-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ben hier voor mijn doen de winkels aan het leegkopen :oops: Heb een nieuwe koffer gekocht, ben naar de slager, kaaszaak en fietsenmaker geweest (fietsenmaker heeft mijn fiets afgesteld) zo meteen nog even naar de kledingwinkel om te kijken voor wat winterspul-.- tja, ik moet van mijn wederhelft.....:oops:

HofvanDromen, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

oooo sniet wat fijn die nieuwe muisjes.....en winkels leeg kopen en.....kleding wauw ga er voor....
    hier event niet goed door gehad hihihi las de tip van hofdame helaas te laat dus dat eerste sier ding gedoe gaat hem al niet meer worden...tja eigen schuld deze keer...:( zo eten voor vanavond staat weer klaar voor de mannen en jip ik werken tot laat....vind 22.30 zo laaaaaaattttt pppfff dan kom je thuis eff wat drinken en hub je bed in....ben dan ook pas om 23.00 thuis dus....nou ja voorlopig blijft dit zo i.v.m. met die corona gedoetje....we mogen niet overdragen naar de nachtdienst dit gaat nu allemaal per telefoon en ja die moeten veel groepen bellen dus....moet je wachten tot half 11 :sleepy:
    jammer dat de dames weer naar verwegistan zijn hofdame....
    fijne dag allemaal.....

suuske1960, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Wat gedoe zo op je werk Popje ... Sterkte en werkse :)

Veel succes en plezier met kleding shoppen Sniet ...en geniet er van.

Hofje hoeft niks te kopen ...Heb nog meer dan genoeg en ik had al zoveel weggedaan :wuerg: Zit me nu ineens zomaar te bedenken,
    ben in het vroege voorjaar voor het laatst wezen shoppen o_O Daarna niks meer gekocht :eek: 0ok mijn aller favoriete winkel al maaaaaaannnnnddddeeeennnnnnnnnnn niet geweest :eek:... Wel goedkoop xD.... Gut Hofje wordt in RL ook een schriep :wuerg:
    Wel 3 x ofzo een poging gedaan om in die meest fantastische winkel te komen ...er stond alleen wel een rij van hier tot gundero_O:eek:
    Allememachies ...dat was dus niks, ga echt niet in zo ene rij staan en dan met de wetenschap dat er na Hofje nog minstens 50 mensen staan te wachten naar binnen ook...Dat werkt voor mij gewoon niet. :oops: Dus hier op 1x Ikea na, en nieuwe Motorjas gekocht te hebben, nergens meer geweest dan de hoogst nodige boodschappen...En tis gek, ook daar wen je dan weer aan en zal ook wel weer stom zijn, ik ben dan weer blij met de kleding en schoenen/laarzen enz die ik dan wel nog heb...En het gevoel hebben van Nah toch fijn dat ik niks hoef of moet kopen...
    Gewoon lekker eenvoudig en simpel ...ik hou der van...nu ja zoiets weet ik het ook xD
    EDIT: Yesssssssss kreeg uit de stallen en bomen van event : een Roze Vis, een Wensboom en een Witte Populier xD...de rest was :( ... De Bama boompjes en stallen zijn nog niet gaar ... gaat duimen op ook mooie spulletjes 8)

Laatste bewerkt: 8 Oktober 2020
  4. snietje1

Zo, kleding was niets,tis al niet mijn hobby-.-.... DI is ook een ramp, ik kom er "maar"96 tekort -.-
    Ik ga maar stofzuigen, dat kan niet fout gaan 8):)
    Popje, succes met je avonddienst.
    Hofje, qua kopen begin je op mij te lijken xD

suuske1960, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Kan ik mooi sparen voor andere leuke dingen xD Kocht toch al nooit dure kleding of schoenen en altijd als het afgeprijsd was. Dat was wel de sport voor Hofje. Het volle pond ergens voor betalen, Nah liever niet 8)...
    Jammer dat het niet gelukt is met de DI ... en de kleding :(
    Moet hier nog een uur wachten voor ik met de nieuwe 24 uurs ken beginnen :eek: De Roze Konijntjes zijn nog niet rijp ...Vind zonde en zielig om ze eraf te gooien :oops:...
    En ohjaaaaaaaaaaa Hofje kreeg zelfs 2 abiu bomen xD en 1 pijnboomden had beide ook nog niet ...:)de rest was niks
    en de stallen om te :cry::cry: Dat was dan weer een beetje jammer ... nu een uur wachten : tik tok tik tok tik tok tik tok....:wuerg:

6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , Jammer Sniet van de DI :cry: , en die oreo koekjes :eek: hoef ik dus niet vind ze
    er niet lekker uitzien.Wordt door me wederhelft ook weleens naar de winkel
    gestuurd om nieuwe kleding te halen , bel ik meestal een van de dochters en
    zeg wat er moet komen wordt het meestal geregeld en ben snel klaar :D.
    Dat is wel lastig Pop met dat overdragen zo:sleepy:.
    HofjexD al bijna op de 4 miljard nog effe en dan haalt ze me in;):music:.
    En nog maar een paar miljoen EP voor volgend level , Oh dat valt mee ,
    IK nog een miljard voor het volgende level denk over een week of drie:p.

O ja had het nieuwe sierveld ook helemaal open en volgezet.

Eten vanavond Snijboontjes met ham en spek , aardappeltjes en een tartaartje:D.

Laatste bewerkt: 8 Oktober 2020
  7. HofvanDromen

Hmmm...Krijg net post in de Rl brievenbus 8) Een herinnering van een of andere enquete / vragenlijst...bloedhekel aan... heeft dus niet ingevuld en/of opgestuurd...Het was/zou een anoniem gedoetje zijn...Hoe weten ze dan dat Hofje het niet ingevuld/opgestuurd heeft.:music:

Een paar miljoen EP :eek: moet nu nog 53 miljoen EP ...Hofje is een sloompie :oops: ook met BD verdienen :oops:... Ben best snel enzo enzo met van alles maar met die Roze Hof :wuerg: Nog 13 minuten ...tik tok tik tok tik tok tik tok ...

8. snietje1

Smakelijk Venus ! Zal wel lukken :)
    Hofje, een pijnboomden o_ONooit van gehoord.

Wij eten strakkies nassi met geroosterde kipspiesjes :inlove:

suuske1960, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen.
    Dat is ook lekker Sniet staat hier voor zaterdag op het menu.
    Oh Oh HofjexD toch nog maar 53 miljoen , zal dan maar niet vertellen hoeveel
    Ep ik hier gemiddeld per dag binnenhaal :oops:o_O.l
    Ga straks weer rijden voor de therapie na 3 weken niet zal me benieuwen wat
    er allemaal nog mag en wat niet :).

suuske1960, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Dat mag jij best vertellen hoor Venus xD ... mij helpen doet het niet en ik eet er geen boterham meer of minder om of van xD

Gatver,:(dit is de tijd van de vele verjaardagen enzo enzo in Hofjes familie, worden allemaal nu niet gevierd:(... Zelfs niet in kleine kring of in om de beurt visites...

Neefje had op school en is in contact geweest met een docent, die nu het virus heeft en behoorlijk ziek is. Neefje nu in quarantaine ..
    De Jongsten allebei collega,s die in quarantaine zitten en waarvan 1 de partner inmiddels ernstig ziek is :( Het virus komt nu weer heel dichtbij hier en Hofje vond die ene keer met helaas die dodelijke afloop, in het voorjaar al meer dan genoeg eigenlijk.:( Het gaat mij nog niet eens zozeer om de verjaardagen en dat we die nu niet kunnen vieren. Niet willen vieren ook vanwege o.a. de veiligheid van Paps en Mams. Ik nu eigenlijk niet meer weet wat ik er nou nog over wilde schrijven. Ben wel verdrietig en ik wordt er bang van...:oops:... Wil zo graag dat het weg gaat allemaal :oops:

Lied van de Dag; Fleetwood Mac - Landslide

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    ja hofdame het is wel wat he....het groeit weer ....en veel nieuwe besmettingen ...het houd maar niet op he...vind het ook eng hoor wil het ook niet nog een keer krijgen want dat blijkt gewoon te kunnen....waar ik wel mee zit is dat er bv bij mijn werk nu pas van alles geregeld word zoals verplicht nu mondkappen dragen....snap niet waarom dat al niet veel eerder is in gezet....bv in maart...er komen steeds meer medewerkers die positief getest worden dus nu gaan ze het allemaal wel inzetten:oops: kregen gisteren een soort van pretpakket...doos vol met plastiek schorten en kapjes en plastiek voetjes haaahhhaa hoeft pas vanaf maandag :(net of we niet besmet kunnen worden in het weekend pppfff ik weet niet hoor....afgelopen week moest alles in een keer weer open...dat wil zeggen dagbesteding en zo....wel gedoceerd maar toch wie bedenkt nou zo iets snap het nie tja zal wel aan mij liggen....
    event gaat deze dag ook niet lukken gisteren was ik al naar t werk dus kon pas na 23.00 die planten er op zetten tja.....dan maar niet toch...
    fijne dag allemaal...en gezond blijven hoor:)

12. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen (nog net) allemaal :) ,

las iets over de favo winkel van Hofje :) . Ben er ookal een stuk minder geweest dan voorheen :oops:.. veelste druk :cry: -.-.
    Maar --> heb een keer een poging gedaan op een maandagochtend :music:.. en: het was heerlijk rustig :inlove:. Kon zo op het gemakje alle rijen langs en de mensen die er waren deden zo een beetje hetzelfde.. heerlijk relaxt :D. Misschien werkt dat bij jou daar ook Hofje? Wie weet..

Verder hier weinig nieuws.. veel in huis bezig geweest, want buiten was het nogal nat -.-. Maar vandaag eindelijk eens droog :D (voor zolang het duurt :oops:).. Vandaag maar weer een berg strijk wegwerken :wuerg:.. en voor de rest weet nog niet.. beetje aanrommelen :) . Owja en mondkapjes bestellen denk.. wordt op veel plaatsen nu toch wel een dringend advies.. heb wel 1 wasbare.. maar dat is een beetje weinig :oops:..

Eten van vanavond: gebakken aardappeltjes, schnitzel en salade :inlove:.

13. HofvanDromen

Is ook echt stom Popje ... alles loopt maar achter de feiten aan...Hofje is niet van achter de feiten aanrennen...Loop altijd liever er ietsje voor.:music:

Nope naar de action gaan op maandagmorgen of welke doordeweekse dag is geen optie. Het is te ver weg. Ben dus afhankelijk van een auto en bestuurder/ster... Op de fiets zou kunnen, maar ja dan ken Hofje bijna niks kopen en meenemen:wuerg:
    Heb eigenlijk helemaal geen in meer om naar die winkel te gaan ook. Niks nodig ook enzo ...
    Mondkapjes en dergelijke al lang en genoeg hier op voorraad.

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

In de 2e ronde toch nog het 1e sieritem binnengehaald en nu het fokhotel volgezet voor de babyboom morgen, gaat dan wel lukken met de drops maar er komen er bar weinig uit:cry:
    Vanmorgen even bij de winkel bij hofje om de hoek geweest en een trui en winterjas gescoord, broeken heb ik er weer 4 bij die nog in de kast hingen en niet meer pastenxD Nu wel dus.:D

Verder is de placenta bij schoondochter zo veel opgeschoven dat ze normaal kan bevallen, volgens de gynaecoloog is dit heel zeldzaam maar wij zijn er allemaal erg blij mee, wel wordt ze tijdens de bevalling heel goed in de gaten gehouden en ook daar zijn we blij mee.

En nu even sporten8) tot later.

suuske1960, -matthias1952-, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Heerlijk !!!!!!!!!!!!

Tja, coronatijd..... ik heb mijn collega's vanmiddag vertelt dat er teveel mensen aan 1 tafel zaten... antwoordt : ja, en ??? Gezellig toch... Ik ben maar omgedraaid, tegen zoveel stommiteit kan ik niet tegenop, heb ik ook helemaal geen zin in..Wel bij mij uit de buurt blijven 8)-.-

Smakelijk missy !!(zal wel lukken);)
    Venus, is de therapie mee, of tegen gevallen ???
    Leni, wat goed dat ie goed geschoven is, toppie !!!! Enneuh, heul goed bezig met sporten en afvallen, knap van je, ik ben kaaaaaaitrots op je :inlove::inlove:

Winkels, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet mijn ding :oops::eek:

suuske1960, janniekwak, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Leni das fijn nieuws om te lezen... :)
    Sniet goed gedaan en tja zulke opmerkingen :music:

Hier bezig met de veredelde rozen, kom ik er net achter dat met - witte onschuld - stol - een levenselixer - sm - mest en water maar 15 minuten nog duren ... ze gaven 44 stuks van een veld met grote velden ...8)... Misschien haal ik het dan nog 8)...

Hier zelf gemaakte kippensoep met stokbrood. Heb een giga pan soep gemaakt, dus voor alles en iedereen weer een voorraadje voor in de vriezer :)

suuske1960, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker, kippensoep, smakelijk Hofje, ik heb een klein kopje kippensoep als lunch op, heerlijk !!

Hier eten we vanaaf een hele kip met krieltjes en koolraap uit de oven:inlove:

18. venus261256

Zal maar zeggen goeden avond
    Sniet voor mij pas weekend na 8 uur morgen ochtend en je heb groot gelijk teveel aan
    een tafel dan loop ik ook de andere kant op.
    Therapie is niet voor mezelf maar mensen die nu nog zijn geopereerd en het nodig hebben
    dus ik rij ze dan van huis naar de lokatie en dan weer terug8).
    Leni , heel fijn dat het is opgeschoven en het goed gaat :D.
    Hofje xD hoopt dat je het haalt , ik heb hem al af hoor.
    Als je het weten wil haal nu gemiddeld per dag ongeveer 60 miljoen binnen :music:.
    Maar alle verse kippensoep invriezen -.-krijg ik niets meer dat vind dat zo lekker.

En net lekker broodje gezond gegeten.
    Fijne avond nog en welterusten voor iedereen wanneer je naar bed gaat:inlove::inlove:.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

"Sloft van de keuken naar de eetkamer"

1 kom soep voor Lief :inlove:

Hoort 60 miljoen Ep per dag
    o_Oo_O

Euh euh nu al slapen :oops: kunnen we niet nog ..nujah van dat enzo dan :oops:

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Lekker kommetje kippensoep echt wel lekker , en dan ook nog
    op der roze slofjes :D het uit de keuken halen voor me .
    Nou ben ik toch wel benieuwd :inlove: wat ze nog verder aan heeft
    Slaaptijd wordt dus wel even uitgesteld:music:

popje4, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.