-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier pannenkoek lekker.....schaal fruit...ook heerlijk hoor venus...
     
    suuske1960, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Surprise Party o_O hoezo dat dan Venus :eek::inlove:

    Hmmm ... Hofje ging nog even bij Paps en Mams wat doen en regelen ... Komt thuis loopt Feestcommissie met een grijns van hier tot gunter op zijn gezicht:wuerg: Dan weet Hofje al er is iets :music: A fijn Hofje zegt niks en gaat eerst nog ff buiten een sigaretje roken.Tja had de jas toch nog aan tenslotte xD Komt weer binnen en hangt jas op, schoenen uit, slofjes aan ... Kijkt de kant van de eettafel op waar lappie op staat ... en en en :eek:o_O Staan daar 2 Piet Hammies :eek:xD:inlove:...Een blauwe en een roze :inlove: ... Is Feestcommissie snel snel na Hofje de deur uitgegaan en heb tie die Hammies voor mij wezen halen/kopen :inlove:xD:inlove:... Dus heb nu Sint met pietjes in de kast hier staan ...Allememachies ...de december kado maand moet nog beginnen en Hofje is nu al een verwend kreng xDxDZo lief ook weer...:inlove:

    Maar dat was voor korte duur -.-... Hofje begint met Kerstboom opbouwen ...Feestcommissie had wel heul lief alles naar beneden gesjouwd voor Hofje ... Dat dan weer wel :music:... Hofje begint met uitvouwen van takken enz, de slingers erin enzo...Dan alvast de Piek er op laten zetten door Feestcommissie...Ging allemaal prima en gezellie ...xD A fijn Kerstboom op zijn plek voorzichtig geschoven ...Nu waren de ballen aan de beurt ...Ik zeg voor dat ik daar mee begonnen nog was...Die boom, hij staat wat scheef vind ik ...Zou jij hem iets kunnen draaien of wat rechter kunnen krijgen ....??? Feestcommissie duwt en rukt aan die boom :eek: ...:wuerg:...
    * krak * Krak* en nog een keer *kraaakkkk* hoorde Hofje o_O... Hmmm boom gebroken op bovenste verlengdinges stuk / Piek aan diggels ...:(>:(:( Ik sta daar nog zo stom te mompelen ... Me boom ...Me piek ... :wuerg:Moesten we meteen weer stofzuigen ...De Piek was van glas ...-.- Inmiddels heb Feestcommissie de boom kunnen repareren en hij staat weer overeind. Nu eerst morgen maar op zoek naar een nieuwe Piek en dan afmaken pas...Een boom zonder Piek is geen kerstboom-.- Allememachies ...
     
    suuske1960, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik zie weer lekkere dingen voorbij komen, gezellie (en lekker) !!! Wij hebben vanaaf kip met roseval en raapjes uit de oven.:inlove:
    Popje, wat lief van je !
    Hofje, wat lief van je wederhelft ! Maar die kerstboom ? Sorry, ik heb er smakelijk mee zitten lachen, doe me denken dat ik bij een vriendin was, die zo trots was op haar kerstboom totdat ik haar hond voorbij zag komen met die kerstboom in zijn bek. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen:oops:xDxD Gelukkig kon ze er nadien zelf ook mee lachen, was echt een komisch gezicht.

    Zo, Sniet is klaar met poetsen, nu tijd voor the Crown :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2020
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hofdame toch....tis ook wat he....wat een pech....
    komt vast goed...nieuwe piek is vast nog wel te koop toch.....
    dank je snietje en hofdame... och weet je ze krijgen nu ook niks en zo he....nou ja wel wat maar niet van de sint ze missen al zo veel dit jaar dus ach kleine moeite toch leuke verpakking gemaakt en morgen smullen ze vast bij de koffie.....
    fijne avond allemaal
     
    HofvanDromen, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, tijd voor uitgebreid boodschappen doen (samen met wederhelft)
     
    popje4, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Dat is mooi op tijd Snietje en dus lekker rustig.;)
    Hier wat rond lummelen in huis, en kijken wat ik nog in het oogstevent ga gooien.
     
    popje4, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Moest er later ook wel om lachen hoor Sniet xD... Het was weer echt zo'n Hofjes momentjexD...

    Vandaag lekker in de rustig aan Hofmodus ...Met eerst ff heerlijk nog een bakkie koffie...
    Lied van de Dag; Journey - Don't Stop Believin'
    :inlove::inlove:
     
    popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat dacht ik al Hofje ;) Je kan er beter mee lachen als mee huilen :)
    Sniet doet vandaag heeeeeeeeeeuul rustig aan, mijn schouder is weer uit de kom geschoten :wuerg::wuerg: Is niet bepaald prettig:( Nu weer terug zien te krijgen, soms lukt het, soms niet, dan morgen de therapeute maar weer bellen....pppfff heb er zó geen zin in...
     
    suuske1960, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Yep, zo ist Sniet ... huilen moeten we soms al genoeg ...

    Och jee, je schouder weer...snap dat je daar heulemaal geen zin in hebt...en prettig is zeker niet ...Sterkte !!
     
    snietje1, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ppppfff snietje toch das auw.....sterkte daar...hoop dat het je zelf lukt...en euhh je kleedje is weg...:)
    hier schijnt t zonnetje maar best frisjes buiten....
    vandaag maar een beetje aan rommelen en zo ben met mozaiek begonnen daar maar eens meer door frubelen en af en toe wat inleveren voor die top......
     
    HofvanDromen, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Hier ook lekker niets, heb wel wat ingeleverd.
    Beetje op tijd, maar ja.xD
     
    HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank jullie, ik blijf proberen, tot nu toen wil ie niet -.-
    Huilen Hofje, weinig, heul weinig, daar ben ik geen ster in, doe ik meer van binnen.
    Popje, mijn kleedje weg ??? Ik zie hem nog o_O

    Of ja, lied van vandaag : motorcycle emptiness van the Manic street preachers.
     
    HofvanDromen, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja nu is hij er weer gisteren was hij hier weg.....gebeurt wel vaker hahahaah ...
    heb ook ingeleverd ik doe maar wat geloof ik pppff donder gewoon de hele mikmak er inxD
     
    HofvanDromen, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tja, kleedje aan/ kleedje uit.....xD
    En wat wordt er vandaag gegeten ??? Sniet heeft op aanvraag (van mijn wederhelft) koude schotel gemaakt met vanalles erop en eraan (natuurlijk ook voor onze Buum, die zit hier al met een big smile)
     
    HofvanDromen, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wat lief snietje....hier is zondag altijd brood dag....wel met extra lekker brood en vaak toch ook wel iets warms...
    die top nog wat....haaahhaha zo sta je in de top 3000 en hup...zo er weer uit wat is wijsheid he????
     
    HofvanDromen, -matthias1952- en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    0ok lekker Popje, hoezo lief ??? Onze Buum hoort hier bij het meubilair ;) Aangezien hij niet zo'n kok is, zorgen wij daar vaak voor:) Daar ben je toch vrienden voor:)

    Ik zie veel bekende in de lijst staan, sommige waar ik van denk : oh, die spelen dus nog steeds.... Hofje had net het er als over, maar nu zie ik ze pas:music:

    Morgen maar onze therapeute vervelen, hopelijk heeft ze tijd om mijn schouder terug te zetten. Ik krijg het deze keer niet voor elkaar :wuerg:-.-:eek: Morgen maar afwachten of ik kan fietsen om te gaan werken :(
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2020
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    goedeavond, hoop dat je schouder morgen opgelost kan worden snietje. De hamsters van ah blijven leuk :) Hier gisteren surprise gemaakt die dochter nodig heeft voor school, meisje is gek op panda’s dus die gemaakt en vannacht dacht ik van een grasmatje er onder is toch ook wel leuk dus dat vanmorgen nog gedaan. Dochter komt er zo elk jaar wel makkelijk mee weg door mij aan het werk te zetten, maar gelukkig laatste jaar en zou het ook niet leuk vinden als ze iets zou maken wat afgerafeld is en hoop dat zij dit jaar ook iets krijgt waar tijd aan besteed is. Nu alleen nog een gedicht maken, vorig jaar was Hofje zo lief geweest om te helpen.
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    HOFJE, even tijd om een gedichtje te maken voor Thea ?? Ik ben daar echt slecht in :oops:

    Dank je Thea, ik bel morgen en hoop dat ze nog tijd heeft, dit is niet leuk. Geen gevoel in mijn hand, loopt nu tot mijn onderarm... Ik weet dat ik morgen op moet letten dat ik mijn stuur vastpak. En voornamelijk niet bewegen met je schouder (weet je trouwen hoe vaak je dat doet ? Belachelijk gewoon-.-

    Wel leuk : tijd voor game of thrones :)
     
  19. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.:)
    S6 Snietje hoop dat het allemaal gaat lukken.
    Fijne dag allemaal.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Gisteren door familie omstandigheden geen tijd gehad.
    o_Ok nog niet alles nagelezen maar komt nog wel.
    Wel van Sniet gezien hoop dat het lukt vandaag met terug zetten.
    Fijne dag allemaal.