-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Geniet ervan en voor strakkies lekker slapen.
    Tijd voor The game of thrones :inlove:

leni1955, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo mooi sniet die game of thrones....denk dat ik hem nog een keer ga kijken...
    hier hondje ziekjes....geeft over....dus niet veel eten gegeven vandaag...had kip voor haar gekookt met beetje witte rijst dat bleef vanavond zitten gelukkig....morgen weer zien hoe het gaat hier zit onze dierenarts dicht door gebrek aan personeel die zijn allemaal ziek hoop dus echt dat ze morgen weer wat opgeknapt is....
    truste allemaal

leni1955, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Vindt unity ook niet leuk om mee te spelen, maar ga er vanuit dat ze veel problemen nog zullen gaan oplossen.
    Hier weer werken en dan weekend:)
    Fijne dag allemaal.

leni1955, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Popje, beterschap met je hondje !

Unity is niet gezellig, momenteel leeft Flash hier zijn eigen leven, is ook geen optie. Ik hoop ook op vooruitgang met Unity.

Fietstijd !

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Popje beterschap voor hondje. Hoop dat het inmiddels al beter met haar gaat.

Hier ist ook niet veel in zowel flash als unity ...Bij Hofje in flash werd een kaartje gejat :eek: ... inmiddels al terug gebracht door de eerlijke vinder. Bij Hexia in unity loopt elke keer het spelletje vast ...als ze erin zit komt ze er nooit meer uit :wuerg: Dus dan weer uitloggen en op nieuw inloggen...0ok de bovenste regionen van de siertuin kan niet met de hand geoogst worden...
    Kan niet zeggen dat de boerderijtjes nu die ontspanning geven zoals voorheen.
    Verder zal Hofje nog is schrijven, dat het met het werk van Feestcommissie allemaal op rolletjes loopt. :wuerg: Die kwam gister totaal overdonderd thuis. Die dacht een soort van kerst borrel te hebben op het werk. Maar het bleek iets totaal anders te zijn. Hofje was na zijn vertelling van het gebeurde ook totaal verbluft. Niet dat hij zijn werk kwijt gaat raken ofzo. Tenminste daar gaan wij niet vanuit. Er gaat alleen zoveel veranderen en dat is allemaal in het geheim en buiten het personeel om gedaan (wat Hofje wel ken begrijpen aan de ene kant) maar aan de andere kant, weet ik niet zo goed wat ik er allemaal van denken moet. Tja de tijd zal het leren denk ik.

Dan was er nieuws via de kids dat mijn niet geliefde en al 20 jaar geen contact meer mee hebbende vervelende schoonouders lopen te ...netjes geschreven, maar ik zou graag andere woorden schrijven:mad::oops:... ze lopen dus te donderjagen. En te stoken. >:(
    Fijn zo allemaal aan het einde van het jaar. Al ist natuurlijk in welk gedeelte van het jaar gewoon stom -.- En werd het voor Hofje een nachtje van weinig slaap en veels te veel om over na te denken ...

Nah eerst maar ff nog een snel bakkie koffie...Lied van de Dag; Linkin Park - Numb

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

pppfff hofdame tja schoone ouders he soms zou je die door de .....willen spoelen toch.....stekte daar gewoon lekker je ding blijven doen hoor....en niet te druk maken is zonde van je energie....hoop dat het werk ook goed blijft gaan....en veranderingen pppfff zijn altijd nou ja soms...lastig kijk maar naar de farm...hahahhahxD
    hondje hier knapt weer een beetje op kippetje gegeten en dat blijft er in...pppff zo niet leuk als ze ziekjes zijn ...hier ben ik altijd beetje bang voor vergif....dat ligt hier in de wijk nog al eens>:(..verstopt in wat lekkers en ja die van ons pakt nog wel eens wat op he als t donker is zie je dat ook niet altijd dus....maar komt vast goed...zo nu als de donder verder met mijn kerst kaartjes anders komen ze nooit op de post....
    fijne dag allemaal

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

Goedemiddag, zo lekker weekend voor Suus even helemaal niets aan me koppie.;)
    Dadelijk ff een erwtensoeppie uit de diepvries voorraad, en dan lekker wat sukkeren op de bank en netflixen.

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Heb even de lijst doorgenomen er is wel een hoop gebeurt hier zeg o_O.
    Hoop dat het voor allemaal mee gaat vallen.
    Hier beetje druk gehad met vervoersritjes en moest ook nog de nieuwsjaarskaartjes
    uittellen voor 68 wijken :wuerg: , dus zie nu een beetje scheel :sleepy:.
    En een beetje veel moe.
    Eten straks spaggetti met vers gemaakte saus.

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Ik lees weer lekkers xD Erwtensoep en spaghetti met verse saus, mjam mjam:inlove: Hier hebben we vanaaf tian met kip :inlove:

Wat een ellende om cadeautjes uit de delen op de boerderij, tot nu toe schier onmogelijk, in alledrie niet te doen :cry:

Nu tijd voor de was op te hangen (kleine kooi heb ik al gepoetst) dan eens kijken naar de kwis van de KVW :)
    Jawel :

Laatste bewerkt: 18 December 2020
    venus261256, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

ja die buren kadootjes ...het is wat he...gisteren half uur mee bezig geweest en volgens mij niet eens iedereen gahd....zo jammer....die kleur ook...ppppfff sorry hoor maar hoe bedenk je het.....suc6 allemaal ....hier twee van die nieuwe stal dingen gekocht en nooit verwacht maar toch.....ja die zo ene muis...wel mooe stal...maar wat een hoeveelheid gewassen eet dat beest...hooi en tarwe pppfff nou ja gelukkig genoeg boerenduiten dat dan weer wel...
    fijne avond

venus261256, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Gefeliciteerd Popje, ik heb er ook een stal opstaan, maar eens kijken of ie eruit komt, zo niet, dan koop ik de tweede8)
    Lied van vanaaf, Chi Coltrain, go like Elijah

Oh ja, tijd voor mijn kerstbanner

Edit, tja, een gele struis.......
    Edit, edit, schiet mij maar lek, de mysteriestal staat op de gewone boerderij, maar het voer moet je maken in de bahamoleno_Oo_O

Edit, edit, edit : goedemorgen, poetstijd.

Laatste bewerkt: 19 December 2020
    popje4, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemorgen.
    Even langs de keurslager geweest, gedeelte in de vriezer dus dat is mooi klaar.
    Dadelijk appie met de boodschappen.
    Feitelijk dus klaar met de boodschappen voor de kerst.xD
    Nu maar eens kijken op de spookboerderij, er verdwijnen ep's en tg zomaar:eek:.

popje4, Hexia, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Goedemorgen ,
    Wou zeggen het gaat hier wel goed in unity maar loopt ie ineens 4 keer achter elkaar vast :mad:.
    Ben maar weer even terug in Flash.

Dan zijn Hofje :inlove: en ik vandaag al 6 maanden bij elkaar dus hebt eerst maar bosje bloemen neergezet.

Daarna de tafel alvast gedekt met een ontbijtje erop wel wat extra erbij gedaan voor het geval
    dat Hexia xD ineens komt binnen wandelen.[​IMG]

Dan de vraag aan Hofje xD of ze vanavond gezellig met me wil eten op een speciaal plekje
    wat ik nog niet verraad , dat komt om een uur of 2 wel.
    Maar met alle regels die er zijn zou graag horen wat je wil eten en hoe laat ,
    dan kan ik de kok alvast aan het werk zetten :music::D.
    Dan ga ik nu vast verder met de andere voorbereidingen 8).

popje4, Hexia, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Wat slaperig, maar met een nog zeer voldaan gevoel, na een warme euh euh prettige nacht de trap afloopt in de Roze Hof...Doorloopt naar de keuken. Hmmm Koba zeker geen zin vandaag om vroeg op te staan :wuerg: Geen ontbijt nog -.- Mompel de Mompel, je haalt ze in huis, geeft ze onderdak en een goed salaris en en :wuerg:...Dan maar eerst zelf koffie zetten...waar is de koffie pot nu weer ? Loopt wat heen en weer. Zucht nu staat de deur van de mooie opkamer ook nog open. Zo vaak gezegd die moet gesloten blijven. Maar wat is dat nu :eek:
    Ze keek en keek en keek nog is...Een prachtig, rijkelijk gedekte ontbijttafel:inlove: Bij haar bordje stond een grote bos bloemen:inlove:
    Op haar bordje lag een briefje :inlove: Een briefje o_O... Ze ging der maar ff bij zitten en schonk eerst een bakkie koffie in. Even lezen ;

Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Lieve Hofje :inlove:
    Hartelijk Gefeliciteerd met ons Huwelijk dat vandaag een Half Jaar al bestaat. Een half jaar alweer waarin veel gebeurt is en jij mij de gelukkigste boer van de wereld hebt gemaakt.:oops: Nou dacht zij, Jij hebt mij ook een heel gelukkige Boerin gemaakt enzo enzo. De dagen en vooral de nachten zijn werkelijk euh euh hmmz hmmz :oops:...euhm euhm hmmz hmmzzzz hhmmm ...:oops: ... prive is ... :oops:... en leest verder ... hmmzz hmmmzzz ....een romantisch diner op een speciale plek :inlove:...hoe laat ? euh euh ... 19.00 uur is wel een mooie tijd altijd om aan tafel te schuiven. Dacht zij zo. Wat nu te eten dan. Ze had geen idee...ze vond veel dingen erg lekker:oops:Dat zag je ook best aan de rondingen euheuhh gewelfde vormen. Maar Vis hoefde ze niet ...Euhm euhm een Chateaubriand schotel voor 2 vond zij altijd erg lekker en romantisch. Misschien dat, dat mogelijk was?
    Glimlachend las zij het lieve briefje nog eens door en keek naar de mooie bos bloemen. Die Venus ... Die Lieve Venus :inlove:... Ja ook zij Hofje was erg gelukkig in dit Boeren Huwelijk. Zachtjes zingend liep zij de trap weer op, ze moest nodig aan het werk. Veel zou zij vandaag niet doen. Koos moest vandaag maar een stapje harder lopen. Zij moest in bad en en en een mooie jurk opzoeken en waar had ze nou de schoen met de hoge hakken nu weer gelaten? Druk druk druk..

Lied van de Dag ; Elvis - The Wonder of You
    :inlove::inlove:

popje4, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zou je een ticket naar support willen sturen ivm die TG's, ik zie namelijk bij jou inderdaad iets raars :oops: Gewoon naar de algemene support en zet er maar bij dat ik het heb gevraagd of je ticket wil sturen.

popje4, venus261256, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

Boer heeft de kok op pad gestuurd dus dat komt goed :D.
    Zou wel twee van die schoenen met hoge hakken nemen anders loop je beetje scheef hoor :music:.
    Ben bijna klaar met de andere voorbereidingen 8).

HofvanDromen, popje4, Hexia en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik ook weer even, flink genoten van de kleine man van de week, heerlijk.:inlove:
    Verder nog wat spul van mijn moeder opgeruimd en uitgezocht en ook dat schiet lekker op, fijn.

Op de farm loopt alles lekker door, event al enige tijd klaar tot de wolkenrij en daarna gestopt, net mijn miljard flink stuk gemaakt maar daardoor wel weer een quest naar de kelderxD en dat schiet helemaal niet op, staan er nog ik weet niet hoeveel:cry:

Zo nu even bijlezen want dat heb ik even overgeslagen.8)

Venus en hofje gefeliciteerd met jullie jubileum, dat er nog maar veel mogen volgen alleen moet hofje dan niet te vaak weglopen;)xD

Sniet geniet van de beestjes:inlove:
    Popje sterkte met de hond en Suus een spookboerderij:eek:o_O ieek

18. snietje1

Suuske, het is geen halloween :eek:

Hofje en Venus, gefeliciteerd met jullie eerste jubileum:)

Leni, goed bezig !!Maar die questen.....nope, niet bij te houden.....
    Ik heb met alledrie ruzie: Flash, Unity en dat downloadgeval..... Normaal ben ik toch niet zo'n ruziemaakstero_O
    Strijktijd !

suuske1960, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Hexia

Hexia Teller

-.- Vanmorgen vroeg al de foon ... Mama Hofje ... Kon eerst heul niet wijs worden uit het verhaal wat ze in 1 stuk zat af te rateleno_O
    Ze was blij en iets over verrassing ...Ik denk, ohja verrassing:wuerg: ... zei maar niks -.-... A fijn ze zijn vandaag een half jaar getrouwd... En ze ging uit eten ofzo ...Heb maar een kaartje door de bus gepropt ...Tja tis toch me moeder...-.-

suuske1960, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Middag , heb nog even tijd :wuerg:.
    Leni xDlekker blijven genieten van die kleine , en Hofje:inlove: loopt niet zo snel weg hoor af en toe heeft
    ze der rust nodig dus lekker laten gaan dan ze komt wel weer terug.
    Pop hoop dat met hondje beter gaat xD.
    Sniet geniet lekker van je ratjes en succes met het africhten zodat ze een beetje luisteren.

Ga ik nu onthullen waar hofje :inlove: moet zijn straks.
    Heb stiekem o_O het het kantoor in het gastenverblijf een beetje aangepast met de hulp van Koba en Koos xD.
    Dus hoop niet dat ze boos wordt op die twee , want ze mochten het niet verraden 8).
    De kok geeft aan dat het eten rond 19.30 uur op tafel staat , kunnen we daarvoor nog even wat drinken.
    Gaat ik Hofje om half 7 ophalen en dan lopen we samen naar het gastenverblijf :).
    Hoop dan wel dat ze het nieuwe nacht setje ook heeft aangetrokken en niet gaat zeggen na het eten
    van denk om je druk in je vaatjes :music:. Dus we gaan het meemaken vannacht.[​IMG]

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.