-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, fietstijd !

Hoi Anita, gezellig dat je meeleest, meepraten mag ook hoor ;)Niets verplicht, het mag.

popje4, Hexia en carinakiki vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Zal ik de volgende keer toch maar wat minder bakken voor Hexia xD.
    Want Hofje :inlove: heeft wel beetje gelijk natuurlijk.
    Denk dat vandaag maar met de stofzuiger en de dweil aan de gang ga ,
    moet toch ook gebeuren :music::oops:.

suuske1960, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen allemaal , ik heb vandaag een baaldag !!!
    Buren ik heb nog 1 plaats vrij hoor . mopje van de dag kan er nog net af ;
    - Rappe rené verschijnt voor de ziveelste x voor de rechtbank op beschuldging van diefsstal .
    - Waaron houd je er niet mee op René vraagt de rechter ? Tot dusver werd je bij elke inbraak betrapt.
    - René knijpt de ogen dicht en vraagt op veelbetekende wijze: Denkt u dat echt? Edelachtbare ?:oops:
    Zo kreeg gisteren een bericht , dat ze vandaag mijn gasvuur gaan brengen !!! Terwel ik heb gezegd , niet de Maandag komt niet goed uit voor mij !!!>:(Ik moet om 11u bij de bank zijn . o_O
    Fijne Maandag verder hé . ;)

suuske1960, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Hexia

Hexia Teller

(Suuske1960 zei ;
    Goedemorgen, Miste wat delfts blauwe borden aan de wand :eek: Nu zie ik ze hier met stroop en poedersuiker.:cry:
    Hoop dat ze vanmiddag weer schoon aan me wandje hangen. )

:wuerg: Ze hebt gemerkt ...ze hebt gemerkt ... Euh euh ik had ze ff geleend om te oefenen.:wuerg: Nou hebt ze het gemerkt. Wat moe ik nou doen :eek: ...euh euh denk denk denk ...bij paniek, geen paniek zeg Mama Hofje altijd..ja zij... wel adem in adem uit Hexia ...denk denk ..

Ohwwww hallo Pieter Post, ben jij daaaaaaaaarrrrrr :inlove: Koffie :music: ... Waarom ik zo aardig ben in ene? ik misschien wel nu ook met jouw zoenen wil :wuerg:...Echt niet Pieter :mad::oops: ... Nee ik ben toch altijd aardig ? Niet zeg jij ...ohw :wuerg: euh euh kijk is ik heb hier een doos, ken jij die ffkens bij Tante Suus bezorgen. Wat erin zit :eek: Het nogal rammelt ? Euh euh kwee nie wat erin zit hoor. Die doos stond hier vanmorgen zomaar op de stoep. Helemaal verkeerd bezorgt.Kijk Tante Suus haar naam staat er ook nog wel op zie je :music: Niet door jou Pieter ? ohw :wuerg: Euh euh door die nieuwe post bedrijf zeker. Jij daar veel last van hebt concurrentie, jij de kinderschare bijna geen brood meer ken, de vrouw vaak boos en ook nog...En een heul lang verhaal volgde ...zucht-.-... Euh Pieter tis allemaal erg ja, Maar ik heb weinig tijd enzo enzo. Als gij nu wil gaan ja ...Ja nu ja ...Daagggggggggg Pieter 8)

suuske1960, snietje1, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Anita van harte welkom, ook om te kletsen xD Maar zoals Snietje ook al schreef, je bent niets verplicht.
    Hmmm zag vanmorgen vroeg alweer die Pieter Post naar Hexia gaan, hij bleef nogal lang:wuerg: Hij zal toch niet Hexia zal toch niet zij zullen toch niet ? Niet toch ? :eek:

Hier ook al aan de gang met het maandagse huishoudelijke gedoetje... Carina wat is dat voor bedrijf met die gas enzo? Had hem allang afbesteld dat ding...-.- wat een gedoe...

Nah eerst nog maar is een lekker bakkie koffie...Lied van de Dag ; Van Morrison - Someone Like You

:inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...
    leuk je hier te lezen buurvrouw anita...en mee kletsen mag hoor.....
    tis wat carina met je vuurtje.....wat een gedoe inderdaad....
    hier wachten op telefoon van de huisarts je moet eerst dood gaan voor je mag komen....tis gewoon te gek vind ik dan he.....snap best hoor die corona en zo....maar ik bel nooit ...afgeopen maart de laatste keer....dus nou ja we wachten het wel weer af...
    zo ook maar eens wat proberen te doen euuhhh hond uitlaten ging gisteren niet helemaal goed..dus nu nieuwe kansxD

suuske1960, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Euh euh euhmmm Dat wordt een beetje moeilijk Popje... Om dan nog naar de huisarts te gaan enzo enzo :music:
    Blij dat Hofje al heul lang niet meer zo ene HA heb :wuerg:... En gewoon zeggen hoor, dat je niet mee eens bent en je echt de HA nodig bent. Als het zo is dan is het zo. Laat je niet afschepen bedoel ik.

Zo zeg de zon schijnt hier heerlijk :inlove: Gaat ik mooi buiten de boterhammetjes op peuzelen...Met de jas aan natuurlijk. Want fris ist wel..

8. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Het is niet dat ik verlegen ben of zo... Het is gewoon dat ik niet zo heel veel spannende avonturen beleef ;)
    Ik heb geen delftsblauwe borden die ineens verdwijnen of zo :D

popje, hier hetzelfde hoor... Een tijdje geleden heb ik zelfs antibiotica voorgeschreven gekregen zonder dat de huisarts me had gezien of gesproken. Alles gaat telefonisch of per digitale post.
    Nou ja.. de griepprik was dan wel echt in de praktijk ;) (Met de instructie dat we niet daarna op de stoep nog een kletspraatje mochten gaan maken, maar meteen naar huis moesten...)

suuske1960, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Verdwijnende Delftsblauwe Borden :eek:... allememachies ...Het wordt tijd dat Hofje de billenbijtende konijntjes weer eens voor de deur gaat zetten dan -.- het moest niet mogen...

Tja Hofje heb eigenlijk ook noooiiitttt iets te vertellen ofzo enzo :oops:

10. popje4

hahhaah anita hoeft ook niet spannend te zijn hoor....;) te veel spanning kunnen we ook niet aan xD
    ik weet hofdame...maar heb toch echt wel een afspraak nu...hiihi we gaan t zien...ben ook erg benauwd en zo....daardoor draaierig en dat vind ik niet oke zeg maar....werk wil natuurlijk ook graag weten wat er aan de hand is....en daar nu het eerste slachtoffer met corona:oops:....een collega pppfff zat er aan te komen .....

11. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede middag Hofje , het gaat nog steeds over mijn nieuwe GASFornuis ; die ik vorige week heb gekocht bij mediamarkt !!!
    Ze zijn vandaag gekomen , nadat ik de Vrijdag van mijn oren was gaan maken in de winkel . Ik zeg niet de Maandag komen !!! Dan moet ik naar de Bank !!! Krijg ik gisteren een smsje , dat ze vandaag Maandag gaan komen !!! >:(. Ik was net teug van de Bank , en ja hoor mijn gasvuur = er !!! HEBBEN ZE G22N NIEUWE AANSLuiting bij !!! >:(. Die mannen wouden dat nieuwe gasvuur al in mijn keuken zetten !!! Ik zeg hou hou , 1 jullie zouden morgen pas komen !!! en 2 Dat = hiet veeel te klein in mijn Appartement !!! Dus die mannen zeggen nieuwe afspraak ; ik zeg oké maak maar !!!:p. Neen zegt die man , =moet de winkel in Brussel doen !!!:cry:.
    Ik heb nog NIKS gehoord , de winkel ging mij terug bellen !!! Wanneer weet ik niet !!! Dat gasvuur = al wel volledig betaald hé . Ik koop dus echt nooit niet meer bij media Markt !!! Echt niet hoor . !!! Waarom ik Baal? Wat denken jullie ? O , Ja wil nu niemand mijn nieuw buur worden van dit draadtje ??? Ik geef elke dag een kadoke van wie ik graag heb of krijg !!!:music:.
    Echt Niemand ??? Spijtig ik = goede buren !!!;)

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemiddag ,
    Zo klaar met de stofzuiger en dweil zelfs plantjes water gegeven.
    Is allemaal niet zo mooi Popje :eek:.
    Nee Hofje :inlove: heeft nooit veel te vertellen die is altijd met de schoonmaak bezig :oops:o_O.
    Nou nog geen gasvuur Carina nou dat is ook niet leuk :music:.

Nou nu nog even nadenken over het avond eten :wuerg:.

13. HofvanDromen

o_O

14. venus261256

Goeie zet.

15. HofvanDromen

Huh:eek: ... wat dan xD...

Hier zo aan de voorbereiding kokkerel : aardappel - spitskool - rul gebakken gehakt met meegebakken uitje en champignons

Laatste bewerkt: 23 November 2020
  16. venus261256

Die smiley ,
    Hier ook aan de kookpot gaat maar dan zuurkool met worst.

17. HofvanDromen

Dat eet Hofje morgen en brengt dan meteen een portie bij Paps ...die vind dat heerlijk maar Mams niet ...
    Verder was Hofje nog druk geweest met gedichten :music: ... Banners maken /voorbereiden ... Heb telefoon gesprekjes gevoerd.
    Met Mevr de Zwart gespeeld en gekletst ... even bij de buuf binnen gewipt om te vragen of alles nog oke enzo met haar was ...Tis een oud besje :)
    Toen nog even gekeken of Hofje nog genoeg kerst kaarten om te versturen had en postzegels :music:
    Bladeren buiten bij elkaar geveegd heeft en in de groene container gesmeten.
    Rekeningen betaald heeft en en en....... hoezo alleen maar bezig met de schoonmaak :p:music:

18. popje4

druk..druk....hofdame....pppff
    HA is er van overtuigd dat er een spier gescheurd is...nou ja geloof haar hoor....ben ik al met al drie weken zoetjes mee....kan toch ech nie....morgen pijnbestrijding ophalen....dus
    hier zoete aardappelpuree met voor de mannen draadjes vlees (gisteren al de heledag staan pruttelen) dan nog ei (rul zeg maar) metdaar door mais en ui en veul kruiden en kaas dat alles bakken.....o ja en verse dorperwten....
    morgen nog geen idee lastig koken nu de pannen zijn beetje zwaar hahahahxD....
    zo maar eens mijn werk bellen die zullen nietxD zijn....
    fijne avond allemaal

19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jé Popje, dat is niet best, ik hoop voor je dat het snel heelt !
    Hé, wat vind ik voor mijn deur ? Een doos o_Oik had toch niets besteld ? Even kijken wat erin zit.... Getver, volgens mij is iemand boos op me, heb ik ineens een doos vol met blauw/witte scherven, wie zou zoiets nu doen ??? Even denken.... blauw/witte scherven, zou Suuske ??? neeeeee, zo is Suuske niet, dat is een lieve tuinierster... maar wie dan ???

Oi, ik lees hier weer veel lekkers voorbij komen, ook hele herkenbarexD Wij eten vanaaf zuurkoolstamppot met karbonade :inlove:xD

Carinakiki, je hebt er echt veel pech mee zeg, wat kaai vervelend !:wuerg:

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Pop doe je wel heul voorzichtig...gescheurde spieren hebben wel tijd nodig om weer goed en sterk te worden.8)
    Carina hoop dat het goed komt met je gasfornuis. Wat een narigheid.
    Sjee Sniet was dat dan voor iets vreemds :eek:... iemand boos op jouw en wit blauwe scherven ... Hmm der gebeuren vreemde dingen in het dorp hier achter de Laatste Posters Dijken en tussen de Kliekjes Bossen en de Boerenhutten Velden

Bij Hexia ist gelukt de blacklight stal te halen ... heul blij mee want nu kan ze volgende keer daarmee de schemerbeuk maken.
    De griezelwild boom lukt denk net niet. Had eerst verkeerde gewas gezaaid :oops:... naja dat ken ook wel volgende keer xD

Het was weer een spannende dag...Hofje gaat is lekker op de bank onder de knuffeldeken...
    Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.