-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Eerst eens lekker uitgeslapen vandaag :D.
    Daarna lekker in het frisse zonnetje de tuinen maar even verlost van de bladeren
    en andere rotzooi die erin was gewaaid en gegooid >:(.
    Hofje is ook lekker druk bezig :pxD.
    Popje op de markt gewoon wat iedereen er haalt aardappeltjes , groente , fruit ,en ja
    ook wel wat andere dingetjes en misschien ook kadootjes ;):).
    Maar dat ga ik niet vertellen :music:.
    De nieuwe volle maan qeusten ook weer afgerond :D.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker druk is xD:oops: ... Kwam nog in vele questen knechtencoupons en dergelijke tegen bij de dochters :inlove: echt fijn is dat.
    Tja ik ga niet bij de dochters knechtjes kopen. :oops: ... Dan wordt het een beetje teveel van het goede, zal Hofje maar zeggen.
    Hier zelf ook nog steeds op de knechten couponnen leven doet 8) Hou mijn hart wat dat betreft echt vast als de boerderij in December overgaat op Unity :wuerg: ... En het gedaan is met flash ... Het lijkt er steeds meer op dat aan alle goede dingen maar een einde moet komen. :( Hofje houd daar niet zo van ... Wat goed is, moet blijven enzo enzo ... Ken der slecht tegen, dingen of mensen kwijt raken of en verliezen :oops:...

Euhm wel dol is op kadootjes :inlove:xD Wat mij dan weer op het volgende brengen doet ... Hofje heb maar 11 buurtjes :oops:
    Hexia helemaal geen :oops: En die heb ook niet een boer of vent ...Zou best prettig zijn als zo ene boervent haar een beetje in bedwang kon houden :wuerg: Misschien eerst maar buurtjes enzo ofzo...

wat een verhaal ook weer allemaal :wuerg:xD

suuske1960, carinakiki, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

vraagje...weet iemand waar ik de koffiedrink beker kan vinden is een sieritem die ik volgens mij op de wolkerij heb staan heb nog een upgrade ook maar weer niet meer van welke wolenrij deze was.....zoekplaatje hahahah

4. HofvanDromen

Heb hier alleen maar boeren bont koffie bekers in het keukenkastje staan ... Andere koffiebekers geen ideexD

Euh sorry pop:oops:

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  6. venus261256

Das toch jammer zeg Hexia xD op zoek naar buren denk dat ik al beetje vol zit.
    Hoop dat er een paar bijkomen.

Hier maar besloten om vanavond Pannekoeken met spek en zo te gaan eten.
    Dus zal straks de keuken wel weer ingestuurd worden ;):oops:.

suuske1960, carinakiki, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Hexia

Hexia Teller

Heb al 1 buur Papa Venus xD...

Gaat vast aan tafel zitten ...heb wel trek in Pannenkoeken ... ook maar meteen oefenen doet met netjes gedekte tafels enzo ...:oops: je weet het niet he, Ik ken het beter maar weten hoe het hoort en moet enzo enzo ...

carinakiki, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Dat is mooi gedekt hoor maar het zijn maar pannenkoeken :music:.
    Een is al beter dan niks :).

carinakiki, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Hexia

Hexia Teller

Me moeder houd van mooi gedekte tafels ... :wuerg: Ik eet altijd gewoon zo op de bank ofzo ...ken mij het schelen xD:oops:
    maar ik moest het leren van mama Hofje ...voor als ik ooit nog weer huisvrouw en of moeder zelf zou worden :wuerg:...

Zijn de pannenkoeken al klaar ...stik van de honger na al dat werken vandaag bij dat enge hekje ...-.-

Laatste bewerkt: 22 November 2020
  10. venus261256

Pannenkoeken voor Hexia xD.

carinakiki, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Hexia

Hexia Teller

He he eindelijk :music: mjam mjam mjam mjam ...allemaal voor mij xD... bak nog maar ff door zou ik zeggen ...:oops:

Zjweejj zijne heemrlijkkk hormmrrrrr:inlove:

Buur nr 2 is hier ook binnengevallen :)

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je enk....nu in iedergeval een beeld bij.....toch op een wolkenrij geplaatst denk ik hahahah

13. venus261256

Maar even doorgebakken voor Hexia :D.
    Hoop niet dat Hofje :inlove: boos op me wordt dat ze er zoveel eet.

popje4, carinakiki, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Hofje niet boos worden doet :inlove: Venus ... maar euh euh het kind moet nog wel Huwbaar blijven ... enzo enzo :oops:

Hier ook heerlijk gegeten heeft - gebakken aardappeltjes - verse groenten salade - varkenshaasje

Het was een drukke dag ... ben der moe van xD ... Zo nog even wat was wegvouwen en dan lekker op de bank onder de knuffeldeken.

Slaap Lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

15. Hexia

Hexia Teller

Huwbaar ??? :wuerg:... de pannenkoeken smaakten mij heerlijk :inlove: Wel een beetje misselijk is nu :oops:

Heb al 4 buren xDxD ... Mama Hofje zit te janken bij haar kwam er nog niet ene lieve buur bij ... Tjaaaa :music:

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hexia, je hebt meer uitnodigingen ;)

Ik zie weer lekkere dingen voorbij komen, smakelijk allemaal !!

Sniet is vandaag met vanalles en nog wat bezig geweest en ineens, "POEF" is het half 8 :wuerg::eek: Belachelijk !!!
    Gelukkig hebben we vanmiddag al het eten aangezet voor strakkies, dus dat is geen probleem. Net voor de hooligans het zondagsbrood eruit gelegd, dus ook prima. Maar manoman, wat gaat de tijd hard :oops::wuerg:
    Nu tijd voor een wijntje met bubbelwater (en een groot glas water ernaast) en lekker verder met The Crown :inlove: en ondertussen luisteren naar de gitaar van mijn wederhelft :inlove::inlove::inlove:

Oh ja, mijn wederhelft eet vandaag witlofschotel uit de oven en Sniet heeft gestoofde kwartels met een zooi groente erbij :inlove::inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 22 November 2020
    popje4, Hexia, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Smakelijk Sniet, geniet ervan :inlove: en ja de tijd gaat zooooooo snel /hard heb je helemaal gelijk in.

Hier binnenkort ook The Crown weer eens gaan volgen/kijken ... Ken verder niet veel leuks vinden op die net zijn flixen enz...
    Gister nog een film gezien die euh euh :wuerg: Cowboys - Kannibalen :wuerg::wuerg: en met een zo stom verhaal lijn ook :eek:o_O

Euh niet verder overnadenken maar ...xD

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, wij hebben geen flix, zo kijken wat we willen vinden wij prettig, kortom we halen het van het WWW en kijken als het ons uitkomt.
    Bijna etenstijd xD

popje4, Hexia, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Goede nacht.
    Ja, ik ben erg laat... had vandaag veel te doen, dus nu pas tijd om te lezen ;)
    Jullie weten dat denk ik nog niet, maar ik ben al maanden een fanatiek volger van de leuterclub ;)
    Nu zie ik iets over buurtjes voorbij komen.. Ik heb er zelf niet zo veel. Op het moment heb ik weer even premium, maar elke dag staan er 5 kadootjes te verstoffen.
    Dus ik neem de vrijheid om me bij de burenzoekende mensen te melden...
    (En natuurlijk begrijp ik het als die vrijpostigheid niet uitkomt en jullie liever een andere buur uitkiezen)
    Weltruste voor degenen die nog op zijn.

popje4, Hexia, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

popje4, Hexia, carinakiki en 1 ander persoon vinden dit leuk.