-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, tijd voor :

janniekwak, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Wat kan je nog gebruiken dan , kan ik kijken wat ik heb.

popje4, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Ik heb een paar dagen geleden geschreven hoor Venus koffrtvis - kerstboom 2016 - stokstaartje . Dat = het zo wat !!!
    Mopje van de dag : - Ach , je hoeft toch niet triestig te kijken, zegt de gevangenis bewaker tegen de gevangenen .
    - Zolang duurd levens lang nu ook weer niet . Misschien ben je dood over 1 week al iii o_O
    Ik ga straks de Knuffelmarkt nog eens onveilig maken in Nederland , Men buurvrouw en haar hondtje gaan voor de éérste x mee xD Kei gezellig hé , zo met 2 leuker dan alleen toch !

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je bedoeld vast kerstboom 2011? Die heb ik voor je, stuur maar even een berichtje naar me toe.

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

O ik dacht dat we die van 2016 nodig hadden !!! 2011 heb ik zelf hoor !!!
    Toch bedankt Thea ! :D:);)

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Soort van wel goed maar niet prettig geslapen heeft:wuerg: Iets met gevechten met bomen en gedoe enzzzz... Nahja xD
    Euhm even iets kwijt wil,

Carina, prima dat jij ook je lijstje hier neerzet wat je zoekt. Wij hier (en soms lieve meelezers) kijken dan of we je kunnen helpen.
    Zo helpen wij graag en geven elkaar ook graag. Een soort van actie en reactie .Het delen is de kracht of het mooiste of hoe je het ook noemen wilt. Tis alleen tja hoe zeg ik dat netjes...Wat ongepast om op de "man" af aan iemand te vragen heb je nog iets voor mij te geven ... Dat moet je gewoon niet doen. Vind ik dan he. Iemand kan zich dan gedwongen of voor het blok gezet voelen en zo mag het niet zijn. Het is allemaal vrijblijvend en zo zou ik het graag willen houden. Dit is mijn persoonlijke gedachte erover. Niks meer en niks minder en niet boos ofzo.

Dit geschrevende hebben, gaat er een middernacht eik naar Snietje, had die tenslotte voor haar willen scoren en door alle gedoe van gister was mij dat volledig ontschoten.
    Dan Popje en Venus - jullie schoten Hofje meteen ter hulp met die taxussen, Mijn vraag is nu aan jullie ; Hebben jullie nu zelf nog genoeg taxussen of willen jullie liever een middernacht eik ? Ik lees het graag.

Gaat Hofje eerst nu een bakkie koffie nemen en is opzoek voor 1 van mijn trouwste buurtjes naar wat mooie spulletjes. Zij komt nooit op het forum, alleen om te lezen, dat dan weer wel. Wenst mij altijd fijne vakantie, fijne feestdagen of sterkte als er iets is enz enz.
    Nu vroeg ik haar van de week of zij nog iets nodig had. En ze vertelde mij dat zij al zoveel mist, dat ze door de bomen het bos niet meer zag en dat maar opgegeven had. Nah niet het spel maar de stallen en bomen zoekerij zo iets. En ze rommelde nog maar wat aan. Dat vond ik te erg. Heb haar toch maar nogmaals gevraagd mij een lijstje te sturen. Tenminste te proberen een lijstje te maken. Dat ik kan kijken of ik het heb en het haar kan geven. Tot mijn grote vreugde heeft ze mij nu dan toch een lijstje gestuurd. Ik weet dat, dat soms heel moeilijk kan zijn voor mensen om een vraag lijstje te maken. Nu maar eens kijken tot hoever ik haar kan helpen. Ik gun het haar zo graag ook.

Ohwja eerst koffie ...en zoenen met Venus natuurlijk :music:... Lied van de Dag ; Fleetwood Mac - Sara
    :inlove::inlove:

carinakiki, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. theav71

Zet anders dat lijstje ook even hier neer, kunnen we mee zoeken.

8. HofvanDromen

Dat is lief Thea. :) Maarrr Hofje ken haar alles en ook via de andere boerderijtjes zelf geven :) behalve een zilverden. Die heb ik nergens over zeg maar.

9. theav71

Zilverden is naar je onderweg.

carinakiki, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Lief Thea, buurtje zal er blij mee zijn. Dank je wel :)

11. venus261256

Hofje taxus en middernachteik heb er nog meer dan 8 van dus is wel genoeg voorlopig :music:.
    Carina eerste berichtje denk ik overheen gelezen maar heb wat over de schutting gezet.

12. Hexia

Hexia Teller

Mooi Papa Venus, Dat middernachtelijk gedoetje was Mama Hofje helemaal van slag van xDxD
    Zal een pak van haar hart zijn.

Heb nog een pakje met Pieter Post voor je mee gegeven ... 8)... Die vent komt hier steeds weer met allerlei pakjes. Wat heul leuk en lief is van de gever :inlove: ... maar dat Pieter Post dan ook steeds koffie met me wil drinken iets minder -.-...

13. venus261256

Ja dat zal wel kan ze nu een veldje vol zetten met van die roze kakels xD:D

14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Iemand nog een stal of boom over voor Baha?

Graag naar mijn zoon - nab499

15. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Stien welke bomen zoekt hij?

En.. zoek je zelf nog iets?

Dan kijk ik even in mijn schuurtje ;) .

16. HofvanDromen

Natuurlijk Stien xD Fijn je hier even te zien :inlove:

Gaat even een rondje langs de boerderijtjes :music:

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dank je wel Hofje - typen nog erg lastig - lukt net met 2 handen inmiddels:wuerg: Muis lukt alleen nog met links - zo langzaam - pffffff

Pols werkt wel mee, maar de schouder nog niet echt - veel spierverlies door niet gebruiken - nu weer aan het opbouwen - spierpijn dus:wuerg:

Nou ja, tijd nodig.

18. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Owww sorry Stien.. ja natuurlijk.. dom dom van mij. Sorry dat ik om een lijstje vroeg :oops:..

Dan stuur ik maar wat op de gok.. ff zoeken..

Edit: heb een krokodil, axolotl en neushoorn gestuurd ;) .

Laatste bewerkt: 15 November 2020
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lief Missy!

carinakiki, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Veel sterkte Stien. Spierpijn is echt heel vervelend...Zachtjes uitgedrukt dan ..

Euhm heb van af mijn kleinste farmdochter wat gestuurd en vanaf Rozijntje ..euhm denk wel dat je zoon nu moet bukken xDxD
    Zat al aan de limiet van 20 stuks daar :wuerg:xDxD ik mocht niet eens meer nog sturen :eek:

Van Hexia en Hofje zelf is een wat moeilijk ...hebben bijna geen licenciies meer :oops: iets met veel gegeven al ...Misschien moet ik zo nog Tg gaan kopen ...whahhahahaaa