-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Gisteravond al weer thuis was ...Maar zo moe en geen fut meer ... Maar wel ook Yesssssssss de onderduik officieel verkocht heeft.xD
    Ging weer heel vreemd :wuerg: ... De kopers kwamen op afgesproken tijdstip...Met ik dacht de aanbetaling...Vroegen ze: Hofje hoever bent gij met de opruim/leeghaal ? Euh euh ...Alles leeg, alles opgeruimd, alleen nog een sop beurt voor de badkamer en dweilen in die keuken gebeuren. Hoezo dat dan? Nouh als gij wilt, kunnen wij vandaag al de deal rondmaken en betalen en overschrijven enz...:eek:...
    Je hoeft wat ons betreft niet verder schoon te maken...Dat doen wij wel...
    Gilde nog net niet keihard Yessssssss graag en wel nu jaaaaaaa xDxD... Ik was zo blij xD... En de deal is rond gemaakt. En ja alles weer in het Duits he -.-... Maar zo blij en tevreden...:inlove:...

Zijn inmiddels al een beetje...een heel klein beetje maar hoor :oops: aan het kijken voor de minicaravan waar de Motor inpast...:oops:
    Hofje heb nu haar droom caravan gevonden...Hij is klein, simpel, eenvoudig, de Motor past erin, past perfect achter de auto, perfecte prijsklasse, heeft alles wat Hofje zo graag zou willen ...Maar :cry::cry: We komen laadvermogen te kort ... :cry: De Motor weegt te zwaar en een Motor ken niet kiloos afvallen...Hofje wel maar dat lukt niet zo goed nog:oops:xD...En Hofje wilt die die die ...ik wilt hem :oops:
    Nu verplicht in de "even geduld" stand gezet is ...Misschien ken er een zwaardere as onder gebouwd worden en dat het dan wel ken.
    Of dan toch nog verder zoeken ...:music:... Maar ik wilt toch wel eigenlijk deze :oops:...

Deelt knuffels uit aan degene die ze willen of nodig hebben...Gaat eens flink euh euh euh zoenen met Farmlief :inlove:...En maakt er voor nu een verplicht rustig dagje van ...Als het lukt :oops:

Lied van de Dag ; Meatloaf - For Crying Out Loud
    :inlove::inlove:

popje4, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ben echt een kluns eerste klas, kom ik er net achter dat je in het midden moet beginnen (met een beer) bij de bubbels:oops:-.- Ik maar zoeken hoe ik aan een kwal kom om te beginnen :wuerg::wuerg:

Hofje, gefeliciteerd met de verkoop !! Maar die koop : je het laadgewicht is niet alleen afhankelijk van de as. Daarbij moet je ook bekijken wat de auto kan/mag trekken.;)

popje4, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Dank je Sniet xD... Ja Hofje weet van de auto enzo enzo ... euh best veul uit en in die wereld ... is mij niks vreemd :music:
    Kwal om mee te beginnen o_O... Die komen nu toch helemaal niet :eek:... Kreeg een wensboom uit de stekkies xD
    Wat zal Hofje nu eens mogen of gaan wensen :oops::inlove: Euh euh euh denk denk denk ...:music:

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hofje:inlove: de kwal komt pas met de qeust oceaanmagie , nu nog niet:oops:.

5. HofvanDromen

Ohw ....veegt zweet van voorhoofd ... dacht wat hoe enzo nu weer met een kwal :wuerg:xD

Zijn wel vieze beesten en die gaat ik dus niet wensen -.-

6. snietje1

De kwal staat bovenin, mijn logica zei : bovenaan beginnen, die zei niet dat er in het midden begonnen moet worden 8) Jammer genoeg is het weer niet logisch met de boerderij o_O

7. HofvanDromen

Is er iets wel ooit logisch dan op de Boerderij :music:Ja kijk dat Hofje de allermooiste heb ...Ja das wel logisch natuurlijk :music:-.-

EDIT: Hier het fokrommelgedoe Hotel vol gegooid met zoogdier / vlinders/ bijen/ haaien/vissen

Nu kost het maar 1 SV en volgens de geruchten / speculaas moeten wij in Augustus met deze dieren fokken ...Nu hopen dat Hofje met de typgrage vingertjes van het fokrommelgedoetje af ken blijven... :oops:

Laatste bewerkt: 26 Juli 2020
  8. snietje1

Hof 1 ding klopt niet, ik heb de allermooiste8)
    Voor iedereen voor strakkies lekker slapen, ik ga mijn tanden in 5voud doen en mijn boek naar bed brengen.

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Weer op pad vandaag. latersss en een fijne dag.xD

missy-m85, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Goedemorgen,
    Aangezien farmliefxDnog lekker ligt te slapen en die ik straks wel lief wakker kus ,
    ga ik maar eerst koffie drinken bij koos en koba:oops:.

Verder vandaag maar weer wat onkruid verwijderen voor zover het weer:mad:toelaat;).
    En anders binnenshuis wat doeno_O:wuerg:.

missy-m85, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

*Met een kop koffie in haar schommelstoel op de veranda zitten doet*
    Het waren weer heftige roerige drukke weken geweest. De dagen ging snel voorbij. De tijd vloog leek het wel. Er was al weer een halfjaar voorbij sinds Rozijntje en zij de stap naar Canada maakten. Niet gedacht dat zij al weer zo snel terug zou keren. Ze aarde niet daar in het verre Canada. Er waren bovendien dacht zij, dat er maar heel weinig plekken waren waar zij kon aarden. Het grootste gedeelte van haar leven had zij gedacht geaard te zijn daar op de onderduik en zelfs misschien na het pensioen daar een echt huis te gaan te bewonen. Maar net als hier en overal, werd ook het dorp daar voller en voller gebouwd. Verdwenen haar zo geliefde oude huisjes en boerderijtjes. Werden vervangen door spuug lelijke moderne huizen. Ze kon er niet aan wennen. Ze hield niet van moderne huizen of woningbouw. Der zat geen leven of ziel in zulke huizen vond zij.

Na het mooie snelle huwelijk, Venus kon nu eenmaal niet meer wachten:inlove: Nu hij wist dat zij er ook wel wat voor voelde, En hij al zo lang een snel kloppend hart voor haar had gehad. Was zij gelukkig en blij. Het huwelijk was een goede keuze geweest. Nuja de Boer dan he. Hij maakte haar blij, gelukkig en verwende haar best wel. Was romantisch en nuchter tegelijk.
    En zijn sterke warme armen waren een veilige haven voor haar, en zijn zoenen en nog wel meer maar dat was prive dacht zij blozend. Dat was tussen man en vrouw zou Rozijntje zeggen.8)

Terwijl ze over haar landerijen uitkeek, miezerde het zachtjes. Het was zo'n echte zomermiezer. Goed voor de tuin en het gewas, maar je moest er niet in gaan lopen of zijn, want je werd er kleddernat van. Het ging best goed met haar Roze Hof. Nu Venus er was en Koos en Koba vele karweitjes van haar over hadden genomen. Die 2 werkten best hard. Maar soms.:wuerg:
    Het koken was ze zelf maar weer gaan doen. In haar vele afwezige dagen hadden ze gelukkig wel de boel de boel gehouden. En het leek er een beetje op dat zij het best jammer vonden dat zij nu niet meer zoveel afwezig zou zijn. Dat het zomerverblijf verkocht was snapte die 2 niet zo erg. Zoals die 2 heel veel eigenlijk niet snapte. Als het op gevoel aankwam keken ze haar aan, waar heb je het over. Maar ja soms was het zo moeilijk uit te leggen. Gevoelens van heimwee, veilig en dergelijke.

De nieuwe bomen die ze had laten planten door Koos waren goed aangeslagen. Uit een bijzonder stekje was zelfs een wensboom gegroeid. Een wensboom ja, ze had er nog nooit van gehoord en vroeg zich af of je nou echt wensen kon neerleggen of uitspreken tegen zo ene boom. Want waarom heette dat ding anders zo? Wat moest je er mee? Dan ? o_O

Nu had zij zelf zo beetje een wens of 3. Veel meer te wensen had zij niet. Ze was tevreden met wat zij had. En het leven ging nu eenmaal zoals het ging. Sommige dingen waren nog in of andere vorm stuurbaar of zoiets, maar het meeste had je niet in je handen. 0ok al wilde je dat nog zo graag, het meeste in het leven overkwam je of overviel je. Het gebeurde gewoon.
    En dan moest je maar het beste ervan maken, je er bij neerleggen, of intens van genieten. Ze hield haar wensen voor zich. Misschien zou zij ze heel zachtjes fluisterend nog is bij de wensboom uitspreken. Maar beter kon je dat zelfs ook maar niet doen. Zodra een wens werd uitgesproken, kwam hij vast niet uit.:wuerg:

De koffie was inmiddels opperdepop, zijzelf ook nog steeds wel een beetje. Ze nam zich voor het komende dagen wat rustig aan te doen. Al moest zij nog een hoop regelen en doen. maar ook dat zou wel goed komen. Een groot stuk/gedeelte van haar leven wat zij altijd leefde was nu afgesloten. De mooie en warme herinneringen had ze meegenomen in haar hart.
    De lelijke en slechte had ze daar in een kast gepropt en achtergelaten. Ze hoopte dat het ook rust gaf en mogelijkheden bood voor nieuwe mooie andere.

Lied van de Dag ; Lara Fabian - Aime
    :inlove::inlove:

missy-m85, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    Leni sterkte lees nu pas dus....wel\beetje laat maar toch....:)
    fijn hofdame dat je nu niet meer hoeft te poetsen daar in de onderduik kan je het afsluiten en inderdaad door gaan met wensen en zo....en eff wat meer rust..die boom hier ook gearriveerd wens me al dagen een ongeluk hahahahaxD
    hier maar eens aan de koffie en zo dan maar kijken weet eff nie zo goed ....fijne dag allemaal

13. HofvanDromen

:eek: Pop .... :eek:o_O
    Je een ongeluk wensen is nie goed hoor ... echt nie goed :wuerg:

missy-m85, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

xD nee en het helpt ook niet.....hihihi....
    vind het een raar event met die bubbels...duurt zo lang voor je weer kunt oogsten en dan een kistje en dan pas weer een keer vissen...tjeee nou ja wat kan het ook he...:oops: schelen...

15. venus261256

Nu maar gestopt met het onkruid want wordt steeds natter hier:cry:.
    Die wensboom doet het bij mij wel goed , wens elke dag een mooie lieve farmvrouwxD
    en dat komt nog steeds uit:D.Wens ook elke dag op parels nou dat gaat ook wel
    goed want heb er al 10:)o_O.Bij het nog resterende raadselbomen en stallen
    wenste ik ook mooie bomen en stallen en dat ging ook aardig goed:music:.

Liedje vanmiddag Elvis - Moody Blue.

16. popje4

10 parels ?? hoe doe je dat venus....hier is er nog maar 1 pppfff zal vast weer wat fout doen en zo....xD

17. venus261256

Geen idee pop , ze worden random gegeven bij het vissen,
    Net weer gevist sta nu op 11:wuerg:.
    Stermunten intussen ook op 727 stuks:D.

Laatste bewerkt: 27 Juli 2020
  18. popje4

pppff ik net ook weer twee keer kunnen vissen....nou ja zeg....niks niet parels....:oops:
    nu weer wachten tot morgen.....tjeeee

19. HofvanDromen

Wordt gestoord van dat vissen -.- ... 11 parels maar liefst en 700 weet ik het muntjes :eek:...Hofje bent echt een sloompie :wuerg: Zo meteen eindelijk klaar met die eventgewas.
    0 parels en net aan 1x van die boompjes eruit gehaald met die muntjes.

Maar gelukkig bent Hofje weer goed in andere dingen ... Weet ff niet zo snel in wat, maar er vast iets zijn xD

20. venus261256

Dat vissen vind ik zo wel leuk , want dat gaat goed:D.
    Heb het nog nooit in het echt gedaan en vind het ook maar niks met die
    glibberige dingen behalve om ze op te eten-.-.
    Een tactiek heb ik niet echt maar bedenk iets en zet dat dan neer bevalt het me
    dan ga ik ermee door en anders verzin ik wat anders :wuerg: en dan zien waar ik kom.
    Maar pakt nog altijd goed uit:D.Dus kan niet echt goed aanraden wat een ander
    moet doen want hangt ook af van wat je allemaal bezit:oops:.
    En hofjexD je best goed hoor je hebt mooie roze boerderij:p,zorgt goed en snap
    denk ik wel hoe deze boer werktxD:music:.
    Dus niet denken dat je een sloompie bent , want huishouden enzo is ook genoeg werk
    hoor:oops:.Mag het eigenlijk nog niet doen maar ik leg morgenochtend een briefje voor
    je op de keukentafelxD:p.