-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Blij is met het ontbijt wat mijn lief mij bracht ... en de zoenen natuurlijk xD
    Hier nog steeds verpletterend moe is :wuerg:... Hmmm iets teveel stress en gedoe in de afgelopen weken geweest denk ik :wuerg:... Toch zo maar is een beetje van het huishoudelijke gedoetje doen enzo...Vanmiddag mag Hofje weer haar B12 shotje halen...broodnodig dus deze keer.
    En hopelijk met een paar dagen is Hofje weer het godinnetje :music:
    Nog maar 4 parels hier ...-.-... Eerst maar ff een snel bakkie koffie ...Lied van de Dag ; Donna Summer-The Woman In Me
    :inlove::inlove:

missy-m85, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...op deze zonnige morgen....
    carina hahhaah kijk das nou leuk je weer te lezen....:)
    hier nog steeds zere rug kan gewoon ook niet zitten das nog de ergste houding...werk toch maar afgebeld voor vandaag pppff en maar beetje in beweging blijven dan....
    fijne maandag allemaal.....

3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hoei Popje , dat = niet goed hé je rug ! ja die hebben we voor alles nodig .
    Zelfs om vrolijk te fietssen met dit mooie weer .
    Fijne dag verder iedereen .

missy-m85, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. popje4

klopt carina maar komt wel weer goed hoor net rondje met de hond samen met de jongste dat lopen gaat wel.....maar tis net of er geen spieren meer zitten hahahah tja maar beetje liggen op de bank dan straks.....
    event....pppfff bak er niks van....hier te weinig dropjes dus het vollemaan event gaat hem al niet meer worden tja....:oops:

5. HofvanDromen

Moet nog 3 flesjes bessensap voor de wolkenrij ...heb al meer dan genoeg gewas ...maar die DI ...over een uur ken Hofje weer oogsten.
    Rozijn hoef nog maar 2 flessies :eek:...snap ter niks van xD...hoe dat nou weer ken...
    Andere event bij links en rechts bij 68 aanbeland ...Lijk wel niet wijs :wuerg::oops:... Maar nu echt de kluts enzo kwijt is met die 4 gewassen nu xD...Allememachies ...tis geen doen voor een eenvoudige boerin -.-

Beterschap met je rug Popje en pas goed op jezelf :eek:...Heel goed dat je niet gaat werken, maareuh niet naar de HA ofzo :wuerg:

6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nog een half uurtje en dan waterski spectakel afgerond:D.
    Beide kanten op 100:music::oops: gebracht dan:D.

7. HofvanDromen

Wolkenrij van Volle Maan zowel bij Hofje als bij Rozijn binnen gesleept ...8)

Pppfffff ...... nu al klaar :eek: Mag blij zijn als ik beide kanten 75 haal of ik weet ff niet zo gauw, maar het kistje met de neon stallen..
    150 halen ofzo ...Als ik het niet verkeerd doet :music:...

missy-m85, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. venus261256

Weet het ff niet meer heb wel gekeken maar waar komt dat kistje neonstallen>:( vandaan.
    Kan hem niet:( in me inventaris vinden en heb hem ook niet langs zien komen:wuerg::cry:.

missy-m85, stien56, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Je zou hem moeten hebben o_O

na 150 opdrachten1x Kist vol neonstallen
    FAQ

missy-m85, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Gevonden:oops: kwam een neon aap uit:D.

missy-m85, stien56, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* zo ver klaar voor vandaag, braaf gewerkt, daarna de stad in geweest voor mijn wederhelft op zoek naar korte broeken. Broekenjacht is goed geslaagd, morgen wederhelft meenemen naar 2 winkels dan denk ik dat we klaar zijn.
    Vollemaan event is bijna klaar, nog 1x oogsten voor de DI en dan ben ik er wel klaar mee.
    En nu doe ik weinig meer :)
    Edit : over een ruim half uurtje is het tijd om een kip met roseval en worteltjes te eten. Wat is er verder hier vanaaf gegeten ?
    Lied van vanaaf: red hot chili peppers met californication

Laatste bewerkt: 3 Augustus 2020
    missy-m85, HofvanDromen, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. carinakiki

13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Carinakiki, wat bedoel je hiermee ??? o_O Dit zijn kopieën.

Ik ga mijn boek naar bed brengen, morgen om half 6 weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en uitdagingen.

Edit; goedemorgen, fietstijd!

Laatste bewerkt: 4 Augustus 2020
  14. popje4

zo ben ik de eerste vandaag.....stil hier hoorxD

stien56, snietje1, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hmmm...tis zeker stil 8)
    Hofje was bij Paps en Mams en even nog wat boodschapjes gehaald... Lees net nieuwe event ..YessssssxD...
    Wij kenne mooi die agama dinges stal ophalen ...Die had Hofje en Rozijntje beiden nog niet ..Dus das mooi ..heel mooi :inlove:
    Het fokrommelgedoetje zit nog helemaal vol van de met 1 SV vullen ...En kunnen der morgen mooi uit ...wat zullen die beestjes blij zijn :wuerg:...En morgen ook meteen babyboom der bij xD... Hofje houd van zulke eventjes ...en heul de week weinig omkijken meer naar de Roze Hof...Ik pleur der of lange stallen/werkstallen op of lange gewas..en dan met een korte knecht coupon heerlijk weinig doenxD...
    En genieten van de zomer ...

Lied van de Dag ; Days Are Numbers (The Traveller) · The Alan Parsons Project

:inlove::inlove:

stien56, snietje1, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. carinakiki

Sorry Snietje , Ik weet ook niet wat er gebeurd ! Ben deze morgen wezen jaarlijks bloed nemen geweest .
    Goede middag allemaal . En een Fijne dinsdag verder . :)

stien56, snietje1, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

bloed nemen carina? en ach geef niet toch
    ....hier ook rustig dagje hahaha kan ook nie anders....zo eff naar de bio boerderij voor vlees alles al weer op ze vinden het hier veul te lekker zeg maar ppfff...:oops: en....fok event jaaaa die is wel leuk de ander allemaal niet gehaald wel tot links en rechts 68 dus....tja we gaan t zien morgen....

stien56, snietje1, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Hiep hiep hoera ben weer online na een stroomstoring van meer dan 5 uur>:(:wuerg:.
    Nieuwe events nog niet gelezen:music:.
    Zag wel dat er ook babyboom is en dat met hofje:inlove: nou dat wordt nog wat
    met al dat zoenen enzo:p , dus morgenmiddag maar zorgen dat ik tijd genoeg heb :oops:
    En dan wordt het ook nog warm:).

stien56, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Het wordt heul warm ... Zwoele nachten :music::inlove:

Stroomstoring van 5 uur :eek:... Echt erg ... Gelukkig nu en niet van de week als't zo warm wordt...

Hier al aan het voorbereiden voor de warme dagen ... Het kinderzwembad al opgezocht:music:...is ik dacht 165 ofzo ..das mooi Hofje past er met gemak dan in xD...een andere mooiere komt volgend jaar wel is ofzo. Voor die maand gaat ik nou geen andere meer kopen en misschien zet ik zelfs nog de "kapotte"op xD... Als me maar ken plonzen ...
    Der kwam helemaal niks leuks uit de heel veel gewonnen stekkies en stallen van die waterski gedoe :eek:o_O...nou ja zeg :cry:
    Had wel een neon kipje uit die kist Neon stallen ....Dat dan weer wel xD

Vanavond - Aardappel - Prei - varkensfilee lappies

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. carinakiki

Nee inderdaad Popje bloed laten nemen = niet erg . Alleen springen mijn aders steeds weg of kapot . Mijn arm is nu wel wat prikken gewoon alleen werken die aders niet mee hé :) Ik lijk wel een junky nu (mijn arm dan toch) . Joepy morgen wordt ik 55j jong :) .

stien56, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.