xD... Nah geintje...Het was vooral erg leuk om op de boerderijtjes te knutselen en mooi makerij enzo te doen. Maar winnen is ook wel is leuk :oops:

    Zo hier maar eens aan de maandagse huishoudelijke gedoetjes. Ff een snel bakkie koffie en een rondje over de Roze-Hof die nu echt een bende, een puinhoop en een zooitje is ... :wuerg:... Vanmiddag maar eens proberen er nog iets fatsoenlijks van te maken.

    Lied van de Dag; Lara Fabian - PAR AMOUR

    :inlove::inlove:

    EDIT: zie net Faq nieuwe event staan ... euh euh euh ...rent gillend heel snel weg :wuerg::wuerg:
     
    leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Was een beetje moe denk want heb lekker zitten slapen op de bank :sleepy:,
    zou een serie gaan kijken maar achter me ogen gedaan 8).
    Dacht laat ik ook eens meedoen met zo'n foto :oops:.
    Ga nu maar eens even wat doen dan gebeurt er tenminste toch nog wat vandaag.
     
    leni1955, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Hexia

    Hexia Teller


    [​IMG]
     
    leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oh Oh is het weer zover meissie xD , zou toch wachten tot na de feestdagen ;).
    Dan heb je gelijk alles opgeruimd :music:.
     
    leni1955, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier wil ik eigenlijk de aardappels al vast gaan schillen, maar heb daar ook niet veel zin in. Tegen de tijd dat het kerst word krijg ik ook altijd al zin om alle kerstspullen weer op te ruimen. Dit jaar niet zoveel rommel in de woonkamer gezet dus het is dit jaar wat minder met die drang. Hier ook maar een kerstfoto gemaakt.
     
    leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.