-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier even aan het genieten van de rust voor dochter wakker word. Die heeft vakantie en is ontzettend ontzettend ontzettend druk. Je merkt ook echt dat ze aan het puberen is :( Gisteren nog even bij mijn moeder op bezoek geweest, hoop dat dit nog wel even kan maar je moet daar nu ook al verplicht een mondkapje op dus de volgende stap zal wel weer een lockdown worden als de besmettingen nog erger worden in deze omgeving. Gelukkig waren er nog geen besmettingen daar.

De pakhuizen vind ik wel leuk maar vind ze veel te duur. Heb mezelf dan vanaf dat ze in het spel kwamen dan ook voorgenomen om pas geld er aan uit te gaan geven als ze in de aanbieding komen.

Hofje ik vind de events waar je veel bij na moet denken ook helemaal niks, dan weer op dit veld en dan weer op dat veld en dan weer dropitems en dan weer gewas. Mij allemaal veel te ingewikkeld, speel het spel ter ontspanning en wil er niet te veel bij na hoeven te denken.

Hoop ook echt dat ze de zon in de unity versie op de landkaart ook weg halen, dat irriteert me ook enorm en de rest van het spel lijkt af en toe wel een flipperkast met al dat geflikker.

Hier word het vanavond broccoli, aardappels en gehaktbal.

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Geniet van je rust Thea, En sterkte met de dochter en de pubertijd, alhoewel ieder kind anders is en de ouders ook. Hofje heb altijd maar 1 advies...Als dat niet te bemoeiallerig is.:oops:... Praten, praten, praten, blijf het zoeken in het praten en complimenteren in de dingen die wel goed gaan of die jij goed vind aan of van je kind, leg daar de na druk op. :oops:

Hoop ook dat de mensen in verzorging of verpleeghuizen en mensen die alleen zijn thuis, het bezoek wel mogen blijven ontvangen. Het zelfs sterven van eenzaamheid mag niet meer gebeuren. Las ook dat men zich daar aan het voor in zetten is, om dat niet meer te laten gebeuren. Juist voor die mensen is het menselijke lijfelijk aanwezige contact zo belangrijk. Daar kan geen tablet of foon tegenop.
    Ben ook best boos op de wereld en Holland enzo enzo:oops: En dan op die mensen die zich nergens aan houden en die denken het zal mij niet overkomen en nog veel meer wat die mensen meekrijgen van uit allerlei gemeenschappen. Maar je doet het niet voor jezelf, je aan de regels houden. Dat doe je voor een ander, maar ja dat is er tegenwoordig bijna nergens meer bij. Het denken en alvast vooruit zorgen, ...want dat ist eigenlijk... voor een ander. Ze beseffen niet, dat ze zich door aan de regels te houden, misschien wel het leven kunnen redden van zoveel anderen. Maar nee, het is hun leven en hun plezier en hun nog zoveel meer. Daar mag je niet aan tornen of zo iets. Ken der slecht tegen. Snap daardoor ook de wanhoop van veel bedrijven. Ze doen hun best om alles zo goed mogelijk te kunnen laten verlopen. Als dan je klanten het voor je gaan verpesten. Triest ist allemaal erg triest.:(

Pakhuizen, heb ik ook alleen de gratis versies. Ga die echt niet kopen. Zijn mij veels te duur ook en ik vind ook zonde van de centen.
    Events heb Hofje nooit leuk gevonden en vind het al vanaf het prille begin een crime. Maar ja in het begin had je 1 keer in de maand of 1 keer in de 2 weken is een event. Was wel veel rustiger. Maar ook toen al vond ik het vreselijk. Er was wel 1 verschil ook toen, als je een beetje opschoot en je best deed daarin, was je met 2 of 3 dagen gewoon klaar. xD Als Hofje nu mee moet doen, ben ik meestal pas de laatste dag op het nippertje vaak ook nog pas klaar. :wuerg: Vind het niet meer te doen, al heul lang trouwens niet. Maar ja das de trend en volgens vele de oplossing om het spel te laten bestaan. Anders gaat de uitdaging verloren o_O... Maar goed ieder zijn of haar ding. Hofjes ding ist op zeker niet. En van een kleine met zeer mooie rondingen en wilde witte zilveren krullenbos uit het Hollandse, trekt men zich daar in Hamburg-City toch niks aan. -.- Das niet heel erg, Hofje is er tenslotte niet voor BP of de Boerderij. De boerderij is er voor Hofje 8)
    Ben heul niet meer in die Unity geweest. Tis voor mij geen spelen daarin voor tot nu toe. Als dat niet veranderd houd het hier op.
    Zo simpel kan het zijn.

Nah tis weer een heul verhaal zo:music: Nog 1 dag dan bent Hofje weer verlost van die event, met een wolkenrij rijker waar ik eigenlijk niks aan heb ... xD Er voor de rest...Ik weet het niet, we gaan het zien hoelang Hofje nog blijft ... leuker wordt het er allemaal niet op...Zal ik maar zeggen.

Lied van de Dag; Cock Robin - The Promise You Made

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:.
    Werd vanmorgen om 8 uur gebeld dat de chauffeur van de therapie niet kon rijden
    vandaag of ik het kon overnemen.
    Nou ja had toch niets gepland dus maar gedaan maar wel druk op en maandag.
    Hofje xD spelletje gewoon zo spelen als dat jij het wilt en niet anders.

Mensen die bij mij geen afstand houden spreek ik daar echt op aan en als zo
    boos worden zeg ik altijd veel plezier en loop of rij dan weg met een big:).
    Verder is het ook dat we allemaal eraan mee moeten werken en dus gewoon de
    regels volgen die gegeven worden ook al vind ik ze ook niet altijd leuk.

Eten vanavond zou geregeld worden maar weet alleen nog niet wat het wordt:wuerg:.

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Blij dat er nog iemand post :music:... Ik miste je al :wuerg: ... Ben nog wel geleveld vandaag :oops:...

Zeker gaat Hofje verder op de Hofjes Manier of te wel in de Hof-Modus ...
    Ben nu wel met susie en sm aan het smijten ...susie is bijna op maar dan wel over anderhalf uur klaar met die vreselijke event ...xD

Laatste bewerkt: 12 Oktober 2020
    popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Ja Leni heb het nog even nagezocht het was zondag 4 oktober.
    Hier is het eten vandaag boerenkoolstampot.:inlove:

popje4, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. venus261256

Ben ik denk iets sneller klaar Hofje :music: nog 30 minuten maar zal door de oogstbonus komen
    die ik draaide.Supermest en susi heb ik nog wel genoeg ongeveer 3000 van elk.
    Lekker doorgaan in die Hof modus;).
    En dat kan best gebeuren maar kom toch altijd wel langs hoor :p vergeet je
    echt niet :inlove:.

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Lekker Suus ... Hier wordt het gebakken krieltjes - witlof salade - kipfilee..

Heb aan beide rad dinges wel 50 x gedraaid ... nix niet oogstbonus :cry: Toen was ik het helemaal zat en nu aan het smijten dus-.-
    Ken mij het schelen xD ... Heb nog 3874 SM en nog 758 Susie ... dus als,t klaar is weer sparen...:music:

Kreeg uit de gewonnen stallen / bomen weer van alles en veel prutzooi o_O
    Die gaai wilt hier gewoon niet komen :eek: ...stomme mompeldemompel:oops:

popje4, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  8. venus261256

Ben ik in ieder geval blij dat er niet met het servies wordt gesmeten :oops::cry:.

9. HofvanDromen

Boerenbont is duur hoor :wuerg:... Ken niet aan de gang blijven 8)... Maar dit stinkt wel meer xD

EDIT: wolkenrij hier binnen ... 8)... de 12 gewasjes die over zijn, staan weer te gloeien en te groeien met de susie en sm ... Yess nog 1 uur ...

Wat een rust zal dat geven ... ken niet wachten gewoon ...xD:oops:

10. venus261256

Ben ik blij zeg :D, maar alleen die stank maar ja dat hoort bij de boerderij Hoor :music:.

11. HofvanDromen

Gelukkig bestaat er ook zeep en shampoo en heerlijke douche en badschuim :inlove:

Gaat hier eens aan de kokkerel ...

12. venus261256

Gaat maar snel kokkerellen dan , kunnen we straks :music:in bad.
    :p:inlove: lekker bubbelen:music:xD

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat lees ik lekkere dingen :inlove::inlove::inlove: Dank jullie, ik vind dat kaaigezellie xD Wij eten toevallig hetzelfde als Suuske, boerenkoolstamppot, wij eten er karbonade bij (en veel azijn voor Sniet) Lekker !

Thea, het valt niet mee als je een hele drukke puber hebt, zeker niet als je zelf ook niet 100% gezond bent, sterkte meis !!

Ik ga nu braaf mijn was ophangen, de kaboutertjes zijn nog steeds in staking 8)xD

14. venus261256

Oef Sniet bijna vergeten maar hier is het pizza vanavond.

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

0ok lekker Venus, welke ? vlees/vis/groente/kaas pizza? :)

Edit; lied van vanaaf : Dave Edmunds, girls talk

Laatste bewerkt: 12 Oktober 2020
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen allemaal..

eff geen tijd en zin gehad om wat te schrijven...tja dat heb je soms he....en ook niet veel nieuws zeg maar...
    liep gisteren in een winkelcentrum omdat ik naar 1 winkel moest....daar liepen veel mensen rond zonder mond kapje pppfff ik snap het niet hoor .....wat is er nou zo moeilijk aan?? liep zelfs een hele oude vrouw, denk wel tegen de tachtig....zonder mond dinges en dan te bedenken dat ze bij de risico groep behoort ....tis me een raadsel.....
    gisteren een documentaire gezien van David Attenborough erg mooi om naar te kijken en ook beetje triest maar met een goed einde:) namelijk dat we er nog wat aan kunnen doen.... en dan vooral aan het verdwijnen van bossen en regenwouden enz enz......tja het heeft allemaal met elkaar te maken....
    verder nu eff koffie en eten maken voor de mannen ik heb late dienst vandaag.....de zon schijnt hier maar ik vind het wel frisjes ....
    fijne dag allemaal....

snietje1, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Ff kijken of Hofje nog wel het forum op mag ... krijg steeds melding dat ik geen toestemming heb :eek:

EDIT ; Oke het mag nu weer wel o_O

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemiddag ,
    Was een vleespizza geworden Sniet.
    Werd vanmorgen door me dochter gebeld die zat met 4 kinderen in de
    opvang en was met de hond gaan wandelen met kinderen in de kar.
    Loopt de hond door kapot glas heen of ik dus maar even met hem naar dierenarts
    wou gaan.ben je gelijk weer een paar uur kwijt want werden aardig wat stukjes uit
    poten verwijderd en nu loopt ie met verband om zijn poten dat is wel een leuk
    gezicht

19. HofvanDromen

Na 3 of 4 keer een heel verhaal geschreven te hebben krijg ik steeds melding

FOUT : je hebt geen toestemming :eek: ... Nah dan niet >:(... Ik ga niet nog een keer heul verhaal over nieuw doen :cry:

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Heb er ook al last van :wuerg:.
    Zit nu alleen in unity en daar doet ie het wel8).
    Snap er af en toe ook geen moer meer van :mad:.