-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

die kistjes waar jullie over praten .....wat zijn dat waar danxD en zo....geen idee kan ze hier nie vinden pppfff
    sterkte allemaal voor wie het nodig heeft.....moeders...kinderen...enz...

snietje1, leni1955 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Das niet zo mooi hofje , is ie ook al getest of nog niet.
    Pop komt uit deze quest en in augustus kon je een pakketje
    wonderkisten kopen , dacht alleen dat ik die al had gebruikt maar
    bleek dus niet zo te zijn.
    Zie post van Hofje , en ja Hofje soms ben ik beetje dom :wuerg:
    en koop ik iets wat niet nodig was:music:>:(.

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Wel nee Venus das toch niet dom ... Je koopt toch om er plezier van te hebben... Hofje koopt ook vaak schoenen xD
    Die ik eigenlijk niet echt nodig heb ...:oops: ... Maar ja een vrouw kan niet zonder 40 paar schoenen -.-...:oops:...

Nee nog niet getest. Dat mag en kan pas als hij klachten krijgt o_O ... dus Hofje zit weer met gekruiste vingertjes of duimpjes...

5. popje4

dank je wel ik heb dat voorbij zien komen maar kan het sierdinges nergens terug vinden volgens mij wel ergens geplaatst pppfff is ook zo veel op al die velden...hihihi kom vast wel een keer weer tegen...xD

6. venus261256

Tuurlijk wel een beetje dom want dan had ik het geweten dat ik ze had :music::oops:.
    Een vrouw 40 paar schoenen :mad:zitten maar 30 dagen in de maando_O.
    Nou ga ik met je meedoen met gekruiste vingertjes ofzo.

7. HofvanDromen

Ja nou en 40 paar schoenen -.-... tis nog weinig nu ik het zo bekijk ... :music:...

ochtendschoenen, middagschoenen, avondschoenen, winterschoenen, lenteschoenen, zomerschoenen, herfstschoenen, badslippertjes, huisslippertjes, buitenslippertjes, zomerslippertjes, sportschoenen (maar ik sport niet:oops:) zomergympen, wintergympen, herfstgympen, lentegympen, winterlaarzen, lentelaarzen, zomerlaarzen, herfstlaarzen, verjaardagslaarzen, verjaardags hoge hakken, feest hoge hakken,'winter hoge hakken, zomer hoge hakken, herfst hoge hakken, regenlaarzen, motorlaarzen, winterslofjes, zomerslofjes, wandelschoenen, sneeuwschoenen, sneeuwlaarzen, shop schoenen, shop laarzen, huis schoenen, deftige schoenen, deftige laarzen, deftige hoge hakken, schoenen/ laarzen met niet nadere uitleg hoge hakken :music:...

Dussssssssssssssssss-.--.-

Had pas zoveel opgeruimd, dat Hofje onder de 40 paar kwam :eek::cry:
    Oudste schone dochter riep meteen oudste ( naam Oudste) .....() .... help help help paniek paniek paniek ...Je moeder heb minder dan 40 paar schoenen ...dat kan niet :mad:xDxD

8. popje4

ppppfff ja als je het zo bekijkt.....dan moet ik nodig naar de schoenen winkel....hiihi eff 30 paar scoren....xD
    zo kip staat vanaf vanochtend al in de yoghurt marinade die gaat straks de pan in....dan risotto met veul groenten en ui en veel knoflook( leuk voor mijn collega's morgen hihii nou ja blijven ze wel op 1.5 , meter afstand xD) dat word vast smullen straks....
    dat kistje nog niet gevonden :( misschien had ik die toch nie al hou wel de Quest wel klaar....tja
    duim mee hoor hofdame....

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Pop risotto met veel groente , uien knoflook zeer lekker maar een kip in yoghurtmarinade
    moet ik even over nadenken hoor ,ben niet zo van de yohgurt.
    Hofje 40 paar schoenen :oops: is toch wel beetje veel hoor , behalve als het hoge hakjes zijn
    met een mooi rokje of jurkje erbij :music::D

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

0ok erg nieuwsgierig is naar recept van yoghurt marinade .... Dol is op yoghurt, kwark, karnemelk enzo enzo :)

Hier zo aan de pannenkoeken bak... Ga ze bij Paps en Mams op eten ...en breng bij jongsten ook een portie langs ...wel op de stoep :wuerg: het is niet anders helaas...

40 paar schoenen veel :eek: echt niet ...wil der nog wel meer :oops: maar ja dat shoppen zit er voorlopig niet in ...8)
    Zwijgen doet over tassen en jassen :music:...xD

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2020
  11. popje4

nou je doet yoghurt in een schaal ongeveer vier eetlepels ligt er ook aan hoe veel kippen dij je wilt bakken........daardoor heen meng je knoflook ( vier tenen) een theelepel sambal ( wil je wat pittiger dan twee er bij) dan kun je er bij doen wat je wilt aan kruiden bv....kerry....paprika....enz ik doe ook nog altijd een scheutje ketjap er door.....dan moet je de dijen een paar uur daar in laten staan ( liefst een nacht) daarna zijn ze het lekkerste...volgens de mannen dan hier....als je ze in de oven bakt.....ongeveer drie kwatier op 190 gr (hete lucht) af en toe omdraaien en ....klaar.....oja vergeet niet zout en peper.....:p

edit.....en zo...verdwijnt dat kistje na 1 keer oogsten? dan snap ik het had een lege plek dus denk dat het maar 1 maling was....;)

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2020
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Thea en Hofje, ik hoop voor jullie dat ze niet besmet zijn ! Ik duim mee !!
    Ik hoorde gisteren dat op onze andere locatie 6 personen Corona hebben, we wisten al bij ons van 1 die het zeker heeft, van 1 heeft de halve familie het maar hij niet, 1 moet nog de uitslag krijgen. Vanmiddag hoorde ik dan de vriend van mijn vriendin ook positief is. We gaan het meemaken, maar zij hoeft niet in quarantaine en hij maar 2 dagen o_Oo_O Heul apart !

Ik zie weer allerlei lekkers voorbij komen, gezellie !!! Overigens vlees in een yoghurtmarinade zetten, daar wordt het malser van:)
    Smakelijk !!!! Hier staat een pan goulash te pruttelen, daar wat suririjst bij, heerlijk !

40 paar schoenen ???:eek::eek: Ik heb 4 laarsjes en 4 paar schoenen (inclusief werkschoenen)meer dan genoeg voor mij.

13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje dat is naar van jongste, ik hoop echt dat het meevalt.:inlove:

Sniet wat een gedoe, vreselijk allemaal en vooral van je vriendin, hoe is het met haar mam en pap?

Gelukkig is hier iedereen nog gezond hoewel het op de school van 1 kleinzoon wel rondwaart, ook maar hopen dat dit goed afloopt.8)

14. snietje1

Haar ouders zijn met de eerste Coronagolf al overleden... Ze heeft echt geen geluk dit jaar :wuerg::wuerg:

15. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat een triest verhaal!

leni1955, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  16. popje4

sneu ....hoop ook dat het allemaal oké is en blijft....
    truste allemaal....en morgen weer gezond op hoor....

17. snietje1

Goedemorgen, we blijven hopen op minder slachtoffers van dit agressieve virus.
    Fietstijd !

venus261256, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, ik ga zo met mijn moeder haar nieuwe schoenen halen en nieuwe zooltjes erin waardoor ze hopelijk wat meer steun krijgt en weer ietsiepietsie beter kan lopen, de parkinson wordt wel steeds heftiger dus ik weet niet of het helpt maar iig loopt ze er dan weer netjes bij;)
    Lekker met de rolstoel dan komt ze ook weer even buiten, rondje over de markt denk ik want die is er bij in het dorp.
    Ik hoop dat de viskraam er nu wel is zodat ze een lekker bakje kibbeling kan kopen, vorige keer stond deze er niet:(

Laatste bewerkt: 16 Oktober 2020
    snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Dank voor het recept Popje, ik wordt er blij van ...
    Sniet das triest heel triest ...
    Leni veel plezier met je moeder ...
    De pannenkoeken werden in blijdschap overal ontvangen ... Knuffelen kon natuurlijk niet :cry:... Maar zeggen dat ik van ze hou en handkusjes konden nog wel... gelukkig maar ... Euhm tja ben nu eenmaal een groot voorstander van zeggen wat je wilt zeggen tegen degene waar je van houd...Het kan nu eenmaal zomaar te laat zijn.:oops: En dan bij zo ene afscheidsdienst enzo enzo...dan denk ik of heb zo vaak gedacht ...Je had het al jaren geleden kunnen zeggen :oops: Nah niet over nadenken maar ...Zal wel een Hofjes dingetje zijn:wuerg:

Hier zo Huize Hofje weekend klaar maken ...Maar eerst nog ff een bakkie koffie en een lied dan maar vandaag voor allen waar Hofje van houd en....van heeft mogen houden...

Dolly Parton - You Are

20. popje4

pppfff hofdame....niet te veel aan denken:cry:....en gewoon lekker alles zeggen wat je wilt zeggen...heul belangrijk toch...dat gebeurt veel te weinig denk ik...en is juist zo fijn om te zeggen of te horen....
    zo hier alles weer klaar zetten en dan werken straks...nou ja doe niet veel vandaag hihihi ze bestellen maar wat...wel eff met de elektrische bezem door het hele huis....was kan nu eff niet wat de jongste heeft nachtdienst dus...moet hij nog een paar uurtjes slapen...
    ach morgen maar weer dan... met de hond op pad geweest wel heul kort helaas door knallen van of vuurwerk of ze zijn hier aan het jagen>:(....dat laatste denk ik...en ja dan is het zo weer retour naar huis....straks nog maar eens proberen.... fijne dag allemaal