-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik had uitgerekend met alle hamsters in elke vorm dan ook , ja ook de gewone en kwam aan die 1 miljoen punten..
    Had bijna 2600 SV en nu 1392 - je krijgt nog wel wat terug uit event natuurlijk ...

Rozijntje heeft de Roze Hamster ook binnen ... haar heeft het ik dacht zo'n 700 SV gekost ...

Succes nog Sniet, hoop dat het je gaat lukken ...duim duim duim ...

Hups Hofje nu op de bank 8)... het was weer een spannende dag :music:

missy-m85, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het is ook een kwestie van mazzel hebben met overslaan. Ik heb er bijna 2000 supervoer door heen gegooid en mijn 2 haaien zijn omgeruild en heb het event klaar en kon dus ook een roze werkplaats bouwen. Kan ook nog een normale roze stal bouwen maar geen handschaven voor.

missy-m85, HofvanDromen, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik hoop dat het weekend weer een BBB is, kan ik weer SV draaien en hamsters kweken..... eigenlijk te idioot voor woorden, dit is echt heul veel !
    Sniet gaat haar boek naar bed brengen, ik ga lekker relaxen met mijn boekje, het was een hele drukke dag, morgen weer een nieuwe 8)
    Lied van vanaaf : Carly Simon, coming around again :inlove:

missy-m85, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

slaap lekker allemaal....

missy-m85, HofvanDromen, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Blij dat het nog gelukt is schat:inlove:.
    Nou dat slapen geen bij:mad: mij niet vannacht , dus om liefxD niet te storen
    maar op de bank filmpje gekekeno_O.
    Eerste dagtaak zit er op , de tweede gedelegeerd want moet zo in de auto
    naar utrecht voor vergadering:oops::sleepy:.Hoop niet dat die te lang duurt.

Oh ja wie vanmiddag ook komt ik stuur iedereen om 5 uur weer naar huis:music:.
    Fijne dag allemaal.

missy-m85, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, tijd voor koffie :)

missy-m85, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Lekker Sniet, koffie ...was Hofje wel al aan toe ...Zag net dat ik 439 van die wieltjes in de schuur heb staan :wuerg: Euh euh ken ik die nog weer ergens inleveren voor supervoer of van die kaasschavendingesdingen ofzo xD Allememachies...Nah me zalle maar weer dat gaan verzamelen en sparen enzo enzo ...Hier wel goed geslapen was total loss na al die fokrommelgedoetjes ... Had wel mooi het grote bed voor mij alleen blijkt nu xD...

Hmm lief naar vergadering ...Nah ja komt mij wel best uit ook...moet nog een hoop doen hiero. Neemt nog maar snel nog een bakkie koffie..
    Lied van de Dag ; Abel - Onderweg
    :inlove::inlove:

stien56, missy-m85, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier net de af de fok, hoop van het weekend op nog een BB.
    Verder de klusjes alweer klaar, nu maar wachten op de zon.;)

stien56, HofvanDromen, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal :) ,

Suus morgen komt er nog een BB ;) .

Hier 204 wieltjes over van de fok.. waarvan ook nog een paar van andere dieren dan hamsters (weet even niet meer hoeveel, misschien 40?).. stonden nog in mijn fokhotel van de actie toen het 1 sv was.. Vond het geen makkelijk event.. heb veel gepuzzeld en gerekend, soms luxe parfum gebruikt (bij de hogere fokdieren) en wat mazzel gehad met overslagen. Maar ben wel geslaagd :) . Denk dat het iets van 800 sv gekost heeft.. weet niet zeker. Maar zal zoiets zijn..

Koffie lekker! Ik neem ook ff een bakkie :p :

Ging net vol verwachting mijn mysteriestallen oogsten :D.. dacht please.. stokstaartje of magama (of hoe heet dat beest xD?) .. of misschien oranje neushoorn dan misschien :inlove:.. Nou... het werd: manta, gele en oranje axolotl en een zebra -.-.. :cry:. Achja hopelijk volgende keer meer geluk :oops: :music:..

Las hier ook nog iets over roze hamsters in het rad.. hier nog geen voorbij zien komen..

Benieuwd naar het Feestje van Venus is :music:.. maarre.. om 05:00 uur weer naar huis :eek:? Dat is mij iets te laat hoor xD...

Komt misschien weleens langslopen vanmiddag voor een colaatje 8).

Laatste bewerkt: 2 Juli 2020
    stien56, venus261256, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

goede morgen...
    de zon ja die is hier ook niet sorry suus anders stuurde ik deze jou kant op....
    fok gedoe nog niet klaar geen idee hoeveel SV ik er al aan kwijt ben maar....heul veul geloof ik....tja we zijn er bijna....nog eff doorzetten nu....
    zo nu eerst koffie en dan ronde met de hond verder nog niet veel plannen voor vandaag... morgen naar zusje lief die druk is met de laatste ronde van de verhuizing dan is ze in drie maand tijd twee keer van plek veranderd pppfff wat een lol....tja soms is het niet anders...fijne dag allemaal

stien56, HofvanDromen, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

He jakkes Pop, nu maar hopen dat je zusje op deze nieuwe plek voorlopig kan blijven enzo enzo ...

Leest iets over feestje :eek: ... rent even terug in de bladzijdes en ja feestje ... Mijn lief geeft een feestje :eek:...Wat zal dat allemaal wel weer niet gaan kosten -.-... Ons bin zunige Boerin ...:wuerg:... Eerst ff kijken of ik nog wel een Feestjurk heb, anders moet ik toch nog even gaan shoppen en schoenen moet ik dan ook ..och jee xDxD...

De zon is hier aangekomen ... de was hangt buiten, maar ben bang dat Hofje zo weer met de was naar binnen moet gaan rennen...
    Zucht ...8)...De stofzuiger maar eens opzoeken doet ....

stien56, missy-m85, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

en ja hoor....tuurlijk....nu slaan die hamster wel over.....maar nu weer te veel waarde waarom???/ ppppfff ben er klaar mee...:(
    feest wauw heb ik gemist eff terug lezen .....jippie..
    en ja hoop ook dat ze nu nooit meer gaat verhuizenxD....ze heeft heel Nederland al zo.n beetje gezien en zeeland....dus tis wel mooi geweest nu....

stien56, missy-m85, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Jeetje Pop, heul NL al gezien en gewoond? pppfffff moet er niet aandenken o_O Zonde van je hamstergedoetje...

Zo even tussendoor wezen shoppen :inlove:

Ben der klaar voor :inlove:... Maar nog niet voor de lange zalige rustige simpele weken -.-... Moet nog zoveel doen ...Fijn he vakantie..
    Denk weleens je bent kapot als je gaat en als je terug bent weer :oops:xD... Nah ja ken der wel enorm van genieten hoor...Straks lekker weer achterop de Motor langs de mooie en geheime weggetjes rijden en dan met allerlei liedjes in me hoofd ... zo rond kijken en denken en mijn gedachten helemaal laten gaan ... Vind heerlijk :inlove: Wat niet heerlijk is kom ik net achter -.- Was Hofje helemaal vergeten ... Feestcommissie had de laatste keer met de Motor wegzetten een klein ongelukje ...bent Hofje lekker niet de enigste kluns voor even hier :music: maar hij kwam met zijn been tegen de nog hete uitlaat :wuerg:... Toen heeft de motorkleding zich bewezen ...Een groot brandgat in zijn motor broek en verder helemaal niks ...gelukkig maar hoor :oops: Maar Hofje was dat gat vergeten ... Zo maar even kijken hoe dicht te naaien ...8) ...

stien56, missy-m85, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

pppff herkenbaar hofdame...veel drukte voor het weg gaan maar dan ook.....genieten....en bij terugkomst ach ja nog eff niet aan denken dan he....wel sneu voor venus....blijft alleen achter....ach komt vast goed hoor....;)

stien56, missy-m85, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Wie weet is de boer wel blij dat Hofje regelmatig ff weg is ... ken tie uitrusten en bijkomen ...xD... :oops:

stien56, missy-m85, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Lees net Feestjeo_O!!
    Waar? Dan ben ik ook van de partij.xD

stien56, missy-m85, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Hier in het dorpshuis Suus ..ik dacht van 3 tot 5 ... daarna moet de HerenBoer uitrusten enzo enzo :oops:

stien56, suuske1960, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

He he ook weer terug , weer wat nieuwe regeltjes en formuliertjes
    erbij net of we niks te doen hebben.Maar gezeur weer achter de rug.:music:
    Geef ik borreltje weg moet ik zuinig zijn , en liefxD gaat dan ook nog maar
    even winkelen8) ,net of dat niks kost zeg:music:.
    Speciaal voor missy dan OM 17.00 UUR is het afgelopen.
    En ja pop als ze gaat zal ik het wel voelen , maar ja kan wel wat
    vaker naar het dorpshuis dan:oops:.
    Hoop niet datxD hofje struikelt onderweg , moet ik der ook nog naar
    huis dragen:music:als ze zich bezeert heeft:oops:.

19. HofvanDromen

Tuurlijk mag jij dan naar het dorphuis, maareuh.... Kijken Mag Venus ...Aankomen niet-.-...

Ga jouw ook missen :oops: ... maar kan wel elke dag een kus over de post sturen :inlove:

20. popje4

borrels ....jee ben er gek op....nou ja wijntjes dan...maar altijd met.....nou ja niet te veel zeg maar....xD zo nu als de donder die stofzuiger er door gooien....