-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het zal nog wel een tijdje duren voordat alle bugs er uit zijn. Denk dat ze nu vooral bezig zijn met het sneller en beter te laten werken. In ieder geval laad hij op mijn iPad sneller dan hier voor het geval was. Kan dus gewoon lekker vanaf de bank blijven spelen. Jammer genoeg zijn er wel buurtjes waar het spel via de browser niet speelbaar is en de standalone lukt ook niet. Krijgen een wit scherm :( Denk dat een hoop spelers toch met een verouderde pc spelen waar het ook niet mee zal lukken dus zullen er nadat flash is gestopt een hoop verplicht moeten stoppen.

leni1955, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm... vraag me ook best af, en niet rot bedoeld :oops:... maar omdat ik zo jammer vind, dat er zoveel nog met problemen zijn. En ze bijna niet kunnen spelen.

Doen ze wel echt alles wat aanbevolen wordt om het spel te laten draaien.
    Ik bedoel dan degene bij wie het allemaal niet lukt... 0ok geen andere sites of programma's open hebben staan en dat soort dingen.
    Zeker als je een wat oudere lappie of pc hebt, kan dat problemen geven. Bovendien Flash verdwijnt echt helemaal ook in andere of op andere spellen. Dus dan kunnen zij die een verouderde lappie of pc hebben, die ook niet spelen.

Waar het mee te maken heeft geen idee ... Maar hoe vaker Hofje en Hexia inloggen en ook ingelogd blijven voor laten we zeggen een half uur tot een uur. Hoe beter en sneller het spel werkt en loopt. Niet dat het nou helemaal van yoehoe en geweldig is. Tis ook even wennen of een andere manier een beetje misschien van spelen/klikken enz...

Nu was ik (om te testen) daar straks op een boerderijtje van mij, waar ik nog niet eerder in Unity was eventjes...en ja het liep voor geen meter. een boom oogsten duurde ruim 10 minuten onderhand en veldjes oogsten ging bijna niet ... Heb het even gelaten voor wat het was. Later weer geprobeerd en jawel het liep al veel soepeler.

Aan een ieder die dit leest ofzo iets enzo ...:oops: Geef nog niet op, geef het even tijd. Blijf het proberen, blijf inloggen en laat het spel een half uurtje draaien ofzo en log uit en na een half uurtje weer in...Maar geef het nog niet op. Als je boerderijtje of spel je lief is.
    Blijf rustig proberen. We zijn der natuurlijk nog lang niet. Maar rotter kent nu niet meer worden, zal ik maar zeggen.
    Als het zelfs de grootste mopperkadet van heul farmerdramaland het lukt, dan moet het jouw/jullie ook gaan lukken.:):oops:

Laatste bewerkt: 11 December 2020
    leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Thea Denk ook wel dat er een aantal mee zullen stoppen terwijl het misschien niet
    nodig is.
    Is net als dat hofje schrijft als je minder inlogt duurt het langer , dus meer inloggen en niet te snel
    opgeven als het spel eens niet zo snel laad.
    Heb een schoonzoon en een broer in de IT zitten en die zeggen ook alles omzetten naar
    een nieuw systeem is niet zo makkelijk als je denkt.
    Zal altijd langer in beslag nemen om alle problemen te moeten oplossen.
    Soms als ik inlog kan ik de eerste 5 minuten niet op vuurtoren veld komen en dan
    ineens weer wel , dat heeft dus te maken met het laden wat niet altijd zo snel gaat.
    Maar geduld is een goede zaak.

4. HofvanDromen

Zal vast dat geduld een goede zaak zal zijn...Hofje heb alleen nooit zoveel geduld enzo enzo ..ben niet zo ene geduld typje...:oops:

Ga hier lekker op de bank onder de knuffeldeken...Slaap Lekker Allemaal...Met Mooie Dromen:inlove::inlove:

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, tapas waren lekker en braaf op (was maar goed dat Hofje kwam helpen) was ook zeer gezellie, dadelijk tijd om lekker te lezen in bed. Mijn wederhelft is mijn kant aan het opwarmen, heerlijk :inlove::inlove:
    Maar eerst de tanden in 5 voud schoonmaken.
    Het nieuwe systeem : ik heb voor het gros een engelengeduld en ik weet wat voor kruim het kost om een nieuw systeem te installeren, al vaak genoeg meegemaakt, altijd doffe ellende. Meestal beginnen ze veels te laat en onderschatten ze het.Er wordt meestal uitgegaan van een happy flow..... Wat ik dat meestal roep : die happy flow is een illusie ! De wereld is ook geen happy flow, kortom niets of niemand is perfect. Veel dingen zijn "uitzonderingen".
    Ach ik geef echt niet snel mijn roze boerderij op, die is veels te mooi:inlove: maar te vaak denken programmamakers in een "happy flow" met al de goede bedoelingen, doen ze kaai hun best.

Lied van vanaaf : Dire Straits, Money for nothing.;)

6. venus261256

Goedemorgen ,
    Ga voor vandaag maar eens bedenken wat ik ga doen want heb het rijk alleen.
    Alles gaat de hort op dus ben lekker vrij om te doen en laten wat ik wil 8).
    Maar zal eerst even mijn farmlief xD verwennen.

7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Precies Sniet, en juist de niet perfectheid en uitzonderingen maken elk mens uniek en vaak zo mooi :inlove: ... En ja veel is een illusie.
    Datgene wat je gehoopt of gedroomd had, ging niet door of liep anders dan gedacht. Gelukkig is daar dan nog altijd de hoop.
    De niet perfectheid kan soms ook weer een uitdaging geven. Een andere kijk op dingen, mensen, het leven zelf ...
    En voordat dit weer een te stichtelijk geschreven stuk wordt laat Hofje het hier bij :wuerg: Allememachies xD

Zal eerst de prachtige bos bloemen in de vaas zetten ... Dank je Venus :inlove: ... SMAK ... Schenkt een een heerlijk bakkie koffie in en bedenkt zich ... er moeten nog boodschapjes gedaan worden...en wat ander huishoudelijk gedoetje ...en verder niet veel ...

Lied van de Dag; Michael Jackson - Beat It
    :inlove::inlove:

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik heb de boerderij in firefox gesmeten. gaat redelijk goed maar op er op te komen moet ik wel dik 5 minuten wachten. maar is te doen.net wat hofje zegt hoe langer je op de farm bent hoe beter het gaat. we zien wel hoe het komt en gaat anders gooi ik de boerderij in de wilgen

leni1955, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Dat zou heul jammer zijn Sanne, maar ik begrijp het wel.

Klopt Hofje, de uitzonderingen zijn meestal de cadeautjes.

We hebben gezinsuitbreiding, 2 babyratjes genaamd Pietje en Rotje :inlove::inlove::inlove:

leni1955, sanne1000, -matthias1952- en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Oh dat is leuk Sniet de ene is hulpje van Sinterklaas en de ander luid het nieuwe jaar in :music:;).
    Geniet maar lekker van alle twee xD.

leni1955, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Klopt Venus, de 2 dingen die dit jaar niet mogen xD Ze zijn kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lief:inlove:

leni1955, janniekwak, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Sniet ...Gefeliciteerd met Pietje en Rotje... Dat je er nog lang van mag genieten en dat Hofje veel verhalen mag lezen van stoute Hooligans :inlove::inlove:xD

Sanne ... niet opgeven nog hoor:) ...die 5 minuten wachten wordt waarschijnlijk steeds korter en het gaat ook wel dan steeds beter.

Gaat Hofje is even de Jongsten nu plagen ...:music:

leni1955, sanne1000, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd dan snietje...en veel plezier met die boefjes....

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Leuk weer Snietje 2 ratjes.xD
    Hier eindelijk klaar met de versieringen, hoe kan ik nu ieder jaar denken ik heb te kort.:oops:
    En dan als ik alle dozen uit pak met kerstversiering...veel en veels te veel heb.xD
    Verder echt wel vervelend dat unity vaak blijft hangen.
    Hofje ik las jij hebt uit de piccolokist een zwembadje?? Die geeft leuk leuk ep's.
    Had er ook 1 zat zo op 34 miljoen wat ie gaf aan ep's.xD

15. snietje1

Hier lig Rotje helemaal over Pietje heen en beide snurken ze een gat in de dag :inlove:xD:inlove:

Wat wordt er vanaaf gegeten ?? Hier eten we strakkies gebakken aardappelen (oven) met kabeljauw en een boel groente :inlove:
    Ik heb weer heel iets raars, op mijn andere boerderij heb ik ook op dat cadeaupakket geklikt maar ik heb maar 1 kaart (en niet gespeeld) zal wel weer aan mij liggen:oops:o_O

Oh ja, voor strakkies bij de koffie :
    Mag ook wel eens een keertje ;)

16. venus261256

Het eten hier was broodje hamburger en frikandel plus hotdog speciaal met veel ui erop :D.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedemorgen, boodschappen zijn al binnen 8)

venus261256, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    wat ben je snel snietje.....hier straks op pad voor een kertpakketje voor de liefste poetsdame.....
    en ja die wonderkist....hihihi had een beetje gehoopt op zo ene boom he...hihihi nou ja veel ep...ook fijn.
    fijne zondag allemaal....

venus261256, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Ja Suus xD Hofje heb ook zo ene zwembad ... Maar Hofje kluns had die op 1 der Bama veldjes gezet :cry:En ja Hofje hoopte ook zo op zo ene TG- Boom ... helaas als zoveel, mocht het niet zo zijn.:oops:

Gister lekker bij Jongsten geweest ... de klus dingetjes moesten nog even doorgesproken worden. Het werd weer een dolle boel ..Euhm we zijn allemaal nogal aanwezig, als ik dat zo mag zeggen :music:xD... Bij hunnie blijven eten ... en toen werd het nog vrij laat, maar zzoooooo gezellie :inlove: Vervolgens zeer slecht geslapen, met allerlei vreemde heel vreemde dromen ... Wakker geworden met koppijn.
    Pillen ingenomen en weer poosje terug hup het bed in. Nu een poosje wakker zonder koppijn ...Hofje blij 8)...
    Me maken er fijn een rustig dagje van ...Maar eerst ff een heerlijk bakkie koffie ...

Lied van de Dag; The Babys - Isn't It Time
    :inlove::inlove:

venus261256, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemiddag ,
    Dan zou je het zeker rustig aan moeten doen xD.
    Ben hier de hele ochtend bezig geweest met me verschillende farms.
    Alles uitgeprobeerd Unity , flash en de client ook in verschillende browsers.
    Moet zeggen dat het hier allemaal redelijk tot goed draait in alles.
    Gaat af ne toe wel wat trager maar dat kan verschillende oorzaken hebben :wuerg:.
    Maar moet zeggen dat ik tevreden ben :D:D.

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.