-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, trein......aaaaahhhh, vlug laten rijden :wuerg:

Een hond die opa heet, gezellig !

Ik zie weer lekkere dingen voorbij komen, smakelijk !! Hier hebben we vanaaf een grieks broodje hamburger 8)

missy-m85, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Missy ik doe eerst 10 keer gewoon en daarna 10 keer baha en dan kijken hoe het
    verder gaat zet ze er nooit gelijk op komt later wel o_O
    Eet lekker als het klaar is :D.
    Sniet grieks broodje hamburger die ken ik nog niet wil ik ook wel eens proberen :music:.
    En treintje is hier al lekker op weg hoor ;).

3. snietje1

Simpel Venus, koop een hamburger bij een goede griekse slager die hem zelf maakt en maak er een broodje hamburger van :music:xD
    Voor strakkies lekker slapen !

popje4, missy-m85, carinakiki en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Goede morgen allemaal , ik ben vandaag lekker vroeg op . Ik ga naar de markt en winkelen .
    -Ik ben geruineerd, klaagt boer Sjarel. Voor ik vanmorgen vertrok , heb ik tegen de nieuwe knecht gezegd dat hij de ene helft van de aardappelen naar de markt moest brengen en de andere helft in de kelder moest stapelen .
    - En wat = daar mis mee ?
    - Hij heeft ze allemaal in tweeén gesneden !
    Fijn weekend allemaal ;)

suuske1960, popje4 en missy-m85 vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Gister tegen de avond al thuis, maar te moe om nog maar iets te doen of te schrijven :wuerg:... Heerlijke week gehad heeft...Het Drentse Land van boven tot onder bereden en bekeken heeft. De landschappen gleden mooi voorbij, al was het allemaal wat plat en wat ongezellie. In de zin van oude mooie gezellie boerderijtjes was er weinig te genieten...Heel vreemd vond Hofje dat als zij zo ver in gedachten achterop de Motor zat te dromen en te genieten. 1 of 2 heel mooie grote HerenBoerderijen had zij wel gezien, die waren echt prachtig statig in oude stijl. Verder kwam het haar wat kaal en koud over.:oops:Zo rijdend door dat alles Drentse, zag zij zichzelf hier niet gaan wonen ...Al zou zij waarschijnlijk nooit ergens anders gaan wonen xD... maar ja kijken en dromen is altijd erg leuk enzo enzo ...:oops:
    0ok had zij nog heel giga kippen farmen gezien, waar alle kipjes buiten liepen en de koeien erbij :inlove: Het weer liet het jammer genoeg wat afweten en dus 2 dagen door de kou en stromende regen gereden, maar hee Hofje is een bikkel of niet ...rijden zou er8)... In de avonden wat gezwommen in het warme zwembad aldaar. Zou kwamen ook de spieren weer wat los. Om vervolgens de andere dag bij een museumdorpje te gaan kijken en wat wandelen en nog meer te dromen en te genieten van al die oude huisjes :inlove: ... Een caravan fabriek danig op de proef gesteld heeft...:music: Zo mevr lekker aan het rond toeren waren de 1e woorden die de man sprak tegen Hofje -.- en toen wilt U koffie ...Hofje zei geen nee xD En meteen zei Hofje das goed en dan graag een caravan erbij waar de Motor inpast ...:wuerg:...:oops: De man keek Hofje aan en nog is en nog is ...Keek naar zijn collega en zei : Nou dat treft wij hebben hier er nu 1 staan/gemaakt voor dat doel en graag zouden wij er een Motor in willen zien passen/staan :eek:o_OxD... Nou dat was niet tegen dovemans oren gezegd ...En het geschiedde, het was een heul avontuur ...Maar het ging en het ..met enige aanpassingen ...Paste xD
    Ze maakten er foto,s van enz enz ...Hofje zeg ; mooi die foto,s ...maareuh als jullie die gaan gebruiken dan zie ik daar wel graag iets van terug :music: Dat vond de man niet zo leuk -.-... We kregen nog 3 bakken koffie en ze dachten wel een caravan verkocht te hebben :music:... Alles kon en alles was mogelijk, wat wij maar wilden en het kon zo gebouwd en gemaakt worden8)... Opzich hartstikke tof en fijn en geweldig dat Hofje de kans kreeg om de Motor in de gloednieuwe caravan te mogen passen...:inlove: Nooit verwacht dat het zou mogen ook xD En ja ook geweldig dat men aanpassingen naar Hofjes wensen zou kunnen maken...:inlove:... Wat dat betreft een prima caravan fabrikant ... Der hangt daarom ook wel een prijskaartje aan ...een duur prijskaartje mag Hofje wel zeggen -.-... Een heel duur prijskaartje ...-.-... Het polderen was dus weer begonnen :wuerg:xD... Maar deze keer er best snel uit.
    Hofje kan denk ik :music: Nog een jaar of 6 /7 zo beetje achterop de Motor klimmen en klauteren:wuerg: Ja das best een dingetje hoor voor Hofje xD:oops: En zeker met de zijkoffers erbij xD...Gelukkig zijn er overal wel hoge stoepen en bankjes of stenen te vinden. En zeer zeker goed bevallen dat Hofje hoopt op deze manier of met de auto en aanhanger erbij nog wat mooie reizen en vakanties te mogen beleven. Alles op een rijtje gezet hebbende..Voorlopig wordt er niks niet een Motorcaravan gekocht...8)...Al blijft het kriebelen in die richting...:oops:
    Maar goed, Na die 6 of 7 jaar gooit Hofje de boel dan om : Motor weg en een kleine Caravan erin ...en dan door Europa trekken :inlove:
    Nahja dat zijn de wilde plannen voor nu en voorlopig...Wel zonder een 20 centimeter kortere witte wilde krullenbos ... En Hofje is daar ook zeer blij mee ... voel me 10 kilo lichter en 15 jaar jonger xD8)
    Maar ja met Hofje weet je het nooit, het kan zomaar weer heel anders worden:oops:

Nu eerst eens even flink euh euh zoenen enzo enzo met Venus :inlove: Of de Boer Hofje ook gemist heeft had wist zij niet... Hoe de Roze Hof aan te treffen ook niet... 8)...

Lied van de Dag ; Suzan & Freek - Straks is het te laat | Beste Zangers 2020
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

weer een geweldig avontuur dan hofdame....leuk om te lezen...en Drenthe niet leuk:oops:....koud en ongezellig...hhmmm..das toch ook wat
    hier schijnt de zon al weer vol op we worden verwend hahahha word vast weer een lekker dagje..

snietje1, carinakiki, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemiddag , vannacht maar in de herberg geslapen want biljartavondje liep wat uit o_O.
    Dus vanmorgen na werk gelijk maar het land opgegaan om de boel weer klaar te maken
    voor vandaag 8). En het treintje te laten rijden.
    Kom je terug om een broodje te eten wordt je door Hofje :inlove: besprongen want die was
    gisteravond al thuis gekomen en wou tuurlijk gelijk weer even zoenen enzo:p:D.
    Tuurlijk heb ik lief gemist maar iets minder dan de vorige keer :oops:, was nu iets meer
    voorbereid.
    Hoe het roze hof eruit ziet weet ik ook niet precies ;)maar had tegen koos gezegd
    van zet er maar bomen neer en lang durende stallen :) dus zou moeten meevallen.
    Wel weer helemaal blij dat Hofje :inlove: weer thuis is.

Eten vanavond is weer eens een BBQ en dan daarna ga ik weer naar
    me zaterdagse kaartavondje hoop niet dat die ook uitloopt :music::oops:.

Laatste bewerkt: 12 September 2020
    popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Hmmm.... Tijdens het drinken van haar middag koffie de gedachten nog eens de vrije loop laat gaan... Venus was blij geweest haar weer te zien en euh euh ....het zoenen van hem had daar ook wel uit gebleken :oops:... Toch had hij haar niet zo erg gemist o_O...Dat zei tie gewoon:eek:... Het gaf haar veel stof tot nadenken ... Een boer die je dan niet zo mist :oops:... Ergens ging of was het dan niet goed gegaan ofzo ...Zij had ergens dan een steekje laten vallen of iets niet goed gedaan ...:oops:... Een boer moest een boerin toch zo erg missen dat het pijn deed ... Dat was wat zij haar dochters altijd meegaf als het om de Liefde ging ... was dat dan toch fout geweest??
    Ze wist het niet ...ze wist het echt niet ... Wat ze wel wist dat ze haar witte was niet buiten kon ophangen ...Het regende :eek:...
    De regen was vanuit het Drentse hier mee naar toe gekomen :wuerg:... 0ok de geplande BBQ hier vanavond kwam daarmee op losse schroeven te staan ... Het enige waar zij nog zeker van was op dit moment was hoe de Roze Hof eruit zag :music:... En die was mooi:inlove:

9. venus261256

Nou Nou zeg , tuurlijk :wuerg: heb ik je gemist alleen een klein beetje minder maar nog wel heel veel.
    Hofje heeft gewoon ook haar vrijheid lekker nodig en ben blij dat je daar van geniet :).
    En zou het ook niet anders willen , dus geen steekjes ofzo laten vallen , hou nou eenmaal
    van je en zal ook zo blijven :inlove:.
    Dus BBQ gaat toch ook wel door , en morgenochtend krijg je weer verrassing :music:.

10. HofvanDromen

:inlove::oops: blij toe ... fluistert zachtjes ..ik hou ook van jouw Venus ...:oops:... en ik ben dol op verrassingen xDxD

popje4, venus261256, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. carinakiki

Hey Hof tof dat je terug bent . Ik heb op de markt 1 broek en 1 bloeze gekocht voor maar 15 euro . Heb ook 1 gebraden kip mee gebracht . Dat word dus mijn eten voor deze avond met rijst . fijne dag nog hé ;)

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goed gescoord dan Carina ...:)
    Hier geen BBQ ..het weer werkt niet mee ... Hofje gaat rijst met pilaf maken ...

13. snietje1

Hé Hofje, tof dat je toch hebt kunnen genieten van de vakantie, ondanks de leegte in Drente. Wij vinden het daar niet leuk fietsen, lange rechte klinkerwegen in de polder,echt niet leuk. Maar ze hebben wel andere dingen die wel leuk zijn.

Ik lees weer lekkere dingen voor het avondeten, hier is het strakkies giros met vanalles erop en eraan xD

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Klopt Sniet, die eindeloze rechte wegen en leegte ... Niet Hofjes ding dus ... Miste de charme van de Veluwe zeg maar, het knusse en het kneuterige, de kronkelpaadjes, heuveltjes ...zoiets enzo ofzo ...Maar wel prima vakantie gehad :inlove:

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Er is ook heel veel bos in het land van Bartje, dat is de reden dat ik er niet heen ga;) ben dol op polder en rechte wegen, kromme mag ook maar weilanden zijn aan mij besteed:inlove:

Vanmiddag bij schoondochter een babyshower gehad, eerste en ws laatste in mijn leven, was heel gezellig en heerlijke hapjes en drankjes, schoondochter was helemaal overdonderd, allemaal voor mij, jazeker want je bent de liefste schoondochter, vriendin, dochter enz.

Vandaag 31 weken en de placenta is zelfs opgescnoven, gaat dus super op het moment en met een beetje geluk blijft de kleine man lekker bij zijn mama voorlopig, top.:D

Vanavond kom ik niet meer van de bank af en ga heerlijk wie is de mol kijken, de strijd is weer begonnen, wie gaat de poule dit jaar winnen:music:, vorige keer zoonlief:(xD

popje4, venus261256, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Klopt Leni er is een bos bij het land van Bartje, maar daar staan allemaal huisjes :music:xD Maar even serieus, dat is een stukje bos en de rest van Drente is niet leuk om te fietsen voor ons. Fijn dat het goed gaat met je kleinkind !!

Goedemorgen allemaal, weer een nieuwe dag om van te genieten:inlove:

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. carinakiki

Goede morgen allemaal , ik zet hier een denkbeeldig ontbijt klaar . :p
    Febe: mama, neemt God een bad?
    Mama: Maar nee, kindje. Waarom vraag je dat?
    Febe: Omdat ik papa vanmorgen op de badkamerdeur hoorde kloppen en hij zei "Oh god, ben je nu nog niet klaar?"
    Fijne zondag , ik ben uit mijn bed gevallen 7uu49 :eek:

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Sniet geniet van de dag.
    Dat is leuk scoren Carina, zowel de kleding als de kip.xD
    En nu weer klaar met vakantie houden Hofje, of zit er nog ergens een weekje in de planning?
    Leuk Leni als iemand zo blij is met een ik neem aan geheim feestje.
    Dadelijk ff kijken wat de verrassing is die Venus voor Hofje in petto heeft.
    Hier als het weer mee doet, maar weer wat rommelen in de tuin.

popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Goedemorgen
    Na een heerlijke nacht geslapen te hebben bij lief :inlove: die weer thuis is er maar zachtjes en
    voorzichtig uit bed ben gegaan.
    Denk ik ga even naar het dorp en bosje bloemen halen stom stom want bloemenzaak
    is op zondag dicht :oops:>:(.
    Ben ik maar even langs de landerijen gegaan en zelf een bosje samengesteld.[​IMG]
    En omdat het zondag is het ontbijtje voor hofje xDook klaarzetten voor
    als ze wakker wordt ;).Dan ga ik het landbouwgereedschap controleren ben dan weer
    vroeg klaar:music:.

popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. carinakiki

Dat ziet er mooi uit dat boeket Venus , en je ontbijt ook Hofje zal er wel van genieten :p
    Ik ga sebiet even op de knuffel Markt kijken , dat = net over de Grens van Nederland . Daar staan allemaal kraamkes van Nerderlandse Winkels die hun stok ' wat goedkoper ' willen verkopen . Dus allemaal nieuwe spullen . :music: