-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    goedemorgen allemaal. hofje als je zelf alles hebt wc water enz dan mag je wel naar de camping toch?bij ons mag dat alleen wie dat niet heeft kan er ook niet komen .of heb je geen douche schiet me nou te binnen. suuske nog succes met je tuin.thea mooi dat de auto door de keuring is gekomen. en ja die tuin komt wel .alle goede dingen komen toch langzaam ? sniet succes met het zoeken hoop voor jou dat het nog lukt muziekje tijdens het fietsen is plezierig.ben toch blij dat de kappers weer open mag. kan er weer een kleurtje in en geknipt worden. de rest die open gaat kom ik toch nooit.je kan wel merken dat sinds het wat soepelder wordt mensen weer in grote getalen op de been zijn. was in ieder geval veel drukker dan anders. hou mijn hart vast dat het goed gaat. anders zijn we weer terug bij af of minder.het beloofd in ieder geval een zonnige dag te worden dat is weer mooi mee genomen geniet er van.
     
    missy-m85, snietje1, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Oei Hofje , ik denk dat je de sleutel van jouw hart zoekt !!!
    Goede morgen iedereen , ben wat laat vandaag . Heb tandpijn , tandarts al gebeld kan daar pas einde deze maand terecht :cry:
     
    missy-m85, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, Snietje er zijn toch ook mp3 spelers te koop waar draadloze oortjes worden meegeleverd. Zag bijvoorbeeld bij bol.com de Denver TWM-850 Dat is een doosje met ingebouwde mp3 speler waar je de oortjes gelijk in kan opladen. Misschien is zoiets dan wat voor je.

    Carina, je kan toch geen maand met pijn lopen. Zijn er geen spoed tandartsen die wel mogen werken?
     
    missy-m85, snietje1, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier sinds 2 maanden weer eens een keer naar de fruit/groentemarkt geweest, voelde helemaal als een uitje.
    Was er al om 7.45 uur, het was toen nog heerlijk rustig liep 3 man ofzo.:music:
    Lekker aardbeien, bosbessen, meloen,navelsinaasappels, avocados, asperges en nog wat gewone groente meegenomen, heerlijk allemaal weer.:inlove:
    Dadelijk weer de tuin in, project is nog niet af.
     
    missy-m85, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Tandartsen en kiespijn :wuerg:... oordopjes op afstand, wist niet eens dat het bestond xD Gebruik nooit oordopjes.. Hofje heb te kleine oortjes ofzo, want ze vallen er altijd uito_O.. Daarom meestal een koptelefoon ...wel een roze natuurlijk:music:
    Heb een verzoek tot heropening van de stoffen en kleedjes winkel geplaatst...:)... Wel vandaag druk druk met van alles maar vooral van het genieten van het mooie weer. Dat nog even duurt.
    Fijne Moederdag voor allemaal en alle moeders op welke manier of in welke vorm dan ook. 0ok dat zal vreemd zijn in deze tijd. Vanaf afstand en het niet kunnen knuffelen of lijfelijk aanwezig kunnen zijn. Hoop voor iedereen dat, dat snel weer kan.

    Lied van de Dag ; Fleetwood Mac - Sara
    Fijn weekend allemaal :inlove::inlove:
     
    missy-m85, stien56, carinakiki en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede middag allemaal
    wat een heerlijk weertje....jammer dat de buren dat ook vinden xD....pppfff grrr tja dank je hofdame dat stof ach komt vanzelf...maar duurt me gewoon nu iets te lang....6 weken al of zo en....kan nog wel drie duren...tja baasje hier kan veel zelf das soms een nadeel ....want te weinig tijd om door te werken zeg maar....
    en wat duren die gewassen lang...nog maar vier kunnen bijltje gooien weet nie hoor....
    fijne dag allemaal
     
    missy-m85, stien56, carinakiki en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zoals ik al zei Popje, ik had die buren de oren al lang gewassen :wuerg: Dat kan niet zo lang bij mij in de buurt-.- Sniet gaat leuk stekkertjes knippen, klaar 8)

    Thea, ik zou je graag willen omhelzen, je bent geweldig, even anders zoeken en er komen andere dingen weer tevoorschijn :inlove:
    Die hebben ze niet meer, maar wel een andere, die is besteld en komt max maandag binnen. Thea, je bent echt :inlove::inlove::inlove: Dank je !

    Suuske, mooi he, de markt :inlove:

    Hofje, als je weer kleedjes mag plaatsen, wil ik me aanmelden voor een mooie zomer EN een mooie voorjaars banner.... maar dat mag pas als het kan en mag en als je veel tijd en zin hebt... ik ben weer zeer vervelend:oops:maar ze zijn zó mooi 8)

    Kortom, het leven is mooi:inlove:xD
    Over een slordig half uurtje eten we kip met een zooi groente uit de oven:inlove::inlove:
    Nu gezellig mes op tafel kijken van de afgelopen week:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2020
    popje4, missy-m85, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    goede morgen allemaal , het gaat lekker warm worden vandaag .
    3 -
    We gaan een heerlijk avondtje tegemoet ,schat zei hij toen zijn uitverkorne op de stoep stond voor het ouderlijk huis .
    Ik heb 3 kaartjes voor de cinema .
    3 zei ze !
    Ja 1 voor je moeder , 1 voor je pa en 1 voor je broer . :music:
    Fijn weekend allemaal
     
    popje4, missy-m85 en stien56 vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, poetstijd.....
     
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier loopt het weekend weer anders dan in de planning stond. Man zou moeten werken maar die kreeg gisteren flinke rugpijn en die vergaat van de pijn :( Dus werken zit er niet in voor hem. En mijn voet is weer vervelend aan het doen, dus lopen is hier ook een ramp. We zeiden al tegen dochter dat zij maar moest leren koken. Viel me mee dat ze niet gelijk zei van leer me maar hoe ik bij thuisbezorgd moet bestellen. Snietje hoop dat de mp3 speler met oortjes wel goed werken.
     
    popje4, carinakiki, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Dat is dubbele pech voor jullie Thea, moet wel xD om je dochter.
    Vandaag weer mooi weer, dus zal niet veel bij de pc zitten.
    Lekker weer de tuin in.:inlove:
     
    popje4, snietje1, missy-m85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    [​IMG]

    (Sorry voor de grootte :oops:.. hij was niet kleiner :wuerg:xD..).​
     
    popje4, suuske1960, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Thea, dubbel beterschap !!! Getsie, beide in de lappenmand, dan toch dochter maar leren bellen ;):)
    MP3 zouden ze vanmiddag brengen, hebben ze gewoon niet gedaan. Ze geven dan door dat we niet thuis zijn (ECHT WEL !!!) en dat ze maandag langskomen -.- Is hier altijd hetzelfde, ze willen niet in het centrum bezorgen, zeker niet in het weekend:wuerg:
    Kortom, maandag ga ik het meemaken of die wel werken, ik heb er echt goede hoop op :inlove::inlove:

    Suuske, ben je al bruin xD
    Missy, wat een lief plaatje !

    Hier bijna klaar met poetsen, nog wat dingen afhandelen en dan is het tijd om te niksen.
    Als je hier ziet hoe druk het is in de winkelstraat, je slaat er gewoon van achterover en weer terug. Dit kan gewoon niet goed gaan, dit is echt te belachelijk voor woorden. Ach, we gaan het wel weer meemaken....

    Lied van vandaag, the Marvelettes, Please Mr Postman :)
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2020
    missy-m85, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    snietje, als het maar goed komt met die drukte.
    hoop voor jou dat het oortjes en MP3 gedoe maandag wel lukt.
    iedereen fijn weekend verder.
     
    popje4, carinakiki, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    poepiebruin ondertussenxD.
    Lees in de krant ze willen allemaal toch wel graag corona, zoals ze op elkander klitten in de winkelstraten.:cry:
     
    popje4, HofvanDromen, carinakiki en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, tijd om de blauwe winkel leeg te kopen...

    Edit, zo, nieuw record, in 10 minuten terug 8)xD
     
    Laatste bewerkt: 10 Mei 2020
  17. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede morgen allemaal , hier in Belgié = het moederdag .
    -Gert , hoe noemen we iemand die steelt? vraagt de onderwijzer .
    -Beeld je even in dat ik mijn hand in jouw zak steek en daar 100 euro uit haal .
    Bert denkt even na , een touvennaar meester roept Bert . :p
    Fijne moederdag voor alle mama's die mee doen met dit spel .
     
    popje4 en stien56 vinden dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    PLINK PLOINK

    En denk om het moederdagcadeau vandaag
     
    popje4, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  19. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    mensen , buurtjes de code = WOWMOM20 :music:
     
    popje4, stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  20. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemiddag, bedankt voor de code carinakiki.
    Was niet echt bezig , dus had anders de code gemist.
    We kunnen jou wel opgeven bij een tvprogramma sniet, bv de snelste klant ofzo.xD
     
    popje4, stien56, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.