-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Suuske weet niet of het een kerst- of oudjaars seizoen zal gaan heten , maar denk dat er
    nog wel eentje komt. Het is gewoon afwachten :(.
    Met spookseizoen moet ik nog 1 level en dan klaar , wat ik nog krijg aan punten is voor
    het extra level :D
    Het eten zo is makkelijk want overbuurvrouw :inlove: . komt weer lekker nasi brengen met een satetje
    Wat ben ik toch af en toe lekker lui :music:.

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede avond allemaal , mijn stoofpot met Hinde staat ook te pruttelen . :p
    Dat = dus laat eten , ik eet liever zo rond 17u maar ja ik moet geduld hebben hé .
    Voor morgen staat er erwitten soep op het menu , lekker dik met rookworst en veel verse erwitten er in ook nog wat spekblokjes .
    Fijne avond nog hé .

venus261256, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond
    Ik lees weer lekkere dingen, gezellie !!! Smakelijk !

Ik ben aan het uitzoeken waarom er geld van mijn nieuwe GSM afgeschreven wordt zonder dat ik iets doe :wuerg::wuerg: Echt niet grappig !
    Hier eten we vanaaf bonensoep :inlove:xD

venus261256, carinakiki, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

Oei Dat is niet best Sniet , heb je wel alles gelijk geblokkeerd dan.
    Bonensoep welke van alles wat of bruine bonensoep.
    Komt ze het eten brengen zegt ze wil wel liedje horen hoor , want is hier Sint Maarten.
    Buurvrouw had wel gezegd dat ik er wat voor moest doen.
    Natuurlijk ben ik weer de pisang.

carinakiki, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Oei Sniet dat is niet goed, gehackt??-.-

Ik kreeg laatst een appje van iemand of ik 500 euro wilde overmaken, even nagevraagd en zij was idd gehackt, je zou er maar intrappen :wuerg:

hier bietjes, aardappels en spekjes gegeten.

Seizoen doe ik nietss mee, vergeet zelfs steeds dingen in te leveren in de winkel.

Gisteren gebeld door huisarts van moeder, het gaat niet goed, ze heeft heel veel pijn en de dokter vermoed toch een scheurtje o.i.d. in de heup, sterkere pijnstilling en verder afwachten, ze is te zwak om er iets aan te laten doen dus hopen dat ze weer opkrabbelt zoals altijd en anders weet ik het niet, morgen maar even gaan kijken weer, broer ging vandaag.

venus261256, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi allemaal...
    lees wel mee hoor....hihihii
    sniet das raar hoop dat je het kunt vinden waar je gels naar toe gaat...nooit leuk deze dingen...
    carina vanavond beker warme melk met honing dan gelijk je bedje in lijkt voor veel mensen te werken om dan lekker te slapen...of als je veel wakker bent een glas water dinken blijkbaar hebben je nieren dat dan nodig daarna gaat het slapen beter zeggen ze.....
    hier penne gegeten met gemalen noten en knoflook en ui.....daarover heen kruiden de penne als laaste er bij met tomaat....was niet verkeerd zeg maar moest eff snel omdat ik pas laat thuis was ....
    sterkte leni met mams....

venus261256, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Hexia

Hexia Teller

:eek:

Laat me moeder dat niet horen
    :wuerg:

Hoorde een afgrijselijk gezang, denk ik ga maar is ff kijken -.-
    je weet nooit tenslotte

Ist me euh euh stiefvader ofzo o_O Hij is nog lui ook :eek:
    Nah laat dat me moeder zeker maar niet horen
    Ze zit me en mijn zusjes al de hele dag achter de vodden, opruimen moeten we en inventariseren :eek::wuerg:

De boeldagen kommen der an, zegt ze en met boeldagen gebeuren de vreemste dingen
    Je ken zomaar dan getrouwd zijn, dat zei ze ook nog -.-
    Nah ik weet niet of ik wel trouwen wil, zal toch een knappe boer moeten wezen die mij zo gek nog weer krijgt-.-

Ik vroeg hoe ist eigenlijk met jouw Huwelijk Mama Hofje :music:
    Toen rende ze huilend weg
    Tja tis toch me moeder :oops:

venus261256, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Venus, bonensoep van verschillende soorten bonen, mjam mjam
    Leni, dat is niet best met je moeder, hopelijk krabbelt ze weer op, sterkte en beterschap met haar.
    Ik lees weer wat meer lekkers, smakelijk !!

Euh GSM : Niemand weet nog mijn nummer dus hacken of zoiets kan niet, het zal 'em in de instellingen zitten. Dat iets verbruikt terwijl dat alleen de bedoeling is met wifi. Ik zoek als een gek.....

Hoi Hexia, geef je moeder maar een knuffel !

9. Hexia

Hexia Teller

Tante Sniet, ik ga echt nie met me moeder knuffelen :wuerg:... Zal haar wel de groeten van je doen 8)

Ga zo mooi op de bank, ben der moe van, van dat inventariseren xD
    Geen idee ook waarom het moest o_O

10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Krijg je misschien meldingen van facetime, icloud of imessage? Als je daar mee akkoord gaat dan stuur je een sms bericht naar apple. Bij mijn man verdween zijn beltegoed op deze manier.

venus261256, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Hoi Hexia , Je moeder had der rust nodig en wil alles op een rijtje zetten.
    Natuurlijk houd ik nog steeds van haar :inlove: en zal er ook niet verlaten.
    Knuffelen zou ik volgens mij wel mogen doen met Hofje xD , maar kunnen
    misschien beter even mee wachten >:(:mad:.
    Tot alles weer beter gaat.
    Hoop wel dat ze heel snel opknapt , dus zal een bosje naar je sturen en hoop dat
    je het aan je moeder kan geven.[​IMG]
    Groetjes Venus.

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Hexia

Hexia Teller

Die rust heb ze wel gehad ben ik bang, ze is hier en bij me zusjes als een gek aan het werk :wuerg: Van mij mag ze wel weer naar der eigen Roze Hof dan heb ik weer rust euh euh nah ja enzo :oops: Of zij ze ooit allemaal op een rijtje zal krijgen :wuerg: denk het niet xD:oops:

Knuffel jij maar met haar Papa Venus, ik ga dat echt niet doen... Zal de bloemen aan haar geven:)

Ze zit alweer te gillen, er moet koffie komen en we gaan gezellig :music: Kunst en kitsch kijken :wuerg:

13. snietje1

Dank je Thea,:inlove: ga ik ook naar zoeken ! Misschien is dat het.

Hexia, doe je ogen dicht (denk aan een mooie man) en knuffel je moeder -.-

venus261256, Hexia, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. carinakiki

Goede avond , Popje een glas melk met honing helpt bij mij niet ze . Wel een paar glazen Karmeliet bier en = ook ineens goed voor mijn darmen . Omdat ik moelijk naar de grote koer kan , zelfs mijn huis arts zei drink daar maar 1of 2 glazen van !!! Lrkker bier wel vrij zwaar :oops:. Nu achter de tv hoor wat kijken en zo :music:

venus261256, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedemorgen, fietstijd.

suuske1960, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. carinakiki

Goede morgen Snietje , oei fiets tijd ! hier komt de regen met bakken uit de hemel :cry:
    Mopje van de dag;
    -Bertje je mag niet met je vinger in je neus peuteren!
    - Waarmee dan wel , juffrouw ? :music:
    Fijne dag verder en S6 met het vinden van de voorwerpen hé :D

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

goede morgen nou ja goed......werd vanochtend wakker en dacht dat de oorlog was uitgebroken...echt niet normaal de bommen vlogen hier in t rond....ben er al weer zo klaar mee...>:( gisteren avond ook al de hele avond door waarom toch??? en dan hebben ze het over een verbod...hoe dan ??als men zich er nu toch ook niet aan houd....t mag nu toch ook niet tja waarom regels hebben en maken als er niks aan gedaan word als men die overtreed ik snap t nie.....er zijn hier buren die niet meer naar buiten durfen nu al niet tis toch te zot voor woorden.....
    hoi hexia leuk je weer te lezen....gr aan hofdame...
    carina das jammer dat dat niet helpt.....maar biertje ook lekker alhoewel ik meer van de wijntjes ben hihihihi zo af en toe danxD
    fijne dag allemaal

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Hexia

Hexia Teller

Hallo xD
    Tis morgen al boeldagen, las ik net :eek: ene dag eerder zelfs :wuerg: me benne nog lang niet klaar met inventariseren :wuerg: Sjee ....
    Ga die lijsten niet lezen, me kenne der alleen maar duizelig van worden ... En een rijke sterke enzo enzo boer zal ter niet tussen staan xD:oops:
    Zal de groeten over brengen naar of aan me moeder. :) Op de Roze Hof zijn der alleen maar grote lege groene velden -.-
    Ze is wel begonnen aan een eigen romantische tuin o_O Bij die vuurtoren...Das leuk Hexia zei ze ook nog, mooi dat ik dat niet gaat doen :wuerg:

19. popje4

morgen al inboedeldag....ppppff geen idee ben nog niet eens begonnen met de inventaris xD

20. Hexia

Hexia Teller

Heb hier vooral een "lege" inventaris 8)... Tja iets met veel weggegeven en niet meer aanwezig geweest zijn.
    Zal me zussen en me moeder dan maar eens lief aankijken :music:
    Tis wel een enorme uitzoekerij, wie heb wat wel en wie heb wat niet

We gaan het wel beleven denk ik :wuerg: