-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede middag allemaal , amai Leni zoveel afgevallen Proficiat hé .
    Een man belt van zijn werk naar zijn vrouw , schatje kun jij mijn koffer inpakken ?
    Ik ga met de baas voor 1 week vissen in Schotland , = goed voor een promotie , ene steek er zeker mijn blauwe zijden pyama in .
    Als ik thuis kom van het werk moet ik direct vertrekken .
    Na een week , komt de man terug thuis .
    En heb je veel gevangen ?
    Ja vooral zalm , mare je was mijn pyama vergeten .
    Nee hoor , die zat in je vissers bak . :)

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo we zijn weer voor twee dagen op de camping....kon helaas niet langer want vrijdag bruiloft....en dat in deze tijd nou ja ik ga t zien als er te veel mensen zijn dan ben ik zo weer weg......tja t was al een keer uitgesteld dus ja snap het wel maar vind het toch ook een beetje spannend zeg maar....
    de zon is er ook hahhah heerlijk....voor de nacht maar een extra dekentje ingepakt want dan zal het wel snel afkoelen denk ik.....
    fijne dag allemaal

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag , Helaas weer eens goed door me rug gegaan en bedrust van me dokter gekregen
    mag niet zo lang achter mekaar op zijn.Hij komt ook elke dag weer spuitje geven zodat ik me
    rustig hou.Voorlopig tot vrijdag en dan kijken hoe het er voor staat.
    Dus zal even wat minder langskomen >:(:mad:.

suuske1960, carinakiki, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

oeps das niet fijn venus.....beterschap hoor en rustig aan geen gekke dingen doen dan....[​IMG]

suuske1960, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Popje, geniet er lekker van, en qua feest; denk aan jezelf !

Venus :eek: door je rug gegaan, dat is echt kaai vervelend !Voor jou :

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  6. popje4

doen we snietje...komt goed hoor vind ook zo wie zo dat ik op moet letten ivm mijn cliënten... moet er niet aan denken dat ik ze zou kunnen besmetten.... die oude mensjes overleven dat niet....

suuske1960, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah Venus dat is vervelend, heel veel beterschap en kalm aan maar kan waarschijnlijk niet anders.

Popje genieten op de camping en veel plezier op de bruiloft, ik hoop dat het niet te vol is.

Rare wereld hoor tegenwoordig, ik kan en wil er niet aan wennen8)

Flinke start gemaakt met het event maar een 100% oogst wil er de laatste tijd niet inzitten, jammer hoor:cry:

8. venus261256

Dank jullie wel , zit nu te wachten tot dokter weer prikje komt brengen.
    Leni oogstbooster wil bij mij ook niet nu , heeft zeker in de gaten dat
    het met mij ook niet gaat :wuerg:>:(
    Yeah dokter net geweest prikje weer gehad , vrouw heeft maar pizza tje
    in oven gedaan dus die even eten en dan maar weer plat.

Laatste bewerkt: 23 September 2020
    suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

Heb net een vriendin van mij aan de telefoon, haar vader ligt nu in het ziekenhuis met corona, haar moeder heeft het waarschijnlijk ook, zij heeft haar moeder naar het ziekenhuis gebracht (was toen nog niet bekend wat vader mankeerde) en in de arm naar de vader gebracht. Nu moet haar man (met een zware chronische ziekte) als een speer met de kinderen naar hun vakantiehuisje in een andere provincie tot de 10 dagen om zijn voor haar. Ondertussen is het al bekend dat vader het niet overleefd en moeder is nog een vraag.... Ze moet nu echt in quarantaine, ik zou er morgen naartoe gaan, maar dat gaat em niet worden..... mijn hemel, wat een ellende voor zulke lieve mensen :cry::cry: Tis PIEP met de grote K :wuerg::cry:

10. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Beterschap Venus:

Wil dit net posten.. en toen las ik het berichtje van Sniet.. dat is inderdaad Piep met een hele grote K.... bah :sleepy: :cry:..

Veel sterkte Sniet..... :

suuske1960, venus261256, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Wat ontzettend rot om te lezen snietje, heel veel sterkte. Venus jij heel veel sterkte met je rug.

12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jeetje Sniet wat een ellende, bah, bah, bah, ik heb er geen woorden meer voor, heel veel sterkte en een dikke knuffel:inlove:

13. snietje1

Dank jullie, tis voor nu afwachten en voor haar in quarantaine en hopen dat verder niemand het heeft. Duimduimduimduimduim

Lied van vanavond, Live met Lightning crashes.

Laatste bewerkt: 23 September 2020
    suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  14. popje4

das k....snietje wat een ellende sterkte meis....duim mee met je...

15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Een Dikke Knuffel en hoop geven doet aan Sniet ... Dat is echt K * * met peren.
    Een Dikke Knuffelkus:inlove: geeft aan Farmlief... Dat is ook k** met peren.
    Leni veel plezier het weekend met je gezin.
    Pop veel plezier met de bruiloft en pas goed op je zelf.
    Hofje neemt nog even haar tijd en doet rustig aan, het wil allemaal nog niet zo Hofje het zelf graag zou willen-.- ...

Lied van de Dag ; Blof - De Mooiste Verliezers
    :inlove::inlove:

16. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Oei Venus , dat klinkt niet goed hé . Veel sterkte

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

venus, snietje en hofje - sterkte

suuske1960, carinakiki, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

duim voor je hofdame.....rustig aan dan maar hoor....
    zo net besloten dat ik vanavond toch maar terug ga naar huis ook met het feest voor morgen toch wat handiger lijkt me anders morgen al heel vroeg weer terug rijden....kan net zo goed vanavond wat later op de avond dacht ik....
    wel heerlijk hier vannacht nog wel een flinke regen bui maar nu weer mooi weer....pppff wel gevallen gisteren en nu dikke bult op de knie
    was met de hond aan het fietsen op zand paden hahahahah meer slingeren dan recht uit zeg maar en ja...hond trok eff iets te veel naar rechts en.....hup daar ging ik....ach valt gelukkig allemaal mee hoor....maar net toch maar op de weg gefietst met haar....hihihi
    fijne dag allemaal

19. venus261256

Dat van Sniet vind ik erger dan het van mij dus Sniet duim met je mee dat het verder
    goed komt.Hoop dat zeker van harte xDxD.

20. snietje1

Een hele zere rug zodat je niet kan is ook heel erg Venus ! Doe maar rustig aan en wordt goed beter ! Dus niet te snel denken : het kan weer......-.-

Heb vanmiddag examen gedaan, Sniet had 90% van de vragen goed en is dus geslaagd 8):) En dat met een hoop examenvrees, ik heb wel mijn naam moeten spieken op mijn rijbewijs.....:wuerg::oops:

Wat eten we vanaaf ????

suuske1960, theav71, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.