-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Voor iedereen die op of met vakantie is: fijne vakantie ;) 8):

Hier weinig nieuws.. lijkt eindelijk wat koeler te worden :) .

Beetje op de Farm spelen: event spelen, gaat best goed :D en maar weer eens met wat vaste quests begonnen.. gewoon op het gemakje 8)..

Eten van vanavond: mexicaanse wraps :inlove:.

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Vaste quests ben ik altijd wel mee bezig Missy xD.
    Maar kan je niet zo'n lekkere mexicaanse wrap opsturen
    ben ik helemaal tevreden :D8).

snietje1, suuske1960 en missy-m85 vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier straks werken....gelukkig bijna over al airco.... wel nieuwe bewoner is altijd eff wennen kan ook boos worden en zo ppfff nou gisteren ging het heul goed dus we gaan er voor...ben wel wat gewend dat scheelt.hihihihih
    voor nu eerst maar een koffie.....

venus261256, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

Werk ze popje en strekte met nieuwe bewoner zal voor beide even wennen wezen :).

HofvanDromen, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Werkze Pop, komt vast goed :) .

Nou vooruit dan Venus.. wel bewaren voor vanavond hoor ;):

Ja die vaste quests.. staan er hier nog tig open :music:.. maar dat komt ook omdat Missy (te) zuinig is :wuerg: xD..
    Ik kieper eigenlijk alleen erin wat over is.. gewas uit de zaadhandel.. als ik 10 beestjes gemaakt heb, er 8 inkieperen.. en spul wat uit de kistjes komt etc. Wil graag dat mijn voorraad blijft groeien, ook i.v.m. events enzo 8).
    Op het moment ben ik bezig met baha-beestjes.. had gister een oogstbonus en morgen is de neon-vlinder-cocoon klaar, dus dan schiet het weer lekker op :D. Blijven lekker bezig zo 8).

venus261256, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. venus261256

Oei lekker nog wel twee ook :D zit buikje gelijk vol vanavond zal ik lekker slapen zeg :sleepy:.
    Ben ook zuinig hoor maar geef wel vaak een hoop uit:music:.
    Maar verdien ook genoeg dus moet kunnen;)

missy-m85, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

ja t is voor beide wennen maar komt goed hoor verschil is dat ik altijd op agressie groepen heb gewerkt dus ik ben niet zo snel onder de indruk hahahah
    de vast quests pppff hier ook heul veel open....ach komt vast een keer...fijne dag allemaal

suuske1960, venus261256, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:
    Van de 10 kilo tomaten soep en basis saus gemaakt heeft Sniet ..echt heerlijk :) en alles in de vriezer gedaan ... je ken het maar vast klaar hebben staan he ...En succes met de muggenjacht :wuerg:

Werkse Pop en sterkte met de nieuwe bewoner ...

Mijn Lief :inlove:een dikke kus gegeven heeft en dat was het wel weer voor vandaag :oops:xD ... bommel opgehaald en de mest op de markt gesmeten heeft ... niet aan questen en events even doet ...Eigenlijk niks doet op de Roze Hof ... kan en mag best vind ikzelf voor een paar dagen ... Ben ffies druk met andere gezellie dingen enzo enz ...xD

Lied van de Dag ; HAEVN - Bright Lights (Symphonic Tales)

Fijn Weekend Allemaal :inlove::inlove:

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Kijk toch een dikke kus van me lief :inlove: gehad.
    Weet nu ook waar ik moet wezen voor tomatensoep en indien nodig saus 8).
    Zal wel zwaar worden voor koos en koba als die terug zijn van vakantie o_O , want dan staat
    dat roze hof helemaal vol met onkruid :music:.

Eten vanavond lekker fris gemaakte russische ei schotel :D.

10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus.
    Hof, dat hebben wij ook heul lang gedaan, als de tomaten lekker zijn, doen we dat nog. Vaak zijn de tomaten te duur of niet lekker genoeg. Als we in Nederland de tomaten van hier hadden:inlove::inlove::inlove: dan natuurlijk wel.

Muggen hebben gewonnen, morgen maar naar de apotheker (dat is hier een halve huisarts) om iets te halen waarmee de bulten slinken. Ik ben nu helemaal een bobbelig en opgezwollen geheel :wuerg:

Oh ja, wij eten vanaaf pasta met die heerlijke tomaten (en nog een zooi groente) met lamsvlees:inlove:

11. venus261256

Arme sniet :oops: helemaal opgezwollen en bobbelig , maar volgens mij niet in de vingers :D.
    Want getypt wordt er nog steeds.
    Pasta is ook heerlijk maar niet de saus van hofje xD pikken hoor , die heb ik al gereserveerd
    voor mij8).
    Hoop dat die halve huisarts iets voor je heeft in de apotheek daar :wuerg: .

12. snietje1

Yep, zelfs de vingers zijn bobbelig Venus-.-

13. popje4

sneu snietje....das niet echt fijn...hoop dat ze er iets voor hebben....waar zit je als ik vragen mag??

HofvanDromen, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Griekenland Popje, ik ben gewoon allergisch voor bepaalde muggensteken, komt wel goed;)

Goedemorgen, tis weer een mooie dag.

15. popje4

goede morgen...

lekker snietje.....Griekenland...
    en werk tijd....

carinakiki, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Oh ja, wij eten vanaaf pasta met die heerlijke tomaten (en nog een zooi groente) met lamsvlees:inlove: [​IMG]

Begrijp ik dat je ook nog kookt in de vakantie?:wuerg:

carinakiki, HofvanDromen, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Sniet geniet van je vakantie. Al is het niet echt fijn dat ze je zo goed weten te raken.:cry:
    Goede tomatensaus altijd fijn om in de vriezer te hebben Hofje.
    Hier weer helemaal in het werkritme, heb nu wel als voordeel dat ik de weekenden vrij ben.xD
    Al heb ik het nooit vervelend gevonden om dan te werken.
    Fijne zondag allemaal, dadelijk ff kijken of er nog een klusje binnen of buiten voor me is.

carinakiki, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen

Zondag is het hier rustdag doe ik lekker niks behalve luieren en beetje tv kijken.

HofvanDromen, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, geniet van je vakantie snietje :) Hier hadden ze er ook zin in om mij te steken vannacht, dus nu ook overal jeuk.

HofvanDromen, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Jakkie Thea met azijn deppen wil wel eens helpen, Dank je, genieten lukt heel goed xD:inlove:
    Klopt Jannie, wij koken ook op vakantie, je kan maar een hobby hebben hé ;):)
    Ik zie hier allerlei lekkers voorbij komen, wij hebben een pan kippensoep opstaan strakkies een zooi groente erbij en klaar is kees:inlove: