-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, zou eigenlijk deze week de boodschappen zelf gaan doen maar zag gisteren dat er voor vandaag nog plek was dus toch maar laten brengen. Nadeel zijn alleen de bezorgkosten maar die deze week maar omzeild door verkade koekjes en chocola te bestellen. Bezorgbundel vind ik ook weer zonde van het geld omdat ze dus vaak wel aanbiedingen hebben die je kan kopen zodat de bezorging gratis is.

Ben al weer klaar met beide events. Had de +3 van vorig event en een oogstbonus van 100% die ik kreeg uit een kist gebruikt. Toen er een hoop supermest en wat suzimest tegen aan gegooid. Di er bij gemaakt, had van de week de juiste veredelingen van de amarant vrijgespeeld dus die kon ik mooi even uit testen. De inleverwaarde van amarant is 1250 per stuk dus dat is ook wel handig bij een event waar dat gevraagd word. En dan komen er ook nog af en toe houten hamers uit de oogst, de veredeling van 1000% kans er op staat ook aan.

Zo dochter maar even aansporen om zich aan te kleden, ze mag gelukkig weer elke week naar de boerderij. En ik mag volgende week ook eindelijk weer eens mijn moeder opzoeken. Man is in de tussentijd wel bij haar geweest, ze heeft toch boodschappen nodig (is haar te zwaar om ze zelf op te ruimen) en er moeten vaak ook wat dingen bij haar gedaan worden. Hoop dat mijn man toch weer snel mee mag want mag maar 45 minuten op bezoek en nu moet ik dus ook de boodschappen voor haar gaan opruimen. Zal wel moeilijk worden want is de 1e keer dat ik op bezoek kom nadat mijn zus is overleden en toen ze net verhuist was was ze ook wat in de war en verwarde ze mij met mijn zus. Jammer genoeg mag man niet mee naar boven. Hoop dat dat snel veranderd. In dit geval ben ik blij dat mijn broer niet vaak bij mijn moeder komt dus dat er geen probleem is met wie er op bezoek mag komen, ze mag maar 1 keer per weer een persoon op bezoek krijgen.

Snietje, hier maakt mijn man vaak kratten leeg en dan neemt AH ze gewoon mee. Ze gaan alleen er niet op wachten tot je alles hebt leeg gemaakt.

carinakiki, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Thea het begin is er alvast, lijkt me fijn dat je weer naar je moeder mag.
    Tja de bezorgkosten omzeil ik zo ook , maar anders moest ik me de auto op pad naar de winkel dat kost ook weer brandstof e.d.
    En ik heb geen impulsaankopen meer, was daar best wel makkelijk mee.:oops:
    Daarbij rij nu al 3 maanden zonder te tanken, gaat volgens mij 40 liter in.xD
    Denk volgende week wel ff tanken.
    Verder probeer ik regelmatig ff op de fiets langs de boeren te gaan, voor verse spullen die ze langs de weg verkopen.
    Zolang ik niet werk heb ik daar alle tijd voor, deze week een bloemkool voor 50 eurocent.xD
    Voor die prijs zie ik ze nog niet in de supers liggen.

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Bonuscode FUTURE

suuske1960, carinakiki, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je venus die had ik nog niet gezien....

goede morgen allemaal....kan nog he...

en snietje tis nie makelijk voor de clienten die willen graag hun familie zien maar of ze door hebben wat de conseqentie zijn...betwijfel ik...dan moeten ze 48 uur op hun kamer gaan zitten...euhhh en dan? wat moeten ze daar doen... tv kijken de hele dag... daar eten...plassen...niet douchen want dat mag niet...een beetje voor zich uit starend zonder interactie van wie dan ook...denk niet dat het dan goed komt dus leuk o_Odat een organisatie dit bedenkt maar....klant vriendelijk nop...tis een beetje een dood musje zeg maar....denk dat het veel clienten te veel stess gaat opleveren...we gaan t zien.
    zo nu aan de poets en boodschappen...
    fijne dag allemaal :)

stien56, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Thea, dat deed ik ook altijd, maar de laatste keer wilde die beste man geen 3 minuten wachten, dus deed mijn man er heel lang over om zijn pasje te pakken en zo, ik was dus al lang klaar voor het afrekenen, die bezorger was heel boos, toen kwamen we er achter dat hij ze niet mee hoeft te nemen, sindsdien nooit meer iets thuis laten komen, we zijn er klaar mee.

Gezellie Suuske, dat vind ik ook leuk, kopen bij de boer xD Ik heb altijd kleingeld bij als we gaan fietsen, om die reden :)

Popje, dat schiet toch niet op zo o_O48uur in quarantaine voor die mensen :eek: Echt hé, wie verzint zoiets -.-

Venus, dank je !

Hier weer ver klaar met poetsen 8)

Edit, wat wordt er gegeten ??? Hier vanaaf zelf geschilde en gesneden frietjes met gemarineerde kippedijvlees, en een grote bak salade :inlove:xD

Lied van vanaaf : Paul Mccartney, to live and let die8)

Laatste bewerkt: 6 Juni 2020
    popje4, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen
    eten? vergeten te melden.
    gisteren ribbetjes met sla en tomaat en een boterham.
    vanavond wordt het kalkoenlapje met champignons en aardappelpuree

carinakiki, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

Goedemorgen.
    o_Ok hier gister sla met heel veel erdoor, krieltjes en een burger.
    Kijk naar buiten en het spattert gestaag door, wel jammer voor de weekendvierders maar goed voor de tuin.:D
    Hier nog geen plannen voor vandaag, dus denk maar aan de peots weer.

popje4, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier in België valt nog altijd niet veel te plannen. en zeker niet voor ons, 65-plussers.
    vanaf morgen mag de horeca weer "voorzichtig" open maar wij zullen er nog niet naartoe gaan.
    wel hoop ik dat we zondag, Vaderdag, beide dochters met hun gezin nog eens over de vloer krijgen.
    fijne zondag iedereen.

popje4, stien56, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen
    Lekker, Suuske en Tine !
    Hier is het ook nat buiten, goed voor de bossen maar slecht fietsweer, kunnen we jammer genoeg niet gaan fietsen:(
    Ik zal eerst maar eens appie onveilig maken, dan zie ik wel verder.

carinakiki, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

Goedemorgen , alweer naar appie.
    Heb gister alles meegenomen.
    Vanavond lekker hachee met aardappel puree en oude kaas.
    En afwachten wat me dochters voor me in petto hebben.

Fijne dag allemaal.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Lekker Venus.
    Yep weer naar Appie, ik kan niet alle boodschappen in 2 tassen proppen, zeker niet als je 8 flessen water meeneemt :)

stien56, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  12. venus261256

Water haal ik altijd uit de kraan , maar ik fiets natuurlijk niet
    dus dat is ook wel weer logisch.

stien56, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Net nog goede morgen allemaal , amai sommige van jullie waren vroeg wakker . Ik heb uit geslapen hoor .
    -Marie , de oude tante van Bernard, die overigens ook bij hem inwoont , is gestorven .
    Amper een week later overlijdt ook de hond van het gezin .
    -Benards zoontje is ontroostbaar .
    -Maar jongen toch,zegt Benard, je moet niet zo huilen om die oude hond .
    Toen tante Marie stierf, heb je geen traan om haar gelaten .
    -Ja, maar tante Marie kon dan ook niet door een hoepel springen , snikt het jongentje .

14. snietje1

Venus, plat water komt hier ook uit de kraan, maar bruiswater komt uit de fles ;)

Zo, ben net mee naar de stad gesleept voor nieuwe kleren, ben nog geslaagd ook o_O:eek:

15. venus261256

Oke , maar lust geen bruiswater zaelfs niet met een smaakje.
    Zo hachee staat te pruttelen.

popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Lekker Venus, mooi Snietje dan ben je volgens mij nu van alle soorten kelding voorzien.;)

popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

Venus, ik hou ook niet van smaakjes in mijn water, ik drink het meest gewoon uit de kraan.
    Suuske, ik kan weer jaren vooruit(als het aan mij ligt), 2 broeken en 2 shirts. Meer dan genoeg 8)

Hier maken we vanaaf pizza (van vis) :inlove:

18. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Gemarineerde kippedij, marinade zelf gemaakt:music: met wokgroente en tomatenblokjes en macaroniekruiden en fussilli geloof ik gedraaide pasta dat was mijn maaltijd vanavond:p. Gelukkig naaaaa lange tijd weer aan het werk. In februari geopereerd aan de hand en was bijna weer beter toen kwam Corona voorbij waarbij het bedrijf stil kwam te liggen.

popje4, stien56, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

Lekker roadrunner, ik hoop dat je hand helemaal beter is, succes met je werk !

Edit: goedemorgen, fietstijd...

Laatste bewerkt: 8 Juni 2020
    leni1955, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier schijnt een heerlijk zonnetje, ben al even aan de wandel geweest voelde zelfs warm aan.
    Zo dadelijk wat aan de rommel in de tuin, en verder heb ik niet veel te doen.:(

stien56, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.