-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF*
    Hé die Hofje, fijn je weer te lezen, blij dat je niet helemaal verdwenen bent.
    Yep, fijn dat er weer op bezoek gegaan kan worden, zelfs met wat struikelblokken qua het aantal personen en zo, maar weer een stap in de goede richting van het "oude normale" Of dat echt helemaal terug komt, ik vraag het me af.
    Ik lees weer lekkere dingen voor vanaaf, gezellie :inlove::inlove:Smakelijk !!
    Events ? Nope nog steeds niet aan mij besteed, als je werkt, gewoon niet te doen zonder alles af te kopen. Afkopen vind ik geen spelletje-.-:wuerg:
    Mijn wederhelft heeft vanmiddag zelf moussaka gemaakt, dat eten wij dus vanaaf :inlove:xD
    Nu beginnen de hooligans te zeuren, tijd voor lekkers (komkommer) eten, drinken en aandacht:inlove::inlove::inlove:

Overigens, de hele dag gelezen dat code geel afgegeven werd met het weer, hier geen drup gevallen en bijna geen wind. Moet ik dadelijk dus mijn kruiden water gaan geven op het balkono_O

stien56, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier zijn ook maar een druppel of 3 gevallen ... en smakelijk voor straks Sniet ...

Neuh nog niet helemaal verdwenen...Ben net een soort van onkruid...Net als je denkt er vanaf te zijn komt het weer terug:music:xD

Zo met ruime tussenpozen en op het gemakje wat rotzooien op de Roze Hof bevalt mij tot nu nog goed...Maar ik zeg nooit nooit.

Hofje kruipt is op haar heerlijke hoekbank ... Slaap Lekker Allemaal...Met Mooie Dromen :inlove::inlove:

stien56, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Euh, hier komt het ineens met bakken naar beneden :eek:o_O:wuerg: Loopt ik daar als een idioot met mijn gietertje :eek: Gietertje maar snel weggezet en niet meer praten over water geven, ik ben nu verzopen buiten :oops:
    Overigens, ik hou van onkruid 8)

Laatste bewerkt: 16 Juni 2020
    stien56, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

hallo hofje, welkom terug. Ik dacht toch echt dat het het laatste afscheid zou zijn.

stien56, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

afscheid van hofdame...toch nie he....we kunnen je niet missen hier hoor....dus;)
    slaap lekker allemaal....

6. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

stien56, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Hier ist tuintijd ... koffietijd...poetstijd ... Markttijd ... Hooitijd ...bijna hamstertijd... enzo enzo xD
    En de zon schijnt ...

Lied van de Dag : Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face
    :inlove::inlove:

stien56, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , heb je nog een hoop te doen hofje.
    In de tuin dan wel goed insmeren en dacht dat je gister al gepoetst had.
    Eten vandaag aardappels , spinazie en gehaktbal.
    Fijne warme dag allemaal.

9. HofvanDromen

Ik smeer me nooit in ... :oops: Verbrand ook niet en mijn huid is altijd zacht ... :oops: Zal vast door mijn nog niet bekende Italiaanse invloeden of genen komen 8)
    Poetsen doe ik elke dag, der is altijd wel iets te poetsen of schoon te maken en ist niet hier dan wel bij Paps en MamsxD

stien56, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je boft wel weer dat je net met het ruilen even thuis bent of ga je snel weer naar de onderduik Hofje?

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Ruilen o_O Der is toch geen ruilen, teminste ik had het niet op de kalender gezien :eek:

Zeker ga ik weer snel naar de onderduik, maar dat is ff een beetje passen en meten zal ik maar zeggen :music:... Misschien volgende week al, maar misschien ook niet ...en dan kijken hoelang te kunnen blijven ... Feestcommissie voegt zich dan later bij mij voor een langere vakantie.Dit keer een Motor Vakantie aldaar ...
    Het buitenland moet nog even wachten ...Het kan wel, maar ik durf dat nog niet aan...

12. theav71

Het stond ook niet op de kalender, maar er is vanochtend dus een oa neergezet dat het morgen tot zondag ruilen is :)

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Zag het nu ook staan... Dank voor je tip en oplettendheid Thea :)... Heb niet zo heel veel tijd ... Ben Zondag jarig en verdeel het allemaal een beetje over het weekend ... de verjaardag en de visite dan ...
    Gut ... wat een verrassing zo ... wat zal ik eens gaan zoeken en vragen :music:xD... Oh de nieuwe lijst is er nog niet ...
    Nu ja we gaan het zien ...

Zoekt iemand nog iets 8) Een lieve boerin ofzo :oops:...xDxD

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag...
    pppff event vertraagd....wel een bonus code TOOLATE....
    tja dan gewassen er toch maar af want om 16.00 pas dropjes pppfff-.- en daarom had ik dus lange gewassen erop...nou ja t zal wel
    straks lekker uit eten in Lelystad vega restaurant waar de hond ook mag komen.... wel buiten maar das nu geen enkel probleem warm genoeg zo.... vanochtend samen Elburg onveilig gemaakt hihihi leuk maar erg druk daar...hond mocht wel overal mee naar binnen das dan wel weer heul lief en aardig ...laat haar ook voor geen goud buiten vast aan een paaltje of zo....en dan zelf de winkel in dus...kon zelfs bij de bakker naar binnen....xD
    fijne dag verder allemaal

15. HofvanDromen

Veel plezier vandaag Pop....Geniet ervan .... Jaaa bonuscode altijd fijn ... ook als je niet aan event meedoet xD

Hier straks spercieboontjes - Aardappelen - Kipfileetje

Maar eerst Hamsterstallen en Hamsters Hamsteren 8)

16. theav71

Hier word het bloemkool + broccoli (de bloemkool was erg klein) met aardappels en zigeuner schnitzel. En een sausje over de groente anders eet dochter het niet. Van mij mogen events waar ik toch niet aan mee doe wel vaker later beginnen als we een bonuscode krijgen :)

stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Ja van mij ook ... xDxD

Zo even wat drinken ... Hofje neemt een radler citroen 0 punt 0 ... Dat dan weer wel :music:
    Met een liedje voor de avond : Zombies - Time Of The Season

Proost .... Op het Leven en de Liefde 8)

stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Lekker Hofje, een lekker koel biertje.
    Hier nog druk met van alles en niets eigenlijkxD
    Leg het wel een keertje uit, rol af en toe van me stoel van verbazing.

19. HofvanDromen

Lekker he Suus ... Geniet ervan ... euh als jij van je stoel valt van verbazing wilt ik het natuurlijk wel graag weten ... :music:

Zo te lezen is het iets leuks ... Dat gun ik jouw heel erg van harte :inlove:...Maar neem je tijd enzo enzo ...Maar niet te lang :oops:xD

20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat zijn toch wel extra lekkere biertjes hoor , zal er zo eens even een van nemen.
    Zijn hier wel lekker koud anders smaak het niet.

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.