-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zet hem op venus.....
    en ja druk inderdaad, via internet, normaal dan leveren ze binnen twee dagen nu komt mijn koffie pas volgende week donderdag pppff gelukkig was nog niet alles op want zonder koffie ....nou>:(....das nie best zeg maar hihihi..
    op t werk nu veel besmetingen ook collegas 7 in totaal nu....en 6 clienten:oops: pppfff tot nu toe gingen we goed...helaas.....hoop dat ze er niet al te ziek van gaan worden best oude mensjes en zo....:(
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik zie mijn lief in die lijst :inlove:xD voor hoelang ??? euh euh zolang je blijft dumpen :wuerg:

    Oei das niet best Popje :eek:... Der staat wat in mijn winkel voor je :music:

    Hier nog steeds niet de DI :cry: nog 7 ...mompel de mompel ..boos worden doet:oops:...na nog maar een keer met de rozen spelen dan -.-... Dumpen weet ik nog niet ...Ik geloof dat ik ineens niet meer durf o_O:wuerg::oops:

    Eerst maar ff eten gaat ... Patatjes met rauwkost salade

    EDIT: YYyeeeeuuuhhhhh Hofje staat in de lijst 8) Denk niet voor lang xDxD
     
    Laatste bewerkt: 27 November 2020
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *PLOF* pppfff wat een drukke dag. Braaf gewerkt, kleine hooligankooi schoongemaakt (eerst hooligans vangen) tweede was staat nu aan, daarna nog ophangen, dan ben ik klaar.Nu gaan we eerst eens met de kalender erbij beslissen wat we gaan eten de aankomende tijd 8)
    Ik zie veel lekkers voorbij komen, gezellie !!! Hier eten we vanaaf gebakken aardappelen, stoofvlees en spercieboontje.

    Popje, denk aan jezelf meis, hou afstand, ik heb het zelf meegemaakt (wij bleven met 3en over die het niet hadden) het is een spannende tijd.
    Ik ga strakkies eens lijstje kijken :) Succes allemaal !!
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    0ok lekker eten Sniet ...smakelijk voor strakkies ....Lijstje kijken ...zou maar snel zijn voor je het weet is Hofje uit de lijst verdwenenxD
    Zal der ook niet in terug komen of in blijven...Te weinig voorraden om goed te kunnen knallen of hoe je dat ook wilt noemen.
    Tis mooi en tis goed zo...Succes aan allen die ervoor gaan :)

    Hofje gaat zo is op de bank ...lekker onder de knuffeldeken...The Voice kijken...

    Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen. :inlove::inlove:
     
  5. Hexia

    Hexia Teller

    Kreeg een Gouden Kip uit het kistje xD...Zijn we samen een eenzame kip -.-...
    Event gaat hier redelijk, maar langzaam ... hoop wel dat konijnen ding nog te halen ...8)
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Mooi kleedje Hexia, hij staat je goed :)

    Voor strakkies lekker slapen, lied van vanaaf : Dream Theater, take the time :inlove:
     
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    en gelukt volgens mij....dank je wel hofdame prachtig hoor....
     
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Wie weet hoe die andere uploader ook alweer heet?

    Lekker weekend heb voor vanmorgen een afspraak met de kapper, en verder nog geen plannen .
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2020
    popje4, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, je hebt hem al gevonden Suuske, oh ja sintweek, even kleedje wisselen, daarna poetstijd..
    Maar eerst even lijstje kijken en wat supporteren xD
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Zie allemaal nieuwe kleedjes verschijnen zien er wel weer mooi uit.
    Zag ook dat farmlief :inlove: en Popje xD in het lijstje staan , eens kijken hoelang ze het volhouden.
    Er is ook weer een bonuscode : COZY
    Verder vandaag maar wat gaan rommelen met de versieringen en zo voor de kerst.
     
    snietje1, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:
    Instemmend knikken doet en graag met versieren en rommelen :inlove:mee euh euh doet enzo enzo :oops:
    En dank je voor de Bonuscode ...En zet hem op lief xD:inlove:
    Hier nog wat kastanjes DI en het laatste eventgewas ook in die eindeloze lege put gemikt heeft ...Het daar bij laat ...Het inleveren opzich al een dikke klus en groot gedoe vind :wuerg:
    Misschien volgend jaar ofzo gaat dumpen of niet xD Dat kan natuurlijk ook ... Eerst maar is een poosje sparen ...voor zolang het hier op de Roze Hof dan weer duurt enzo enzo ...xD
    Pop graag gedaan meis :)

    Vanmiddag of morgen eens kijken of Hofje de kerstboom neer ken gaan zetten...ook nog wat boodschapjes halen, hoop dat het minder druk is als gister.
    Eerst nog een lekker bakkie koffie ...Lied van de Dag; Elton John - Don't Go Breaking My Heart (with Kiki Dee)
    :inlove::inlove:

    EDIT:: :eek: Bedenk ik mij nu in ene FarmLief :inlove: jij bent jarig met Kerst dan toch ??
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2020
    snietje1, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    morge allemaal....eerste keer mee doet aan dat dumpen wauw.....maar zo sta ik toch in de eerste 1000 toch....hihihi nu eerst maar eens koffie om wakker te worden....
     
    snietje1, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hofje :inlove: goed geraden hoor.
    Je staat nu nog bij de eerste 2000 Pop ;).
     
    snietje1, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje staat nog ergens bij de 1550 ofzo :eek:xD
    Zag jouw ook Popje ...en nog meer anderen waarvan ik denk ...Oke je speelt dus nog steeds ...

    Ah Venus :inlove: Mooi mooi en mooie dag om jarig te zijn vind Hofje dan he 8)... Bedenk mij nu in ene weer en zal vast wel weer stom zijn:oops:...Das geinig ...Venus een kerstkind en Hofje een midzomernacht kind :wuerg:xD...Stomme gedachtes ook altijd :oops:...

    A fijn een mooi Kerst kado of verjaardags kado kan Hofje je niet geven ...ruil/kado event is net erna -.-... Maar euh euh ik ken misschien nog Neon-Stal voor je bouwen dan ... of zoeken ..Welke zou je graag willen ? :inlove:Dan schrijf ik zo even in het Roze Schriftje :music:
     
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja nu nog blijven staan daar he.....nog heul veul uren te gaan hihihi we gaan t zien:) denk dat veel mensen op het laatst nog van alles er in gooien dus wacht nu maar eff af en zo....rare gedachten nee toch hofdame das toch neit gek hoor...hihihi en het duurt nog eff toch...dat jarig zijn dan he ...
    iemand carina nog voorbij zien komen???
    zo koffie op nu weer beetje wakker....straks eff naar t werk om kadootjes voor de schoen te brengen ging gisteren niet meer lukken tja voor de clienten die nog op de groep zijn wel fijn eff wat anders dan ....corona toch...kan zelf nog niet zo goed auto rijden dus heb gelukkig 1 van de mannen die wel mee wil;)
     
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Denk dat de bewoners daar erg blij mee zin Popje en wat lief van je dat je dat voor ze doet...Pas wel heul goed op jezelf ook hoor:)

    Euhm betreffende C - Daar is iets vreemds of ik weet niet iets mee. Hofje las paar dagen geleden...

    Er postte hier een nieuw - account - naam - lid ?? (De naam niet noemen doet) Die schreef zoiets als ; Hallo ik ben de buuf van C, die niet in het spel kan komen ?? ... Zij wilde dat ik (naam nieuw lid) jullie dat even door wilde geven... Dat nieuwe lid postte nog bij andere draadjes dingen enz enz...Heel korte tijd erna verdwenen al die posten en werd het nieuwe lid ook verwijderd.
    Wat er dus precies aan de hand is weet ik niet en ja Hofje weet ook dat ik hier waarschijnlijk niks over mag /mocht schrijven.
    Maar tis zo vervelend als spelers zomaar verdwijnen en je kan het niet melden meer ofzo ...:oops: ...

    Reageren jullie dan ook maar niet op mijn schrijven van dit verder. En als het niet mocht wat Hofje schreef, dan mag het wel weggeveegd worden door de veegmod.
    Dat begrijpt Hofje dan. :)
     
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ;)
     
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kom je terug van boodschapjes doen in RL....Staat er een echt kerstboompje met lichtjes en al brandend erin voor de deur.o_O
    En er achter een Sinterklaas Hammie :inlove:... Zo lief zo lief ... Was verrassing van de kids ... Zo lief ...Hofje is blije mama een heul blije mama :inlove::inlove:

    En dat terwijl ze heul nog niet weten, dat wij vannacht o.a. chocolade letters door de deur gaan gooien bij hunnie xD
     
    snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Ja Snietje ondertussen was het me toch nog weer gelukt.xD
    Ik maak er toch een sinterklaas weekje van zo.
    Ben ook begonnen met inleveren, maar man o man wat een aantallen die er in moeten:eek:.
    Hier dadelijk makkelijk eten, heb pizza's besteltxD..En dat is voor mij zeker al weer 10 jaar terug.
    Wel ondertussen snert aan het koken voor morgen...en daarna voor een aantal dagen in de diepvries.
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Lekker hoor Suuske pizza die lust ik ook wel maar krijg ik niet vandaag :wuerg:.
    Dat is wel leuk zo thuiskomen dan kerstboompje voor de deur.
    Had eigenlijk een surprise party verwacht in het dorpshuis wel met gepaste maatregelen
    natuurlijk :oops:.
    Alle buiten verlichting hangt en staat er ook weer en werkt ook nog :D.
    Kerstboom is ook al gehaald dus misschien morgen aan de gang :music:.
    Beren , konijnen , kraaien , muizen , struiszvogel , vleermuis en vlinder stallen
    NEON kan ik nog wel gebruiken Hofje xD:inlove:.

    Eten wordt vanavond Tosti's met schaal vers fruit erbij.