-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

*Dikke knuffel aan Leni geven doet*

Genoten heeft van haar romantische avond en nacht met haar Venus :inlove: ... Zich te pletter geschrokken is van nieuwe event en al wat daar bij komt kijken ... Hier stopt het Gek van Water gedoe meteen voor Hofje. Het vissen kan ik gewoon blijven doen dacht ik ?
    Maar zulke lange tijden van gewas en weet ik het allemaal...Nope dat gaat hem hier niet worden. Wordt al gek als ik eraan denk :wuerg:
    Niet aan denken dus en lekker in de Hof-Modus verder rommelen en ik denk zomaar veel BD verdienen met de mesthoopjesxD

Na eerst nog ff snel een bakkie koffie...Lied van de Dag ; Adele - One And Only
    :inlove::inlove:

missy-m85, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, jij bent niet de enigste die van die gewassen gek word. Ik twijfel hier ook heel erg of ik wel aan dat event moet gaan beginnen. Heel veel gewas, heel veel di en dan nog op verschillende velden verschillend gewas. Moet ik teveel bij nadenken en daar heb ik op het moment niet veel zin in. Man is vrij en ik zit niet echt lekker in mijn vel. En ik speel het spel voor mijn plezier en niet dat ik tegen mijn zin iets moet gaan spelen. Dan maar wat minder vissen.

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

*Dikke Knuffel aan Thea geven doet*
    Thea - Het is zo Simpel :oops:- Kies voor jezelf, geniet ervan dat je man vrij is, en speel voor je plezier, niks moet en alles mag:)

De Boerderij is er voor jouw en jouw plezier - Jij hoeft er niet voor de Boerderij te zijn enzo enzo ....

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte thea....en ja lekker gewoon je ding doen hoor heb hier nog niks gelezen over nieuwe event misschien ook maar niet aan beginnen hihih lange gewassen ppfff ook niet mijn ding....
    fijne dag allemaal

missy-m85, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zeker van het avondje met hofje:inlove:genoten en mooie een film weer eens gekeken.

RL. Ging in de nacht een beetje mis , telefoon ging om half 3 af was me oudste dochter die
    belde dat ze van de trap was gevallen en heel veel pijn in der heupen had en haar onderarm
    erg zeer deed.Daar dus maar snel heen gegaan is maar 4 minuten en dat zag er niet best uit.
    Heb 112 gebeld en uigelegd wat er gebeurt was , mocht omdat ze veel pijn in de heupen had
    haar niet zelf vervoeren moest wachten op ambulance.Na onderzoek in ziekenhuis gelukkig niets
    met haar heupen aan de hand , maar wel gebroken onderarm en hersenschudding opgelopen.
    Zijn net weer thuis bij mij want ze mag 48 uur niet alleen blijven , dus heb voorlopig weer
    wat om handen.
    Qeust ziet er ook wel aardig uit ja , zal niet meevallen.

6. popje4

pppff venus das niet fijn voor je dochter:oops:....sterkte daar...
    eff gelezen...toch maar wel...tjeee wat veul nou ja we gaan t zien...

7. HofvanDromen

*Dikke Knuffel aan Venus :inlove: geven doet*
    Zo dat was wel schrikken dan :eek:... Gelukkig kan je dochter bij jouw terecht :inlove:... Laat haar goed uitrusten en rusten vooral ..
    Een hersenschudding moet je niet onderschatten.:oops: Al is een gebroken arm ook niet fijn ...

Echt meteen in de weiger stand gaat hier met zulke events ...

8. popje4

[​IMG] hakken in het zand....ppfff wat een hoeveelheden......kijk wel wat ik wel en niet ga doen zeg maar....:sleepy:

missy-m85, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Dan sta je wel lekker stevig zo pop.
    Ben bij me dochter thuis geweest om wat spullen voor haar op te halen
    die ze nodig heeft en de poes ook verzorgt , want die had schone kattenbak nodig
    en natuurlijk ook eten.Zal der zo ook weer wakker maken want dat moet om de
    2 uur.Zal slecht nachtje voor mezelf worden ook maar dat komt ook wel goed.

Edit heb totaal 1020 stermunten kunnen verzamelen en daar 4 stallen
    voor gekocht en heb nu 14 parels voor de wolkenrijen

Laatste bewerkt: 29 Juli 2020
    missy-m85, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Hier zowaar 3 parels ... Kon vanmorgen nog een keer boompjes van de muntjes halen ... had iets meer dan 500 muntjes.
    Er kwam een mongogo boom of zo iets uit ... die had Hofje ook nog niet dus das mooi. In totaal van alles 2 bomen die leuk waren en ik nog niet had ...De stallen uit event waren drama :wuerg:... Bij Rozijn alleen een apensinasboom die had zij ook nog niet, verder daar niks leuks kunnen scoren.

Zonet schoot het door Hofjes hoofd dat het morgen alweer 11 jaar geleden is dat zij hals over kop met gillende sirenes in de ambulance werd afgevoerd. Later bleek het mijn 1e heftige meniere aanval te zijn. Nah tis geen jubileum waar ik blij van wordt. Of trots op ben.
    Werd en ben zomaar ineens ff heel verdrietig :oops:...

missy-m85, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

hofje toch....[​IMG]

missy-m85, suuske1960, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Zo verdrietig dan maar deze voor me lief

eten vanavond we hebben maar pizza besteld

Laatste bewerkt: 29 Juli 2020
    missy-m85, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je wel hofje en dat jij er verdrietig van wordt begrijp ik ook wel :inlove:

Zo vanmiddag een reis geboekt naar Samos, sch.... aan Corona, even heerlijk relaxen en naar de zon, Sniet miscchien zie ik je er nog wel, zou heel leuk zijn:D

Ik hoop wel dat de kleine man in die tijd nog lekker bij zijn mama blijft zitten anders wordt het hals over kop terug:wuerg: en dat is nog veel te vroeg voor hem.

Event nog niet naar gekeken maar denk dat ik het laat gaan als ik jullie hier hoor.

missy-m85, suuske1960, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Event...niet over praten, is gewoon niet te doen.... sssssssssssstttttttttttttttttt
    ander onderwerp : Leni, je hebt mail., wij hebben een jeep (waar niemand mee mag rijden) maar langs komen mag wel8)xD:inlove:

Venus, beterschap met je dochter !
    Voor iedereen die het gebruiken kan :

Laatste bewerkt: 30 Juli 2020
    missy-m85, wouterpuck, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Vanmorgen met dochter terug geweest naar ziekenhuis want gips zat
    toch te strak om de arm , verders gaat het redelijk ze is alleen een
    beetje bont en blauw.Vanavond komt der zus haar helpen met douchen
    want daar heeft ze wel zin in.:):D

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:
    Zo het eenmalig per jaar janken is weer over en uit -.-...:oops:... Verder ruzie met een rookmelder gehad, dat kreng ging piepen piepen en nog harder piepen en ik kreeg de batterij niet los >:(... Eerst paar keer op de grond gesmeten ...hij bleef heel o_O... toen er op staan stampen met de voetjes ...hij bleef heel o_O... Toen zo nijdig geworden heb een grote hamer opgezocht en hem aan moes geslagen :oops:...Eindelijk verlost van het gepiep xD...Toen nog braaf een was gewassen en buiten opgehangen...En ander huishoudelijke bezigheden gehad ...Op lappie nog even naar mini caravans zitten gluren ...Hebben al contact gehad met de importeur :music:... Maar denk niet dat hem gaat worden...Das dan een beetje jammer weer...:wuerg:... Verder wel leuke hotelletjes gevonden, waar de Motor ook welkom is...Maar nog niks geboekt...Me zien het wel allemaal dan in September... Sjee zeg me kenne er weer druk mee zijn ...xD

Venus ... Sterkte met dochter, opnieuw gips zelfs ...lijkt mij vrij pijnlijk allemaal ... Mooi Leni en Sniet weer samen ergens in de vakantie.
    En dank jullie enzo enzo ...

Nu ff niks ...Nuja als het lukt dan he ...de zon lonkt ... Lied van de Dag : Heart - These Dreams
    :inlove::inlove:

EDIT; De event kalender is er ... vooral erg saai :eek:
    https://board-nl.farmerama.com/thre...ijn-geplande-zaken-geen-feiten-2020-08.36645/

Hier zo aan de gebakken aardappeltjes - Verse Sla met van alles vers erin enzo - kipfilee...

Laatste bewerkt: 30 Juli 2020
    missy-m85, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Hofje, je rookmelder xDxDxD Ik heb hier helemaal in een deuk gelegen, zo herkenbaar xD Ik geef een hint, wij hebben er geen 8) Lekker !!Smakelijk !!!

Venus, gaat het nu wat beter met je dochter ??
    Ik ben vandaag naar de kapper geweest, huisvrouw gespeeld en een flink stuk gefietst :inlove: Heerlijk om uit te waaien !
    Morgen weer braaf werken, daarna lekker weekend :inlove:
    Lied van vandaag: Nina Hagen & Band met unbeschreiblich weiblich 8)
    Wij eten over 2 uurtjes (diverse) bonenschotel met gestoofde victoriabaars :inlove:

missy-m85, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Ja hoor snietxD gaat wat beter ,zusje komt zo om te helpen met douchen:cry:
    dat wou ze graag voelt ze zich weer schoon:D.Heeft alleen met slapen last
    van die arm die in het gips zit>:( ze weet niet waar ze hem neer moet leggen:mad:.
    Maar als ze eenmaal slaap gaat het goed , moet ze alleen vannacht nog om de 2 uur
    gewekt worden:wuerg:.

missy-m85, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Dat is echt niet prettig !! Maar wel voor een goed doel !!

missy-m85, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook nog vandaag werken en dan weekend.xD
    Hier hangen er 3 rookmelders, dat is vanuit de woningstichting.
    Vindt het alleen jammer dat ze nooit alle 3 tegelijk leeg zijn, je vervang dan net bij de verkeerde de batterij.-.-
    Verder druk met het event en vandaag komt volle maan er nog bij dacht ik.o_O
    Fijne dag allemaal.

Laatste bewerkt: 31 Juli 2020
    missy-m85, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.