-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, om te beginnen : WEEKEND !!!!:inlove:xD
    Venus: gelukkig gaat het weer beter ! Houden zo !
    Hoi Hofje, welkom terug met de familiexD
    Ik ben er al achter waarom Hofje de XXL wollemina niet kan vinden : ik wilde hem sturen naar Venus, maar hij is niet te ruil :cry:mompeldemompel.... Venus, wat zoek je nog meer ??

Zelf vergeet ik bijna dat ik ook een middernachtfruitboom zoek...... wie had die ook alweer over :oops: Daar moet ik over nadenken...
    Joepie, ruilen :inlove:

suuske1960, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Neuh die hadden vanmorgen al eieren gelegd xD... En dank je ervoor :inlove:

Euh familie Sniet ...ben samen met ene zeer brutale ongetrouwde dochter :music:... de andere is er wel maar ook weer niet,:oops: die blijft in Canada :oops:... En de kleinste maak ik leeg, voor zover dat gaat met heul weinig kado tickets.

Had ook in alle inventarissen gekeken ...niet alleen in die ruil gedoe, maar de xxl boom blijft spoorloos. Kweet ook niet meer waar ik hem zag of had :wuerg:...Wordt gestoord van al dat zoeken xDxD

3. Hexia

Hexia Teller

XXL wollie gevonden ...hij stond dus toch hier :music:.... en kan dus zoals Tante Sniet al zei niet verzonden worden :wuerg:

4. HofvanDromen

Sniet was het Leni niet die voor jouw middernachtfruit had ?

Zoek me hier ook te pletter voor Hexia naar dat ding, net zoals dei grafcactus ding ...Zonder kun je gewoon niet verder :wuerg:

Stom spel :oops:

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  5. snietje1

Euh, ik dacht het niet, was iemand anders, ik dacht Venus maar weet het niet meer zeker :oops: Maar ik ben eerst bezig om iets gezelligs voor Venus te scoren omdat die XXL wollemina niet te ruil is.

6. HofvanDromen

Ohw ja weet ik het ook xD... Venus is wel dol/ gek op, behalve Hofje :music:... Neon Stallen. Maar welke ? 0ok geen idee welke hij nog wil:wuerg:... Ja je heb echt veel aan Hofje deze dagen ...Allememachies :wuerg:xD Euh euh succes ermee Sniet ...

Hofje gaat is lekker onder de knuffeldeken ...

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

7. snietje1

Fijne avond Hofje, ik heb wat leuke boompje over de schutting gegooid bij Venus, ik hoop dat ie op tijd bukt.:)

8. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede avond , Hey Snietje een fijne werk dag gehad ?
    Hoe kan ik in God's naam naar iemand een stal schenken als die niet in mijn buren lijst staat !! Sorry ik weet het gewoon niet . :oops:
    Hofje , venus en popje bedankt voor het sturen hé . Kan ik jullie iets terug geven ?
    Mijn oudste zus heeft mij deze avond pijn gedaan hard pijn gedaan !!! Meer wil ik daar voorlopig niet over kwijt . >:(
    Ik ga nu mijn haar kleuren en wat tv kijken . ;)
    Fijne avond verder en morgen gezond weer op hé . ;)

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  9. snietje1

Carinakiki, iemand een duifje (IGM) sturen, daarna bij verstuurd kijken en toevoegen als vriend. Dan kan je iets sturen.
    Je zuster je pijn gedaan ??? Dat is niet zo mooi meis, toch een fijne avond gewenst en succes met het kleuren !

Lied van vanaaf : Argent met hold your head up.

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

das niet fijn carina pppfff toch ....
    zo ik snap ook iets niet wil een zwarte zapote sturen naar een buurman ....die heb ik ook in de schuur staan maar kan deze niet meer terug vinden als ik wil versturen...is toch gewoon te ruil of....ben ik nu scheel....zou kunnen hoor hahahaha.
    truste allemaal....

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. carinakiki

Sniet dank he wel , dat ga ik zeker doen !!!
    Leef lang & schoon . : - Bewegen = gezond voor het lichaam en geest, maar slecht weer = niet ideaal om buitenactiviteiten te doen .
    Het = dan beter om binnen huis iets te doen . en dansen vormt in dit geval een uitstekend alternatief . dansen traint immers het hele lichaam : het coordinatie vermogen en de bloedsomloop verbeteren. De spieren van de armen, de benen en de rug worden versterkt en mogelijke blokkades worden los gemaakt . maar nog belangrijker = het feit dat dansen een uitstekend middel = om dementie tegen te gaan . Tijdens het dansen wordt dan beschouwd als een echte hersen training en een uitstekend middel tegen ' grote vergeten ' .
    - Glimlach, Adem en neem tijd .
    :music::);)
    Goede morgen allemaal , wat = het hier stil zeg !!! Ik zal dan ook maar stil wezen hé , met mijn grote mok koffie . Mopje van de dag ;
    Alexander snelt binnen in de bibliotheek .
    -mag ik een grote zak petat, een friekandal speciaal en een cola ?
    - mijnheer u bent in de bibliotheek , zegt de man .
    - waarop Alexander antwoord zeer stil , o sorry , mag ik een grote zak petat en een fricandel speciaal en een cola ?
    Fijne dag verder hé . ;)

Laatste bewerkt: 14 November 2020
    popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen, poetstijd

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Venus, ik hoop dat er nog een slot seizoen komt, wilde dan al me hete levenselixer op het sierveld te zetten.
    Dan met alle extra's nog ff knallen met de ep's (ipv vuurwerk xD) dat ik nog nooit hebt gekocht.
    Fijne ruil en kado dag, in de loop van de dag ga ik ook ff snuffelen of er nog iets bij zit.

14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Deze moet je buur eerst vrij spelen in de tempel. En dan kan hij hem ook gewoon kopen voor bd bij het mandje.

Goedemorgen trouwens allemaal.

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dans dans, huppel huppel, spring spring, Sniet is blij, blij,blij ik heb de middernachteik, op naar de volle maan (dat het veld open gaat) xD:inlove:xD
    Nu toch maar aan de poets -.-:wuerg:

16. carinakiki

Goed zo Snietje , zoals men hier boven kan lezen = dansen gezond hé !!!
    Mijn neef komt vandaag logeren , tot morgen , hij = een toffe knul !!!:music::D;)

17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Alleen jammer dat hij zo lang duurt, maar er is een quest waar je een xxl er van krijgt.

popje4, carinakiki, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Oh, dan ga ik daar ook eens naar op zoek, dank je voor de tip Thea xD

*mezelf nu in de nek grijpen en aan het poetsen zetten*

19. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , poetsen heb ik nog geen zin in hoor nog net echt fut voor.
    Me vrouw heeft wel goed doorgeslapen vannacht en de waardes zijn nu redelijk op peil.
    Heeft nu wel prednison kuur gehad omdat ze erg moe is.
    Als hofje wakker wordt kan ze weer wat gaan vangen :oops::p.
    En Hexia pas op als je naar buiten loopt :music::oops:.

Voor de rest weet ik het nog niet.

popje4, snietje1, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Lag nog heerlijk in dromenland ; Telefoon gaat :sleepy: ..... Hexia :wuerg:: Hoorde eerst niks toen alleen maar gegil ....o_O Jaaaaaaaaaa Mama Hofje Jaaaaaaaaaaaaaaa ....euh euh :eek: Hedde gij een boer aan de haak geslagen ? Hedde gij de loterij gewonnen ? Wah is ????
    Neeeeeeeeeeee geen Boer Mama Hofje :mad::mad:... Euh sorry Hexia :oops: Wah is dan ?
    Ik het de bomen ik het de bomen ...Hmmm bomen Het zal wel ...wat is met die bomen dan ? Tjah was ook nog niet echt wakker :oops:
    Mama Hofje ... Ik het de levensbomen van de volle maan, nu kan ik verder met vollemaan ...!!! Levensbomen van Volle Maan o_O Ik wist niet dat die bestonden :eek: Ja Nee mama Hofje Ja nee jaaaaaaa die middernachtding en die grafcactusding ... Ik is zo blij xD Hmm bij die bomen krijg ik toch een heul ander idee als levensbomen Hexia :music: ... Mama Hofje :eek::eek:...wat zeg je nou weer ??
    Ze had zelf ook nog een slijmmonster kuil kunnen scoren vertelde ze, dus ze kon weer wat vooruit met die volle manen. En neeeeee ze had nog geen lekkere euh euh nou ja euh Boer dus ...Toen hing ze op o_O

A fijn ik ga naar beneden wordt ik besprongen door roze aapjes en kipjes :inlove: Zo lief ook weer :inlove: Moest wel de kippen vangen want die renden overal naar toe en poepen dat die krengen doen :wuerg:xD Meteen dacht ik aan Rozijntje, wat een zwaar leven heb die in het begin gehad daar op die HerenBoerderij:oops: Hoop dat ze het in Canada goed hebben ... Nu eens bedenken wat Hofje haar eigen Lief :inlove: nog eens zou kunnen schenken ... Heb geen idee :oops:...Terwijl Hofje hier met het schaamrood op de wangetjes zit, van verlegenheid van zoveel moois :inlove:
    Daarna hier alle binnengekomen brieven beantwoord en geschreven, ppfff pppfff je ken der maar weer druk mee wezen.xD

En in RL eerst mijn mams gebeld :inlove:... Of Hofje vanavond wilde komen, zus wou liever toch morgen -.-... Tuurlijk komt Hofje dan vanavond ... Ga die mensjes op een voor haar/hun belangrijke dag niet alleen laten zitten...

Nu eerst een bakkie koffie en een rondje over de Roze Hof rennen ... Lied van de Dag; Fish - Garden of Remembrance
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 14 November 2020
    venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.