-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , geeft niet carina geniet lekker van je hond.
    Eten gister heeft mijn oudste via thuisbezorgdt.nl heerlijk gekookt.
    Was geworden babipangang met bami en sate.
    Op speciaal verzoek van carina dan
    Ontbijt en/of lunch tafel opgedient in het dorpshuis.
    Dus wie wil mag gaan.

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Dank je wel Venus , klinkt lekker Bami :p

Laatst bewerkt door moderator: 10 September 2020
    popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

*Schuift zo aan voor de lunch in het Dorpshuis, lekker en gezellie :p!

Veel plezier met de hond Carina, hoop dat je er een goed maatje aan hebt :) . Hoe heet hij/zij?

Ben zelf meer een Kattenmens :oops::inlove:.

venus261256, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. _Heavenly

_Heavenly Forumbeginner

o_Ok maar even aanschuift bij de lunch ziet er goed uit.

popje4, suuske1960 en carinakiki vinden dit leuk.
  5. carinakiki

Het = een hij , ik was vroeger ook een katte mens (nog ) eigenlijk . Mare zie je mij al met 1 keter (poes) gaan wandelen ? Mijn kater noemde Twinkel vroeger . Hij was bij mijn zoon , toen ik aan het revalideren was en hij = daar na 6 maand gaan lopen en hij was gechipt . Maar nooit iets van gehoord . Ik mis hem soms wel , als het stil = hier in huis (flatje ) dan hoor ik soms recies zijn potjes op de vloer . ;)Laat de Luch julle samen hé . :p

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. ergo8

ergo8 Forum-expert

hoi hoe krijg ik die lapjes vast op het kleed

7. venus261256

Kijk even bij speldiscussies en dan praatgroep Blije lapjes daar staat een mooie
    uitleg van miekje.

popje4, carinakiki, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, bami met babi pangang en sate, klinkt niet verkeerd :) Wat schaft de pot vandaag ???

venus261256, popje4 en carinakiki vinden dit leuk.
  9. venus261256

Patatjes met hotdog speciaal en frikandelletje misschien nog bami of nasi schijf.

popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. carinakiki

Goede avond allemaal , ik heb net nog 1 smouty genomen van het buffet van Venus . Lekker kiwi , en sienaas gemixt en lekker fris . Gezondheid en morgen allemaal weer gezond op hé .
    Venus volgens mij lust jij graag Bami hé ? :p

venus261256, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  11. venus261256

Ja echt wel ook nasi hoor en echt op alle manieren :D.
    En daar zijn er een hoop van hoor :p.

popje4, carinakiki en snietje1 vinden dit leuk.
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik hoop dat er weer lekker gegeten is, hier hebben we een pizza tonno gemaakt en opgegeten, hij was heul lekker.
    Voor iedereen voor strakkies, lekker slapen en morgen weer genieten van een mooie ddag.
    Ik ga mijn boek naar bed brengen, heerlijk !

popje4, carinakiki en venus261256 vinden dit leuk.
  13. carinakiki

Goede net nog morgend , ik heb lang geslapen deze keer . Een tip om zonder huilen uien te snijden .
    Bij het in stukken van uien komt er en zwavelhoudend gas vrij dat de ogen doet tranen , maar die tranen zorgen er wel voor dat het gas wordt opgelost en verspreid . De waterkraan opendraaien en jezelf dus verbergen achter een mist vanwaterdruppels kan helpen tegen het huilen, maar je kunt ook gewoon de afzuigkap aanzetten. Dat helpt even goed en het is zuiniger .
    Fijne dag nog verder hé . Het = hier wel heel stil hoor

snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen nog net....
    ja drops waren er genoeg venus dank je maar de plantjes te kort...hihihi
    hier heerlijk weer en zo als het er nu uit ziet blijft het ook zo....dus prima kampeer weer....
    leuk carina die hond maar we weten nog niet hoe hij heet?? heeft vast al een naam toch....hihihi ben benieuwd
    zo straks eff boodschappen doen tja ook dat moet als je vak. hebt ander geen koffie....
    fijne dag allemaal

snietje1, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  15. venus261256

Yup Carina is lekker rustig , maar vind ik ook niet zo erg hoor :music:Kan ik lekker muziekje
    hard opzetten en doen en laten wat ik wil en wordt dan lekker niet gestoord.
    Geniet er nog lekker van Pop xD.
    Eten vanavond maar weer eens een broodje gezond met kip en de rest erop.:D.

snietje1, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  16. carinakiki

O Ja Popje hij heeft en niet verschieten de naam Bompa erg hé . Maar ja die had hij al , de hond = nog wel in het asiel mensen . Ik ga alleen af en toe met hem wandelen . Vanavond eet ik een uitsmijter op het terras van het broodtjes zaak hier op het pleintje :D.

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

leuk toch Bompa....die hoor je niet veel.....:) hier vanavond rijst met een boel groenten en zo en natuurlijk saté saus pppff dat dan weer wel.. ach na de vak. maar weer aan de lijn nu eff niet...hahahah...xD

18. missy-m85

Middag allemaal :) ,

was zo lekker de zolder hier aan het opruimen 8).. dat ik helemaal het Treintje vergeten was :oops::wuerg:... nu snel laten rijden... *Toet *Toet :inlove:!

En had enorm zin in warme chocomel :inlove:.. dus zit er nu lekker aan :p.

Voor wie ook wil ;) :

Grappige naam trouwens Carina voor de hond xD.

Owja.. vergeet ik helemaal het eten van vanavond te typen :wuerg:.. nou bij deze alsnog ;): gebakken aardappeltjes met schnitzel en sperzieboontjes :inlove:.

carinakiki, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Warme chocomel met slagroom ik neem er een zo lekker :inlove:.
    Rijd nog wel even door hoor tijd genoeg.
    En de zolder nu leeg of weer andere dingen neergezet:music:.
    Spercieboontjes ook lekker.

carinakiki, popje4, missy-m85 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. missy-m85

Ja klopt gelukkig kan het treintje nog lekker vaak rijden :). Eerste mysterieboom nu opgezet en de trein weer voor de volgende laten rijden :inlove:. Ik doe de farm en baha om en om en doe de zilveren.. wilde eigenlijk de gouden doen.. maar dan kwam ik niet zo snel aan de waarde :wuerg:. Dus ga het eerst zo proberen.. kan altijd nog veranderen :) .

Uhmm over de zolder.. beide waar :wuerg::oops:.. heb een hoop weggedaan 8).. maar inderdaad ook weer nieuwe dingen erop gezet xD. Achja hij is (gelukkig) nog niet vol:music:.. en daar istie zolder voor.. denk ik dan maar xD.

Satésaus:inlove:.. lekker hoor Pop! En dat Broodje gezond van jou Venus klinkt ook jammie :p.

Ik ga zo maar eens koken, heb al trek, dus waarom niet :). Tot later :) .

carinakiki, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.