-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , sniet fiets ze is het wel mooi weer voor zo te zien :).
    Zonnebloemen zijn ook mooi , heb er een paar in de tuin 1,5 meter groot
    en ze groeien nog steeds :D.
    Gistermiddag en avond zeer geslaagd feestje heb gehad met een Caribbean BBQ xD.
    Was wel beetje laat thuis en niet helemaal nuchter meer :music:, maar vervoer was
    geregeld. Nu nog maar even bijkomeno_O:sleepy:.

leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Bloemen zijn altijd mooi en fantastisch :inlove: en zeker als je ze zomaar krijgt xD... Lief op een speciale party en moest thuis gebracht worden...Hmmm dat was Hofje vannacht allemaal hoorde zeker en daarna het oorverdovende gesnurk -.-...

Toch maar een Brunch gemaakt heeft voor lief

Hier jawel ... zomaar de wolkenrij van het vreselijke event binnen heeft gehaald ...:music: ... Bij Rozijn nog 12 muntjes ..Hoop dat het daar ook gaat lukken ...al heb Hofje nog geen medelijden met dat kind en die verwilderde eenzame lege geheime romantische tuin-.-
    Het kind heb gewoon 2 wensbomen en 2 bitternootbomen binnen gehaald :eek: Tja zij heb veel te wensen nog -.-en ietwat bitter is zij ook wel te noemen op het moment :oops:
    Hofje heb geen eens een bitternootboom en 1 wensboom ... Misschien straks iets meer ...Ben bang van niet :wuerg:
    Verder lekker een rustig dagje ervan gaat maken ...

Lied van de Dag ; Adele - Someone Like You
    :inlove::inlove:

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

Oje volgende keer toch maar beetje zachter doen als ik laat thuiskom:music:.
    Bijkomen gaat venus maar even mee wachten :) gaat eerst maar even lekker zoenen
    met hofje :pxD en dan aan tafel , want ziet er wel lekker uit :D.
    Dat lekkere vrouwtje:inlove: :inlove: zorgt toch wel goed voor me hoor 8).
    En dan na de brunch lekker samen op de veranda uitpuffen xD:D .
    Bitternootboom kan ik denk ik wel regelen:)

leni1955, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. aubry47

aubry47 Forumkoning

Wat kun je met de opbrengst van een wensboom? Ik heb er een uit mijn stekjes gekregen. 4x wens leveren ze, maar dan?

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

In de bijbehorende qeust de wensen inleveren , of in dromenland iets wensen
    wat je nog niet hebt en het snel komt.

En ik nu nog even een plonsje gaat maken in het zwembad:cry:

leni1955, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, uitgefietst voor vandaag, dadelijk fietspakkies ophangen (als de was klaar is) en daarna doe ik weinig meer. Voor vanaaf zijn we uitgenodigd om bij de buum mosselen te eten, lekker !!

leni1955, suuske1960, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Graag de Bitternootboom ... Kreeg hem niet :cry:... wel 1 laurierboom die had Hofje ook nog niet ...nu wel xD en heb nu 4 hazelnoot bomen ofzo iets ...Maar de Bitternoot niet voor niks hoor ...geef er liefst wel iets voor terug 8)

De stallen waren ook prut ...een gele schaap scheerstal en een oranje pauw o_O Op Bama ook niks leuks ...van 11 stallen ...1 stokstaartje dat was dan wel weer aardig :music:... de gele leeuwen waren volgens mij in de opruiming ...:wuerg:

leni1955, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Gefeliciteerd met je stokstaartje Hofje, die vindt mijn boerderij blijkbaar niet aardig :cry: Gelukkig dacht de blauwe gaai er anders over 8)xD

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Bitternootboom , laurierbes en eventueel hazelnootboom genoeg op voorraad :D:oops:.
    Stokstaartjes heb ik ook nog wel over Snietje :music::).
    Weet ik ook wel dat jullie weer wat terug willen geven als ruilevent er is 8) ,
    Nou ik zoek nog katten , vissen , lynxen , panda en papagaai neon :) dus als jullie wat hebben
    dat ik kan gebruiken hoor ik het wel :music:.

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Venus, heb jij een stokstaartje over ?xDxD:inlove: Ik heb wel een neon vis voor je !

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Ja Sniet die heb ik over , ruilen dan 8):D:inlove:.
    Heb er maar 12 dus kan wel:music:.

12. snietje1

12 o_O:eek:o_O Yep, ruilen, graag !!!xD

13. venus261256

Gaan we doen maar wel 1 hoor , en als het komende event het toe staat.
    Weet alleen nog niet wanneer het is maar heb het op geschreven xD.

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

zo weer thuis na een heerlijk weekend met zusje....van alles gedaan vooral ook op zoek naar een camping voor volgend jaar.....
    hier ook een paar van die stekjes gekocht komt van alles uit.....helaas geen nieuwe stal dus stop er wel mee nu.....en ik las wat dingen over die wens boom...die heb ik ook maar snap ook niet wat je er mee moet...wens??? geeft deze maar waar vind ik dat dan....geen wens te bekennen hier haaaaaxD...fijne dag verder allemaal en kalm aan want wat is het weer heet.....

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

popje in de coöp: de quest heet gewoon "doe een wens"

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

kijk weer wat geleerd.....dank je

HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Edit Goedemorgen, fietstijd !

Laatste bewerkt: 17 Augustus 2020
    janniekwak, popje4, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Na een verkoelende bui, is het lekker afgekoeld in huis.xD
    Nu weer werken, fijne dag allemaal.

snietje1, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, in huis nog warm maar om half zes wakker en toen de deur maar vast opengezet, nu is het heerlijk.

En ik mag op vakantie, totaal goedgekeurd:D

snietje1, suuske1960, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Gisteravond ging het dan eindelijk plensen hier ... ook onweer erbij, maar vooral plensbuien ...wat was het heerlijk xD
    De nacht was alsnog erg warm, maar hier in huis nu ook inmiddels lekker afgekoeld... Ga zo door ..Ga zo door ...
    Hmm lief wil neon stallen ...die Hofje natuurlijk weer niet heb :wuerg:... Nah ja ken tegen die tijd er wel naar opzoek gaan ... En misschien haalt Hofje zelf de Bitternoot nog wel binnen met 1 of ander iets ... Gefeli met je Gaai dinges Sniet ...Hofje koopt nooit stallen of stekjes of andere dingen ...alleen knechtjes....dus hier zal het even duren voor ik hem heb ...Geeft niks en komt goed... Over kopen gesproken Hofje heb voor het laatst in januari knechtjes gekocht ... En daarna niet meer xD... Zit dus al die tijd al op de knechtencoupons te spelen ..zo ook bij Rozijntje ...daar wel nog wat knechten uit questen gehaald ...Gelukkig had zij nog geld genoeg op de Boerenduitenbank....En ik heb is even zitten kijken ... Als Hofje een beetje zuinig is met de knechtjes is haal ik en Rozijntje ook ... ruim het einde van 2020 zonder nog iets te kopen :music:xDxD... In 2021 ziet Hofje dan wel weer verder 8)...

Nu dus ook weer een kort durende knecht aan het werk gezet, dus vandaag wordt er verder op de Roze Hof niet veel gewerkt ...
    Nog wel weer graag de 3 miljard op de Boerenduitenbank wil zien staan en verder geen idee, wat te doen verder...Ach tis wel zo rustig zoxD
    Fijne Vakantie Leni en mooi Pop dat je leuk gehad heb ...

Zo nu eerst ff een lekker bakkie koffie en flink zoenen met Farmlief en verder wat in huis aan de huishoudelijke gedoetje ...Hofje is nog steeds een beetje moe ...blijf maar moe ...:wuerg:... Hmmm zal wel weer eens overgaan ...

Lied van de Dag; Simply Red - Sunrise
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.