-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Deze maandagmorgen zonder zorgen ...alhoewel...Eerst hoort Hofje (voor mij midden in de nacht) de voordeur dichtslaan :eek:
    Hmmm Feestcommissie zet altijd het plastic op maandag aan de weg ... Maar zo hard slaat hij niet met de voordeur o_O Afijn Hofje sukkelt weer verder in een soort van slaap... Hoor aan de achterkant van het huis nu van alles :eek:... * denkt* ik ga toch maar is ff kijken :wuerg:... Naar beneden zachtjes geslopen ... Ziet in de keuken Feestcommissie zijn brood staan smeren .. Hij kijkt en zegt wat kom jij nou doen o_O ... Hofje zegt ik hoor allemaal rare geluiden :oops:.... Gaat tie lachen :wuerg:... Tja zegt tie de voordeur viel achter mij dicht, met het plastic aan de weg zetten, dus ik dacht ik ga ff achterom dan hoef ik niet op de bel te klingelen en jouw wakker te maken.
    Maar ik kreeg die hek niet open .. ( nee duhh, die zit op slot en hij dacht dat wel ff open te krijgen) ... Die slot kreeg ik niet los verteld Feestcommissie verder, dus ik ben op het hek en over het dak van de schuur en toen weer op de regenton enzo enzo geklommen en gesprongen.... -.-8) Had je toch beter ff kunnen klepperen met de brievenbus, nu ben ik alsnog wakker :music:mannen xD
    A fijn hij gaat naar het werk, Hofje denkt ga mooi nog ff terug naar me heerlijke warme dons enzo :oops:
    Lig nog geen tien minuten de telefoon -.- Hofje kijkt eerst wie of wat een 06 nr ...Na toch maar opnemen ... Hoort een heel verhaal waar Hofje geen touw aan vast kon knopen ( was nog ver in slaapstand ook) :music: Dan iets over een Mail en de Motor aanhanger en tempo 100 of zo iets ... Dat is voor in Duitsland handiger ofzo om te hebben ...voor de snelheid... En aan het eind wou de beller Feestcommissie aan de foon hebben.-.-Nou ken Hofje zich daar wel iets bij voorstellen :music: In mijn nog slaapstand zal Hofje vast niet de juiste vragen gesteld hebbenxD ...:oops:... De beller mag vanavond terug bellen ...Als Feestcommissie weer thuis is 8)...die mail was tenslotte al van een maand of 4 geleden ... Allememachies ...8) Toen dacht Hofje tja, nu opstaan of toch nog even :oops:
    Gaat weer de telefoon :eek: ... De Tandarts -.- ... Hofje moest komen, Hofje was al ver over tijd :eek: Ik zeg nog Nah dat lijkt mij toch wat moeilijk op mijn leeftijd xD Ze kon er niet om lachen :wuerg: allememachies .... Toen maar voor de zoveelste keer verteld dat Hofje nog maar 1 x per jaar voor controle komt en bij pijn hun echt wel belt ...En dat Hofje dat al diverse malen aan hunnie gemeld heeft.
    Het stond niet in hun systeem, zei ze -.- Ik zeg dan wordt dat dan wel is tijd -.- Ze had het nu meteen geregeld zei ze en of Hofje dan wel nu stante peeeee meteen een afspraak wilde maken -.- Nee zei Hofje ...Nee nee ik bel te zijner tijd zelf wel. Oktober is tenslotte nog een heul eind weg ...8)... Ze was het er niet zo mee eens ... maar stemde toch toe :music:... Hofje was het er ook niet zo mee eens en inmiddels klaarwakker en dit allemaal op de vroege maandag morgen ... Allememachies welkom nieuwe week :wuerg:

A fijn eerst maar is een bakkie koffie en dan hier aan de slag ... gelukkig ist lekker koel
    Lied van de Dag ; Patrick Swayze - She's Like The Wind ft. Wendy Fraser
    :inlove::inlove:

Katinka1700, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. missy-m85

missy-m85 Forum-ambassadeur

Suus felici met de agama :) . Hier nog geen.. maar heb ook nog niet zo een mysteriestal.. dus is niet zo gek xD..

Tine.. nog speciaal voor jou ;) :

Katinka1700, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Tralalallalaaaaaaaaaaaaaaa trallallaaaaaaaaaaaaaa Hofje ken nog net precies op tijd met de Hamsters fokken xDxD:inlove:

https://board-nl.farmerama.com/thre...ijn-geplande-zaken-geen-feiten-2020-07.36405/

Het event weet ik niet nog ... Maar zal zeker voor de ROZE Hamster en de ROZE Kluis gaan :inlove: ...

[​IMG][​IMG]

Nu wel graag ook een Babyboom erbij en niet als toen met de Lynxen dat Hofje bijna bankroet was :wuerg: Nou ja ken het schelen xDxD

Helemaal vergeten door de maandag en liefdes perikelen :oops: ... De boer is ook zo lief en sterk en overweldigend :inlove::oops:...

Leni hoop dat de echo goed en mooi was ...
    Suus feli met je stal ...
    En weer door met de poets en de sop ... :music:

Laatste bewerkt: 29 Juni 2020
    Katinka1700, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

:oops:Was ie ook nog half in slaap:music:vergeten dat zexD weer thuis was.
    Meestal :mad:gaat ie ook via de achterdeur weg:eek:.wordt ze ook nog wakker gebeld
    en de hele dag weer soppen en poetsen , wel lekker ding:inlove:hoor dat ze zorgt dat alles weer
    lekker schoon is:D.Heeft ze ook weer nieuwe beestjes gevonden gaat het saldo weer>:(>:(.
    Babyboom:( Babyboom:ploopt ze nu niet erg snel aan nog meer kleintjes te denkenxD.
    Hoop nou maar niet dat ze vanavond te moe is om te knuffelen;):oops:.
    Zo vroeg wakker en zoveel te doeno_O:).

Katinka1700, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Met ruim 1300 Hamsters en still counting ofzoiets moet het toch wel kenne lukken, heb SV gespaard ... 2516 stuks staan :oops:

Kleintjes :eek:... euhm euhm:oops: ... voorlopig maar nog oefenen ofzo enz enzo euh euh :oops:...zo wel even tijd maken voor een dutje ...

Zoveel te doen ...Ja zeker ... der is ook een liedje van :music:xD

Toontje Lager - Zoveel te doen

M'n boodschappen nog doen. En straks de vuile was M'n haar dat wil ik groen Maar dat kan morgen pas De huur nog overmaken En de tandarts zo meteen
    Naar Valkenburg of Aaken Waar moet ik dit jaar nou weer heen 008 Bellen Had ik dat boek nou uit of niet Girokaarten bijbestellen Vergeet de vuilniszakken niet Die afspraak was veranderd En, oh, verrek, dat feest Naar de nieuwe van Fellini Ben ik gelukkig al geweest Ik ben geweest

Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet de zon in Japan onder zien gaan Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan

Met m'n vriendin moet ik praten Over de rol van man en vrouw Sinterklaasgedichten maken Hoewel, het is pas juni nou De krant ligt nog te wachten Ik moet wat doen aan sport Slapeloze nachten Want de dagen zijn te kort Ze zijn te kort.

Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet nog zwemmen in de Stille Oceaan

M'n bed moet ik verschonen Ik moet naar de WC Belastingformulieren Te laat zo'n week of twee Ik zou langs bij haar vanavond Of kwam ze nou bij mij M'n agenda moet ik bijhouden Maar ik heb te weinig tijd Te weinig tijd

Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet nog hinkstapspringen op de maan Zoveel te doen Ik heb nog zoveel te doen Ik moet hier ooit nog eens vandaan

Ik moet de zon in Japan onder zien gaan Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan Ik moet nog zwemmen in de Stille Oceaan Ik moet nog hinkstapspringen op de maan Ik moet hier ooit nog eens vandaan...

8)8)

Katinka1700, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik word hier heel moe vanxD, dus ik ga er maar eens rustig voor zitten en dan lekker op mijn gemak iets leuks uitzoeken:inlove:en voorzichtig een “ toontje hoger”:D

Katinka1700, stien56, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

xDxD...

Een iets hoger "toontje" dan ... Time Bandits - Endless Road

EDIT: hier zo aan tafel gaat, vandaag ; aardappelen - worteltjes - boomstammetjes

Laatste bewerkt: 29 Juni 2020
    Katinka1700, stien56, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier boontjes met een balletje erbij en vanzelf weer piepers.xD
    Verder toch wel een rustdag hier weinig gedaan zomaar.

Katinka1700, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Avond.... nope geen goede, wat een PIEPdag, een gruwelijke PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPdag..... ik moet het allemaal nog op een rij krijgen want ik ben echt helemaal op van de ellende, echt alles wat fout kon gaan ging fout, trouwens ook wat eigenlijk niet fout kan gaan, is ook fout gelopen.... Ik krijg wel goede zin van die roze stal en werkstal die ik daar zie.....Hamsters:inlove::inlove::inlove:

Ik zie ook lekkers voorbij komen, smakelijk !!xD:inlove: Wij eten vanaaf een hele kip met meiknol, worteltjes en nieuwe aardappelen uit de oven :inlove:xD

Nu eerst mijn wederhelft helpen.

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Tuurlijk kom je thuis krijg je te horen eten staat in de magnetron,
    want je bent wel een beetje laat.:cry:
    Nou ja eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar;).
    Knuffelen zal wel niet veel worden vanavond want moeten nog veel papieren
    worden ingevuldo_O.
    Wil ze ook nog eens zwemmen in de oceaan , naar Japan en italianen ontmoeten ofzo:music:.
    Oefeningen doe ik elke dag zoals opdrukken , op de loopband enzo.:oops:
    Enigste wat ik niet leuk vind is dat ze ook nog op de maan wil gaan wandelen:mad:,
    Dan is ze echt maanden weg , Dus daar moeten we nog eens over pratenxD.
    Nou ben zelf wel beetje moe , dus lekker douchen en naar bed , misschien komt hofje:inlove:
    ook nog voor dat ik slaap en nog even knuffelen
    Wel morgen ochtend erg zachtjes doen zodat ze niet wakker wordt:oops::p

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

xDxD Venus ... en ja graag en natuurlijk :inlove: knuffelen voor het slapen gaan ... :inlove:

Sniet toch :eek: .... eerst ff voor jouw ... en neem je tijd meis

Voor straks toch voor jouw en allemaal
    Slaap Lekker ... Met Mooie Hoopvolle Dromen

12. venus261256

:DVol verwachting klopt zijn hart , ligt al lekker op zijn kussen te
    wachten op zijn lief:inlove:.

13. HofvanDromen

Ben Sinterklaas niet hoor :eek:... en niet weer alle dekens jatten he ... Nou schuif is op ...:music:...

Ohw even wachten ...* doet de gordijnen dicht * de buren enzo :oops:

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

snetje, ik hoop dat je even kan bekomen van deze beroerde dag.

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Hofje :inlove::inlove: Dank je !!!
    Tine :inlove::inlove: Dank je !!
    Komt altijd goed, soms zit gewoon alles tegen ;)

Katinka1700, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

snietje....sterkte hoor komt goed rustig aan hoor:inlove:

17. snietje1

Dank je Popje :inlove:

Fietstijd !

Katinka1700, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Gordijntjes dicht en lekker knuffelen :p, daar kan je dan wel lekker
    van slapen:D.
    Beetje vroeg opgestaan want nog een hoop te doen vandaag:oops::).
    Maar voor ik de deur uit ga eerst maar alvast ontbijtje voor lief gemaakt:inlove:.

Snietje veel sterkte vandaag en hoop dat het beter gaat.

Katinka1700, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, snietje hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Met spanning aan het wachten op de faq van het hamsterfokken, hoop dat we dit keer de roze stal en werkstal kunnen winnen. Had door het berichtje van thea1963 voor dat de shop-o-rama veranderde toch nog maar wat extra supervoer ingeslagen. Vind het wel jammer dat daar nu een begrenzing op komt. Kocht vaak supervoer er bij via de muntjes. BP zal dit wel hebben gedaan omdat de verkoop van supermest vast ook terug liep.

Katinka1700, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Vind een ontbijtje voor mij:inlove: een ontbijtje op bed nog wel :inlove:...genietend haar koffie eerst drinkt...:inlove:...

0ok met spanning op FAQ Hamsterfok zit te wachten ... en hoopt dat de Roze Hamster en Roze Kluis erin verstopt zitten.
    En het geen rampen zaai en oogst of weet ik het event zal worden :wuerg:
    Heb ook gezien van die shop dinges ... Hmmm toch al niet veel muntjes heeft ...Zag ook bommelkado van de maand ...Nah mis ter al 3
    Dus veel wolkenrijen zal Hofje en Rozijntje niet kado krijgen voor de kerst :music:xD

Gaat nog even smullen van het ontbijtje ....Lied van de Dag ; Ne-Yo - Miss Independent

Katinka1700, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.