-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

:inlove: Venus
    Een briefje o_O ... Als't dan maar wel een liefdes brief of gedicht is dan he8) ... geen werkbrief xD
    Ja Hofje weet hoe haar herenboer werkt ... :inlove:... Euh het is zijn/jouw boerderij en je mag ermee doen wat jij wilt hoor :inlove:

Tja dat vissen .. leuk hoor ...krijg steeds het slechtste aas wat er is en dan zit ik op de goede plek met die ring en krijg ik een lage vis.
    Dus het schiet voor geen meter op ... Het is dat random gedoe ... Hofje heb ter nooit geluk mee...-.-

Hier is aan de kokkerel ; Schouderkarbonaatjes - Aardappel - Spinazie

missy-m85, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoe doen jullie het toch????

missy-m85, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ach Popje, ik loop nog verder achter dan jij, ik heb 0 parels en 1x kunnen vissen:music:

Vandaag heb ik niet echt mijn dag, het lijkt wel dat alles fout loopt, klein voorbeeld : wil ik mijn planten op het balkon water geven met de slang. Ik rol de slang uit, sluit hem aan, doe de kraan open en wil sproeien, komt niets uito_O. Loopt ik terug naar de kraan in de bijkeuken, staat alles blank :eek: de slang was eraf geschoten:wuerg: dus maar even de halve flat gedweild voor ik kon sproeien-.- Nu ben ik er echt klaar mee, ik doe niets meer.

Lekker Hofje, smakelijk ! Wij hebben vanaaf langzaam gegaarde spare-ribs (liggen al in de oven) met ciabatta en salade (tomaat, komkommer, ui, rucola, kappertjes en meer van dat soort)

Lied van vandaag: Elton John met sorry seems to be the hardest word :inlove:

Edit: voor strakkies lekker slapen

Laatste bewerkt: 27 Juli 2020
    missy-m85, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier gaat het vissen ook niet echt top, maar zal vast wel goed komen op het eind.;)
    Dadelijk weer aan de slag, dus voor iedereen een fijne dag.

missy-m85, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Werk ze Suuske.
    Fietstijd !

suuske1960, missy-m85, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , briefje voor hofje
    Lieve Hofje:inlove:,
    Jouw lach en jouw traan zou ik nooit meer willen missenxD.
    Je bent mijn liefste en mijn rots in de branding:p.
    Ik geniet van elk moment samen en kan haast niet wachten op alle
    momenten die nog komen gaan:D. I love you:inlove:.
    Zou je vanavond met ze tweeen uit eten willen en dan daarna een prive
    bioscoopje met we willen doen , met film van jouw keuze:music::oops:.
    En dan daarna nog een borreltje/wijntje en er een leuke zwoele avond en
    nacht achteraan:pxD.
    Heb het met ontbijt maar op bed gezet , hoop niet dat ze het omgooit:oops:

snietje1, suuske1960, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Zich vanmorgen vroeg nog eens omdraaien deed...De lege plek van Venus meteen ook in beslag neemt ...De plek was nog warm maar leeg. Zijn kussen ook pikt en zich heerlijk in het nog warme dekbed en hoog in de kussen blijft liggen. Haar voet raakte Mevr de Zwart.
    Ach die was ook op de lege plek aan het voeteneinde komen liggen. Zachtjes schoof ze met haar voet Mevr de Zwart een stukje opzij.
    Wat was dat nou? Verschrikt vloog ze overeind. Mevr de Zwart die rammelt ??? Dat ken nie goe weze echt nie goe:eek:...
    Het was Mevr de Zwart niet :wuerg:... Het was een prachtig lief ontbijt voor op bed :inlove:... De koffie was een ietwat eroverheen geklotst:oops:... de broodjes waren over die dekbed gevlogen :oops: ... maar gelukkig was verder de schade beperkt gebleven :oops:
    Smakelijk dronk zij haar koffie en at een broodje en wat aardbeitjes. Zo lief een ontbijt op bed van haar haar Venus:inlove:...
    Met het wegzetten viel er een briefje op de grond. Een briefje o_O... Hmmm vast weer een werk of opdrachten brief...bloedhekel had zij daaraan-.-... Ze vouwde het briefje ietwat bozig open. Wat moest ze nu vandaag weer gaan doen en regelen. Ze las ; Lieve Hofje:inlove:
    En hmmmz hhmmmzzz ach toch ...hhmmmzzz hhhmmmzzz...haar wangen werden rood, roder en nog roder :oops:... Deels van schaamte om de eerst bozige gedachten :oops: Daarna van de lieve woorden en verlegenheid...Dat haar HerenBoer dat allemaal weer voor haar deed en de moeite nam. Tranen van geluk liepen langzaam over haar nog steeds rode wangen :oops: Zo lief zo lief...
    Film naar haar keuze... Dat was niet makkelijk, ze keek de laatste jaren niet zoveel films. :wuerg: En dan keuzes keuzes keuzes :wuerg:

Euhm euh euh even denken ... Outlander natuurlijk xD... O nee dat was geen film maar een serie :wuerg: Euh euh euh ... nouh kom op Hofje je weet toch wel een film :eek: ...Euh even denken nog ... ze had er maar een paar die ze nog graag wel eens wilde zien ...

Met Sissi kon ze natuurlijk niet aankomen zetten -.-xD euh euh dan euh : Top Gun - An Officer And A Gentleman - The Notebook,
    maar wat haar betrof mocht het ook best Pippi Langkous zijn ...die vond ze nog steeds geweldig:oops:...

Eerst maar is aankleden, Koba en Koos aan het werk zetten en nog maar ff een snel bakkie koffie ... Lied van de Dag ;
    The Drifters - Saturday Night At The Movies
    :inlove::inlove:

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goede (bijna) middag :) ,

werkze voor degenen die op pad zijn ;) .

Hier gaat dat vissen ook nog niet top :(.. nog 0 parels :oops:.. achja alles wat we vangen is mooi :inlove:. Sinds gister klaar met het eventgewas :) . Uit de muntjes-shop van die raadselbomen gevist. Kwam een zuurzakboom (die naam xD..) uit :D , of kan ook uit een ander stekje geweest zijn :oops:.. Kan misschien vandaag nog 1x iets eruit halen :) en dan is het op :music:..

Owja vergeet vandaag ook niet de extra cadeaus te openen van de zomerkalender ;) .. de strandbal, de emmer en strandstoel.. was zelf bijna de strandstoel vergeten -.-:oops:..

(Plaatje klopt niet helemaal.. maar vond hem zo leuk :inlove:):

Wauw wat heerlijk romantisch Hofje :inlove: (en mooi geschreven :) ). Geniet ervan ;).
    Missy is nog steeds.. farmlief-loos.. had ergens wel gehoopt dat Stollie misschien nog terug zou komen :oops:.. helaas.. pindakaas.. vooralsnog geen spoor.. Dus gaat maar weer alleen een rondje Farm lopen 8).. *gaat eens Fruit plukken :inlove:*.

~~ Mijn liedje van vandaag is ~~ : 'Sigala, Ella Eyre - Came Here for Love' (2017).

Edit: Owww.. vergeet ik helemaal wat ik ook nog wilde zeggen (typen).. The Notebook is zoooo'n mooie Film :inlove:, die zou ik kiezen Hofje ;) :).

Laatste bewerkt: 28 Juli 2020
    stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

ooo missy dan moeten we op zoek voor jou...vast wel een lieffie te vinden voor je toch? ;)
    hier is het heul raar weer....vast overal wel...hahaha de zon is warm....meer het regent ook op gezette tijden...en het waait pppff wat willen ze nou?? tja...hier maar eens alles weer klaar zetten voor t werk dan nog eff bakkie doen en hup we mogen weer....:)
    event plantjes ook klaar....geen idee of je nog door moet gaan....die sterren haaaa had er 189 zo iets dus pppfff winkel maar leeg gekocht hahaha
    fijne middag verder allemaal...

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Stomme vissen ...heb nog steeds 0 parels en natuurlijk in de wilde verwilderde geheime romantische tuin van Rozijn al 3 gevonden -.-

Geen idee of Stollie ooit nog terug zal keren ... En Charme die mis ik ook al een poosje ... Net zoals Mijn Farmdochters / Schoonzoon / kleinkinderen en achterkleinkinderen ... Geen idee of ze ooit ook terug zullen keren... Kan het alleen maar hopen.:inlove:
    Niet verder over nadenken Hofje anders ga je weer janken en dat moeten we nou niet hebben -.-:wuerg:

Missy opzoek naar een Farmlief :eek: oke ...wie nog meer ...:music:... Dan kennen we hier wel een boerenhuwelijks burootje op gaan zetten xDxD...:oops:

Sniet is de vloer alweer droog inmiddels ? wel extra lekker schoon xD... Het moest niet mogen.

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Mag wel gaan opschieten zodat ik op tijd klaar ben , want kan natuurlijk
    niet in me boerenkloffieo_Omet hofjexDop stap gaan.
    Douchen , scheren en omkleden kost ook nog tijd.
    Sissy is wel mooi maar heeft wel 3 delen wordt een lange zit dan:sleepy:.
    Notebook zeker een hele mooie film:D, en ja pippi langkous vond die ook
    wel heel leuk:music:.Nou maar weer gauw verder dan ben ik om 18.30 wel
    gereed:D.

missy-m85, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Houd van fris geschoren en gewassen mannen :inlove:... Euh euh we kunnen de Sissi films dan ook over 3 avonden verdelen :music:

Gaat is even lang en languit in bad badderen 8)

13. venus261256

Dat is ook prima maar niet 3 dagen uit eten hooro_O deze boer moet wel een
    beetje op ze duitjes letten natuurlijk:music:.
    Hoop dus ook dat ze niet voor de kreeft gaat straks want die kost nogal wat:oops:.
    En gaat dus nu ook maar naar de badkamer :D om zich op te knappen.:music:

14. HofvanDromen

Ik lust geeneens Kreeft :eek:... Op de centen letten o_O... :eek: ... Geloof dat ik beter thuis ken eten dan -.-... Zuchtend naar de keuken gaat....

In RL aan de kokkerel : Aardappel - Prei - Tartaartje

Laatste bewerkt: 28 Juli 2020
    missy-m85, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Smakelijk hofje ! Yep extra schoon, maar niet voor de gezelligheid -.-
    Fijne romantische avond Hofje en Venus !

Vissen, ik vergeet het regelmatig,schiet dus voor geen meter op, ik heb zelfs geen munten genoeg om iets te kopen :)

Goedenavond allemaal, ik plof nu neer, ik ben er moe van :oops:

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

• Ik heb 1 parel gevist maar wat kan je eigenlijk mee?
    Janken ben ik op het moment de beste in :cry:

Verder gelukkig weer wat rust in de tent, schoondochter moet heel rustig aan doen en ik probeer af te kicken van mijn suiker verslaving, minstens zo erg als roken:(:music:

17. snietje1

Parels Leni, kan je de wolkenrij mee kopen, als je er genoeg hebt (2 rijen= 12 parels, 6 per stuk)
    Ah mijn liefste farmvrouw, heel veel sterkte en een hele dikke knuf van mij

Hier over een kwartiertje eten : geroosterde kip met aardappelkroketjes en sperzieboontjes :inlove:

18. popje4

leni...je kunt t hoor....en ja net zo erg als roken ik weet maar hou vol.....:inlove:

19. snietje1

Goedemorgen, fietstijd !

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jullie zijn lief, dank je wel, dat had ik even nodig :inlove:

missy-m85, snietje1, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.