-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, fietstijd.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Hofje heeft vanaf gistermiddag een nieuwe relatie :wuerg:... Met de wc -pot welteverstaan-.- ... Nah maar eens kijken of het vandaag beter gaat en zo een beschuitje en een kopje thee proberen.

Sniet ik hoop dat je wel voorzichtig doet ... en dat je bij de schouder rechtzet mevr snel terecht ken. Want dit is natuurlijk geen doen.
    Venus sterkte met de familieomstandigheden...Hoop niet al te ernstig of naar ...

Thea, Ik wil je best wel even helpen of op gang brengen met gedichtje als dat nog niet gelukt of klaar is. Misschien kun je iets meer vertellen over het meisje van zo dol op Panda,s is ..:) nu kom ik niet verder dan dit ??

Beste (naam meisje)

Sint is niet wit, Sint is niet Zwart, Piet viel wel op zijn gat
    Bij het zien van jou lievelingsdier, en zo te zien niet de mier
    Want hij eet bamboe, het is dus ook geen koe
    Hij is groot en lief, een echte hartendief
    JaaaaDaaaaa het is de Panda
    Die een kadootje voor jouw meebracht, in de stilte van de nacht
    Piet hoefde lekker niet te sjouwen, en het kadootje is de jouwe

Groeten Sint en Piet
    Misschien kun je hier iets mee Thea :)

Hofje rent snel een rondje over de boerderij...Lied van de Dag ; Guns N' Roses - November Rain
    :inlove::inlove:

venus261256, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

beterschap hofdame....hoop dat het beschuitje blijft zitten....

4. HofvanDromen

venus261256, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. popje4

pppfff we geen t zien he.....heul lang verhaal hihihi hoop er het beste van ook dat de animatie nu wel uit geschakeld kan worden anders....ben ik bang dat er veel mensen afhaken en dat zou ik heul jammer vinden...
    hofdame toch das niet fijn strekte daar en hopelijk morgen weer beter....
    zo nog maar eens wat in die top nog wat gegooid hahaha het houd maar niet op....als iedereen nu stoptxD....hihih dan ....komt het vast goed..zal wel niet he...:(

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik ook weer, vorige week behoorlijk hectisch met alles regelen maar is goed gelukt, nu bijkomen van alle emoties en dat doe ik een weekje op Texel, het weer werkt niet mee maar het is heerlijk rustig.:)Een heerlijk huisje met sauna dus echt relaxen.:D
    De kleine man is zaterdag weer thuis gekomen maar moet nog zeker 3 maanden aan de antibiotica en heel goed opletten deze winter, hij is er nog lang niet en heeft een flinke optater gehad, gelukkig groeit hij nu goed. :inlove:
    Over een maand of 3 gaan ze onderzoeken waar het vandaan is gekomen, eerst van de antibiotica af.

Heb niets gelezen hier behalve dat hofje een nieuwe relatie heeft:wuerg:, beterschap ermee.

Vanmorgen ook nog met het hondje naar de dierenarts geweest en nu voor een week een zalfje, ze had een dik en zeer oog en het hoornvlies is beschadigd, waarschijnlijk een takje of zo8) Elke 2,5 uur zalven en dat vindt ze niet leuk8)

7. snietje1

2 dec.... we gaan het meemaken :eek: Hopelijk is het handmatig beter te oogsten en zaaien en staan die zenuwendingen stil...

Hé Leni, veel plezier in Texel ! lekker hoor !! Geniet ervan meis, het was afgelopen tijd geen pretje. Ah zielig voor haar oogje, geef ze een knuf.
    Beterschap Hofje, witte potten zijn per definitie geen prettige huggers :wuerg:De romantiek is ver te zoeken..

Thea, hoe is het met het sint gebeuren voor school ?
    Venus, hopelijk gaat het met het thuisfront wat beter (en hopelijk niets ergs:eek:)

Ik ben naar de therapeute geweest, scheel weer een heel stuk, ik ben er heel blij mee, vrijdag weer terug, dan zijn we weer een heel eind op scheut :inlove:

Wat eten we vanaaf ???

8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Vanaf vandaag ook weer de decemberkalander met kado'tjes, altijd leuk.xD
    Sterkte voor die het nodig hebben, fijne dag allemaal.

9. snietje1

Goedemorgen, fietstijd (zeeeeeer nat !)

10. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier thuis gelukkig niets aan de hand.
    Maar afgelopen zondag heeft mijn oudere broer een zware hartaanval gehad en is met spoed
    naar het ziekenhuis gebracht. na onderzoek met spoed naar het AMC in Amsterdam
    en daar ook zondag gelijk geopereerd. Heeft een dubbele bypass gekregen en maakt het
    naar omstandigheden nu goed. Heeft alleen veel pijn op de borst.
    Aangezien zijn vrouw en beide kinderen geen rijbewijs hebben , heb ik aangeboden
    om ze telkens heen en weer te rijden. Dus zal komende week niet veel hier zijn.
    Farmlief :inlove: zal mee ook wel missen maar dat maakt ik wel weer goed.

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, heel veel sterkte met je broer Venus. Hoop dat Hofje haar relatie met de toiletpot vandaag is verbroken. Bedankt voor het helpen met het gedicht. Ben er nog niet verder mee bezig geweest omdat ik gisteren erg moe was en niet achter de pc meer heb gezeten. Vanmiddag maar eens kijken of dochter er zin in heeft.

venus261256, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

sterkte venus pppfff wat sneu...
    hofdame alles weer een beetje beter?? hoop t wel....sterkte ook daar
    leni ....fijn dat het wat beter gaat....
    hier nat en koud en bbbrrr niks aan dit weertje...
    top nog wat gaat.....hahaha goed hoor pppfff
    fijne dag allemaal....

13. leni1955

He Venus, bah wat naar maar gelukkig is de operatie goed gegaan, sterkte ermee.

Ik ben hier maar eens mijn voorraad aan het dumpen en sta inmiddels op plek 1700 nog wat, ik hoop dat het genoeg is voor de top 3000 dan heb ik iig de wolkenrij.:)

Suus in de top 1000, super hoor, ik hoop dat het je lukt.

venus261256, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

mooi leni.....ik sta ergens in de top 3000 geloof ik...hihihih voor mijn gevoel lopen de getallen de verkeerde kant op hahahah tja ...nou maar hopen dat het laatste uur er niet veel meer gedumpt word.....:p

15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Venus veel sterkte met en voor je broer en zijn gezin. Lief dat jij dan wilt rijden enz. Hier dat natuurlijk vorig jaar met mijn Paps meegemaakt. Dan ist zo fijn dat je mensen om je heen hebt, die dan bepaalde zorg en zorgen je uit handen nemen. Hoop dat je broer snel opknapt en weer snel ook thuis mag zijn. Dikke Knuffel :inlove:

Leni, mooi dat de kleine man weer thuis is en mag zijn. Geniet van je weekje weg en de rust.
    Thea, succes met maken van het gedicht, zal vast goedkomen...
    Sniet fijn dat de schouder beter gaat.
    Alle top meedoeners veel succes en hoop dat het jullie allemaal gaat lukken :)...

Zo Hofje heb der nieuwe relatie maar verbroken 8) T'was een koude kille niet warm hartige romantische relatie -.-...En tja daar bent Hofje niet van xDxD ... Gelukkig gaat het dus weer beter met Hofje... Hexia is ook helemaal in de gloria...Die heb oogst event tot de ..ik weet niet hoe dat ding heet...Maar tot bovenin dat balkje sieritem wat ep geeft op stallen ..dacht ik ?? gehaald ...

Nu eerst eens genieten van een heerlijke bak koffie ...Lied van de Dag ;Bread - Baby I'm-a Want You
    :inlove::inlove:

16. popje4

is het al zes uur.....xD

17. snietje1

Nog een half uurtje Popje ;) (je staat nog binnen de 3000)

Venus, sterkte met je broer, wel heel lief van je om ze met de auto te brengen !!
    Leni, je staat ook nog binnen de 3000
    Thea en suuske staan binnen de 1000
    Whouw dames, jullie gaan lekker !

Vanmorgen ben ik als verzopen kat op het werk gekomen, echt ik kon alles uitwringen.. Ik had mijn spijkerbroek op de verwarming gelegd, die was pas op 3 uur vanmiddag droog. :wuerg::eek:
    Ik doe vandaag rustig aan, proberen mijn schouder soepel te krijgen :wuerg: en zingen, ik mag vandaag zingen xDxD
    Wat eten we vandaag ?

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  18. leni1955

Het is voorbij Popje, ik sta op 2409 dus iig binnen de 3000, de helft van mijn voorraden zijn op, volgend jaar sla ik weer over, wat een stressgedoe zeg.:wuerg:
    Popje weet je al waar je staat?
    Thea en Suus gefeliciteerd, jullie hebben het gehaald.:)

Sniet, kalm aan met je schouder, hier vandaag prachtig weer maar wel heel veel wind.

19. popje4

ja leni....dank je ik leverde net in ...de klok boven in gaf nog 2 min aan ik wou klikken en hup was het en eens afgelopen nou....het duurde geen twee min voor die klik zeg maar hahahah nou ja.....2077 mooi plekje toch....met heul veel bomen van de BH velden daar had ik er blijkbaar heul veel van wel beetje stress en zo toch wel hihihi....

wat wel leuk is dat ik de hoogste kikker niet heb ingeleverd want die had ik eindelijk bij elkaar gefokt voor de roze ladderfabriek....jippie die heb ik nu maar snel gemaakt ook weer afvinken dan maar....xD

20. snietje1

Jawel dames :

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.