-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank jullie helaas is de farm lief met de noorden zon verdwenen :cry:tja zoals gezegd trouw nooit meer twee keer is wel genoeg toch....gelukkig hofdame is venus niet zo....hij vind je geweldig en laat het zien hihi mooi toch...
    fijn snietje geniet er van ...lijkt me heerlijk Griekenland.....

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, weer een nieuwe dag om van te genieten.

missy-m85, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , geniet er nog lekker van Sniet :D.
    Ik ga straks ook genieten komt me dochter met 5 van der oppas kinderen
    op visite , wordt weer een hoop lol hebben :music::).
    En lekker druk worden :oops:.
    Nu eerst maar het ontbijtje voor me lief xD klaarmaken.
    Fijne Dag allemaal ;)xD.

missy-m85, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

goede morgen...

hofdame je word lekker verwend door je farm lief hoor.....en dat mag ook best....jullie zijn ook allemaal lief:inlove: dus...
    zo nieuwe dag....en droog hier... tuin heeft net nieuw groen matje gekregen ziet er weer beter uit...geen zandbak meer voor de hond das wel jammer voor haar maar beter voor de vloer in huis zeg maar ivm al het zand wat mee naar binnen kwam....
    oogjes gaan alweer de goede kant op minder dik en zoo_O.....dus komt vast goed....vanmiddag de caravan naar vak. adres brengen en daar alles opzetten...nou ja de mannen dan he ik mag thuis blijven...ben voor de afwisseling nog maar een keer door de rug gegaan pppffff moest nie mogen ........ hihihih dan denk ik morgen of zo die kant op...
    fijne dag allemaal

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Pop :eek: Allememachies meis, het zit je ook niet mee he ... :wuerg:... Geniet van je vakantie en rust goed uit ... Enneuh nou die Boervent enzo ... het is niet jouw schuld hoor, echt het ligt niet aan jouw -.-
    Hexia heb dat ook 2x meegemaakt dat ze als sneeuw voor de zon verdwenen en het metertje maar roder en roder werd...
    Das niet leuk om mee te maken nee...Dat men zomaar verdwijnt ... heb ter een bloedhekel aan...als Hofje dat zo mag zeggen...
    Men mag Hofje best verwijten dat zij gestopt is en weer terugkwam al zo een hoop keer ook xD...Hofje meld dat dan gewoon hier op het forum ... Maar dan wist weet men ervan...en ook het waarom.
    Dan zit je niet tegen zo ene langzaam raar rood metertje aan te kijken en te denken ...Wat is er mis, wat is er loos. Wat heb ik verkeerd gedaan / geschreven misschien :oops:... Nu ja we zijn wel allemaal anders natuurlijk. Kop op Pop ...:inlove:

Ah Sniet op die manier ... Das fijn om dan dan een plek te hebben waar je, je goed en veilig voelt...heel belangrijk...
    Zo mijn lief de hele dag druk met wel 5 kinderen zelfs :wuerg: Heb ik nog geluk dat er een heerlijk ontbijtje voor me klaar staat xD:inlove:
    Al zal tie vanavond wel uitgeteld zijn en niet euh euh euh nouja enzo ...:oops:

Euhm eerst maar ff nog een bakkie koffie en hier weer aan de slag ...Hoor de stofzuiger al gillen "speel met mij met mij met mij " :wuerg:

Lied van de Dag ; Whitney Houston - So Emotional
    :inlove::inlove:

6. popje4

dank je hofdame ik weet niet mijn schuld maar wel jammer zeg maar vond hem wel leuk en zo.....hahahah nu niet meer zoxD....ach snap wel ook een beetje door drukte denk ik geen tijd hebben weet ik het....kan allemaal toch...soms gaan dingen zo t is neit anders....maar trouw nooit meer hoor.....:p klaar met die dingen....valt me ook wel op dat er spelers zijn die dringend op zoek zijn naar buren soms wel 10 keer berichtjes op het forum zetten met....ik zoek buren en zo....en dan als je ze toevoegt na een paar weken ook weer weg zijn daar heb ik dus een bloedhekel aan als ik dat mag zeggen hier.....snap dat dus niet.....en ik verwelkom ze altijd met open armen hoorxD tja....

7. HofvanDromen

Komt vast ooit wel goed Popje ...

Euhm buren, heb net geteld ... 12 staan er in Hofjes rijtje ... Das meer dan genoeg :oops:xD... 1 is ver zakkende en ik weet ook wel denk ik waarom...8) en 1 per ongeluk aangenomen ...paar keer een kadootje gestuurd maar hoor taal nog teken verder...dus tja -.-
    Beter niet kunnen aannemen denk ik dan :(... Vind allemaal wel prima zo... Neem ook geen buurtjes meer aan. Behalve voor 2 waar Hofje een speciale uitzondering voor maakt...en altijd plek voor zal hebben :music:

8. popje4

zo is het hofdame....;) graag of niet toch....

missy-m85, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Zo ben even met dochter en 5 kinders mee gegaan naar huis ;) , twee waren bekaf en naar
    bed gebracht :D , andere 3 lekker voor de tv gezet 8) nog bakkie koffie gedronken maar weer thuis.
    Buren heb ik genoeg wel 22 stuks en daar gaat het goed mee xD , de meeste kennen
    elkaar wel , krijg ook denk per week wel weer 2 nieuwe verzoeken:cry: , maar als ik ze aanneem
    en ze niet binnen 48 uur reageren gooi ik ze er ook zo weer uit :mad:.
    Popje hoop dat oogjes goed gaan en dat rug zich ook hersteld xD , en fijne vakantie met mooi
    weer natuurlijkxD.
    Heb dat ik 15 was een liedje van Elvis gehoord wat ik nooit vergeten ben en is ook een beetje
    waar ik naar leef het heet Moody Blue moet je maar eens naar luisteren.:music:
    Hofje :inlove: tuurlijk ben ik beetje moe , maar vanavond een lekkere wandeling in het park samen
    zou toch wel erg prettig zijn xD.
    Daarna kunnen we altijd nog euh euh weet het ff niet meer.

10. HofvanDromen

Wandeling in het park :inlove: enneuh de rest help ik je wel herinneren :music:

Moody Blue ...kon het niet ..:)
    Euh euh Hofje is Roze enzo enzo ... :oops:... Hofje heb te veel liedjes die veel indruk op haar maakte of haar herinneren aan mooie of verdrietige gebeurtenissen of aan mensen om wie Hofje veel geeft, die in haar hart zitten bedoel ik dan meer...
    1 van de vroegste liedjes die veel indruk op Hofje maakte ( weet alleen niet meer wanneer precies ik die voor het eerst hoorde, maar was denk zo jaar of 13 /14 ) vind nog steeds prachtig en zegt mij soms zo veel ...

Diana Ross - Theme From Mahogany (Do You Know Where You're Going To)

11. popje4

hihi die ken ik ook....mijn eerst...ppfff hele rare eigenlijk ik ging met moeke verhuizen dus moest mijn eerste vriendje achter laten....wat een verdriet:cry: kon toen niks anders horen dan Peter maffay met Du....hahaha nu niet meer hoor....hihihi
    was ook nog maar 13 dus...

12. HofvanDromen

Och jee Pop en das echt erg op je 13e :( die luddevedde dan he :oops:...Het liedje ken dan nog xD

Zit hier net te denken : Heb ook heul wat luddevudde enzo enzo gehad hoor...Hofje viel altijd nu juist op die jongens/mannen die haar totaal niet zagen zitten :wuerg:... En dan hoorde ik jaren later van andere jongens/mannen die ik van vroeger kende... och ik was toch zo verliefd op jouw o_Oo_O Nooit wat van gemerkt ... :eek: Tja Hofje is zo ene sukkel die dat gewoon niet doorhad of doorheb :oops:
    Echt erg xD
    Zo was Hofje ooit toen Hofje nog een ietwat kleiner Hofje was op vakantie in Limburg ..Ja Limburg ... tis vooral ver weg -.-...
    A fijn we waren al een week ofzo op ene Camping ...nee niet met vouwwagen, maar met caravan ...net voordat paps en mams gingen besluiten dat ze voor altijd op de onderduik bleven 8)Maar dat was niet daar ...:music:... Allememachies gaat weer lekker Hofje :wuerg:
    Dussssssss Hofje was daar al een weekje ...Veel buiten natuurlijk met zusje enzo enzo ...Werd Hofje van de ene op de andere dag gevolgd door 2 van die gassies ..:eek:Die een radio-cassette dinges meedroegen o_O en dan constant hetzelfde liedje afspeelde :eek:
    The Spinners - Cupid ... Snapte er eerst niks van ...xD ... Maar na uitleg van een ietwat ouder meisje, bleek 1 van die jongens dus verkering met Hofje te willen :eek:... Die jongen kwam uit een grote stad ...dat was daar heul normaal ofzo ...Tja Hofje kwam uit een dorp 8) K heb maar vriendelijk bedankt :oops:
    Dan was daar nog ene verkering jongeman ..jaren later :music:... Die zong altijd : Andre Hazes - Zij gelooft in mij ... voor Hofje :oops:
    Nah dat geloof was snel over en de verkering ook -.- Iets met op vele vlakken de boel te belazert en Hofje erbij te hebben -.-

Gaat hier eens aan de kokkerel ; Witlof salade - Gebakken aardappeltjes - tartaartje

Laatste bewerkt: 27 Augustus 2020
    missy-m85, ghs4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Diana Ross , zeker weten dat ik dat liedje ook kan :music:.

Eerst maar lekker eten snijboontjes met ham en spek , aardappeltjes en
    een blinde vink o_O
    Weet alleen niet wat daar in zit :( maar komen we wel achter8).

Dan strakjes wandeling met hofje :inlove: maken , en echt maar niet meer aan vroeger
    denken.Is veel beter om vooruit te kijken naar leuke dingen die nog kunnen komenxD:music:.
    Vanavond en vannacht enzo en euh euh en nog wat:p.

suuske1960, missy-m85, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Blinde Vink is meestal gekruid mager runder gehakt en omwikkeld met een dun plakje rosbief ...:)
    Honderden van die dingen heeft moeten maken en gemaakt heeft 8)

Vooral interesse heeft in het : alle leuke dingen enzo die nog gaan of kunnen komen en het enzo enzo en euh euh en nog wat :music::inlove::oops:

suuske1960, missy-m85, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Euh, Hofje, nope dat is een rundervink, een blinde vink is varkensgehakt met een plakje spek er omheen.

Smakelijk allemaal, klinkt gezellie ! Hier eten we vanaaf pasta in tomatensaus met kipfilé en een zooi groente

Buren, ik heb er een stuk of 20... de meeste zijn geen weglopers ;)

Fijne avond !!

16. HofvanDromen

Euh Sniet ; Bij ons heet dat varkens gehakt met een lapje spek erom heen een Slavink xD en ja klopt van de rundervink maar
    Hofje weet alweer :

Slavink : Varkensgehakt met lapje spek
    Rundervink ; Mager runder gehakt met lapje rosbief of ander mager rundvlees
    Blindevink ; gemengd varken/rund gehakt met jawel een lapje mager varkensvlees bijv het vlees waar men schnitzel van maakt
    Moest even diep graven -.-

Slaap Lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

17. popje4

mag niet klagen hoor 32 buren waarvan 1 dus nu in t rood schiet .....dus....

suuske1960, missy-m85, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

KLopt Hofje, je hebt gelijk in het vink-verhaal, ik heb er zoveel gemaakt dat ik er melig van werd (slagerij gewerkt toen ik jong was) Dus ver verdrongen wat/wat precies was.

Popje als je me als buur wil, ik heb wel een plekkie over en loop niet zo snel weg;)

Etenstijd !!!

carinakiki, suuske1960, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

das lief:inlove: snietje dank je kom er op terug....als je t goed vind....truste allemaal....

suuske1960, missy-m85, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Slavink , blinde of rundervink maakt mij niet uit hij was wel lekker.
    Wel lekker gewandeld gisteravond met hofje :D en wat er daarna is gebeurt laat ik me
    maar niet over uit.
    Heb lekker vrije dag verder dus denk dat ik maar eens op de markt gaat kijken vandaag8).
    Nu eerst maar ontbijtje voor me lief xD klaarmaken.

snietje1, suuske1960, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.