-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Iedereen gefeliciteerd met zijn plek in de top 5000. Had er zelf iets minder in kunnen gooien maar rond 6 uur is het hier druk in huis en zoals verwacht log ik nu dus pas net weer in en was bang dat ik dan net te weinig zou hebben gestort. Heb gelukkig nog over om alweer een start te hebben voor volgend jaar. Heb het hier gedaan met amarant, sandelhout en papegaaiveren dus lekker makkelijk met storten.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dames :

En voor mijn Farmlief :inlove: Venus van harte met je plek 1420 :inlove: goed gedaan

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oeps, die had ik gemist :oops:
    Venus :

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus ook gefeliciteerd, ik had je ook niet gezien:oops:
    Wanneer je geen buur bent is het lastig zoeken.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd allemaal....heb toch zo maar 1 zo ene wonderkist....geen idee hoe ik daar nu weer aan kom hahahaha
    truste allemaal

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Bedankt voor de felicitaties, kon de klok gister wel vooruit kijken.xD
    Maar het is me gelukt.
    Jullie ook gefeliciteerd schuuropruimers;), in vergelijking met de jaren ervoor hebben we ontzettend veel moeten inleveren.
    Nu weer aan de slag om de schuren te vullen.
    Fijne dag allemaal, en s6 met wat er gedaan gaat worden vandaag.

popje4, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen,
    Leni , Thea , Suuske en natuurlijk alle anderen gefeliciteerd met halen van de top.
    Sniet gister gegeten bij me schoonzus daar spaghetti met verse tomatensaus.
    Broer gaat de goede kant op is weer aardig bij zijn positieven maar heeft nog wel
    veel pijnstilling. Als goed is mag ie vandaag ze bed uit en rondlopen.
    Hofje :inlove: dank je voor het lieve kaartje.

suuske1960, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, fietstijd

suuske1960, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

De dag van de waarheid is aangebroken -.-... Ben benieuwd...al een buur verloren is aan dat gedoe van Unity. Dat er dan misschien een download bare versie gaat komen van de Boerderij. Zou niet weten wat Hofje zich daar dan bij moet voorstellen -.-...
    Wat ik mij wel kan voorstellen. Ben nu een ruim een half jaar weer terug hier in die dorp en op de Roze Hof. Heb al heul het jaar geen dub uitgegeven aan het spel. Of dat het is, ik weet het niet...Het valt mij wel op dat Hofje al die tijd en eigenlijk het hele jaar al niet een mooi fokdier uit die kistjes van toewijding meer krijgt. Een heul jaar dus niet:( 1 of 2 zo'n kistje komt uit een koop !!! wolkenrij ...U begrijpt Hofje koopt nooit meer kooprijen -.- Dan hebben wij nog het item kraken in een doos of zoiets ... Is hier zelden ergens in die rad en als tie er al is, gaat tie voorbij. Heb al kweet niet hoe vaak zitten draaien, maar hij komt niet. En als die dus komt dan krijgt Hofje hem niet.-.- Het geeft te denken.:music:

Na dagen van kippensoep en een boterhammetje... gaat Hofje vanaaf - Aardappel - Witlof - Kipfile proberen.
    Naar Paps en Mams kan Hofje deze week niet:( Nu ja het kan wel maar Hofje wilt en doet niet. Op het werk van Feestcommissie is een moeder van een collega (die nog thuis bij zijn ouders woont) positief getest op dat vreselijke virus. Dit was zondag al, maar wij / Feestcommissie hoorde het gister pas. De collega liet pas gister weteno_O dat tie niet kwam/kon komen werken vanwege dat dus.
    Dus hier maar even pas op de plaats en in de afwachtmodus. :wuerg: Nu weet Hofje heel goed dat er veel ergere dingen enzo enzo zijn.
    Maar wat een #^*%^# mompeldemompel heleboel lelijke woorden jaar is dit. Zowel in RL als Virtueel.:oops:

Nah eerst maar een bakkie koffie...Lied van de Dag; Keith Urban - The Fighter ft. Carrie Underwood
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

Hofje er zijn altijd een heleboel lelijke woorden dingen in een jaar maar kijk eens naar de mooie woorden dingen in een jaar, ook dat zijn er altijd veel maar de lelijke overschaduwen die meestal en dat is heel erg jammer.:)

Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt naar het strand en weer terug met en zonder hondje want die was mee teruggereden met huisgenoot.;)
    straks eens kijken in het juttersmuseum wat de mensen voor bende op het strand hebben gevondenxD altijd leuk.

Die kraken ding heb ik er al zeker 5 van, is een kwestie van geluk hebben aan het rad.
    Uit het toewijdingskistje komt meestal rommel dat klopt helemaal en heeeleeel af en toe een dier maar wat maakt het allemaal uit, het is maar een spel.8)

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Heb gewoon ff de pest enzo der in :oops:... Zal vast wel weer overgaan :wuerg::oops:

12. popje4

vast wel hofdame en zo ene dag ach die hebben we allemaal wel eens toch....baaldagen....hihiih komt vast weer goed....

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Meuh -.-:( Voorlopig niet ...ken geeneens meer antwoord op een duifje geven en der beweegt nog van alles veels teveel.:(

*mompeldemompeldelelijkebozewoordenmompel*
    -.-:oops:

14. popje4

hier ook hofdame al hoe wel de beestjes nu wel rustig zijn ....nu dat glinsteren nog van de bomen dat zou toch een feestje zijn...

dank je zie het nu we gaan gewoon verder waar we gebleven waren hahaha dacht misschien een nieuw draadje voor het overzicht hihihi

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Hexia

Hexia Teller

Ik hou niet van feestjes -.- ....

Zit mooi in die flash gebeuren nog ...tot de laatste dag dat het mogelijk is. En verder ff heul weinig.:wuerg:xD:oops:

snietje1, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

Mag ook als die maar zeker weer overgaat.:inlove:

Voorlopig blijf ik ook nog even in flash vooral omdat ik meestal op de ipad speel.8)

snietje1, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Heb nog niet aan unity gedacht zit nog lekker in flash.
    Baaldagen hou ik ook wel van kan ik lekker relaxen.
    Hoef vandaag niet te rijden me jongste broer gaat vandaag heen.
    Zal me benieuwen of oudste al lekker aan de wandel is.

Eten vanavond zuurkool met rookworst.

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Als je, je dag goed wilt houden Venus ...Blijf dan vooral in die flash gedoetje:music:

Zit er nu ook mooi weer in...T, zal mij benieuwen allemaal ...:wuerg: hoe het verder gaat dan met die Unity gedoetje...

Mevr de Zwart vond het ook nog nodig om rondjes te rennen rond Hofjes kerstboom zonder piek -.- ... heb ze ook nog een bal der uitgeslagen -.-... 0ok der dag niet zeker o_O...

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Gaat ik zeker doen dan ;).
    Maar nu nog geen nieuwe piek gehaald :wuerg:.
    Denk dat ik morgen er maar mee gaat beginnen want die boom staat nog steeds
    in de tuin :oops:.

20. HofvanDromen

Nee -.- ...
    En ik ga der ook niet meer voor op pad. Voor die Piek. -.- Vind wel best zo ... Misschien als ik in de uitverkoop nog 1 tegenkom ...maar voorlopig laat ik zo -.-... Stomme boom, hij is nog steeds scheef en lijkt steeds schever te gaan staan-.-
    Het kon wel eens gebeuren dat tie op 27 Dec bij het grof vuil beland ... -.- stomme boom :oops:xD

Ken je hem ...die boom...dan niet beter ff een nachtje alvast in de schuur ofzo zetten...Dat moet toch altijd ?? klimatiseren ofzoiets ...