-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hexia

    Hexia Teller

    Heb juist genoten van de rust...kon toch bijna niks ...Nou mot ik weer aan het werk :wuerg:
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    xDxD
     
  3. Hexia

    Hexia Teller

    :oops:

    Was opzoek naar meteen ingaande knechten van 8 en 16 uur, ze zitten ergens in een quest, maar ik ken niet vinden. Nah dan maar een coupon der ingesmeten.

    las nog dit ;
    Als je de bonuscode HARVEST20 vanaf nu gebruikt dan ontvang je 1 Eventgewas EP-booster en 1 Wortel-appel-chutney op je account. Deze code is te verzilveren tot donderdag 26 november 23:59 uur.

    EDIT : voor de event - spelers : die beginnen pas om 18.00 uur
     
    snietje1, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag,
    Heb vandaag maar een bureau dag gehouden alles uitgemest en weer netjes
    opgeruimd en ingericht :wuerg:8)
    Tussendoor lekker aan het farmen geweest ,want het liep bij mij allemaal vrij goed :).
    o_Ok al aardappeltje geschild en stoofvlees staat te sudderen en denk dat er
    stoofpeertjes bij komen uit de vriezer.
    Nu nog wachten tot 6 uur :wuerg:.
     
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier macaroni met veel groeten en noten...dan in een schaal met laagje kaas er over...eff in de oven straks heerlijk....voor de vlees eters bak ik gehakt uit...die is er weer voldoende moest naar de boerdrij want de vriezer was leeg maar daar hadden ze nog genoeg :)was net weer een koe naar de eeuwige weilanden verhuist....voor dit jaar waren ze er nu klaar mee volgend jaar pas weer nou ja....je weet wel....wel fijn dat het zo kan denk ik dan...in iedergeval is het bio vlees en ze zorgen goed voor hun koetjes.....:oops:
     
    snietje1, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Het liep allemaal vrij goed Venus :eek: ... Het liep hier voor geen ene meter :wuerg:...
    Hofje bent daarom tussen de bedrijven door...maar begonnen met de keuken in zijn totaliteit te soppen ... Alles uit de kastjes dus ook ...

    Ohjaaaaa Sniet gister had Hofje dus de Zuurkool stamppot ... vandaag staat er bloemkool - aardappel - kipfile op het programma.

    Zit nog te twijfelen of ik nou wel of niet met die oogst event mee zal doen...of dat ik alles ga verkopen :oops: Lege frisse schone schuren hebben ook wel wat ...al duurt het heul lang voor ze weer vol zijn -.-...
    En Hofje bent best een beetje trots op zich zelf ...Nog 8000 punten en dan is dan eindelijk die Apotheek in fase 5 ...8)

    Pop naar de vampier mevrouwen geweest en de slacht :wuerg: ... Bijzonder dagje dan xD ...
     
    Laatste bewerkt: 25 November 2020
    snietje1, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja heel bijzonder.....
    hebben we werkplaatsen die maar negen uur doen...hahahah waar kun je die neer zetten als je ook nog mee wilt doen aan de events?? tja schiet mij maar lek ja ik weet...keuze maken....
     
    Laatste bewerkt: 25 November 2020
    venus261256, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op bahamarama zijn er velden waar geen event op is.
     
    venus261256, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    He he ..Hofje is van start ... met oogst event ...zie wel hoever ik kom...en dan nog ga storten voor een plekje in de top 5000..
    Ben alleen bang dak nie ver zal kommen met alleen kippen konijnen aapjes bananen en appels xDxD:oops:

    Kreeg maar 80 kastanjes uit me riet :wuerg: Das vast al niet goed :(
     
    venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *PLOF* Sniet is eindelijk klaar voor vandaag, ik ben er moe van.
    Wat lees ik, mensen die er mee op willen houden..... ja, ik snap het helemaal, als we overgaan zoals gisteren, heb ik het ook ver gehad. Tis gewoon niet te doen, zeker niet met de hand oogsten en zaaien. Henny, ik wens je het allerbeste van de wereld ! Fijne feestdagen !!
    Stien, ik hoop dat ze het goed voor elkaar krijgen, ik zie je graag om het hoekje komen op de boerderij.

    Ik zie veel lekkers voorbij komen, smakelijk allemaal, dat zal heel goed lukken met die mooie maaltijden. Wij eten vanaaf hachee met suri-rijst en verse doperwtjes :)

    Iedereen succes met de events !
     
    HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Dat is ook lekker Sniet , zalok van de week ook weer eens maken :).
    Zoals het weer er hier uit ziet ga ik vandaag maar de garage in om alle
    kerstspullen bij elkaar en uit te zoeken :wuerg:.
    Is dat alvast gebeurt verder ga ik nog bekijken :).
    En als ik het niet meer weet misschien Hofje :inlove: een beetje euh euh weet nog niet :music:.
     
    popje4, HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, fietstijd
    Venus succes met je kerstspullen !
     
    venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Hier ist ook het plan dit weekend de boom neer te zetten ... Moet Hofje wel de zolder op ... maar dat heb geen zin ... want Hofje ken het spul niet naar beneden sjouwen enzo enzo ...Nu ja komt goed en ik verheug mij er zeer op. xD
    Wat moet ik weten Venus o_O en euh euh een beetje o_O ... ohw misschien :inlove::inlove:...:oops:

    A fijn ... Euh euh ben best nog even druk en het werk gaat voor :oops:... Zit nog druk achter de naaimachine pprrrt pprrrttttt ppprrttt met een kleedje voor een boerin ...bijna klaar dat dan weer wel ... Dan moet Hofje nog stofzuigen en met de poetsdoek spelen.
    Wortelen en uien snijden, suddervlees in de sudderpan smijten ...Vanaaf komen Paps en Mams hier Hutspot eten..
    Moet nog een paar boodschapjes op het fietsje halen en ohwja ik ben natuurlijk druk met oogst event :music:... Nah druk druk dat valt ook nog wel mee...Heb eens in de Hofjes schuur zitten neuzen :wuerg: Geloof dat het wijzer is om maar niet te gaat dumpen en storten.xD
    Dan moet ik alles weer gaan uitrekenen hoeveel of liever gezegd hoe weinig :oops: Hofje in de schuur heb. En geen idee hoeveel je eigenlijk zou moeten hebben of storten om binnen de 5000 te komen of te blijven-.- Lees wel is dat mensen zich echt een jaar voorbereiden ... Dan denk Hofje ooowwwhhh dat ga ik ook doen. Maar ja dan een week of 2 later ben ik het alweer vergeten. Of denk er niet meer aan. Toch vind ik best knap enzo hoor, maar Hofje is daar niet zo geschikt voor. Bij alles waarvan ik denk oh dat moet ik sparen en die dieren en die produkten ...en dan komt er weer iets anders voorbij en dan ga ik dat weer doen en sparen ...
    Tja tis hier echt altijd een puinzooi en niks georganiseerd ofzo op de Roze Hof -.-:wuerg: Hoe dat nou ken weet ik na ruim 10 jaar nog niet. xD Allemeachies :wuerg:
    Nu ff snel nog een heerlijk bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Neil Young - Harvest Moon
    :inlove::inlove:
     
    snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, ik ben lui en spaar gewoon het hele jaar door papegaaiveren en sandelhout. Als ik alles zou moeten kopen op de markt dan zou ik er ook geen zin in hebben. Nu is het ook leuk dat de amarant (level 234) als inleverwaarde 1250 heeft en die heb ik veredeld en gebruik ik dus om di er bij te maken dus daar heb ik ook een leuke voorraad van. Ik ga wel inleveren voor de top maar weet nog niet hoeveel, wacht wel even af hoeveel ze gaan dumpen.
     
    snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nog lang geen level 234 is xD... nog ruim een miljard ep voor 222 -.-... niet over na denken doet ...

    EDIT: yesssssssss xD ..fase 5 van de Apotheek dan eindelijk gehaald ...
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2020
    snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    eeuuuhh apotheek??? maar fijn hofdame....hiihih goede morgen allemaal....wat een donker weertje...
    eerst maar eens koffie en zo...beetje niet zo goed geslapen moet echt nog eff wakker worden....
    inleveren nou ik ben nog al zuinig en zo:)...dus ga wel wat inleveren maar lang niet alles pppfff best veel wat er in moet zeg maar...
    straks maar eens nadenken voor het eten van vanavond....
    moet nog eff zien dat ik de schoenkadootjes van mijn bewoners naar daar krijg.. ligt hier allemaal klaar ....sint was erg druk dus;)....moet voor zaterdag ach komt vast goed ....
     
    snietje1, venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jah met die kruidenzakjes en die drankjes Pop :music:

    Zuinig :eek: ... euhm Hofje is met de Roze Hof niet zo zuinig :oops:... Ben al menig maal bankroet geweest en lege schuren gehad tot de laatste spijker toe :wuerg:xD...Ken mij het schelen ...xD
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ooo die hahahaha goed van je....
     
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hallo allemaal, nog niet eerder gepost hier maar wel regelmatig mee gelezen :music:.

    Ik wilde alleen maar even mijn prachtige nieuwe banner laten zien + avatar, gemaakt door ons Hofje. Is tie niet mooi :inlove:!
     
    stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi\jeanie hij is zeker prachtig....
     
    _Jeanie_, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.