-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Pfffttt de vitrage hangt en nu is het weer bijna bedtijdxD.
    Fijne avond en geniet van de lekkere hapjes e.d.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

veel plezier sniet.....
    wauw suus das toch knap.....
    en nee venus ik gooi ook niet echt hoor maar ik koppel haar los....dan wacht ze netjes...totdat ik roep...vrij en dan gaat ze ook echt...hihih niet bij te houden zo leuk als ze lekker kan rennen en zo....en zwemmen vonden de vissers trouwens niet hahahaha...
    zo nu lekker bankhangen en netdingesen.....morgen weer een dag toch....
    fijne avond allemaal en het is weekend.....xD

venus261256, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Suuske, heul goed bezig.
    Rust ze Popje
    Lekker gegeten Venus ?
    Nope, ik doe nooit mee aan de BBQ, ik kom er altijd gezellig bijzitten, maar eten laat ik aan de rest over. Was weer heel gezellie, nu tijd om te gaan rusten. Voor iedereen lekker slapen

Edit, goedemorgen, poetstijd !

Laatste bewerkt: 18 Juli 2020
    venus261256, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Heel lekker gegeten snietxD.
    Vandaag beetje druk gehad met werk door veel vakantiegangers waar
    vervanging voor moest komen-.->:(.
    Farm weer op orde gemaakt , paar mooie bomen gehad uit de nieuwe stekjes:D.
    Voetballen ook weer gedaan gaat lekker , al hoop binnen gehaald:).
    Nu aangezien ik toch weer tijdelijk even vrijgezel ben:oops:, ga ik lekker terrasje
    pakken en biertje drinken;):D.

stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. suuske1960

Ik heb me dag ook weer fijn doorgebracht, beetje teuten wat bbq-en en verder niets.xD

venus261256, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

Ik heb alles gepoetst, gestreken en opgeruimd. Vanaaf heerlijk vers gerookte paling op :inlove: en voor morgen heb ik het beslag al gemaakt voor koude schotel :inlove: Dus weekend al klaar met koken. Buum krijgt natuurlijk ook een bord (tis er ook een kind van , zeggen we hier) hij weet het nog niet, maar op zekers is ie er heel blij mee, hij houdt er van:)

Verder is het hier echt druk beneden, als hier geen corona-uitbraak meer van komt, valt het me heel erg mee. -.- :wuerg:

Voor strakkies lekker slapen

venus261256, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

Goedemorgen.
    Lekker snietje vers gerookte paling.:inlove:
    Koude schotel had ik vorige week gemaakt, maar miste er toch nog iets in.
    Vandaag nog wat in de tuin lanterfanten denk ik zomaar.xD

popje4, venus261256, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. snietje1

Weet je ook wat je miste Suuske ? Veel tuinplezier !
    Sniet gaat haar fietspakje aandoen en lekker uitwaaien :inlove:xD

9. popje4

fiets ze sniet....

tja word hier een beetje flauw van de molen....zit ik te wachten op nog een den....of een suikersesdoorn....of een walnoot?? nee nie echt...maar die draai ik toch regelmatig zou het toch fijn vinden als die bomen een keer er uit zouden gaan;) 60 XXL den is toch echt wel genoeg....en euh...91 suikeresdoorn XL en maar 63 XXL...xD tja best ook wel genoeg toch ...gelukkig van de walnoot XXL maar 57 hahahah
    wat leuk zou het zijn als er een stel bomen in kwamen die nieuwer zijn zeg maar....maar die veel spelers misschien nog niet hebben pppfff
    zo genoeg gemopper dacht ik zo:p....over tot de orde van de dag...manlief staat met auto stil in Lelystad hoop dat hij nog wel terug komt vandaag:oops: hihih tja we hebben een alarm in de auto die gekke dingen doet zoals de accu leeg trekken ppff moest nie mogen.... hoop dat het probleem snel gevonden is en dat ze de auto weer aan de praat krijgen anders morgen op de fiets naar werk.....pppff niet fijn late dienst en door bossen moeten fietsen en zo en ongeveer 3 kwatier fietsen...
    fijne zondag allemaal....

10. snietje1

Molen..... klopt, altijd dezelfde bomen, mee eens Popje, ze mogen wel eens veranderen van bomen, of een uitbreidingen of zoiets !
    Met een lege accu in Lelystad staan, getsie, daar wordt je helemaal niet blij van, ik duim voor je dat je niet op de fiets hoeft Popje !

Vandaag 55km gefietst, het is nu echt heerlijk fietsweer :inlove: Nu tijd om de medicatiecassettes te vullen en verder te gaan met de was 8)

11. popje4

klopt sniet....maar hij kan straks de wegenwacht bellen dus....komt vast goed eerst moest hij klussen bij mijn zus als dat klaar is dan.....de auto...
    hier ook met de was lopen stoeien...strijken kort om pppfff...komt vast goed vandaag hahaha

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemiddag, popje mijn man heeft voor de auto een soort powerbank die je kan aansluiten op de accu en op die manier kan je je auto starten zonder hulp van anderen. (even zoeken op bij google op accu snelstartsysteem) Misschien handig voor een volgende keer als hij of jij weer stilstaat.

stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Nou popje hoop dat ie gemaakt wordt en dat je morgen niet hoeft te fietsen;).
    Die bomen mogen ze er van mij ook wel eens uithalen heb er ook al genoeg van:wuerg:.
    Dat jullie nog zoveel doen op zondag :), heb er hier net zo'n dag van gemaakt
    als het weer hier geen zonnetje , geen regen , alleen maar bewolkt>:(.
    Dus gewoon een dagje van lekker niets doen:Do_O.
    Eten wordt zo gewoon een simpele tosti met ham en kaas.
    Fijne avond nog.xD

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Hier niets gedaan ook niet gekookt, maar wat bij de frituur gehaald.

stien56, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  15. popje4

hoop t ook venus....nie fijn zo,n eind avonds laat..bbrrrr....maar er zijn ook nog taxi's toch xD
    hier trouwens ook tosti vandaag alleen met kaas dat dan weer wel....zondags is hier zo wie zo brood dag 1 dag in de week kook ik gewoon niet hihih
    fijne avond....

16. snietje1

Smakelijk !!!!
    Hier was de koude schotel weer goed gelukt. Nu is het tijd om mijn boek naar bed te brengen en morgen weer braaf te gaan werken.
    Popje, werk ze (hopelijk met auto).
    Voor iedereen : lekker slapen voor strakkies

17. popje4

hihi dank je sniet...hier is de auto afgevoerd en we hebben een leen auto....dus morgen toch met auto hihih

18. snietje1

Jammer popje !

Fietstijd !

Edit: ik probeer TG te kopen maar dat gaat niet meer. Mijn scanner herkend de code niet en ze hebben het ineens over een app o_O:eek: Heeft iemand hier ook last van ? Ik heb geen app, alleen een scanner en die heeft altijd gewerkt (tot nu toe)

Laatste bewerkt: 20 Juli 2020
    popje4, stien56, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemorgen.
    Geen idee Sniet hoe dat zit.
    En de koude schotel was niet zo pittig, wat flauw dus.
    Vandaag geen tuindag vermoed ik.xD

snietje1, popje4 en stien56 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Is de auto helemaal niet meer te maken popje of kregen ze hem alleen even niet aan de praato_O.
    Gelukkig hoef je niet te fietsen dan met leenauto.xD
    Ik kon gewoon tg kopen met scanner op de foon snietje , dus heb geen idee waarom bij jou niet:)
    Hier ziet het weer er goed uit hoor suuske ben zelfs al bezig in de tuin:oops:.
    En bij de koude schotel wat meer pittige kruiden toevoegen zal die vanzelf pittiger worden:music:.
    Eten vanavond ben ik nog niet over uit , maar denk gewoon aardappels groente en stukje vlees:D.

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.