-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Hallo allemaal ;
    deze avond heb ik uithaal chinees gaan halen .
    Lekker lekker , fijne avond nog hé . ;)
     
    popje4, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lea, dank je !:inlove:
    Carinakiki, dank je:inlove:
    Suuske, nope wil niet op tv, maar ik ben steeds beter ik boodschappen doen in een heule korte tijd :inlove:xD

    Hier hebben we over een 3 kwartier spareribs voorgekookt, gemarineerd en gebakken uit de oven.:inlove:xD
    Morgen weer braaf werken....
    o_O:eek:o_O whouw... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Sniet weer kaai gave kleedjes.... welke zal ik er als eerst inzetten, zo, moeilijk, echt zooooo gaaf :inlove::inlove::inlove: Hofje, daaaaaaaaaaaaaaaaaank, XXXX
    Mooi man, echt gaaf:inlove::inlove::inlove:

    Euh, even miepen.....nope, niet over mijn prachtige banners, maar wel over Schuimpie. Hij zeurde niet o_O dat is heul apart, zeker op zondag (vers brood= koolhydraten= erbij zijn) hij bleef onder zijn kranten/kleedjes enz liggen o_O
    Wat blijkt nu : Schuimpie is gevallen (of zoiets) en heeft een dik pootje. Hij rent als een gek de kooi door (zonder dat pootje te belasten) en stoot ie dat pootje, geen piepje of zo. maar ik denk dat iets in zijn pootje, of gebroken, of zwaar gekneusd is. Morgen de dierenarts maar bellen voor een afspraak. Op internet hebben ze het over : na 5 dagen bellen :eek: dat zou wel heul zielig gaan worden :wuerg: Kortom, kijken hoe laat ik kan komen met onze grote hooligan..
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2020
    popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede morgen allemaal ,
    Snietje ocharme schuimpje :(.
    Goerge moet geopereerd worden , en hij = vreselijk bang .
    -Maak je maar geen zorgen , zegt de chirurg je zult niks van dat spuitje voelen .
    Je zult niks meer voelen , je valt in slaap en als je wakker wordt , = alles voorbij .
    Even later vraagt Goerge aan de dokter, = alles goed gegaan ?
    Dokter antwoord de man , noem me maar Petrus :eek:.
    Fijne Maandag iedereen
     
    popje4, .Fisherman., stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.:D
    Hoewel de zon hier schijnt is het frisjes buiten.
    Dus vandaag maar weer ff binnenshuis aan de klusjes.
    Arm Schuimpie hoop dat je vandaag met hem terecht kan Snietje.
     
    popje4, snietje1, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    T,was een vreemde maar toch lieve Moederdag :inlove: Het niet kunnen vasthouden knuffelen speelt Hofje nog steeds parten. Parten die niet leuk zijn. Heb weer een Hammie Hamster erbij, een Roodkapje Hamster deze keer xD vind ze geweldig :inlove:

    Beterschap Thea met je man en jezelf ... Dochter weer naar school neem ik aan? Dat zal ze vast wel weer fijn vinden een beetje regelmaat in het leven enzo enzo...
    Ah Sniet ... Schuimpie toch :eek:.. Dat het snel goedkomt.
    Tis weer een nieuwe week met nieuwe rondes en nieuwe kansen. Zo maar weer is aan de maandagse huishoudelijke gedoetjes beginnen, de mantelzorg taakjes en de rest enzo enzo...Het ramen zemen slaat Hofje even over...Er is zo ene harde wind dat ik bang ben dat ik dan met ladder en al in de tuin terechtkom .... Dat moeten we even niet hebben.

    Lied van de Dag; Fleetwood Mac - Silver Springs
    :inlove::inlove:
     
    popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, ja dochter is weer naar school. Aan een kant fijn want het brengt wat rust weer hier in huis maar aan de andere kant ben je natuurlijk toch bang dat ze ziek word en wat mee neemt naar huis. Maar hier thuis ging het leren ook niet goed en voor haar zelf is het toch ook goed om weer met leeftijdsgenoten te kunnen spelen ipv ze te spreken via de pc/telefoon.

    Moederdag vond ik gisteren ook niet fijn, mijn moeder was heel verdrietig omdat ze mijn zus moet missen en op zo`n dag komt het nog harder binnen. En dan kan je niet naar haar toe om haar even te knuffelen. Hoop dat ik haar toch snel weer mag zien. Het huis waar ze woont heeft nu wel een mogelijkheid gemaakt tot raamvisite, maar dat ziet mijn moeder niet zitten.
     
    popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jammer Thea, dat je moeder dat niet ziet zitten..die raamvisite ... je kan elkaar dan toch even van dichtbij zien. Aan de andere kant snap ik dat ook wel weer van haar.

    Kreeg net goed onverwacht nieuws xD... Wel alles onder voorbehoud, zoals zoveel tegenwoordig ...:wuerg:... Maar zo het er nu uit ziet mag Hofje toch al per 1 juni naar de onderduik:inlove::inlove: ... Alles onder strikte voorwaarden en alleen als de onderduik zelfvoorzienend is met de sanitaire gedoetjes ... En dat is Hofjes onderduik xDxD Nog 3 weken duimen draaien voor de goede hoop nu dus8)
    De spullen die Hofje al ingepakt had staan en weer allemaal had uitgepakt...tja ik durf ze nog niet in te pakken :oops:
    Maar er komt weer wat hoop in Hofjes hart ...
     
    popje4, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Dat is goed nieuws Hofje, iets om naar uit te kijken:D
     
    popje4, stien56, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Dat is lekker Hofje, duim voor je mee.;)
    Dat is wel jammer Thea, hoop dat er in de komende tijd oplossingen komen voor de verpleeg/verzorgingstehuizen.
     
    popje4, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja het is fijn ... allemaal duimen dan he xD.... Zag dat het donderdag ruilen is :inlove:... Weet nog ff niks te vragen of te ruilen..
    Heb net wel een regenboogkikker voor 24 miljoen gekocht xDxD... Heb nu ook mijn 2e ROZE Ladder Fabriek :inlove::inlove:
    Ken nog 2 geld eenden kopen ook, heb ik mijn 3e Roze Donsveer ... Maar ja dan komt de bodem van de Hofse Schatkist wel in zicht:oops:
    Nah toch maar niet doen denk... Zoek nog een keizerpauw al een jaar of 2 nuja zolang de pauw een fokdier al is:wuerg: Heb er 1 zelf gefokt maar die ander wil nog niet komen ... En dan tja grote wens een ROZE haaientandendinges werkstal... Nu ja ooit denk xD
    Eerst nog maar is wat fokdieren verkopen dan ... Al worden ze niet gekocht van Hofje -.-o_O
     
    popje4, stien56, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal
    Hofje, mooi nieuws in juni, heb je weer een vooruitzicht van mooie, gezellige en leuke dingen :) Succes met het maken van roze werkstallen. Ik ben aan het sparen voor een roze haaienwerkplaats, geduld heb ik gelukkig genoeg xDxD Wat is een roodkapjeshamster o_O
    Thea, je dochter weer naar school, dat is natuurlijk dubbel. Aan de ene kant, weer richting de regelmaat is fijn, maar de risico's die weer onzekerheid kunnen betekenen, is niet fijn...

    Hooligan : dierenarts gebeld en uitgelegd, nope hoef niet langs te komen, alleen als hij pijn heeft voor pijnstillers. Dat gebeurd vaak bij ratten en het kan niet vastgezet worden, een rat zal altijd alles weer loshalen (klopt ook wel) en dan helpt het toch niet. Vaak groeit het weer vanzelf aan elkaar... misschien niet helemaal recht, maar toch. Zolang hij geen pijn heeft rustig aan laten doen en niet teveel laten klimmen en zo. Kortom: alles staat op de onderste verdieping, hij heeft al 2x gezeurd om een snoepje en is verder niet te beroerd om naar de bovenste etage te springen (op 1 achterpootje) om zijn snoepje daar op te eten -.-:eek:xD Echt eigenwijs.....:wuerg::inlove:

    Toen ik thuis kwam stonden er 2 pakketjes op me te wachten o_O:eek: in 1 pakketje zitten mijn oortjes met een bediening erbij die om mijn vinger kan (natuurlijk veel duurder dan ik aangewezen had, mijn wederhelft vond deze meer bij me passen) Blijk dat je hier zelfs mee kan zwemmen o_O Kan ie niet kapot gaan als het regentxDxD:inlove: Hij wordt nu opgeladen.
    Pakketje 2 : 2 nieuwe bufjes :inlove::inlove::inlove: Voor de mensen die niet fietsen : Een bufje is een tunnel van een speciaal soort stof die je met het fietsen om je mond kan doen die insecten/zand enz tegenhoudt. Je kan er ook een bandanna en zo van maken.

    Hoezo verwend ??:music:
    Lied van vandaag; Pharrell Williams, Happy :inlove::inlove::inlove:
     
    popje4, stien56, carinakiki en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Roodkapjes hamster deze ist het ... xDxD

    [​IMG]

    Is van de efteling serie ...

    [​IMG]
    Ga mooi de roze voor me verjaardag vragen :oops:
    Edit : Fijn dat met Schuimpie weer goed is en goed kan komen ... leuk die kadootjes xD
     
    popje4, stien56, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hofje xDxDxD ze zijn echt lief :inlove:

    Overigens, op de derde banner staan paarse pioentulpen, die staan hier nu ook op tafel (derde cadeautjes van wederhelft) :oops: wel kaai mooi :inlove::inlove:
    Ik ben veels teveel verwend aan 2 kanten.

    Ben nu een eitje aan het koken voor onze grote hooligan, waar de kleine hooligans ook van meegenieten. Even extra kalk, goed voor de botten.
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik wist dat jij donker paarse tulpen mooi vond, dus daar op gezocht ook... das toch niet stom :wuerg:... zijn wel mooie bloemen.
    Zal Feestcommissie ook is an zijn jassie trekken ... krijg zelden bloemen...-.-... Nou ook om de reden dat mevr de Zwart die altijd omkieperd :eek:...Ze moet altijd kroelen en kopjes geven met bloemeno_O Dus vandaar ook ....
    Maar ach de hij vroeg wel met boodschappen doen ..Zeg Hofje moet jij niet nou nog een pay- safe kaart ???
    Maar nee die hoefde Hofje niet ...xD... voorlopig lekker niet ...

    Doe nog een liedje voor vanavond : Fleetwood Mac - Big Love

    Zit een zeg maar veel beetje in de Fleetwood Mac muziekjes xD ... Vind zulke gave muziek :inlove:Zodra het kan gaat Hofje op zoek naar Lp,s van hunnie ...en van nog veul meer ...:music:
     
    popje4, stien56, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hofje, kaai mooie muziek, Fleedwood mac Als je alle verhalen erachter weet, nog veel mooier. Ga ik even voor dezelfde band met gold dust woman (Yep live gezien in ahoy:inlove: ook met big love) Heb je Oh well, al gevonden ? Waarom Stevie Nicks het lied meezong van "you kan go your own way "?.... mooie verhalen en ook verdrietig.
    Ik had de lp's
    Hofje, je onthoudt wel hele aparte dingen van me, dank je !:inlove::inlove:
    Kortom, lied voor het slapen gaan,1 van mijn mijn favoriet lied samen met gold dust woman. Landslide :inlove::inlove::inlove:

    Hier dadelijk eten, heerlijk kip uit de oven met een zooi groente en franse krieltjes

    Tijd om mijn boek naar bed te brengen, morgen weer braaf werken
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2020
    popje4, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede morgen allemaal , het = koud maar wel zonnig . :).
    -En bent u al eerder veroordeeld?
    -Ja , edelachtbare .
    -Wanneer dan ?
    -20 jaar geleden .
    -En daarna niet meer ?
    -Neen, edelachtbare .
    -En wat hebt u in die 20jaar gedaan ?
    -Mijn straf uitgezeten , edelachtbare :eek:.
    Fijne dinsdag allemaal , het = hier wel stil hé .
     
    popje4, HofvanDromen, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, ik koop zelf meestal wat hogere fokdieren om verder mee te fokken. Zo ben ik aan de fokdieren gekomen voor de roze werkstallen. Kost wel bd en supervoer, maar minder supervoer dan dat je vanaf het normale dier het zelf bij elkaar fokt. Mijn bd saldo is op het moment ook erg laag, word tijd dat er weer een event komt waar flink bd op de markt kan worden verdient.
     
    popje4, snietje1, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier gister een nieuw modem gekregen van de grote Z maar daarna doet me vaste telefoon het niet meer.:(
    Heb zojuist gechat met ze, en ze geven aan dat in de loop van de dag het probleem opgelost zal zijn.
    We zullen het beleven, anders ben ik morgen de eerste die ze weer gaat lastig vallen.;)
    Vandaag is de wind gelukkig wat gaan liggen, want Sam(me katje) heeft er een vreselijke hekel aan.
    Gister wel 80 keer met haar naar de deur gelopen om de kijken of het al kon.xD
    Wat kan een mens toch veel voor z'n beestjes overhebben.
    Dadelijk komen de boodschappen weer bezorgd, en verder weinig plannen hier.

    Zit ondertusen wel te twijfelen over een afspraak bij de kapper?
    Ik had gehoopt dat ze mondkapjes gingen dragen, maar ja dat schijnt niet nodig te zijn.:eek:
    Heb nog geen kapper gezien die tijdens het knippen anderhalve meter afstand kan houden, dus begrijp dat ff niet van de (zogenaamde) deskundigen.
     
    popje4, stien56, carinakiki en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Yep Sniet, Hofje weet waarom Stevie meezong, en ook dat veel liedjes een verdrietige achtergrond hebben... Misschien daarom zijn ze ook zo mooi geworden...De muziek en de liedjes, omdat ze echt vanuit het hart geschreven zijn.
    Euh euh Oh Well kon ik niet ...Gold Dust Woman dan weer wel xD... Maar euh euh die sla Hofje even over...vind nogal boze liedjes zal ik maar zeggen :oops: Landslide is prachtig ..die dan weer welxD.. Sjee zeg ...
    Nou Thea je wordt op je wenken bedient ...Met komend event ... Hier stromen de BD alweer binnen ... :music:Met fokken heb Hofje altijd weinig geluk ...-.-...Gelukkig heb Hofje nog altijd haar Roze Konijntjes :inlove:

    Suus... Bel dan die kapper en vraag gewoon of hunnie/zij mondkapjes gebruiken ... Veel doen het wel ... Ze gaan jouw ook vragen of je wel of niet "lichte" klachten hebt. En je kunt desnoods bij thuiskomst meteen dan douchen en schone kleren aandoen en de andere kleren meteen wassen. Zo moest dat ook met neef en nicht toen oom in ZH lag.
    Dat met die 80 keer kijken of het kan daar heb Mevr de Zwart ook een handje van ja 8)

    Lied van de dag ; Fleedwood Mac - Storms
    :inlove::inlove:
     
    suuske1960, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Dat is wat ik zeker ga doen Hofje, maar nu eerst een plekje zien te krijgen..
    Er is nog al een wachtrij.o_O
    Denk dat als ik aan de beurt ben, dat ze bijna weer dicht kunnen.:cry:
    Ondertussen is het probleem met de telefoon opgelost, dus nog vrij vlot van de provider.
     
    popje4, HofvanDromen, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.