-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Me benne der weer :music: ... Meest vreemde dagen achter de rug heeft, nog steeds beduusd, van slag en vooral totall loss is.

Me hedde de onderduik verkocht 8)8)
    Ken het zelf eigenlijk nog niet eens geloven :eek:xD...Maar goed later meer daar over...

Nu even met een kop koffie over de boerderijtjes rennen en hier nog een hoop geregel en opruim werkzaam heden en ik denk zo een was of 15 :music: Maar eerst eens ff flink euh euh zoenen enzo enzo met Venus xD

Lied van de Dag ; Sade - Is It A Crime
    :inlove::inlove:

stien56, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

he hofdame....fijn dat je er bent en verkocht??
    wauw das een hele boel om te verhappen...zeg maar...
    de auto....het alarm bleef maar af gaan en de hulpdienst kreeg dat ding er ook niet af hahah dus auto afgevoerd nu deze naar een garage in de hoop dat hun t wel snappen....we hebben al gezegd sloop dat alarm er maar uit we zijn er klaar mee...elke keer als we ergens zijn waar bv een zendmast staat ....trok t alarm ook al de accu leeg niemand wist waarom maar het gebeurde wel hihihi dus hup weg met dat ding...
    zo nu koffie....

stien56, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ben je lekker bezig in de grote tuin :( om al het onkruid weg te halen wordt het toch
    eens tijd om te gaan lunchen:eek:.Denk ik ga ik even bij koba langs kom ik onderweg koos tegen
    zegt ie tegen me er staat een verrassing op de veranda voor je:music:.
    Kom je daar aanrijden staat er toch een lekker ding te wuiven:inlove:en roept van ben weer thuis hoorxD.
    Weet nu niet of de rest van de tuin nog afkomt , want ze wou wel eerst even lekker zoenen enzo:p.
    Maar ze had ook gezegd dat er nog een hoop gedaan moest worden:wuerg:, dat kan ook morgen hoor:oops:
    zei ik toen;)en toen was het van:p:p en de rest is van ons zelf:music:.

Ps Eten vanavond wordt zelf gemaakte pizza met van alles erop.

stien56, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Weet het Venus, maar ik ben weer werken na 4 maanden thuis i.v.m corona.;)
    Uhhhh onderduik verkocht???

stien56, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

ben best wel nieuwsgierig nu.. over die onderduik en zo....:) nou ja lees het vanavond denk ik wel...nu eerst..hup hup aan het werk..

stien56, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Euhm tja:oops: soms valt ineens en op zeker bij Hofjes zomaar een beslissing ...* hoort iemand in gedachten zeggen ; Bij Hofje weet je het nooit, van haar kun je alles verwachten*:music:

Nu ist zo, Hofje rent daar al zo ene 50 jaar rond. Na ons trouwen een eigen onderduikje daar neergezet, en nog een keer een andere en zo,n 10 jaar geleden deze en op deze mooie plek. Met de jaren is het onderduik terrein uitgebreid en werd groter en groter en nog groter. Het kleinschalige en knusse is er af. Misschien niet voor iedereen, maar voor Hofje voelt het zo. We hebben al eerder met het idee gespeeld om er mee te stoppen en te verkopen, maar ja keuzes keuzes keuzes... Nu hadden wij vorige week zo ene gesprekje...Zo van hoe vind jij het hier nou nog? En voel jij je hier nog prettig. Weet ik het zo iets ging het. Hofje heb eens diep in haar hart gekeken en nee zij voelde zich niet meer thuis en prettig en zo vrij als altijd op de onderduik. Ik werd er niet meer gelukkig van zal ik maar zeggen.

Mede ook door de corona tijd. Altijd gedacht hebbende ; Als er iets gebeurt welke ramp dan ook, dan kunnen wij en zitten wij veilig op de onderduik. Nah de onderduik was de 1e plek waar Hofje niet meer heen kon.:wuerg: Dat heeft er onbewust keihard ingehakt bij Hofje. En het gevoel van geluk ofzoiets was er nu gewoon niet meer dit jaar, aldaar. Na dit gesprekje zo tussen neus en lippen door, heeft het een paar dagen lopen sudderen en hebben we nog een paar mooie motortochten kunnen rijden. Het weer speelde ook niet leuk mee zal ik maar zeggen. En zo kwamen wij afgelopen donderdag tot een besluit. Na nogmaals vele gesprekjes en doorpraterij en polderen .
    Ben best goed in polderen.8)

Met lood in de kleine schoenen naar paps en mams als 1e gegaan. Wetende dat hun het vreselijk zouden vinden. Hmm dat was ook zo... :oops:En zij houden zolang mijn paps het nog ken wel hun eigen onderduik.
    Toen door naar de beheerder. Daar even gepraat en overleg van hoe of wat. En welke prijs wij in gedachten hadden. Hij zou mensen die iets zochten doorsturen. Heb toen meteen gezegt ik hang ook zelf een bord/papier op. Oke zei hij, maar das op eigen risico dan. Als mensen dat zien, gaan ze op je terrein lopen, trekken alles los en open en klimmen over hekken en gluren door je ramen. Als je er niet bent. Hofje zegt zolang ik hier lijfelijk aanwezig ben, hangt die bord daar en als ik naar huis ga, haal ik het weg. A fijn om 18.00 uur die papier/bord "Te Koop" geplaatst...Nah wat er toen gebeurde...:wuerg:

De onderduik heb nog geen 3 uur te koop gestaan:eek:o_O Er werd bijna om gevochten. We zijn ons letterlijk te pletter geschrokken. Nooit verwacht, dachten dat duurt wel een maand of wat. Of misschien wil niemand het kopen en houden we het nog een jaar of wat.
    En jaaahaaa het gevoel van hebben we nu niet te weinig centen gevraagd is ook in Hofjes hoofd voorbij gekomen. Maar dat was maar kort. Voor ons ist een goede prijs.:)

Ze stonden gewoon in de rij, de 1 na de ander kwam binnenvallen. We moesten bijna bezichtigen op afspraak maken. Heul vreemde mensen gezien en gesproken. Sommige mensen zijn echt vreemd. Allemaal moesten ze natuurlijk alles weten en vroegen van alles...En het waren allemaal Duitsers ... Nah daar ging Hofje met haar Duits ...Kan het gelukkig redelijk goed spreken en verstaan. Maar in zo ene zenuwen toestand. Viel het niet echt mee... Uiteindelijk is 1 Duits stel de gelukkige geworden zal ik maar zeggen. Zijn ook wel rare mensen. Nuja dat vond Hofje...Stampten door de onderduik heen. Zijn 4x al wezen nog een keer kijken. Elke keer weer alle kasten minstens 5 x open en dicht doen. 0ok de gordijnen open en dicht doen en dit meerdere malen.o_O

Die vrouw heb al minstens 4x gevraagd of er toch niet iets van de prijs af ken.
    De laatste keer dat ze het weer vroeg, schoot het Hofje een ietwat in het verkeerde keelgat. Hofje zei wat boos ..minder ? minder ? Er zijn er al die dit voor veel meer willen kopen...Wat ook echt waar is. De Duitse vrienden van jongste wilden het ook graag kopen, maar ze waren een kwartier te laat. Had net de deal rond met deze mensen. Ja ik ga der niet om liegen.
    En eerst hoefde ze niks van de vrij uitgebreide en goede inboedel/toebehoren en nu vroeg ze al om de heggenschaar. Tja die was al thuis ...

Jongste was zo lief om dit weekend zelfs 2x te komen en met een overvolle auto weer naar Huize Hofje te rijden en uit te laden. Paps en Mams zijn met een overvolle auto ook naar huis gereden vandaag. Het huis hier ligt dus vol met het huishouden van daar .... Zelf konden we niet al teveel mee nemen. We hadden de Motor op de Aanhanger en alle Motorkleding en dergelijke
    en Mevr de Zwart natuurlijk. Komend weekeinde naar de onderduik, Hofje laat zich dan alvast een aanbetaling doen en als het goed is de laatste spullen huiswaarts brengen. En de boel daar soppen en glad trekken. Zonder rare dingen, maar dat weet je bij Hofje dus nooit, bij ons ken nooit eens iets normaal :music:... is de officiele overdracht op 1 augustus.

En dan, dan is er als ik dat heel eerlijk zo mag zeggen, toch best een soort van last van Hofjes schouders af. Een andere vrijheid is er dan weer. Een vrijheid om eens andere dingen te gaan doen of te proberen. In de weekeinden en vakanties. Nederland en zeker de wereld is zoveel groter als alleen die mooie plek daar aan het Veluwemeer. Eerst mag Hofje in September echt en alleen met de Motor een weekje op vakantie ...Waar weten we nog niet, wel in Nederland en in een huisje. Daarna gaan we eens op het gemakje kijken en bedenken wat het beste bij ons voor nu zal passen.:)
    Misschien een ieniemini caravan voor achter de auto ..Misschien een caravan waar de Motor ook in mee kan. Jaahaaa die bestaanxDMisschien een busje en dan ombouwen naar camper en dan zo dat de Motor ook mee kan. Of misschien volgend jaar met de auto naar het buitenland rijden met de Motoraanhanger erachter en dan in een Motorhotel. We gaan het zien en of beleven.
    Soms moet je gewoon de stap in het enge diepe durven te nemen, maar ook altijd blijven dromen.

Momenteel droom ik van alle was die al klaar is en een opgeruimd huis weer. Want waar laat ik al die zooi weer. Maar alles wel even op een laag pitje. De afgelopen dagen en gebeurtenissen hebben flink van Hofjes energie voorraad gesnoept. :music:

Laatste bewerkt: 20 Juli 2020
    ghs4, stien56, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Whouw Hofje, wat een verhaal ! Maar ja, ik begrijp het heul goed, wat ooit veilig was, kan nu ineens gevaarlijk zijn. Het wordt nu weer spannend wat voor nieuws jullie gaan ontdekken en zo, wel weer gezellie !!

Net weer een poging gedaan om TG te kopen en jawel, nu doet ie het wel. Venus; scan op de foon ??? zal niet meevallen als je geen foon hebt, ik doe het met de random reader. Ik wens je wel smakelijk pizza eten :)

Zo, hier is het tijd om even bij te komen van werken en me door de menigte slingeren om thuis te komen>:(:eek::wuerg:

Lied van vanaaf: Boomtown rats, I don't like mondays

Oh ja, dadelijk ook nog eten; hier eten we kipkluifjes met een boel heul veel groente:inlove::inlove:

Edit: voor strakkies lekker slapen

Laatste bewerkt: 20 Juli 2020
    suuske1960, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

wauw hofdame aan t Veluwe meer nog wel pppfff...toch niet...nee...toch....hahha misschien zijn we elkaar daar wel eens tegen gekomen hahahaha...maar snap je wel hoor....
    zo nu eff op de bank....douchen en slapen...morgen weer een dag.

snietje1, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, fietstijd..

suuske1960, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Werk ze, het is lekker fietsweer:D

snietje1, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Goedemorgen,
    Gisteren toch nog de achtertuin afgemaakt en opgeruimd.
    Vandaag maar aan de gang met de voor en zijkant van het huis.
    Dan kan dat er ook weer even tegen:oops:.
    Hofje zal het toch wel wel druk hebben met het opruimenxD
    En daarna weer aan de was ,afstoffen , zuigen en dweilen:music:
    Dus die zal ik nog maar even met rust laten , daar ga ik vanmiddag
    wel weer even kijken.:DWel weer blij dat ze thuis is:p.

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Het was weer een warme zwoele nacht geweest:inlove:...Fijn om weer op de Roze Hof te zijn...Met Venus dicht bij haar...en wakker gekust te worden.De Roze Hof was nog 1 groot bos...Geen idee nog wat te gaan doen daar, en zo was,t wel lekker makkelijkxD:oops:...Tja ondanks alles enzo enzo, is de Roze Hof er voor Hofje en is Hofje er niet voor de Roze Hof 8)... Zou wel leuk zijn als ik bij Rozijntje nou is ook een keer die Roze paddenstoel krijg. Dat kind heb die rij nog steeds niet vol:eek: En dat ding zit bijna niet of nooit in het rad o_O

Yep Sniet, het is voor mij dan, voor het grootste gedeelte een gevoels kwestie. Hofje is een emo en gevoelsmens, daar leef ik grotendeels op :oops: Voel mij niet zo snel veilig op veel plekken of bij mensen. Dat zijn er eigenlijk maar heel weinig. 0ok dat is moeilijk uit te leggen of te verwoorden. Duidelijk dus een gevoelskwestie xD Allememachies :wuerg: Weer lekker bezig Hofje -.-
    Yep Pop dat zou zomaar kunnen, dat wij elkaar zonder te weten elkaar zomaar tegen gekomen zijn ... Alhoewel :music:... Mensen die een hond bij zich hebben, gaat Hofje meestal ruim uit de weg ... De bangheid enzo enzo daarvan en daarvoor he :oops:
    Zo inderdaad maar is verder met de opruim werkzaamheden en ja inderdaad daarna de poets en de dweil en de sop en de strijk niet te vergetenxD En dan nog mijn heerlijke tuin hier. Das ook weer een soort van oerwoud geworden. Zo snel dat het weer allemaal gegroeid is. Vooral het onkruid.-.- En dan de voortuin nog en en en ...pppffffff zal blij zijn als,t 1 augustus is. En het allemaal gelukt en voor elkaar is. En Hofje dan een groot en belangrijk gedeelte van haar leven kan afsluiten.

Nah eerst maar is ff een kop koffie en een rondje door het grote bos op de Roze Hof rennen.

Lied van de Dag ; Abba - The Name Of The Game
    :inlove::inlove:

13. popje4

ja das ook weer waar hofdame van die hond....hihih sterkte met de poets en de opruim en zo en met het afsluiten van een hoofdstuk.
    hier bewolkt zo maar eens rondje fietsen met onze dame...daarna werken maar nu eerst koffie tijd...
    auto is weer in de buurt word nu na gekeken wat er mis is.. dat alarm er uit ging hem nie worden volgens garage....zo veel kabels en zo waren ze dikke twee dagen mee bezig pppff ja zeg wat kost dat dan zo vroeg ik hahahah tja das de auto niet eens meer waard zeg maar dus....:oops:tis wat denk dat het op zoek gaan naar een andere word... auto dan :)

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Popje , succes met zoeken naar andere auto dan:)
    Voor en zijkant huis zijn ook weer op orde. Gelijk maar garage en schuur
    weer eens opgeruimd en auto gewassen die was grijs ipv zwart.;)
    Even op die roze boerderij geweest maar kon hofjexD niet vinden.
    Die zal wel nog steeds overal druk mee bezig zijn:oops:.
    Maar ja wie rommel maakt moet het ook opruimen:oops:.
    Ga nog maar even naar de neonfabrieken boerderij om daar alles in
    orde te maken voor de aan komende qeusten.:music:.

Eten vanavond stoofperen ,aardappels en stukje vlees.:D

stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Succes met de auto zoektocht Pop, das nie makkelijk ...
    Hofje zat even heerlijk buiten en was in slaap gesukkeld :oops:...
    Heb geen rommel :eek:... Heb mooi spul, maar wel euh veel :music:xD Al menig item heb een plekje gevonden.

Twijfel over die eventen....aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant zit je der mooi wel 4 weken aan vast:wuerg:...bloedhekel aan.
    En ik snap ter ook niks van eerlijk gezegt xDxD...Nah me zien het nog wel...

Zo hier maar is aan de kokkerel ... Aardappel - Sperzieboontjes - Tartaartje

stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

*PLOF*, nu ben ik moe van vanmorgen half 6 af :oops:
    Ik zie wel lekker eten voorbij komen, smakelijk !!!! zal wel lukken;)
    Hier over een anderhalf uurtje rijst met een zooi groente, kerrie en kippedijen.
    Edit
    Lekker slapen voor strakkies

Laatste bewerkt: 21 Juli 2020
    HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

hier ook plof....moe...eff wat drinken en dan slapen....auto toch weer oke....alarm er toch af gegaan jippie...

18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier weer even wennen aan het ritme, maar net of ik geen 4 maanden ben thuis geweest.xD
    Fijne dag allemaal.

popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Succes Suuske !
    Fietstijd.....

suuske1960, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen,
    Dat is wel lekker popje dat auto het gewoon weer doet:D.
    Mijn farmliefxD ligt nog lekker op een oor , die is vast nog moe van gister.
    Zal der straks wel met een kusje wakker maken:D:p.

De rest van de dag tot 14.00 uur weet ik nog niet precies wat ik ga doen.
    Misschien even bij me dochters langs ben ik ook al een week niet geweest:oops:.
    Hier en daar nog klusje doen en dan vanmiddag de qeusten opstarten.

Zal er ook eens een liedje ingooien,
    Elvis Presley - Always on my mind:music: