-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Even een snelle groet vanaf hier ;) :

Fijn dat de vakantie door kan gaan Leni :D , veel plezier alvast 8).

venus261256, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zit je rustig op je werkkamer lekker te vissen en te ganzenborden , springt ineens
    hofje 8) op je schoot want ze wil weer even zoenen :p.
    Dat heeft natuurlijk wel voorrang :D.
    Maar wel Schrik gelijk die grote vis en krijg ik maar zo'n kleintje>:(:cry:.
    Nou ja pareltjes heb ik wel genoeg dus kan wel iets moois laten maken voor mijn lief xD.
    Van het bordspelletje heb ik bijna alle sieritems van de wolkenrij 2 keer over :oops:.
    Knechten heb ik nog lopen voor meer dan 3000 uur en nog couponnen staan
    voor meer dan 6000 uur:music:.
    Heb inmiddels ook de 5.5 miljard boerenduitjes verzameld :eek:.
    Dus voor mijn lief , hoop wel dat ze hem mooi vind :).

popje4, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Krijg alleen maar kleintjes :music:...

Jaaaaahaaaaaaaaa Hofje vind die ketting heul mooi xD...Bij Hofje worden de parels niet voor de zwijnen gegooid ... Ben groot fan van parels en zilver ... goud vind ik niks :oops:...Het staat mij ook niet vind ik dan he :oops:... Draag dus heul vaak en bijna altijd parels ...als oorbellen/armband/ketting ...wel neppers xD
    Ons bin zunig en ik geef er verder niet zo om, om dure sieraden enzo ...:oops:... Heb wel vorig jaar voor het 30 jarig huwelijk van Feestcommissie een zilveren ring met 3 parels en 4 glimsteentjes gekregen. Voor mij staan die parels elk voor 10 jaar huwelijk en de 4 steentjes voor de Kids :inlove:of die Parels en de glimstenen echt zijn, ik heb geen idee eigenlijk xD:oops:
    Moest/mocht hem wel zelf uit kiezen bij de juwelier ...dat was dan wel weer een beetje jammer ...xD ... Maar wel veiliger denk ik voor Feestcommissie :music:...euh euh zich daar verder niet over uit laten doet ...xD

venus261256, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, weekend !!!!:inlove::inlove:xD

Goed bezig Leni, goedgekeurd, wij hopen morgen hetzelfde, tis allemaal wel spannend.

5. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

ik zal voor je duimen Sniet;)

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zeker spannend Sniet, huisgenoot heeft nog steeds geen bericht:(

Succes morgen:inlove:

7. snietje1

Dank je Jannie:inlove::inlove::inlove:

Leni, wat raaro_ODat is heul spannend !!:eek: Ik duim voor je:inlove::inlove::inlove: Maar krijg je die uitslag niet gelijk mee ??? Je krijgt die toch op papier mee ?

Edit: Lekker slapen voor strakkies, ik ga mijn boek naar bed brengen.

Laatste bewerkt: 17 Augustus 2020
    HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Succes met alle papieren en uitslagen die nodig zijn ...
    Wat een heerlijkheid dat de temperaturen wat gedaald zijn...Heerlijk weer onder de zalige dons kunnen slapen...Wel raar gedroomd:wuerg:
    Mij daar weer niet verder over uitlaten doet :music:...
    Vandaag wordt en is best een spannende dag voor Hofje :wuerg:... Nou zijn er al gauw dingen erg spannend voor Hofje xD:oops:
    Ga straks bij iets kijken :music:... Iets wat toch altijd wel een soort van kleine droom van Hofje was ... En voor nu ik denk, maar dat weet je en Hofje de eeuwige twijfelkadet al helemaal niet -.-... Een mooie soort van tussen oplossing ... Maar eerst kijken dus ... ben wel zo dat ik het eerst echt moet zien en voelen en weet ik het allemaal ... xD En heel misschien dat het dan ook kopen wordt...:wuerg:
    Er is wel al heul wat zoeken en polderen aan vooraf gegaan:music: eerst maar een snel bakkie koffie en mij verder voorbereiden ....

Lied van de Dag ; Jacob Banks - Silver Lining
    :inlove::inlove:

venus261256, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

suc6 dan hofdame met de eventuele aankoop.....wel benieuwd wat het is.....;)
    zo hier ook maar eens koffie...en ja hier ook alles weer een paar graatjes minder warm heerlijk....vond het zelfs eff koud van ochtendxD fijne dag allemaal....

HofvanDromen, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. snietje1

*PLOF* net thuis van het fietsavontuur, we waren echt helemaal verdwaald, konden die straat helemaal niet vinden, tig keer gevraagd aan de mensen maar niemand wist het. Toen kwamen we iemand tegen die vroeg : heb je een gsm ? ik, ja hoor, mag ik die lenen ? ik geef hem mijn GSM en hij stelt routeplanner in :inlove:xD Dat hadden we geprobeerd maar bij mij werkte ie niet, blijkt dat je die op "fietsen" moet zetten o_O-.-:oops: weet ik veel ! toen waren we al te laat, wij met de gsm in de hand fietsen als een gek ( we zaten helemaal aan de andere kant van de stad) en kwamen na veel zoeken 20 minuten te laat :cry: Ik had meteen zoiets: dat gaat 'em niet worden, we kunnen niet op vakantie:cry::cry::cry: Wij toch naar binnen en daar was een hele aardige vrouw die meteen een glaasje water voor ons pakten en ons gerust stelde dat ze de testen toch af zou nemen :inlove::inlove::inlove: Daarna wilden we terug naar huis en toen konden we die weg niet meer vinden, na weer tig keer terug gereden bij een verkeerde afslag maar met een omweg naar huis gefietst.Wat hebben we lopen stressen onderweg:wuerg::wuerg::wuerg:
    Daarna hebben we onszelf onderweg getrakteerd op een lunch om even bij te komen. 8)

Kortom, het was een spannende dag, nu duimen voor de juiste uitslagen.

popje4, janniekwak, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Nog een plof , ook weer thuis :).Ben vandaag met een aantal collega's en bezorgers
    naar het perscentrum , drukkerijen en distributiecentrum geweest voor een excursieo_O.
    Daar rondleidingen gehad en ook lunch die was wel goed verzorgd.
    Maar wat is dat inmens groot maar was wel interessant8).
    Zal mij ook benieuwen wat het wordt met hofjexD.

popje4, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Hofje, spannend !! Wat voor wagen is het geworden ???
    Venus, mooi zo'n dag, vaak heel interessant :)

Wat hebben we vanaaf gegeten ??? Hier eten we strakkies nasi met een boel veel groente en kippedijvlees erdoor :inlove:xD

Lekker slapen,

Laatste bewerkt: 18 Augustus 2020
    popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Goedemorgen , Ja ben ik ook heel benieuwd naar wat het precies is geworden??
    Ja Sniet was het zeker en hier was het rode kool met appeltjes , aardappelen
    en stukje vlees.
    Vandaag thuis maar beetje wat doen mag ook wel weer.

Omdat hofje zo druk was gister maar wat lekkers neergezet

popje4, HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Lekker Venus.

Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen

15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Euhm ik heb even het hele verhaal weg gehaald ...:oops:... Het zou / was / is een vouwwagen voor 2 personen waar je eventueel meteen zonder tent er extra aan kan bivakkeren...Je klapt hem uit en klaar (nou ja bijna dan)
    Maar er komt zoveel meer nog bij kijken en gedoe om de hoek wandelen...
    Hofje heb de hele nacht er niet van kunnen slapen :wuerg:... Zag steeds meer beren op de weg komen ... We kennen er nog vanaf zien ...gelukkig...als dat nodig blijkt te zijn... Deze twijfel kadet gaat steeds meer twijfelen...:oops:... Moet er nog eens heul goed over nadenken. Ik weet... Hofje is erg ... heul erg ...-.-...

Eerst maar is ff dat lekkere ontbijtje oppeuzelen:inlove: ...Mjammie ...

Sniet ik duim dat het goed komt met de testen gedoe ...dat je lekker op vakantie ken gaan ...

suuske1960, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Hofje :inlove: toch , weet je zeker dat het beren waren want ik was er een van die je broodje
    heeft gesmeerd.
    Waren het niet de smurfen die in de weg liepen:oops::oops:.

17. popje4

sniet ik duim voor je dat de uitslag goed is......dan lekker op vakantie....
    snap t wel hoor hofdame keuze maken is soms lastig toch....aan de andere kant als het niet bevalt dan hup....op marktplaats....:)
    venus neeeeee niet weer die smurfen....pppfff vorige keer drie dagen dat lied in mijn hoofd gehad :( dus nu met zijn allen dan maar.......lalalalalalalaxD

Sintra98, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Dank iedereen voor het duimen, het heeft geholpen, JoepieeeeeeeeeeeeeeeeexDxDxD

Sintra98, suuske1960, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

gefeli.....fijn te horen dat het goed is...top

suuske1960, HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Fijn dat het goed is gegaan snietje xD.
    Liedje vind ik wel leuk hoor popje:music:xD.
    Eten nu lekker een gewone tosti is hier veels te warm en benauwd om iets anders te doen.
    Weltrusten voor straks:inlove::inlove: voor iedereen.