-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Venus een hele dikke kus geven doet ...:inlove::inlove: Dank je voor het melden hier ... Hofje was dus niet geband of zo iets :oops:

Unity kom Hofje niet meer....De lange verhalen maar bewaren doet ...:music:

popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

:inlove::p Dubbele kus teruggeven doetxD:p.
    Maar dan mis ik wel het verhaal over die badkuip :cry::cry:.
    Zozozozozozo jammer tocho_O.

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Ssstttttt............. fluister zachtjes naar Venus ..... Das allemaal prive :oops:.... bad enzo enzo ....:oops:............

Was een stukje geschreven op de post van Popje ... En over de volle maan weken events ...Die ik dus oversla en alleen voor de nieuwe dingen en coop quest ga.

En later van het ongelukje van de hond van je dochter ...hoop dat het beestje niet veel pijn heeft ...
    Als lied van de dag had ik : Jewel - Hands

Hier zo de kook gedoe vast gaat klaarzetten ... krootjes - aardappel - braadworstje

Vol spanning ook de persconferentie van 1900 uur afwachten doet ...Zitten hier in code rood ...mag wel zeggen heul heul heul donker rood :(

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2020
    venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

effe testen

Zo raar, in het eventdraadje heb ik een postzegel en hier wel een banner, heel vreemd:eek:

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. venus261256

Oh Oh moet ik nog oppassen wat ik vertel hierzo ;).
    Ik ga kijken hoever ik kom met de events maar zal wel weer lukken :music:.
    Het is een grote Amerikaanse bulldog hoor hofje , was alleen leuk om te zien
    hoe ie met verband om 2 pootjes loopt mag er vanavond weer af als het niet
    bloed :(.
    Ben ook benieuwd naar de persconferentie en hoe ik het met me bezorgers moet gaan doen de komende tijd.
    Het is hier ook code rood >:(.
    En hoe krijgen we het voor mekaar maar hier is het ook maar dan heten ze rode bieten
    met aardappels en dan een gepaneerde snchitznel :music:.
    Wat ga je testen Leni xD

6. leni1955

Of mijn banner er staat venus.8)

Vanavond maar chrysanten poten voor de drops, deze heb ik ook nodig voor een quest in de coop dus dat is mooi meegenomen.;)

venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Postzegel Leni ?? Ik zie gewoon je banner.
    Het is vandaag blijkbaar een krotendag xD Smakelijk !!! Wij eten strakkies gevulde groente:inlove:

Nieuwe events ?? Ik zal strakkies eens kijken wat er nu weer verzonnen is ;)

8. leni1955

Ik inmiddels ook Sniet:)

Hier lekker een broodje shoarma gegeten:inlove:

Afvallen wordt wat lastiger,:cry: moet nog meer bewegen om de laatste 10 kilo eraf te krijgen, wordt hard werken dus:music:

venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  9. snietje1

Lekker Leni ! Nu nog 10 kilo ??? Is dat niet teveel ?

Edit, Hofje, nieuwe dingen ???o_O

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2020
  10. leni1955

Nee Sniet dan zit ik precies op een gezond gewicht dus nog effe doorbijten ;) Zoveel heb ik eraan gegeten na het stoppen met roken in 3 jaar en wil het eraf hebben in een half jaar8)xD

Zoals ik heb begrepen is code rood 44 personen op 100.000 besmet of ik ben verkeerd voorgelicht-.-
    Ik neem het echt wel serieus maar ben niet van plan om bang te worden, voorzichtigheid en verantwoording zijn in mijn ogen de toverwoorden.8)

venus261256, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

leni1955, ik ben heel fier op jou, ik kan,wil? het nog steeds niet.
    Je bent goed op weg naar jouw streefgewicht.
    denk er wel aan dat met de leeftijd ook een kilootje erbij kan komen.
    zorg ervoor dat je jezelf ook goed blijft voelen. goed in je vel? dan kan je het wel.
    succes !!!;)

12. snietje1

Oeps, tja, dan doorbijten... succes !

Fietstijd !

13. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen allemaal....

tis een frisse ochtend....hier geen zonnetje te bekennen misschien vanmiddag....zou fijn zijn....gisteren laaat in bed pppfff kom je laat thuis nog eff zitten en bijkomen....is t zo een uurtje of 1....dan nog douchen dus vanochtend maar beetje uitgeslapen...
    straks maar eens over event lezen....geen idee of ik daar zin in heb een.. beetje misschien....aankomende tijd veel werken dus of het wat word......we gaan t zien...
    fijne dag allemaal....

snietje1, leni1955 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Voor Snietje : https://board-nl.farmerama.com/thre...el-1-vanaf-14-oktober-2020.37134/#post-765021

Tis zeker fris, maar wel lekker fris ...en hier voor de 2e dag op rij met een zonnetje :inlove: Heb hier buiten een beetje naar binnen gehaald. De hortensia bloemen te drogen gelegd en op een vaas gezet...Hofje houd ervan xD... Hmm na gisteravond maar 1 gedachte zo beetje. Het zal een lange herfst en winter gaan worden-.-...:oops:...

Pop dan sla je de boel toch gewoon over...Het doet geen pijn, je krijgt er niks van en je hebt ook nog is geen stress...

Eerst maar is een bakkie koffie en eens flink euh zoenen met Farmlief ... Lied van de Dag ; Kiesza - Simple Truth

snietje1, leni1955 en popje4 vinden dit leuk.
  15. leni1955

Dank je, komt zeker goed en als het niet voor de kerst is dan toch erna, ook prima:)

Voel me zeker goed en mijn lijf wil ook wat beter nu ik meer sport, de ouder worden kilootjes doe ik niet aanxD

Vanochtend weer bij Hofje om de hoek geweest, had zaterdag mijn bril in de winkel laten liggen, heel onhandig:cry: gelukkig heb ik er meer maar moest wel weer 3 kwartier rijden om hem te halen.

Event aan begonnen en zie wel hoever ik kom, niets moet en alles mag dat is juist het leuke aan een spelletje spelen.;)

16. venus261256

Goedemiddag ,
    Even lekker zoenen met je farmlief ze zag er zo lekker uit dat me
    wangen er rood van kleurde :pxD en bijna hier niet meer durfde te komen.
    Was ik zeker net weer weg Leni , want ben je niet tegen gekomen:).
    Is ook leuk spelletje spelen maar wil altijd graag winnen:music:.
    Kom op Pop gewoon halen wat je kan is altijd meegenomen hoor ;):).

Verder de rest van de tuin maar opgeruimd en zeg maar winter klaar gemaakt
    en de garage en schuur op orde gebracht hoef ik voorlopig de kou niet zo
    snel meer in.
    Eten vanavond spercieboontjes met spek en ham , aardappeltjes en kipfiletje.

17. leni1955

Ik denk ook dat je net weg was venusxD jammer hoor

popje4, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Tis een drukte van belang bij Huize Hofje :eek:xD

Yessssssss 2 oranje kattenfeestallen kunnen halen ... Had liever de gele :oops: want die zijn roze o_O... toch de oranje genomen want die leveren 2 katten ...:music:... Die nieuwe boom nog niet ...had niet genoeg honden ...moet er nog 22 ... zucht :wuerg:...
    De nieuwe quest op 1 ding af ...Zag te laat dat er knechten waren die meteen ingingen ... dus nu 8 uur knechten waar Hofje niks aan heb :cry: Ja tot vannacht weet ik het hoelaat, maar dan slaap ik -.- Net op tijd dus gezien dat er ook 16 uur knechtjes waren die maar voor morgen bewaard dan ..:wuerg:xD... Daarna kon ik die wonderkist weer niet vinden -.- ... Bleek het een sieritem te zijn die je dus op het veld moet zetten ....Nu weer 5 uur wachten om te kijken wat daar uit komt ...allememachies xD..ik hoop op een TG boom:oops:

Laatste bewerkt: 14 Oktober 2020
    popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. venus261256

De quest staat hier al in het archief :D.De nieuwe boom ook al 5 keer kunnen
    kopen :music::D.
    En dan lees je iets over een wonderkist geen idee waar dat voor was dus ben eens
    gaan spitten in me inventaris kom ik er 14 tegen heb ik gelijk maar even op land gezet.
    Kijken of daar nog wat leuks uitkomt :) en :D wordt.

20. HofvanDromen

5 bomen :eek: ... 14 wonder piccolo kisten :eek:...

* Diep zuchten doet *
    -.-

Hier een poos weinig aan de Volle Maan enz gedaan heeft, vaak alleen maar even het gewas "ververst" heeft ... tja een reisje naar Canada en andere vakanties gingen voor :music:

Zal blij zijn als Hofje er 1 nieuwe boom uit ken halen xD