-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

is het gezoem van die motorzaag niet een beetje te hard voor je migraine?
    trouwens, het is nog steeds 1,33bd, want je betaalt per 10 sec;)

bovendien, ik ben heel blij dat je er een paar hebt omgezaagd, na het event was ik dat toch al van plan (lekker wat brandhout oid) en ik heb nog voldoende vervangen de bomen in mijn voorraad staan

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
    suuske1960, 1-marleen, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik herinner me heeeeel iemand anders, die de weg vond in de betreffende doolhof, Leni:pxD

suuske1960, 1-marleen, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zo alles staat in de grondverf. Ja de verf is niet voor "op de grond", ik weet! -.-

En Hofje, in de ene hand de roller en de kwast, in de andere hand de Ventolin. En jouw Hubbie heeft gewoon gelijk, verf op waterbasis is gewoon geen verf..xD

stien56, suuske1960, 1-marleen en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. tootje

tootje Commandant van het forum

Bauke.... xDxD Geniaal! Goede handel :music:

Jannie...heb je nu een waarschuwingo_O oppassen nu...geen dubbele post meer, zelfs een dity mind wil daar niet tegen helpen :music::inlove:

Enne....dat doolhof-.-8) Dat herinner ik me ook nog -.-8) Nog steeds nachtmerries van....:wuerg: en het was inderdaad niet Lenie die me gered heeft daar ...

stien56, suuske1960, 1-marleen en 10 anderen vinden dit leuk.
  5. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

ben een leek op dit gebied maar ik leer snel (hoop ik)

stien56, suuske1960, 1-marleen en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach, een dubblepost levert geen ban op, alleen als het het te vaak in korte tijd doet.
    en trial and error (iets fout doen waardoor je de volgende keer weet dat je dat niet moet doen) is ook een manier van leren ...

stien56, suuske1960, 1-marleen en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. janniekwak

volgens mij DE manier, word je groot en wijs van:music:

stien56, 1-marleen, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, ben eindelijk thuis en bijgelezen.... dit event was dus bij de start nog steeds niet ideaal voor degene die premium zijn.. Laat ik dan ook eens geluk hebben xD Aangezien ik geen zin had om te rekenen, heb ik gewoon alle bomen met veel ep op het veld gezet, wat blijkt achteraf (met een krans en paas ) dat ik bij het derde veld genoeg had, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben door voor de magnetron ! Nu op 2 velden alle stallen boven de 150 gezet om zondagmiddag te kunnen openen, verder op de andere velden zo snel mogelijk gewassen bouwen. Eerst met grote velden en sm, daarna kleine velden met WAC... Dit tot morgen 11 uur, dan is mijn tijd weer op....

Goedemiddag allemaal, ook voor alle nieuwe ; een zeer warm welkom !

Leni, beterschap !!!!

Toot, stuur die kabouter maar terug, zoiets wil je niet in huis hebben, ikzelf zou het al lang in de over geduwd hebben met een appel in zijn mond.....8)

Djamie; onze oven (meer een crematorium) lenen ????

edit : nog bijna vergeten, bij thuiskomst lagen er 2 prachtige cadeau's voor me klaar, mijn 2de boek waar ik al een jaar op wacht tt ie uitkwam en een prachtige cape voor op mijn witte broek :)))) gekocht door mijn wederhelft, precies mijn smaak en ik had hem nog nooit gezien.... Hoe verwend kan een mens zijn op een dag ???xD:inlove:

9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

HJ is verflucht in je hersentjes gaan wonen....:eek:o_O
    Hier wordt niks meer geverfd..feestcommissie is al lang klaar met de meubels:inlove:

Het verffeest is bij jou allerliefste je vrouw Miep-.-xD

Ohhh en Bauke....geweldig die boerderij van jou...xD

Mevrtje Kwak of Jannie...van harte welkom in de gekste draad van het forum:)

Marleen nog van harte met je mooie Stallen:)

Sniet jij bent echt een geluksvogeltje vandaagxD

stien56, suuske1960, 1-marleen en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. BaukeS

BaukeS Halfgod

nou, het is goed dat je dat zegt, want laten die nou net bij mij in de aanbieding zijn (de appels dan he)

11. snietje1

Daarom Bauke, voor die appels kan je een bd meer vragen :) Moeten ze natuurlijk wel helemaal goed zijn met de kroos in het midden en niet scheef gegroeid..

Trouwens, dat doolhof weet ik nog heel goed, was heel gezellig, wel wat nat, maar ach, maakt niet uit. Ik had braaf mijn platte schoenen aan :)

BaukeS, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. tootje

Neeee, Sniet, jij had helemaal geen platte schoenen aan....:music:

Bewijs!!!

BaukeS, stien56, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ja, omdat ik het voorzei natuurlijk.xD

Eeh nee nabje, ik had geen motorzaag, dat was de dame die het eerste bovenop stond, oftewel, jou eega in farm.:inlove:

Sniet, platte schoenen, heb jij die dan?.o_O

Tootje, ik was er ook niet om mensen te redden, meer om ze te laten verdwalen.:p

BaukeS, stien56, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Toot !! die zijn plat hoor !!!!!

Leni, klopt, je had geen motorzaag bij ! Maar de eega van Nabje had ook hulp volgens mij :)

BaukeS, stien56, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. tootje

Sniet, dat is niet plat....dat is een hakje :p

Jannie....nou heb je op reageer geklikt, maar je bent vergeten te reageren xD

BaukeS, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. janniekwak

BaukeS, stien56, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. tootje

Jannie....Je moet niet op reageer klikken (tenzij je op een post wil reageren die een stukje terug staat)
    Als je iets wilt zeggen :music:, dan tik je gewoon een verhaal in het blanco vakje, ónder de laatste poster.xD

miepje40, BaukeS, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. janniekwak

Jullie zullen het me moeten leren, ik ben ook aan het multitasken, dochter aan de telefoon, tv aan, probeer iets te volgen met de ogen in mijn rug, farmen. Ik denk niet dat ik veel opsteek van het gesprek, de tv en de boerderij maar ik zit lekker warm en ga zo lekker aan de koffie met....

miepje40, BaukeS, stien56 en 10 anderen vinden dit leuk.
  19. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Heb droevig nieuws voor Djamie :cry:

De slimste mens is tot nu toe Remco xDxD

Lekker hoor Jannie. k heb n glaasje met....:wuerg:

20. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hmm, ik ga zometeen ook maar een borreltje nemen met .....

Na veel gereken en bijna gek worden van het berekenen van het totaal de stallenwaardes, heb ik nu besloten om te gaan voor de 2400 punten.
    Niet meer stressen om een paar jammetjes en een beetje Susi.
    (Die beer heb ik toch al.)