-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hexia

Hexia Teller

-.- Zucht ... euhm eeuhm ik ga vanavond bij tante Snietje eten mama Hofje ....8)

Tis wel me moeder ja, maar af en toe :wuerg:

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nope Hofje bewegen, je had het bij fietsen of schaatsten moeten houden, hardlopen mag ook:music:;)

Koken Hofje, je weet toch dat ik graag kook 8)

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Knikken doet, ja je kookt graag en ook nog lekker :)

Euhm over dat bewegen wijselijk zwijgen doet :music:...xD

Hofje gaat zo is lekker aan de koffie en op de bank...Straks om 21.30 komt er MAX Masterclass op npo 1 deze keer over gezonde voeding feiten en fabels en ook over zout /zoet enz...en wat je brein daar voor invloed op heeft en andersom. Dat wil ik graag even zien. Vind dat wel altijd iets om van te leren.

Laatste bewerkt: 18 November 2020
    popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Veel plezier Hofje, wij zitten "the making of " van the games of thrones, te kijken, echt mooi !

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Ach hexia , ezo zijn alle mama's hoor !!!:eek::D;)
    Ik kan de geweste produkt niet maken van het nieuwe event ! Ja ik weet het alleen in de molen van de Baha , daar = die dus ook niet te zien hoor !!!
    petat , van de Frituur hier over heeft gesmaakt , Mare ik had toch liever mijn eigen nieuwe gasvuur hoor !!

6. snietje1

Carinakiki, Geloof me, zo zijn niet alle moeders-.-
    Heb je in de molen wel op "alles" staan ?

popje4, HofvanDromen, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. carinakiki

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ik mot nog even wachten , heb geen event gewas meer !!!:(
    Voor de vroege vogels goede morgen !!!
    - Het heeft geen zin om een drama te maken van ouder worden ! Onze cellen zijn genetisch geprogameerd .
    - Om slechts bepaalde tijd te leven , echter wel verlengen door gezond te eten en goed te bewegen !!;)
    - Niet roken ,en geen alcohol te drinken ( met die 2 laatste ga ik zelf niet akkoord ) .
    - Om onze hersen cellen gezond te houden is het belangrijk dat we geestelijk actief blijven en regelmatig nieuwe dingen doen !!!
    - En nieuwe mensen leren kennen xD
    Fijne dag verder hé . :music:

Amai zeg Snietje ben jij al werken ?

Laatst bewerkt door moderator: 19 November 2020
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Het klooster van Sint-Arjaan

Lize kloeg “Zo gans alleen
    kan ik toch niet blijven leven.
    Naar een klooster wil ik heen”
    Wel dan weet ik raad te geven.

“Naar het klooster moet ge gaan, kind
    Naar het klooster van Sint-Arjaan, kind!
    Waar er twee paar schoenen aan
    het beddeken staan, kind!”
    Ei, nu zat zij in de klem,
    blozend sloeg ze d’ogen neder
    bij de klank van Willem’s stem:
    “Lieve Lize, ik zeg het weder:
    “Zeg, wat is dat voor een sticht?”
    waagde ze eind’lijk te vragen.
    “Is de boet er zwaar of licht?”
    “Ei, ze zou u vast behagen:”
    “Zeg, hoe ware mijn habijt
    in die Godgewijde veste?
    Hel of donker, eng of wijd?”
    “Ei, het simpelst is er ’t beste
    “Zo, en gij dan?” vroeg ze nog
    “Ei, ik zal wel mede moeten!
    Twee paar schoenen passen toch
    allerbest aan twee paar voeten!

carinakiki, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Euh euh euhm ...
    Niet alle moeders zijn zo :wuerg: Dat kan goed of fout zijn, ik kies de goede kant xD... en tja niet alle dochters zijn zo -.-
    Pieter Post heen en weer ziet gaan over de Oude Dwarse weg...Hmmm benieuwd eigenlijk best wel is, waar al die brieven en pakjes heengaan:eek:...Hofjes deur gaat tie steeds voorbij xD:oops:
    Hofje voorlopig niet nog het Klooster ingaan doet...Hofje zo meteen dan eindelijk een Romantische Liefdes Tuin kan gaan maken :inlove:
    Maar eerst ff een lekker bakkie koffie en dan hier wat rommelen en poetsen...Vanaaf niet hoeft te koken, bij Paps en Mams gaat eten.
    En een soort van blij is met het voorlopig goede nieuws dat Hofje misschien 6 personen in Huize Hofje mag hebben met de kerst:inlove:

Lied van de Dag ; Elvis - Let it Be Me
    :inlove::inlove:

carinakiki, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, zullen vast ook een aantal mopperen over het 6 personen nieuws. Die dachten eens lekker kerst te mogen vieren zonder de voor sommige verplichte bezoekjes met kerst aan familie. Ik vind het wel altijd leuk om bij mijn moeder te gaan eten :) Hebben we zaterdag ook gedaan, alleen was het minder om de volgende dag te horen dat de huishoudelijke hulp besmet was met corona. Ze werkt gelukkig wel altijd met mondkapje en handschoenen aan en mijn moeder heeft gelukkig nog geen klachten en hoop dat dat zo blijft.

11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:.
    Had vanmorgen een heel trage opstart vandaar beetje later.
    Heb wel wat boodschappen al gedaan maar verder niet veel :wuerg:.
    Dus maakt de rest van de dag dus ook maar beetje luieren van :).
    Blij voor met de kerst en oud en nieuw 6 extra wordt het toch nog een
    beetje gezellig:D

carinakiki, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemiddag allemaal :) ,

wil even laten weten dat ik voorlopig dit draadje (en het forum) ga verlaten. Misschien dat ik tussendoor nog wel even gezellig langskom (maar misschien ook niet), wie weet..

Maar dan weten jullie dat er niks ergs aan de hand is, mochten jullie mij missen ;) .
    Voor wie mij zoekt, ik blijf wel gewoon op mijn boerderijtje spelen, dus ben daar te vinden 8) :) .

Wil jullie bedanken voor alle gezelligheid en wens jullie alle goeds (en hopelijk een mooie kerst :inlove:).

Veel Liefs Missy

stien56, janniekwak, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Hexia

Hexia Teller

Laat mama Hofje dat maar niet horen van dat luieren :wuerg:

Pieter Post ontvangen moest -.- Hij had een heul belangrijke brief voor mij zei tie o_O Die hoef jij dan toch niet te lezen zei ik nog :eek:
    Of weet jij al wat erin staat, heb jij mijn brief soms gelezen :eek:...Pieter ik zie het al gij heb heule rode oortjes -.-...
    Dat is niet netjes Pieter en nu ajuuuuuuuuu>:( ... Het was een lieve brief ... niet de brief die ik verwachte :cry: Maar ik ken het wel begrijpen :)

EDIT: Jammer missy, het ga je goed...:)

carinakiki, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo weer veel te lezen....kloosters en zo nonnen en zo....pppfff twee pers. kamer....hahahah dacht nie dat dat kan al hoe wel in deze tijd weet je maar nooit he....xD
    jammer missy ach wie weet lezen we je nog wel een keertje...
    theav hoop dat het dan goed blijft gaan met mam,s pppfff tis wat he...
    kerst...ja dat zit er ook aan te komen....werk altijd met de kerstdagen dus...maar dat neemt niet weg dat het niet gezellig kan zijn we maken er gewoon wat van...;)
    hier regent het ...nou wou nog eff naar het meer maar denk vandaag niet jammer morgen al weer vroeg richting huis t gaat zo snel weekje is zo weer voorbij..
    en lees ik nu....bruiloft?? feest jippie.....taart en wijn en en lekker eten en mooie kleren.....:)

15. HofvanDromen

Nope Popje ... er komt geen bruiloft ... Thea ik duim voor jullie en je moeder dat het goed mag blijven gaan.

jammer missy...het ga je goed.:)

snietje1, carinakiki, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

Hoop ook dat het goed gaat Thea.
    Jammer hoor Missy , zal je missen xD.
    He dat is toch weer jammer zeg weer geen feestje :wuerg:.

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

geen feestje:cry: was er wel aan toe....hahaahah jammer ach wie weet...

18. HofvanDromen

Ach ja het is zoals het is...me gaan maar gewoon door. Ben druk bezig in de siertuin ...best veel werk om alles uit te zoeken xD

EDIT: Tis af, nu wel een tussenpost nodig heeft om de foto te kunnen plaatsen :oops:

Laatste bewerkt: 19 November 2020
    popje4, snietje1, carinakiki en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. carinakiki

Amai , best veel bij gelezen !!! Missy spijtig om te lezen , leuke kitten's trouwens :music:.
    Weer niks , voor niks thuis gebleven ! geen gasvuur dus ! >:(
    Ik ben aan de overkant een belegd broodtje gaan halen en 1 liter verse soep :p, heb ik toch op zijn minst iets warm van eten hé .
    heb gisteren en vandaag gebeld , niks dus . dat = de laatste x dat ik daar iets duur koop ze :cry:.
    Fijne avond verder . ;)

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. venus261256

Dat is niet best Carina dan koop ik daar ook nooit meer :wuerg:.
    Heb je nu je tussenpost Hofje kom maar op met die Foto:inlove:xD.
    O ja waar ook eten vanavond boontjes met ham en spek , aardappeltjes en stukje vlees of
    vis dat weet ik nog niet :music:.

popje4, carinakiki, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.