-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Om uit te tetsen zit ik nu ff in EDGE ... Hexia zit daar normaal gesproken :music:... En heb ook windows 10 ...
    A fijn zodra ik iets oogst en dan van veld wissel ..ik kom terug ...dan beweegt alles weer ...
    Ik ga er nu wel uit .. ik loop tegen een aanval aan en dat wil ik liever niet ... sorry :oops:
     
    Lotusbloem01, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Wat een bagger dat nieuwe gedoe, weet niet of ik dat leuk ga vinden.:wuerg:
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben ook niet blij, ik zie niet dat mijn oogst klaar is en ik moet op de meeste 3x klikken voor er iets gebeurd, ondertussen zie ik dat alles beweegt en sommige dingen zijn zelfs na 3x klikken niet te oogsten. Hij kan nu wel weer terug naar het normale met dit zenuwachtig gedoe. Nu eens kijken of de rest wel een beetje gaat, zo niet dat wacht ik wel tot morgen -.-:wuerg:>:(
    Edit: was ik al begonnen over draaiende bloemetjes >:(
    Als ik van veld wissel start ie zo ongeveer opnieuw op....:wuerg:
    Ik heb hier maar 1 woord voor het is zwaar K (censuur)
    Kortom : ik kan niets, hij start alleen maar opnieuw op en daarna is ie er klaar mee.
    Als dit zo blijft ben ik uitgespeeld, kan je nog ergens klagen dat ie het niet doet ?
     
    Laatste bewerkt: 24 November 2020
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    bij spel discussies daar vind je nog meer van dit soort....;)
     
    suuske1960, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Popje, heeft even geduurd, maar ik heb het gevonden. Dit speel je zo niet meer voor je lol-.-
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Der was nog een bonuscode, voor wie het gemist heeft... Soms moet je hem handmatig ff in tikken

    IMPORTANT
    Morgen om 14.00 uur komt Hofje wel weer is kijken ... Dan ist weer gewoon in Flash
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh, ja, eten, wat is er gegeten hiero ? Wij gaan dadelijk aan de lasagne met schaal en schelpdieren :inlove:xD
    Tijd voor the crown :inlove:
     
  8. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Heb je bij de instellingen zowel de animaties als bij de (uitgebreide instellingen) schermanimaties uitgezet? Dan staan de dieren als standbeelden stil en blijven ze stilstaan (bij mij althans):)
     
    HofvanDromen, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jannie, die staan hier ook uit, maar alles beweegt als een gek. Zouden ze even stilstaan, is dat na een paar minuten weer over. Het glinsteren van de bomen stopt ook niet.
     
  10. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    o ja eten...hihihi gebakken aardappelen....sla met van alles er door zoals cranberry's....kaas...bosui...noten....feta kaas...voor de mannen nog vleesje van gisteren en ik had een kaasplak gepaneerd en daarna in de oven gedaan liep wat uit maar toch wel te eten.....
    o ja en velderwtjes....zo morgen weer een dag truste allemaal..

    oke volgens mij gelukt om die animatie uit te zetten door post hierboven....door ook bij geavanceerd animatie uit te schakelen.....we wachten af of het zo blijft....
     
    Laatste bewerkt: 24 November 2020
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Helemaal vergeten Snietje maar hier verse bami met sate en gebakken eitje gegeten.
     
    HofvanDromen, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker allemaal !!

    Animatie staan weer te stuiteren, als je voor de tweede keer hetzelfde veld opgaat is het op zekers bingo.

    Fietstijd !
     
    venus261256, HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    jip hier helaas ook alles staat weer te stuiteren.....hihihi ppppff niet grappig...
    maar de zon schijnt en het is lekker fris buiten....straks eff langs de vampierdames....euhhhh bloed laten prikken dan he....we gaan t zien vandaag....
    fijne dagallemaal..
     
    snietje1, venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. henny

    henny Actieve auteur

    Hallo allemaal, dit is mijn laatste post, zojuist heb ik alles stopgezet. Ik hing er lang tegenaan en BP heeft me over de drempel geholpen met deze nieuwe test. Ik wens jullie allemaal nog heel veel spelplezier en bovenal blijf veilig en blijf gezond. o_Ok een fijne decembermaand wens ik iedereen. Dag dag, het was leuk, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen! Iedereen bedankt, ook het team! Groetjes
     
    snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Tja, als het zo blijft - stop ik er ook mee - wat een drama!
    Ik snap Henny (en alle anderen) heel goed!)
     
    snietje1, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Jannie, dank je voor de tip, maar dat heb ik allemaal gedaan en het is hier nog steeds ene grote dansende poppenkast ...
    Las ook ergens dat iemand meteen een giga migraine aanval kreeg, door hoe het spel nu is. Tjah dat heb Hofje dus ook en een meniere aanval ligt hier dus ook op de loer, met hoe het spel nu te spelen is.

    Hoor en lees nu ook dat menig een gaat afhaken. Ik snap dat heul goed. Als het zo blijft ist voor Hofje en de dochters ook een no go meer. Vanwege het feit dat het eenvoudig weg nu niet meer te spelen of speelbaar is. Ik ga en kan zo niet spelen. Daar is mij met gezondheid te dierbaar voor.

    Snap overigens niet dat het voor zo ene groot bedrijf als BP dit zo moeilijk is. Je zou toch denken, ze zijn al een kweetniet hoelang mee bezig... Dat men het eens goed geregeld zou hebben. Zelf geloof ik er niet meer in. Best boos ook is daarom. Vanmiddag zijn we weer terug in flash en dan speel ik nog wel natuurlijk. Tot hoelang kan ik niet beloven of zeggen. Want als de problemen die er al lang waren en opgelost zouden zijn..Niet veranderen of verbetert worden dan houd het simpel weg hier ook op. Voorzie zelf een grote uittocht van vooral ook heel veel oud spelers die toch al op de twijfel stoel zaten.

    Lieve Henny, Hofje snapt jouw zo goed. Maar vanmiddag is alles weer "normaal" wel voor even dat dan weer wel. Zou je nog niet even kunnen afwachten tot het definitief wordt over gezet naar Unity ? Misschien en dat hoopt Hofje van ganser harte ist dan toch speelbaar nog. Wil je een heul fijne decembermaand toch wensen en alle goeds voor jouw en je dierbaren. Dank voor alles wat je ooit voor Hofje deed. :inlove:
     
    snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hoop toch ook echt dat Unity een stuk nog verbeterd. Hoor toch een hoop spelers mopperen dat ze niet kunnen spelen en als dit zo blijft ze er mee gaan stoppen. Misschien dat het alternatief wat de mods nu uit proberen voor hun een oplossing zal zijn.

    Ik hoop zelf dat ze de zon laten verdwijnen, daar word ik echt misselijk van. Bewegen van alles ging hier beter na het uitschakelen er van. Het spel is nu voor mij eigenlijk te helder geworden, had liever alles wat softer gewild. Cadeau`s sturen via het postkantoor werkt ook niet meer fijn en de markt zie ik ook liever op de oude manier.

    Jammer dat je stopt Henny :(
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja denk dat ze nog een hele klus hebben daar in HB ga er wel van uit dat ze dingen kunnen/gaan aanpassen anders is hun werk ook voor nop geweest toch?? ze moeten het wel hebben van inkomen en zo dus.....als er veel spelers stoppen tja dan houd het een keer voor iedereen op....maar ik ben ook blij als het 14.00 is hoor hihihi;) vind een aantal dingen niet fijn zoals de markt....veel te omslachtig op deze manier en onoverzichtelijk .....maar tja das mijn mening....xD
     
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Een beetje hoop weer terug gevonden heeft :oops:

    Hofje heb de instellingen bij grafische kwaliteiten ofzo iets van "best " terug gezet naar "goed"

    Hierdoor komt het beeld van de velden veel rustiger op de ogen en het hoofd over. Lijkt alles veel beter en sneller nu te werken.
    Durf bijna niet te schrijven.. :oops:Maar de dieren staan nu eindelijk stil xD
    Staan de akker en de bomen gereed klaar zal ik maar zeggen ...Hofje kan zien dat ze klaar zijn.
    Wel zijn nu alle xxl bomen spontaan in flikker kasten veranderd.:wuerg: bewegen de wolkerij items nog steeds..

    Nah nog een half uurtje en dan we er voor even weer normaal :oops:
     
    snietje1, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    yes we zijn weer terug wat een rust.....ik kon niet die animatie uit krijgen wat ik ook deed dit is stukken beter echt wel.....