-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Kom steeds meer onder de roze lippenstift te komen zitten , ze wil maar niet ophouden xD:D.
    En Hofje je deed toch niet mee met stoptober :oops::wuerg:.
    Als ik hoest gebeurt het ook wel eens verkeerd maar kan gebeuren , meestal gaat het goed.
    En kalender vind ik er wel leuk uitzien :music:o_O.

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja hofdame twee keer xD......tis wat he.....en ja Venus dat snap ik maar je bent dan niet op tv hahahahaha:p

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

En ze staan niet voor Venus uit te leggen dat je in je elleboog moet hoesten en je handen stukwassen :music:
    Weer gezellig lekkers voorbij zien komen, dank !!!

Hofje, Dat had ik ook liever gedaan, maar dan heb ik geen werk meer en krijg ik klachten van degene die de container op komt halen 8)xD

De nieuwe ondersteuning gaan we morgen meemaken, ik ben benieuwd....

Sniet is moe, ik ga ondertussen verder met de serie (strike back) kijken :)
    Oh ja, hier eten we strakkies macaroni met bloemkool en kaas :inlove:

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben vandaag ook actief geweest in de keuken.
    rode kool met appeltjes klaar in de vriezer. zo'n 10 keer eten.
    vanavond hadden we gemarineerde lamssnede (met merg)
    gekookte aardappelen met zurkel (zuring?)
    slaap lekker iedereen, en morgen gezond weer op

6. snietje1

Goedemorgen.

Lekker Tine, en zurkel, yep, dat is veldzuring (vergeten groente)

Fietstijd !

7. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Nah me benne door de Unity ofzo iets goedgekeurd hoor ...Hofje mocht er door :music:...
    Wat een oorverdovende drukte hier zeg, tis bijna niet bij te lezen :wuerg:... Hofje zat gezellig vandaag een paar uur zonder stroom...
    Had eerst heul niet door, tot lappie wat donker werd xD Was wat banners aan het maken/proberen maar kon bijna niks meer zien..
    Werd steeds meer donkero_O ... Hmmm toen zag ik ohhhhhhhhhh ook geen internet...hier klopt iets niet ... geen stroom dus.
    Vanavond : Aardappel - Boontjes- bal gehakt ...

Lied voor de avond of nacht :music: : "The Sound of Silence" by Simon & Garfunkel

EDIT: Hofje gaat terug naar Flash, Er "beweegt"veels teveel, das voor mij niet om te spelen.

Laatste bewerkt: 30 September 2020
    popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. venus261256

Unity , ik weet nog niet.
    Zit er nu wel in maar af en toe duurt het lang duurt het lang om te laden.
    Eten vanavond , spinazie , aardappeltjes en gehaktbal met Jus.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, nu ik lees het wordt wat stilletjes hier dus kom maar ff langswaaien.
    Hier alle dagen druk bezig, in de weekenden wel vrij maar ook die dagen zijn zo om.
    Verder feitelijk niet zo veel te melden.
    Sniet wat een een ....hol van een leidinggevende is dat, ik zou d'r pislink van zijn en die stoel ff lekker op hem neerdonderen.xD

venus261256, janniekwak, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Merk ook dat lappie keihard moet werken om het te laden en daarin te spelen. Hij gaat dan "herrie" maken ...In Flash is tie muisstil .:eek:
    Dan dat bewegen, das voor mij echt niet om te doen, dan wordt ik duizelig met alle gevolgen van dien. :( Hoop wel dat, dat beter wordt anders ist hier einde oefening :wuerg:

Suus xD:inlove: ... Maar ja Sniet wil niet haar baan kwijt ... :oops: Had hem ook de wind van voren gegeven hoor...-.-
    Vraag me af waarom ze dan klachten krijgen van die container bedrijf ...Zou die sukkel van een leidinggevende ook stinken o_O

11. snietje1

Niemand wil bij zo'n schreeuwlelijkerd in de buurt zijn 8)xD

Ik ga ook terug naar flash, ik kan niet oogsten met Unity, de oogstring valt buiten het beeld :wuerg::wuerg: Tis trouwens een stomme ring die niet makkelijk werkt, net als de vorige, geef me maar het eerste oogstknopje 8):inlove:

12. venus261256

Tot zover lukt alles in Unity , kan alleen van daaruit niet op het forum komen.
    De rest doet het allemaal wel.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Huh :eek: je ken toch gewoon bij die vraagteken en dan die dinges met die potlood o_O

Ik kon gewoon die forum op ... Gaat even kijken nog ...

EDIT: Yep ken gewoon in die Unity op het forum komen ... jammer he :music:xD

Och Jee nu gaat me Howie ook nog dansen ... Dat heb ik nog nooit gezieno_O:eek:
    Als tie nou maar niet misselijk wordt ... :wuerg: ....
    Snel weer naar Flash terug rennen doet -.-

14. snietje1

Hier beweegt ook vanalles Hofje, ik ben ook terug bij flash 8)

Wat gezellig al dat lekkers, smakelijk, maar dat zal wel goedkomen xD

15. popje4

hier beweegt t ook ggrr waarom heb dat uit staan zeg maar...en mijn mantra stal laat niet blijft een bloempje hahhah....verder gaat alles wel snel.....

sorry bedoel de algeneter hahahaha klein verschil hihi

en nog een keer....wat staat er nu ineens op het spookveld? lijkt een soort van projectie scherm?? of stond dat er al of is het een sier ding wat ik al had maar nog nooit gezien heb hahaahxDmisschien dat laaste:oops:

16. HofvanDromen

Pppfff pppfff we flashen/ crashen wat af ... xD... Nu niks meer verhuizen en via andere uni dingesen meer Hofje -.-...
    Pop :eek: ik heb geen idee wat je bedoelt hoor o_O...

Hofje gaat zo lekker op haar zalige zachte fantastische knuffel hoekbank :inlove: onder der nieuwe knuffeldekentje :inlove:...

Ben serie Borgen aan het kijken. Tis een Dame naar mijn hart :music:... Heb ook 1864 gekeken was ook gave serie ... En Sorjonen was ook tof...Trapped ook mooie serie. Zit tegenwoordig wel in de Scandinavische Series :oops: Vind ze meestal mooi.

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

17. snietje1

Yep, dat unity, klopt nog niet, ze hebben er nog een flinke kluif aan volgens mij.

Borgen, die is heul goed, die heb ik lang geleden al gezien. De Scandinavische series zijn vaak heul goed !

Oh ja, hier eten we vanaaf Ghanese stoof met basmati xD:inlove:

Laatste bewerkt: 1 Oktober 2020
  18. HofvanDromen

Ohjaaaaaaaaaaa ......... xD.... Succes morgen Sniet ...dat die engerd van jouw spullen voortaan afblijft ...

8)8)

19. popje4

hihii hofdame het is een sieritem ben ik nu achter....alleen in unity staat dat ding op een andere plek waardoor het me opviel....
    Sniet suc6 morgen....ga er voor.....[​IMG]

20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik vindt Unity ook niet je van het, me sneltoetsen werken daar niet meer.:cry:
    Goedemorgen en een fijne dag allemaal.