-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Even duifje laten sturen wat ie zoek , kan wel helpen denk ik.

Popje ,

Laatst bewerkt door moderator: 19 September 2020
    popje4 en carinakiki vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Venus, je hebt een dubbelpost

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  3. venus261256

Au dat doet zeer , beter opletten dus

popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  4. stien56

stien56 Alwetend orakel

venus, bv werkstallen en melk en ei bomen

popje4, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. venus261256

Heb hem wat gestuurd.

popje4 vindt dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Popke gefeliciteerd en geniet van de feesten :)

Stien een zoon die begint:eek: , meeste mannen en jongens vinden dit een saai spel;)

Helaas heb ik geen melk en eierbomen over, ik ga even kijken voor de werkstallen, hoever is hij ? Je kunt tot je level ontvangen.

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemiddag en bijna avond ,
    Ik wil bij deze iedereen bedanken :inlove: voor alle neonstallen die ik heb ontvangen in de
    afgelopen tijd :music:.Heb nu al die stallen die te ruilen zijn zeker 8 stuks van zodat ik ze in een
    menagerie kan zetten :p:music:.
    Wil ook zeggen dat ik altijd van dit event geniet iemand helpen en af en toe wat terug krijgen :D.
    Iemand nog iets nodig geef een berichtje en ik kijk of ik kan helpen xD.

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Misschien kan hij beter een lijstje maken met wat hij het beste kan gebruiken, anders krijgt hij van iedereen hetzelfde. Van mij is er ook al wat onderweg.

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Stien, als je zoon wilt, kan hij mij ook een lijstje sturen van wat hij nu nog zoekt. Ik begrijp dat hij al heel wat gekregen heeft, dus zoals Thea aangeeft, zonde als hij van iedereen hetzelfde krijgt.

popje4, carinakiki en snietje1 vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank jullie voor de felicitatie.....was gezellig...nu moe dus slapen....truste allemaal

snietje1 vindt dit leuk.
  11. venus261256

Goedemorgen ,
    Fijne zondag voor iedereen xD.
    Ga er hier vandaag een lekker niksen dagje van maken :music:.
    Lekker beetje hangen in de tuin zitten als het weer toelaat en
    misschien nog wat ruilen :D.

popje4, snietje1 en carinakiki vinden dit leuk.
  12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier ook een dagje niksen. Wil er nu toch wel weer eens uit, maar snotter nog steeds en heb weinig energie. Mijn moeder vind het ook niet leuk dat we al 2 weken niet op bezoek zijn geweest, maar we willen haar niet aansteken. Mochten jullie nog een roze koekoek tegen komen in het ruilscherm laat dan even weten wat ze er voor vragen.

13. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen allemaal ,
    De nieuwe secretaresse ondervindt enkele moeilijkheden bij het noteren van een brief .
    De directeur stopt even met dicteren en vraagt:
    Ben je mee ?
    Ja,mijnheer, antwoordt de secretaresse, maar ik moet wel om elf uur thuis zijn, want anders wordt mijn man achterdochtig .
    Fijne zondag allemaal ;)

popje4 vindt dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

nab499 is inmiddels level 82

stallen die niet te koop zijn zijn ook welkom - als het goed is ziet hij stallen en zo waarvoor hij nu het level niet heeft, terug als dat level wel bereikt wordt

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dat van die stallen kan niet stien. je kan geen stallen sturen naar iemand die er het level nog niet voor heeft.

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

wel de stallen uit stekjes en die niet te koop zijn

17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Neemt de prachtige bos bloemen van haar lief in liefde aan :inlove: Net zoals zij de bitterboom van hem kreeg, en hoopt dat haar kattige neon kat wel aangekomen is op haar lief zijn Neon Farm :wuerg:...
    Al is het wat aan de late kant :oops: Welkom thuis Sniet en Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Pop en beterschap Thea...
    Heb hier net even gekeken : Steeds stonden er 2 heldenkoekoeken te koop ...Hofje mooi, ga ik Roze Koekoek voor Thea bouwen xD
    Hmmm staat er nog maar 1 te koop ... Allememachies dat gaat dus helaas niet door :(...Het zoeken ernaar kan ik niet...Dan gaat alles weer draaien enzo enzo :oops:... Ben dus nog een poosje niet tot heul weinig op de Roze Hof ...

Stien; De stallem blijven niet bewaard, das alleen met events zo, je kan geen stallen of bomen versturen naar iemand die het juiste level nog niet ervoor heeft... Maar met level 82 kan je volgens mij alles ontvangen. Ik bedoel dan heb je alles wel vrij ...
    Blijft nog over Bama ... Hoever is hij daar en wat mist hij nu nog precies op de boerderij. Hofje geeft graag als zij het heb, zoals je weet.
    Maar zou zonde zijn om vanalles te sturen wat hij al in ruime mate heeft en niet te krijgen wat hij nog mis. Allememachies wat een lang wazig verhaal weer :wuerg:...
    Hier nog even zoenen met Farmlief en weer een poosje plat ..:oops:

Lied van de Dag ; Nights in White Satin - The Moody Blues
    :inlove::inlove:

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, ik heb de ballon al helemaal gehad, geen roze koekoek te vinden, klopt er staat maar 1 heldenkoekoek te koop :wuerg:
    Beterschap Hofje !

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. stien56

stien56 Alwetend orakel

ik zal een lijstje vragen aan mijn zoon - ik weet dat hij vragen lastig vindt

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je Sniet ...Er staat nog een kleine verrassing in mijn kleedjes winkel voor je. :)... gewoon omdat het kon en kan enzo enzo ..

Ach Stien, dan is je zoon bij Hofje aan het goede adres ... Vragen ist allermoeilijkste wat er is voor Hofje dan he ...xD:oops:

Lees het lijstje dan wel ...

venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.