-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb voor de laatste paar uren van het ruilevent het afdakje nog maar even aangepast.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Attentie attentie ; ben hier zo brutaal geweest om voor 1 taxus 2 xxl middernachtboomfruit en 2 middernachtfruitbomen ook voor 1 taxus uit de ruilkast te halen. tjah ik kon ze niet laten staan voor die prijs xDxD:oops:
    Maar nu heb ik zelf geen taxus meer :wuerg::oops: Wil iemand dan 1 middernachtfruit ding en die xxl ruilen met mij voor 1 taxus per stuk ruilen ...
    Of is dat stom :oops:

Euhm snapt u het nog :wuerg: Allememachies ....

Euh Venus lieverd ; het ruilen duurt nog ruim 2 dagen o_O

Laatste bewerkt: 14 November 2020
  3. venus261256

Weet ik maar zit toch beter als staan xD:p , komt wat aanvliegen o_O:oops:.
    En niet meer zeuren over hexia dat kind wil me zoenen maar dat gebeurt niet
    maar ze mag me toch wel een kusje geven op me wang :music::)

suuske1960, carinakiki, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Zag het binnen komen dank je Venus en ook jij dank je Popje ... Wilde 1 xxl middernacht naar Snietje sturen als jullie dat goed vinden.
    Daarom had ik ze " gekocht" zeg maar ...

Welke willen jullie dan ? De gewone middernacht of de xxl ?

Hexia jouw zoenen ??? :eek::eek: Echt niet -.-

suuske1960, carinakiki, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

Hofje lees even terug als dat mag ben ik happy :)

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jij spoort echt niet Hofje, heb je genoeg taxussen ??? Ik heb er ook wel 1 over :)

7. HofvanDromen

Lees mijn berichtje maar boven jouw :music:.... -.- Zoenen met me dochter o_O...
    Dat kost je, je huwelijk ...-.-

Nee dat weet ik Sniet, maar ik dacht ohw die heb Sniet nog niet ...Heb inmiddels 3 taxusssen dus das genoeg ...

Wil jij dan wel eigenlijk die middernacht XXL ??? xDxD

En Pop... Waar is Popje gebleven :eek:o_O

Ohw nou heb ik een dubbelpost ...Allememachies sorry enzo enzo ...:oops:
    Wat een puinhoop weer zeg ...

Laatst bewerkt door moderator: 14 November 2020
  8. venus261256

Had het maar over een kusje op me wang hoor meer niet :cry::cry:.

suuske1960, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Zucht nu ook nog een huilende boervent :oops:...Zal nog is iets uit de ruilkast halen xDxD Wat een zooitje ...

Nah voor deze ene keer een heul klein snel kusje op de wang ... maar voortaan met uitgestrekte arm een hand geven. -.-

10. snietje1

Hofje, heul graag, maareuh, wat wil je er voor terug ??
    EEn kusje op de wang is toch niet zo heel erg ??? Niet meteen het ergste verwachten ;)

11. HofvanDromen

Nou ik hoef niks, je mag Venus bedanken want die stuurde mij meteen een taxus ...ik ben het ff helemaal kwijt nou :wuerg:xD

verder maar even zwijgen doet ...xD

Ohjaaaaa ik moet eers ff die xxl op sturen naar Snietje :oops:

12. snietje1

Ik heb nog wel iets gezelligs voor je :music:
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank !!!!:inlove::inlove::inlove:

13. HofvanDromen

Nou ist hier wel heel raar .... ik heb nog steeds die xxl middernacht xxl van die ruil met die taxus niet binnen... Heb mijn eigen xxl nu naar jouw gestuurd Sniet...Me taxussen zijn wel weg ?
    Ik snap er niks meer van ...Ik had zelf 2 middernachteik en 1 xxl middernachteik. Nu wel 4 gewone middernachteik.Dat klopt ook.
    Maar de 2 xxl zijn nog steeds niet binnen gekomen o_O

Hier een plaatje van de de deal :

EDIT :
    OOOOOOO0oooooohhhwwwwwwwwww domme domme domme Hofje ....ik zie het nu pas .........

Ik heb de verkeerde bomen zitten ruilen .... :cry::cry: ....
    0ok een nieuwe bril nodig zeker Hofje ....Sukkel die ik ben xD

EDIT nog een keer, Sniet hou de XXL maar gewoon hoor ...Hij is jouw zeer gegund ..en ik heb nou 4 van die gewone :wuerg:

14. snietje1

Wel 2x XXL nachtgloedbomen, toch ?? Ik stuur hem braaf terug, ieder het zijne :)Ik ga die quest wel doen xD

15. HofvanDromen

Nee niet terug sturen Sniet ..nee niet doen ....ik heb toch 4 gewone daar red ik mij zeker mee....

16. snietje1

Echt wel 8)xD Ik red me ook zonder een XXL, ik ben al zo blij dat ik hem heb, laat me daar maar van genieten :inlove: Ik heb met dit verhaal al de grootste lol gehad, geweldig !!

17. HofvanDromen

Zag hem alweer terug komen ja ...Dit is erg, dit is echt heul erg ...Hofje kluns is weer aanwezig :cry: Ik schaam me echt te pletter.
    :oops::oops: Ik maak er weer een puinhoop van en tis een zooitje en iedereen helpt mij en ik sukkel kluns Hofje ik ik ik ik ..heb er geen woorden meer voor ... :cry:
    Tis nu echt een waarheid en bewezen ...Hofje is een kluns :wuerg: Echt te erg gewoon xDxD

Ga mij zo onder een plens water zetten en naar me mams ... mag hopen dat, dat wel goed mag gaan.

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  18. snietje1

Hofje, je bent geen kluns, tis echt niet erg, dit past helemaal bij jou en dat is het mooie eraan. Kortom : Tis kaai mooi !!!:inlove::inlove::inlove:
    Veel plezier bij je mams xD

19. popje4

popje4 Levende forumlegende

ben er wel hoor.....hofdame....hihihihi en wat ik nodig heb ja pppff heb niet veel van die mooie roze werkdingen he...zoals de kooivijver /rodeodinges...maar da geeft ook niet hoor ooit he komt dat wel toch....
    Carina ....boom en stal oké?? ik weet niet meer of t zo goed is zeg maar....verder een andere buur maar duifje gestuurd dat hij in de tempel die boom moest vrij spelen.....dan pas kan ik die zwartedinges sturen....we gaan t zien...
    truste allemaal ik vroeg op morgen dus...nu zo de oogjes dicht....

20. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen Venus , heb je nog iets voor mij over , om over de muur te gooien ??? Fijne zondag iedereen !!!

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.